Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
#41
Nii

Üleeilse seisuga on hääl uuesti sees! Eile täna teinud ka esimesed sõidud. Süsteemid töötavad hetkel korrapäraselt. Eks iga halva asja juures on ka midagi head! Plaanis oli kunagi nagunii pihusteid teha, siis eelsüüte küünlad vahetada ning sisse lase puhastada. Nüüd said need tööd ka köik korraga tehtud. Lisaks said eemaldataud ja pimedaks tehtud ka need saadanast sisse laske liblikad. Need logisesid nagu jumal juhatas. Nüüd igal juhul süsteemis seda vussu enam ei ole. Isegi kuuma mootori puhul on vöimalik lödvikuid pigistada. Viimane kord olid need nagu kummi pallid. Pidi ikka jöudu rakendama, et kokku suruda. Lisaks ju ka uus termostaat, ning tsirkulatsiooni pump.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#42
Tere

Kuna sai soetatud uuem ja värskem ML, siis panen selle truu masina müüki. Auto saanud korraliku hoolet ja remonti. Körvaldatatud väga palju pisivigu. Hetkel söidab nagu uus. Eelmine talv sai mootorile täiesti uus plokikaan pandud. Sellega seoses eemaldati sisselaskes siibrid, ning tehti ka pihustid korda. Seega mootor ja käiguosa söidab kui uus. Remont orjenteeruvalt 3000.- maksis koos osadega. Kere on üle keskmise hea. Autol on originaal AMG body KIT. St. tiivakaared on plast laienditega ja esi ja taga stange veidi teised. Eelmine suvi sai ka pöhjale tehtud korralik korrosiooni taastus. Seega möned talved ei pea selle pärast väga muretsema. Klaasid on terved. Salong korralik ja puhas. Köik mis küljes töötab. All on korralikud lamellrehvid. Autol on kaks võtit.

Panen ka lingi auto 24 -st. https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3337693

Telefon 5153795
mail: siim@hevo.ee
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#43
Tere

Pole siia teemasse ka ammu kirjutanud. See auto on mul endiselt alles ja on väga truu liikur. Kasutan teda peamiselt siis kui on vaja käru vedada, vöi lihtsalt tee ja ilm seda nöuavad. Auto ise on väga heas korras. Köik mis küljes töötab nagu peab ja on oma vanuse kohta veel väga heas konditsioonis. Nii palju olen vahepeal targemaks saanud, et see isend on tehasest välja veerenud siis AMG body-ga. Plus ka  AMG mudeli piduri komplektiga. Kuna tavamudeli piduri kettad talle ei istunud. istuvad ML 55 omad. 
  
Nüüd ka tekkinud möned küsimused, millele otsin vastuseid
      
  Esiteks huvitab mind kuidas oleks vöimalik sellel panna tuled nöndaviis tööle nagu nad töötavad kui ma lülitan tule lüliti AUTO peale. Et haakkavad automaatselt peale käivitust tööle. Sedasi saab neid kasutada ainult pimedas vöi hämaras. Päeva valgel ta lülitab tuled välja automaatselt vöi ei pane neid üldse pölema. Ja jube tüütu on neid peale igat käivitust sisse lülitada päeval. Tihti peale siis ununevad jälle pölema. Kas seda saab kuidagi STAR arvutiga seadistada. Proovisin nii, et kleepisin kleebise sinna esiklaasi andurile, siis töötavad ka päeval, kuid siis vihmasensor enam ei töötanud. Sellel ju puuduvad rooli nupud ja muud parda kompuutridSmile
      Teiseks kas keegi on kokku puutunud, kuidas saab neid plastik tiiva laiendeid eemaldada. Kas need on mingite tüüblitega. Seda tean et fuhvleid liimitakse klaasi liimiga. W 164 ma ka nad Liimiga panin. Aga kas originaalid ka on nii pandud? Vaja teada, sest tahaks kunagi viia auto värvi töödesse ja siis oleks vaja plastikud eemaldada.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#44
Esiteks huvitab mind kuidas oleks vöimalik sellel panna tuled nöndaviis tööle nagu nad töötavad kui ma lülitan tule lüliti AUTO peale. Et haakkavad automaatselt peale käivitust tööle. Sedasi saab neid kasutada ainult pimedas vöi hämaras. Päeva valgel ta lülitab tuled välja automaatselt vöi ei pane neid üldse pölema. Ja jube tüütu on neid peale igat käivitust sisse lülitada päeval. Tihti peale siis ununevad jälle pölema. Kas seda saab kuidagi STAR arvutiga seadistada. Proovisin nii, et kleepisin kleebise sinna esiklaasi andurile, siis töötavad ka päeval, kuid siis vihmasensor enam ei töötanud. Sellel ju puuduvad rooli nupud ja muud parda kompuutridSmile
      Teiseks kas keegi on kokku puutunud, kuidas saab neid plastik tiiva laiendeid eemaldada. Kas need on mingite tüüblitega. Seda tean et fuhvleid liimitakse klaasi liimiga. W 164 ma ka nad Liimiga panin. Aga kas originaalid ka on nii pandud? Vaja teada, sest tahaks kunagi viia auto värvi töödesse ja siis oleks vaja plastikud eemaldada.

Siim

Kui tulesid arvutiga tööle ei saa,siis saab seda füüsiliselt teha.
Mingi periood tehti japsid Eesti esindustes nii.Mul oma 2010a Mazda3 samamoodi tehtud.
Et paar juhet vaja lihtsalt ümber joota.

Tiibadega on kõige lihtsam koode võrrelda.
Kui ilma AMG paketita sama kood,siis suure tõenäosusega liimitud.
Võid mulle reg.nri saata.Saan kontrollida
Vasta
#45
Auto number 941 BVG
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#46
(08-09-2022, 09:46 AM)siimruz Kirjutas: Auto number 941 BVG

Muid erinevuse tiival peale suunatule augu nagu ei näita...

Aga 100% ei pruugi see tõele vastata.
20a vanadel autodel on kataloogist suht keeruline õiget infot juba saada...
Vasta
#47
Liimitud on jah
Vasta
#48
Esimeses postituses kirjas.
https://www.benzworld.org/threads/canadi...n.1289266/

Ja siin kirjutab: "As of 2002 ,..its just enought to code it to Canada or Norway In AAM or cluster to enable DRL"

https://mhhauto.com/Thread-DRL-ML-W163
Vasta
#49
Nii

Uurisin iga sugu variante, kuid ei viitsi kogu seda süsteemi seal ehitama hakkata.

Lahendasin siis hetkle nii, et peilisin esiklaasil selle pimeda anduri välja ja katsin teibi ja toonkile tükiga väljastpoolt kinni. Väljast pole näha midagi. Vihma sensor töötab nüüd öieti ja tuled lülituvad auto peal alati sisse. Lihtsalt miinuseks see et udukad süttivad ka päevasel ajal kui uksed sulgeda ja commandi ekraan on tumeda peal. Kuid need samas mind ei häiri. Ja seda saab alati väga lihtsalt originaaliks pöörata. Eemaldan kleepsu ja ongi korras.

Aga plastik detailide eemaldamise kohta pole veel jöudnud uurida. Eks nad siis vast liimitud on, aga äkki on mönda head nippi kuidas neid vajadusel eemaldada nii, et nad ellu jääks.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#50
Tere

Veidi siis selle masina uuendustest ka. Pidin tegema suurema hoolduse siis käigukast, silla ölid ja mootori hooldus. Kui selle auto kunagi ostsin oli teada et käigukast on vigane. Teine käik libises ja kolmandalt neljandale oli tühimik. Eks see nende tüüpviga. Söita sai ilusti aga tihti peale julmal kiirendamisel kui käiguvahetusel pööret järgi ei lasnud, siis kippus errorisse minema. Plaan oli kast remonti viia, kuid samas oli masinat koguaeg vaja. Sai otsus tehtud, et otsin möne vana kasti romulast ja lasen ära remontida ja siis vahetab ära. Kuid juhtus hoopis nii ( see on nüüd see mida tavaliselt ei soovitata teha) et leidsime saksa romulast möistliku hinnaga jutu järgi väga heas korras kasti. Riskisin ja lasin nüüd siis hoolduse käigus alla panna. Praegu on küll asi igal juhul ilus väga pehmelt ja sujuvalt söidab. Ei mingeid anomaaliad. Eks nüüd saab siis hoopis oma vana kastiga imesid teha kui vaja peaks olema. Aga jah oma kast oli küpse mis küpse lekkis ka tagantpoolt korralikult öli.
  Esialgu loodan, et see romula kast söidab ja jääbki normaalselt söitma.

Kui nüüd saaks uue värvi ka kunagi peael, siis on vääääga häää!

Aa hoolduse käigus tehti ka sillad korda oli nii ees kui tagasillas vajasid möned organid välja vahetamist ja sild reguleerimist.

Ja eelsüüte küünlad ka vahetati uute vastu välja!

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#51
Vahemärkusena - tagant lekkivad kastid - see on kasti tagumine simmerling reeglina, kust siis võlliots väljub korpusest kardaanileevendisse.
See on auto all vahetatav ja ülimalt lihtne töö tegelt.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#52
Yes

Olen SL seda ka ise korra vahetanud. Üpris lihtne töö oli. Sellel on vähekast lisaks seal otsas ja ma algselt arvasin et hoopis see lekib, kuna oli üsna märg. Kui kast maha võeti ja vahekast eraldati oli selge et seal vaheosas õli olla ei tohi. Siis sai ka selgeks et kast lekkis hoopis tagant.

Seda kasti see enam päästnud poleks. Ta libises ja tegi trikke. 

Aga praegu on väääga mõnus sõita
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#53
Tere

Seniks kuni CL veel talveunes on tegelen paraleelselt ka selle masina korrastamise ja viimistlemisega. Kuna tal on tehase AMG body koos piduritega, siis on soov välimuselt ta päris ML 55 sarnaseks teha. Seega alustasin esimesest kapotist. Tavamudelitel on sile kapott, nagu ka minu omal oli.  Kuid AMG ML 55-l ja vist ka final editionil on esikapott nende muhkudega. Kapoti sain lõpuks ühest Saksa romulast. Omanik ei olnud nõus seda ise saatma eestisse. Aga siis tellisin oma transpordi partneriga ta enda juurde. Tänaseks on kapot ka juba viimistletud ja masina küljes. Minule meeldib. Järgmiseks on plaanis ette vötta tagaosa. AMG Stangele tellisin teise summuti otsa difusor katte juurde. Nüüd saab ehitada talle kaks välja tulevat summuti otsa, nagu ML 55-l.  Selle tarbeks tellisin ka ühest Saksa ettevöttest Roostevaba summuti süsteemi alates keskmisest putist koos kahe toru ja summuti otsaga. ( Minu omal see keskmine pütt millegi pärast susiseb ja vusiseb seal) Seega vahetust oleks nagunii vajanud. Samuti viisin suveveljed taastamisse. Need peaksin kätte saama märtsiks, ning ära tellitud said ka uued suverehvid, mis juba ootavad.
   Summuti ja difusor peaks jöudma järgmine nädal. Siis esmalt läheb stange värvimisse. Sellel on ka kriime ja ja üks nõme pragu. Ning siis peaks saama tagaosa uuenduse löpuni viia.

Märtsiks on ka aeg broneeritud kere värvimisse. eks siis näeb ehk saab värvi värskenduse ka veel tehtud.

See tänaeks selline vana aga äge masin ja mulle meeldib sellega kulgeda.

Siin vöiks küsida ja olen ennast ka sellelt möttelt tabanud, et miks siis kohe ML 55 ei osta! Lugu lihtsalt selles, et see ML 270 CDI on mul tegelikult juba päris kaua olnud. Vahepeal mängisin ju W204 -ga ka. Kuid see ML on saanud peaaegu uue mootori, mis töötab laitmatult. Nüüd sai ka päris hea käigukasti endale külge. kere on oma vanuse kohta väga heas korras tegelikult. Ja tegelikult on mul päris palju söitmist, seega natuke mängib rolli ka kütuse tarbimine. Aga sellegi poolest olen ennast tabanud juba mitmel korral ML 55 kuulutusi otsimasSmileSmileSmilesamas vöiks ta ju CL körval päriselt ka ollaSmile

[Pilt: 27779-IMG_5341.jpeg][Pilt: 57969-IMG_5342.jpeg]

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#54
Kalle tehtud pildipark ei sobi? Seal tegeleb server ise parajaksharvendamisega (just harvendamise ja mitte kärpimisega). Saad kohe ka siia kleepimiseks õige koodiga rea kopeerida.

Kui ei, siis on üks tore programmike IrfanView (https://www.irfanview.com/main_download_engl.htm), millega piltide hõrendamine käib väga lihtsalt. Kui ei taha installida, siis Windowsiga kaasasolevate vahendite kohta on siin üks asjalik õpetus: https://www.pisi.ee/viewtopic.php?f=95&t=12012.

Kui nüüd aus olla, siis on ka 270 täiesti pädev liikumisvahend legaalsetel kiirustel. Ning oma käe järgi seatud ja hooldatud maisn on alati mõistlikum, kui järgmine "gheas korras" isend kaela võtta. Minu toetus olemasoleva meelepärastamisele. Kuigi IMHO on originaal kenam, kui punniaetud aammgee Icon_rolleyes
Vasta
#55
Tänud Võsa!

Tundub et sain vist toimima selle pildi lisamise!

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#56
Ilus auto! ML on alati meeldinud ja just täpselt selline ta olla võikski, 270 ja säärase välimusega!
Vasta
#57
Nii

Sain selle stange projektiga ka nüüd ühele poole. Sai värvitud ja tehtud väike täiustus koos summuti vahetusega. Seniks kuni stange oli värvimises tegelesin ka tagumiste ratta koobastega. Vötsin maha tagumised logarid ning tegin seal korraliku korrosioonikaitse. Stangele tellisin siis juurde teise summuti otsa difuusori[Pilt: 58635-IMG_5474.jpeg].  Selline näeb nüüd uus kooslus välja[Pilt: 76372-IMG_5509.jpeg].  Summutiks kasutasin sellist toodethttps://www.ebay.de/itm/285114554769?fits=Platform%3AW163%7CMake%3AMercedes-Benz&hash=item426226d991:g:3lAAAOSw2eRjyTe2&amdata=enc%3AAQAHAAAA8GYXCHkUVTwTgVkUu%2FVs%2FpSodMQwNH5hSRZbSf%2BZ%2FSg0TmXLs3wVpbwo%2BxANAOQARCTEvvTtOExvaZbdbuRnqoO74DmDNpc5TwXhM5mx4lc436Hd7JpG4gPKKu3VhzzC1bD3cTtFyIPdeetQrX9g%2BPMPFc9QknsF49DTeI5pyz6OWvPMt6ErxUH6CDvMx%2B%2BZrRn7a7%2FtJtrhvyfc21YH7sJdlMaQBiG%2BX8YLPRmLwqCLXM3BrhwJbga1LgqGxXYCoObl53cxs%2BhFAEmQpf5mBYPqETpkwjUrcLujbKzsHkUcyqdqweaijejM4mYc%2FAEXFQ%3D%3D%7Ctkp%3ABFBMoNnb_Mdh

Ütleme nii et selle summuti alla sobimisega sai ikka kurja vaeva näha, et ta istuks ilusti difuusori avadega õigel laiusel ja körgusel. 

Nüüd järgmise asjane tahaks ette vötta esistande värvimise ja siis ehk jöuab aeg ka sinna maale, et saab kere ülejäänud osa  värvimisse antud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#58
Proovisin mõned hommiku karged pildid ka panna liikurist.

[Pilt: 98653-IMG_5511_2.jpeg][Pilt: 64946-IMG_5512_2.jpeg][Pilt: 54854-IMG_5513_2.jpeg][Pilt: 22387-IMG_5514_2.jpeg]
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#59
Nii

Lasin talvel veljed ka ära korrastada. Ehk lähiajal saab alla ka kruvida. Rehvid said ka uued ostetud. Masin muidu vägevalt end üleval pidanud. Mingi aeg ajas mingitel hetkedel imelikku nagu tosooli körbemis haisu salongi. Kahtlustasin salongi radikat. Samas on nüüd see jälle ära kadunud. Mingeid lekkeid ei ole täheldanud. Ja jahutusvedeliku kadu ka mitte. Eks peab jälgima. See salongi radiaator on päris ägedalt ära pakitud kui seda vahetama vaja hakkata. Mercedes-Benz nägi ette kui ma ei eksi 20 töötundi. Ja päris lagedaks tuleb võtta seest.

Sellised said siis:[Pilt: 98255-IMG_5707.jpeg]
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#60
Nii

Vahepeal igast jama olnud ja palju sõidetud. Vaevama hakkas mingi aeg autot imelik pikk käivitus ja just sooja mootoriga. Oma sisehääl ütles, et möni pihustitest hakkab saba andma. No aga viisin ikkagi remondi mehe juurde, et tee hooldus ja uuri mis seda põhjustab. Nemad muidugi tulid kohe teatega, et vända andur ei loe korralikult signaali ja vahetame ära. Mõtlesin, et äkki tõesti ja lasin ära vahetada. Aga ei tolku miskit. Sama seis ja iga päevaga järjest hullemaks. Viisin tagasi ja küsisin, et lüpsi testi ikka tegite igaks juhuks. Vastus oli et ei olevat tehtud. Deem. Soovisin, et tehke ikka see ka, enne kui nad seal immosid ja kette mõlgutasid peas. Paar tundi hiljem helistasid, et viga käesSmileSmileüks pihusti jookseb teistest ikka meeletus koguses rohkem. No selge ikkagi oli pihusti. Tellisime ära aga nagu ikka ju ei ole kohe võtta pidin nädala ootama. Ma siis üritasin taga kodu ja töövahet seni sõita, aga ei peale unustamatut möödasõitu ta löppes ja enam ei käivitunud. Sain nööriotsas  ka sõita. Aga to sama päev jöudis ka pihusti vahetati ära ja no käib jälle! AGA AGA. Nüüd uus anomaalia peale pihusti vahetust. Käima läheb, aga vahetevahel teeb sellist kammi, et hakkab käima minema ja lõppeb paned uuesti siis käib. Küsisin ka neilt, et mis asi see on. Juhuslikult tegi seda ka nende juures korra. Olid mõtlikud. Ta rääkis mulle sellist asja, et äkki latis õhk veel sees, kuna nad ei olnud seda õhutus mingit punni lahti saanud. Mina seda süsteemi väga hästi ei jaga. Seega küsimus, mis seda põhjustada võiks. Vigu sees ei ole. Edasi käib nagu mees ja käima läheb ka. Aga teeb sellist imelikku pulli vahepeal. Enne sellist asja pole olnud. Tuli see peale pihusti vahetust

Aga mudu on hää lasta selle asjanusega. Just selja taga väike koolivaheja tripp  600 km Ida- Virumaal.

Eelmine kord vist jätsin pildid lisamat kui suvekad ka alla said.
[Pilt: 99964-5E8A8010-6AAD-473C-8062-A6E90A4E31C0.jpeg][Pilt: 52586-F17E1190-792E-4499-AED2-73282906A55D.jpeg]
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,148 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 63,996 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER" siimruz 62 6,872 21-10-2024, 05:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,440 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,236 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,345 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,154 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,602 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,900 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,375 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne