Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Mar 2022
Maine:
0
01-03-2022, 09:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2022, 09:32 AM ja muutjaks oli Mv220.)
Tere,mure on järgmine äkki oskab keegi aidata.Eile õhtul sõitsin autoga koju ja kõik töötas ideaalselt polnud mingit probleemi.Täna hommikul auto käima pannes on käigud ära kadunud(automaat).vahet ei ole mis käiku sisse panna siis liigub väikse jõnksu edasi ,kui gaasi rohkem panna.Isegi tagurpidi käiguga.Helistasin hõbenoolde ja sealt öeldi et kas turbiin või õli vähe.Küsimus ongi selles,et kust ma saaksin seda õlitaset kontrollida?ei leia seda kohta.Või äkki teab keegi kus leiaks mingi video.Suur tänu teile ette ära.
Autoks vito v220,2003,2.2 90kw
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Kui siiani on toiminud muretult ja mingit õliloiku auto all pole siis vaevalt see õli üle öö ära aurustus.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Praegu on vastikud ilmad - päeval sulatab, öösel külmetab. Seal on veel võimalus, et kaua vahetamata õli ja kasti ventilatsioon on lühikeste sõitudega tekitanud olukorra, kus kasti pump ei saa õli kätte (jääkork, härmatis vms.). See probleem ei esine soojas garaažis seisval autol ja samuti peaks ära kaduma päeva peale, kui ilm plussi läheb.
Sellel võiks veel olla viiekäiguline kast, mille õlivardatoru peaks olema mootori ja käigukasti vahel. Kuhu see Vitol nähtavale tulla võiks, ma ei teagi. Toru peal on plastkübar, mõõtevarrast seal sees ei ole. Sinna võiks muidugi suvalise PUHTA trossi või jäigema traadi lõpuni sisse lükata ja vaadata, mitu cm seal õli on.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Mar 2022
Maine:
0
Keerasin sealt nüüd selle eesoleva toru lahti et proovida sealt traati sisse ajada,ja selgus et see on kuni toruni hallikat õli täis.Rohkem ei oska miskit teha.Arvatavasti siis lahendus ongi kas uus kast või korda teha vana kast.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Hallikas õli tähendab väga halba
Kurjajuur