Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G55-le aastaringselt lamellid 20" (285 / 50 / R20, 295 / 45 / R20 v midagi muud?)
#1
Sai ostetud uued Pirelli P ZERO 275 / 50 / R20 suvekad ja uued Continental IceContact 3 275 / 55 / R19 naastud eri velgedele aga kuna söitmist teatud elukorralduste töttu vähe siis oleks möttekam siiski vaid lamelle kasutada.

Jääks ära see 2x aastas rehvidevahetus ja hoiustamine.

Veljed jääks 20" x 9.5" ET50 aga mis möödus lamellid vöiks olla et vöimalikult laiad ja körge profiiliga jääks? 

285 / 50 / R20?
295 / 45 / R20?

Pirellisid ei saanud 20" x 9.5" AMG orig. velgedele nt muudmoodi peale kui brake cleaneriga kuigi olid or. möödus.
Vasta
#2
Kogemus enda elust: suvekuuma asfalti tundnud lamelliga läheb järgnevatel talvedel oluliselt libedamalt, kui esimesel. Kuigi mustrit on küllalt.

G55 ei ole nagu see auto, kus rehvidega närutada.
Vasta
#3
(26-12-2021, 10:40 PM)v6sa Kirjutas: Kogemus enda elust: suvekuuma asfalti tundnud lamelliga läheb järgnevatel talvedel oluliselt libedamalt, kui esimesel. Kuigi mustrit on küllalt.

G55 ei ole nagu see auto, kus rehvidega närutada.

Arvestades Nostromo läbisõite, siis pole vast kulumine probleem  Icon_rolleyes
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#4
Jep, tegemist nö pühapäeva/hobiautoga, aastane ls vast 2000km. Tiirutan lühikesi otsi linnavahel, peamiselt trenni ja koju. 

Nt hetkel veel suverehvid all ja kui just suurt sula ei tule siis enne kevadet vist liikuma ei saagi kuna polnud rehvivahetuse ajal Eestis.

Ehk jääks ära see tüütu rehvivahetus iga 6 kuu tagant. 

Enda üllatuseks nt rehvid24.ee väga kesine valik lamelle antud möötudega.
Vasta
#5
No kui sul oleks G55 asemel mingi 320 või 400 CDI, siis polekski ehk probleemi. G55 võimsus kutsub kindlasti aegajalt vajutama ja suvel võib lamell ohtlikuks muutuda.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#6
Seda küll. Mis moel ohtlikuks? Pidamise suhtes? Märjal teel?
Vasta
#7
Nii on, eriti vihmas ja eriti meie "siledatel teedel" rööbastes.
See kuut läheb päris hästi vesiliugu, ESP väidetavalt küll enam üle katuse teda keerata ei lase. Tongue
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Midagi sellist: https://www.rehviliider.ee/autorehv/pire...10y-770839
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/car/...-season-sf

Ja nagu arvata on, märjal ja lumisel teel on pidurdusmaa pikk.
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Pirelli...Season.htm

Rehve hoiustad rehvihotellis?
Vasta
#9
Väikemees-tänud lingi eest. 295/45 R20 peaks üsna “beefy” olema nagu taotlus. Talvel sõidan ehk üksikud korrad linnavahel seega peaks ok olema.

Jah rehvihotellis.
Vasta
#10
(27-12-2021, 12:17 PM)secman Kirjutas:
(26-12-2021, 10:40 PM)v6sa Kirjutas: Kogemus enda elust: suvekuuma asfalti tundnud lamelliga läheb järgnevatel talvedel oluliselt libedamalt, kui esimesel. Kuigi mustrit on küllalt.

G55 ei ole nagu see auto, kus rehvidega närutada.

Arvestades Nostromo läbisõite, siis pole vast kulumine probleem  Icon_rolleyes

Kulumine pole probleem. Probleem on lamelliservade ümardumine, milleks piisas ühest Kernu-Tartu-Kernu otsast +30 juures ja eelmisel talve eeskujulikult pidanud lamellrehvijooks oli oma 6+ mm järgmisel talvel päris libe.

Aga kui jääpidamine pole teemaks (Pirellil seda niikuinii eriti ei ole), siis nii saama küll.

Vihmamärjal asfaldil lõi ka 145 kW punnsilm poolpiduste lamellidega tühja, kui hooletult gaasipedaaliga ümber käia. G55 puhul võib säärane pidamatus üsna .... tülikaks osutuda. Eusa_whistle
Vasta
#11
Üks võimalus on talvel need üksikud sõidukorrad ära jätta ja kasutada autot ainult suvel. Jääb see tüütu ja kallis rehviprobleem ära. Talvel sõidad need seitse korda näiteks taksoga.
Vasta
#12
Lamellidega nii on, kuuma ei kannata ja rikub lamellid ära. Kuid need universaalsed, päris M+S rehvid, ma eeldan, neil võiks olla vähe teine segu ja lahendus, selliste probleemide vältimiseks.
Vasta
#13
Selge, ei teadnudki varem mis vahe lamellil vs M+S.

340€/tk e 1360€/jooks tundus esmalt veidi kröbe aga mujal veelgi kallim 500€ kandis.
Vasta
#14
Kui tahad aastaringselt lamellidega sõita, peadki ostma kaks jooksu neid.
Ühed Skandinaavia omad, teised kesk-EU omad. Tongue
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#15
Siis pigem ikka lamellid + suvekad.

Mötlen veel.
Vasta
#16
Kui sul velgede hoiustamiseks koht on, siis pole muud kui paar odavat tööriista abiks ja saad 30 minutiga ise terve jooksu vahetatud.
Vasta
#17
Ei ole kohta, elan linnas. Tänud senise abi eest, eks mötlen ja vaagin veidi. Hetkel niikuinii enam suvekaid vahetada ei saa enne sula.

Ja juba 380€/tk e 160€ ringilt töusnud:

https://www.rehviliider.ee/autorehv/pire...10y-770839
Vasta
#18
No oled leidnud endale mingid sobivad rehvid juba?

Ma enda omale võtsin GoodYear Wrangler Silent Armorid 275/60/20 - vahel saab metsa alla ka keeratud, seal muster vähe abiks ning need on ka M+S ja suht head ka talvel liikuda, samas ei ole muster ka väga radikaalne ja kannatab suvel asfaldil ka liikuda.
Ainult kirjade pool tuleb sissepoole panna, muidu tobe pilt, et G läheb seal Jeebu jalavarjudega....
Vasta
#19
Pole veel jöudnud ja nende M+S Pirellide hind vaid töuseb-pea 400€/rehv e 1600€ jooks.

Kaalun siiski eraldi suvekate ja naastude komplekti. 

Aga tänud soovituse eest, uurin neid ka.
Vasta
#20
(08-02-2022, 12:19 AM)BlueStang Kirjutas: ...GoodYear Wrangler Silet Armorid 275/60/20 - vahel saab metsa alla ka keeratud, seal muster vähe abiks ning need on ka M+S ja suht head ka talvel liikuda, samas ei ole muster ka väga radikaalne ja kannatab suvel asfaldil ka liikuda.
Ainult kirjade pool tuleb sissepoole panna, muidu tobe pilt, et G läheb seal Jeebu jalavarjudega....

Hea üldmuster, aga ilmselt lärmakas karedal asfaldil. No aGressoris ilmselt väga ei segaSmile

Kuna peent lamelli ei ole, siis esimesed suved ilmselt (keskmist kuni nõrka) talvepidamist oluliselt ei muuda. Ja siis saab lasta ära lamellida - klotsi selleks onWink

Ega neid inimesi palju enam ole, kes suudaks rehvimudeli panna auto margiga kokku. Aga selles mõttes jälle hea valik, et muster on sümmeetriline. Samas - oled kindel, et kirjad vaid ühel küljel on?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  mootoriöli vahetus 2007 G55? 0W-40 / 5W-30? nostromo 3 594 14-09-2023, 10:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  Summutite vahetus 2007 G55 -> G63 summutite peale? nostromo 2 530 23-05-2023, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  2007 G55-le 2018 G63 mufflerid+summutiotsad (A4634907701)? nostromo 10 1,857 05-06-2022, 08:53 PM
Viimane postitus: nostromo
  G-klassi veljepoldid (20"x9.5" ET50 AMG + 2007 G55) nostromo 7 1,396 28-05-2021, 08:08 AM
Viimane postitus: nostromo
  W463 2007 G55 Kompressor väljalaskeotsad nostromo 9 2,491 06-01-2021, 08:22 AM
Viimane postitus: Anis
  G55 uued suverehvid 275 / 50 / R20 (Dunlop SP Sport MAXX / Pirelli P Zero MO jne) nostromo 7 1,850 05-01-2021, 07:15 PM
Viimane postitus: Anis
  Kuna tuli Harman Kardon Logic 7 G-klassile (G55)? nostromo 0 2,752 09-10-2019, 06:29 PM
Viimane postitus: nostromo
  2004 G55-le G63 facelift esiosa+peeglid ja roolilõtk nostromo 6 20,947 13-08-2019, 12:40 AM
Viimane postitus: nostromo
  Video värviparandusest (võtmeterrori jälg) G55 peal Gandiline 0 2,175 13-08-2014, 04:05 PM
Viimane postitus: Gandiline
  Velje keskava ja väikseim veljesuurus 2006 G55 AMG puhul (ega 15" veljed ei mahu)? nostromo 17 15,248 31-10-2012, 10:22 PM
Viimane postitus: itbilen



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne