Teema hinnang:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vito 116cdi, 2015a sumpa kärssab
#1
MB tourer 116, 2015a,
Probleem jrg, panin auto käima sõitsin u 10 minutit ja kui klaasi alla lasin siis selline tugev kärssava metalli hais lõi ninna, nagu sumbutaja põleks, ja hääl mis tuli sumbutajast, oli nagu oleks sõelad välja lõigatud , mürises nagu sportauto, jätsin seisma, ja sumbutaja toru praksus täitsa nagu pliidiraud kuumast, kuigi mootori temperatuuri näidik näitas 90 kraadi vms , täiesti normaalset , ei olnud 100 peal. see oli esimene kord. Nüü umbes paar kuud hiljem samalugu,/vahepeal sõitis normaalselt/,, panin auto käima ja ka eesüüte küünla tuli jäi põlema, ja sellega koos ka mootori ohutule märk, see kollane ,mõne aja pärast kustus eelsüüte küünla tuli ära, aga mootori ohu märk jäi põlema ja jälle selline kärsa hais tuli isegi salongi, nagu mootor oleks kuumusest punane, sumpa jälle praksus ja haises,,kes oska seda anomaaliat selgitada?
 Elan soomes, ja ma nüüd ei tea, kas ma võin koju eesti sõita, või jookseb mootor kokku!!
Vasta
#2
Haiseb DPF puhtaks põlemise järgi. Kas tagant valget ka tuleb?
Kurjajuur
Vasta
#3
Kas ADBlue on ka peal?
Kurjajuur
Vasta
#4
ma ei tea,mis on DPF, aga valget suitsu pole märganud, vähemalt kui a ise roolis olen,, millele see viitab?
Vasta
#5
ADBlue vist pole peal, vähemalt mingit märget ma ei leia selle kohta,,veel et, eelsüüte küünla tuli hakkab põlema mõne ajapärast, peale käivitust, kuigi käivitub täpselt sama kiiresti, olenemata küünla probleemist, või on kompuuter mingi viga tekkinud
Vasta
#6
Kõige pealt see:
https://www.carstop.ee/meist/hea-teada/m...iltritest/

Kui sul enamus sõite on lühikesed siis ei saavutata vastavat temperatuuri DPF puhastamiseks ja filter täitub. Mingi hetk hakatakse filtrit tühjaks põletama ja see toimub päris kõrgel ca 600 kraadi temperatuuril. Seega soovitav on siiski mõne aja tagant teha mõni pikem ots maanteel, soovitavalt kõrgematel pööretel.
Peale auto välja suretamist on krõbin normaalne nähtus, metall ja keraamika jahtuvad.
Haiseb see oma moodi jah, kui veel adblued (kusihape) kui see on autol peal, sinna piserdatakse siis tulemus ongi selline.
Kas võid edasi sõita? Jah võid küll. Tee üks pikem ca 50-60 km maantee ots ja proovi käikudega hoida pöördeid 2000 üles, saad filtri puhtamaks.
Kurjajuur
Vasta
#7
(23-05-2021, 11:59 AM)vipassana Kirjutas: ADBlue vist pole peal, vähemalt mingit märget ma ei leia selle kohta,,veel et, eelsüüte küünla tuli hakkab põlema mõne ajapärast, peale käivitust, kuigi käivitub täpselt sama kiiresti, olenemata küünla probleemist, või on kompuuter mingi viga tekkinud

Arvestades hetke temperatuuri siis eelsüüdet praktiliselt ei kasutatagi. Miks tuli vahel põlema läheb ütleb sulle diagnostika. Tegemist on siiski "elektri sõidukiga". Need autod on ehitatud juba nii, et kaitsevad juhti lolluste eest. Suuremate probleemide puhul läheb avariisse vüi ei lase üldse käima panna.
ADblue kork on sama luugi taga kust kütust lisada.
Kurjajuur
Vasta
#8
Väga tänan , jah lühikesed otsad on olnud, kuid ka mootori ohu tuli läks põlema, ja samuti eesüüte küünla tuli, kas need on omavahel seotud?
Või kui see filtri põletamine käivitub, ka siis lähebki mootori ohu märk põlema?
Vasta
#9
(23-05-2021, 12:08 PM)vipassana Kirjutas: Väga tänan , jah lühikesed otsad on olnud, kuid ka mootori ohu tuli läks põlema, ja samuti eesüüte küünla tuli, kas need on omavahel seotud?
Või kui see filtri põletamine käivitub, ka siis lähebki mootori ohu märk põlema? Jah seal kütuse paagi korgi juures pole rohkem midagi .
Vasta
#10
Seda ei oska klaaskuulilt ennustada. Ühe tulukese taga võib olla mittu asja. Ehk annab tolle kolmnurgaga märku, et tsüklit ei viidud lõpuni.
Rusika reegel on see, et kollane tuli pole katastroof kui vajab tähelepanu. Punane aga vajab sekkumist kohe.
Kurjajuur
Vasta
#11
(23-05-2021, 12:12 PM)Randar Kirjutas: Seda ei oska klaaskuulilt ennustada. Ühe tulukese taga võib olla mittu asja. Ehk annab tolle kolmnurgaga märku, et tsüklit ei viidud lõpuni.
Rusika reegel on see, et kollane tuli pole katastroof kui vajab tähelepanu. Punane aga vajab sekkumist kohe.

ei see ei ole kollane kolmnurk, see on see märk nagu mingi toru kraaniga vms, vanadel autodele oli selle märgi alla kirjutatud veel CHECK
Vasta
#12
See on mootori tuli. Selle alla tulevad kõik häired mootoritööga. Kaasa arvatud DPF filtri häired. Sellega tuleks siiski diagnostika ära teha ja kuulata mida patsient kurdab. Kohvipaks ja klaaskuul siin ei aita.
Kui auto sõidab normaalselt ja minek on olemas siis pole probleem suur aga esimesel võimalusel siiski ülekuulamisele.
Kurjajuur
Vasta
#13
Kena, ausaltöelda polnud tõesti kuulnud sellisest filtri kärsatamisest, nüüd tundub loogiline selline käitumine, kuigi olen u 20 a sõitud diislitega, pole sellisest asjast varem kuulnud. Auto kah ainult 100k sõitnud , võttis tummaks selline käitumine, et mis Mercedes-Benz siis nii noorelt hakkab juba otsi andmaWink),, teen ühe paarisajase otsa, eks siis näeb, aga tänud veelkord, jäi see autofirma otsimine ära, siin soomes on see eriti tüütu töö.
Vasta
#14
Ma ei tea, kas selle teemasse võib veel postitada lisa küsimuse, seoses vito salongi mürinaga, ma pole sirvinud eriti teemasi siin, aga võin ka uue postituse lisada , seoses välise müra elimineerimisega .
Vasta
#15
Väli müra tulebki sisse nii vitol kui ka v-klassil. Neid saab elimineerida müramattidega. See on loomulik nähe neil.
100kilo sõitu pole probleem kui hoolas oled , mull kellal 255kilo
Kurjajuur
Vasta
#16
kas oskad soovitada töömehi, kes panevad need matid mõistliku hinnagaa, ma ise olen midagi teinud küll, pigimatid külgedele, aga vist suurem müra tuleb ikk Põrandast, ka ratta koopad said mingi pigi korra väljapoolt , aga ikka on nagu paljas plekk oleks põrandal,,otsin ka vaheseina, äkki aitab
Vasta
#17
Soovitada ei oska
Kurjajuur
Vasta
#18
(23-05-2021, 01:07 PM)vipassana Kirjutas: Kena, ausaltöelda polnud tõesti kuulnud sellisest filtri kärsatamisest, nüüd tundub  loogiline selline käitumine, kuigi olen u 20 a sõitud diislitega, pole sellisest asjast varem kuulnud.
...

DPF on kõigi mure juba aastat viis, eesrindlikumatel aastat kümme. Kuidagi tuleb ju õhk hingamiskõlbulikuna hoida suurlinnades (ja maailmamajandus käigus).

Kui tankimisavas on ka sinine kork, pead ka AdBlued lisama. Sedagi võib "kraani ja lainetega" märk nõuda. Aga ma tegelikult ei tea.

Kasutusjuhend on? Loe sealt siis!

Müramatti paneb ilmselt iga remonditöökoda raha eest. Mersuomanikul tasub alustada ikka Lesvenist. Aga muidu teenivad sellega leiba peamiselt helifirmad, näiteks Noor Tehnik JärvelSmile
Vasta
#19
Mis Lesvenist. Inimene elab SoomesSmile
Vasta
#20
Ja kust peaks mina seda teadma, kui ainus vihje inimese kohta on : eestis.

Pealegi, neid Lesvenis hoolduses käivaid soome keeles rääkivaid autosid on üksjagu.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vito w639 roolisambal mitte midagi ei tööta Rix383 1 326 09-07-2023, 07:41 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz vito v220 Mv220 8 1,198 02-03-2022, 08:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito 3,0v6 OM642 tõstab ise pöördeid helitehnik 3 871 16-12-2021, 05:07 PM
Viimane postitus: helitehnik
  W447 Vito 111cdi väljalaske rõhu andur? Jõudu pole autol?! Raigo545 1 964 11-01-2021, 03:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,767 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito 2,3 Be 98 a. vito 230 13 6,850 01-06-2019, 09:06 AM
Viimane postitus: stihl
  MB vito 2005a. undab vito2005 0 2,073 08-02-2017, 08:27 PM
Viimane postitus: vito2005
  vito w638 undamine/ vibra allan23 1 2,905 29-03-2016, 08:45 PM
Viimane postitus: Kalev124
  Vito 2,2cdi 60 kw probleem alvarpoiss7 2 2,556 30-01-2014, 10:00 AM
Viimane postitus: petrik
  Vito 2.2cdi tagurpidi käik ei lähe sisse mb-w124 2 3,688 28-11-2013, 10:48 AM
Viimane postitus: mb-w124



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne