Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T
#41
Hei, Arkadi, 

Vabandust, et varem häält ei teinud, aga ei märganud seda õigel ajal.
Nimelt on nii, et see ülemise liistu tüübel on sama ka W126 autodel ja selle numbri ajalugu on selline:
A0089970381, asendatud järgmisega
A0019882081, asendatud järgmisega
A0019887681, asendatud artiklinumbriga
A0009881581 (klõpsa pildil, et suuremalt näha)
[Pilt: 210222_MB_560SE_90_1_tn.jpg]

Neid on (või paari kuu eest oli) esinduse laos veel lademetes ja nad maksavad maru vähe, aga keegi ei ütle ka seda kui ise välja ei nuhi.
Käisin sama kadalipu läbi ja kui teada sain, et selline asendus on tehtud, tellisin neid terve posu ka oma W126 jaoks ning see pilt ongi mõne kuu eest saadud kotitäiest tehtud.
Seega võibolla on neid juurde osta isegi lihtsam kui puurida, sest nad tõesti ei ole ka kallid.

Edu igal juhul võitlustes ja kahtlemata tuleb sellest üks ilus W123. Smile

Parimate soovidega,
Västrik
Vasta
#42
(22-02-2021, 07:16 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei, Arkadi, 

Vabandust, et varem häält ei teinud, aga ei märganud seda õigel ajal.
Nimelt on nii, et see ülemise liistu tüübel on sama ka W126 autodel ja selle numbri ajalugu on selline:
A0089970381, asendatud järgmisega
A0019882081, asendatud järgmisega
A0019887681, asendatud artiklinumbriga
A0009881581 (klõpsa pildil, et suuremalt näha)
[Pilt: 210222_MB_560SE_90_1_tn.jpg]

Neid on (või paari kuu eest oli) esinduse laos veel lademetes ja nad maksavad maru vähe, aga keegi ei ütle ka seda kui ise välja ei nuhi.
Käisin sama kadalipu läbi ja kui teada sain, et selline asendus on tehtud, tellisin neid terve posu ka oma W126 jaoks ning see pilt ongi mõne kuu eest saadud kotitäiest tehtud.
Seega võibolla on neid juurde osta isegi lihtsam kui puurida, sest nad tõesti ei ole ka kallid.

Edu igal juhul võitlustes ja kahtlemata tuleb sellest üks ilus W123. Smile

Parimate soovidega,
Västrik

Tere. Täpsuse huvides ütlen kohe ära, et Arkadi pole mu päris nimi, tegemist siis minu online alter egoga.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Jah selle varuosakoodiga tellin ilmselt ka originaaltüüblid ära, sest
vaatamata erinevate töövõtetele pole need Alvadi omad siiski päris õiged asjad. Ma kahtlustan, et isegi kui
nad mingi aeg peavad, päädib asi lõpuks sellega, et mingil hetkel avastan, et mõni liist on leekima pannud.
Seda ma aga ei soovi ja pigem ootan natuke aega veel, et asi saaks selline, et ma ise rahule jään ja kuklas
hirm poolkõva asja ülesütlemise pärast ei kriibi.

Aga nüüd siis protsessisest endast ka. Proovisin erinevaid võtteid, kõige efektiivsemaks osutus ristpeaga
otsikuga läbi junni puurimine. Sai augu sobiva suurusega ja jäi ka koonuse osa liistu poole. Muidu ei oleks
häda midagi, aga probleemiks on see plastikusegu, mis on ikkagi liiga kõva ja temperatuuri kõikudes hooaja
jooksul ca 50 kraadi pole mul selle kestvusesse usku.

[Pilt: IMG-20210222-120617.jpg]

[Pilt: IMG-20210222-120837.jpg]

[Pilt: IMG-20210222-153427.jpg]

Hakkasin täna tagumist osa kokku laduma. Seisan garaazis ja vaatan seda tagumist osa ja midagi nagu oleks
valesti. Lähen vaatan tagatulesid lähemalt ja mida ma näen. Mingi nippiga olen ma suutund tulealused liistud
panna külge nii, et parema poole oma on vasakul ja vasaku oma paremal. Suutnud selle kompoti veel kokku
laduda ja ka edukalt kinni keerata. Kuidas ma ei märganud, et tuleaukudes käivad klambrid omadega tule alla
jäid ma ei oska öelda. Kiskusin kõik laiali ja panin kokku nii, kuidas olema peab.

Haagisekonks sai värsked poldid ja värskelt värvituna näeb hetekel suht kobe välja. Paneb mõtlema sellele, et
äkki peaks leidma haagisekonksu jaoks mingi püsikatte, et see oma värskust kaotanuna pärast silma ei torgiks.
Tagastange kinnitamise takistuseks sai stangekruvi üks polt, mis eelneva auto küljest eemaldamise käigus on
rellakat tunda saanud ja keeret retsinud. Eks homme vaatab, kas saab keerme üle keerata või paneb uue poldi sinna.

Mis puudutab taganumbril asuvat ÜV kleebist, siis sellel autol pidigi 1997 Eestis esmase registreerimise korral 
1997 aastal ülevaatus olema. 1997 aasta oli selles mõttes ÜV osas huvitav aasta, et kasutusel olid paraleelselt
poole väiksemad vanatüübi ÜV kleepsud (kleeps + maakonna vapp).

[Pilt: 1-20-60332987.jpg]

[Pilt: IMG-20210131-112839.jpg]

Ühesõnaga kuna mul on vanatüübi numbrid ja 1997 aastal auto pidi ka ülevaatusel käima. Seega pole see
originaalkleeps sellel numbril mingi omalooming, vaid sinna "unustatud" aastaid tagasi. Ma ei suutnud leida 
ühtegi seadusest tulenevat kohustust see kleeps sealt maha kiskuda. Seega seda ma ka teha ei kavatse. 
Riskide maandamiseks ma hetkel ette numbrile seda kleepsu ei pane. Enne lähen sõidan paarist lähemast 
ülevaatuskohast läbi ja uurin asja lähemalt. Kui tõlgendatakse seda erinevalt, siis lähen sinna kus kleepsu 
pärast ei saeta. Ja isegi kui see saab olema ületamatuks takistuseks on mul 1997 kollaseid kaks tk veel +
skäneeritud kujul failid, et vajadusel tulevikus lisa trükkida. Lisaks olen endale kokku ahnitsenud ka ka
hilisemaid ÜV kleepse. Miilitsaid ma ei karda, mulle tegelikult väljakutsed meeldivad ja ausalt öeldes oleks
üsna põnev kogemus saada korduvülevaatus selle eest, et mul 1997 aasta ÜV kleeps on Big Grin 


Ja kui juba kleepsudest juttu tuli on mul esiklaasil ka üks üsna põnev kleeps, mis suvel vene papidel näo laiaks vedas.
[Pilt: 1981.jpg]
Vasta
#43
Rohkem põhimõttekindlaid inimesi!
Kui jamaks läheb, mine võta AKR-st "uued numbrid/duplikaadid" TÜV-l käimiseks.
Need tuledealused liistud, kroomidega versiooni ei tahtnud leida? See kroom annab seal nii palju silmailu juurde!
Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#44
Igavest lahe projekt! Vanad numbrid vanal autol lihtsalt on kuidagi erilisemad...
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#45
Mul on olnud korduvalt võimalus need tagumised kroomliistud tulede alla saada, aga mind jätavad nad millegipäras külmaks. Viimanti nt CE mis mul oli, oleks võinud vabalt järgmisele edasi müüa ilma nendeta, aga ma ei pidanud vajalikuks neid maha keerata sealt. Nagu ka kroom numbrialus, mille hankisin oma tööalasele konkurendile muude juppide hulgas nädala keskel. Otsis teine seda sotsiaalmeedia kaudu taga ja ma ei tundud sellest ise kuidagi puudust. Las läheb sinna, kus seda omanik ihkab. Mind ennast jättis see külmaks.

Liistude saaga läbi, küljes kõik va alumised tagumiste tiivakaare esised väiksed. Need panen siis kui küljekarpide küljes ustealused pikad lisan. Ülemised said lahendusena korraliku kemüüse. On vanu originaale, uusi originaale ja Alvadi saasta natuke ka. Kõikide liistude esimesed ja viimased tüüblid sai originaalid pandud, keskel siis kasutatud ja Alvadi omad. B varuosasid modisin nii seest kui väljast, hetkel tundub selline enamvähem. Hakkan liiste aegajalt testiks kiskuma ja vaatama, kas annavad järgi või ei. Kui kuskilt järele andma hakkab, vahetan kõik välja. Hetkel aga jääb nii. Vasak tagumine läks külge defektsena, kuid õnnestus ka see korralikum leida, toon selle lähiaja Sakust ära ja eks vaatab kas kruvin kohe või hiljem külge.

Alumistega selline lugu, et kasutasin iga liistu puhul vaid mõnda klambrit asukoha fikseerimiseks ja siis kereliimi. Jah ma tean, et saan selle eest ilmselt puid täiega alla ,oleks võinud ju originaalid sebida (isegi varuosakood ju olemas) aga ma ei pidanud vastu, kärsitus ei lubanud enam oodata. Hetkel tundub hea ja mul on kereliimi rohkem usku kui nendesse jäikadesse plastikjunnidesse. Kuna tagatiiva kaared said uued, siis alusmiste liistude jaoks seal klambriaugud puuduvad ja otsustasin neid ka mitte puurida. Mõtetu auk, mille kaudu niiskus sisse pääseb. Lähevad ka need kereliimiga sinna külge.

[Pilt: IMG-20210225-114240.jpg]

Samal ajal kui tüüblite ja liistudega tegelesin, ohtralt ropendasin ja turtsusin, võtsin vahelduseks ka ette esiosa. Seal oli mul vaja esistange vasakut plasti alust rauda keevitada või leida uus. Leidsin muude juppide hulgas roostese, kuid kõva detaili, mille siis roostest puhtaks harjasin, üle värvisin ja stange külge sobitasin. Sain samas kohast stange parema plastikosa, millel defekte vähem kui minu esialgsel detailil. Lisaks sain sealt ka antenni, numbrialuse ja 4 esivõre liistu koos võrega. Tellisin need jupid ära ja märkasin, et stange kohal ja radika ees olen must plastik on suht pilbasteks. Oli see kolmeks jupiks, mis püsisi koos musta silikono najal ja mõlemast äärest sootuks jupid puudu. Otsustasin, et peale liistude k_ppi oleks hea rahustuseks midagi muud teha. Seega otsustasin möllata riide, vaigu ja pahtliga. Lihtsam ja kiirem oleks olnud see jupp ilmselt osta, aga vahelduseks oli hea ise teha. Tulemus jäi selline hindele 3-, aga on ühes tükis ja oluliselt parem kui varem. Ega teda väga näha ka pole, seega las ta olla.

[Pilt: IMG-20210223-162100.jpg]

[Pilt: IMG-20210224-122421.jpg]

[Pilt: IMG-20210224-123939.jpg]


[Pilt: IMG-20210224-151430.jpg]

[Pilt: IMG-20210224-160804.jpg]

Nagu mainisin siis sain ka autoantenni. Seda oli vaja, kuna keretööde käigus vana läks katki. Selle ma ka leidsin koos muude vajaminevate juppidega, aga kuna hetkel autoraadio töötab vaid parema esitiiva all oleva kaabli najal väga hästi, siis ei hakka ka tiiba antenni tarbeks auku puurima. Kui töötab ilma, väga hea. Lisaauku vaid antenni visuaalse olemasolu jaoks ma puurima ei hakka. Seega kui keegi soovib originaal w123 manuaalset antenni, mul täitsa üle teine.

[Pilt: IMG-20210227-125635.jpg]


Esimene MB märk oli üsna väsinud, suht samas olekus mis tagumine enne väljavahetamist. Palju täkkeid, kriime ja muid haavandeid. Õnnestus juba varem leida "uus"vähe kobedam, mille ise oma lollusest näppides ära lõhkusin. Kinnitusvedru läks pooleks. Kaasavaraks saadud võrel oli poolik märk küljes, kus vedru osa terve. Ei tahtnud oma auto küljes olevat räsitud vers päris ära lõhkuda, äkki ei saa uut kokku vms, seega tegin break cleaneri vanni detailidele, panin mitmest kokku selle mis hetkel ees on. Enivei selle kokkupanek polnud teps mitte tore tegevus. Vana räsitud jätan ka alles, parem ikka kui auk kapoti ees.
[Pilt: IMG-20210226-121634.jpg]

Doonor esivõrelt oli see plastikosa liistude eemaldamiseks ära saamine paras peavalu, seega ma ei ole hetkel väga vaimustuses mõttest enda võre laiali lammutamise osas. Kobedamad puhastamist vajavad liistud küll olemas, aga ma hetkel neid vahetama ei hakka. Äkki kunagi hiljem kui tõesti midagi muud teha pole, kannatust ja aega vähe lahedamalt käes.
[Pilt: IMG-20210227-124917.jpg]

Eilse hommikujoogi komponendid lisaks tulikuumale veele olid põhjapunnid ja tungiavade katted. Said külge ilma suurema vaevata, karpide punnidele lasin veel kivikaitse ka otsa.
[Pilt: IMG-20210226-084604.jpg]

Üleeile sai karbid ära vahatatud ja ka kivikatise ära lastud. Kivikaitsega ei koonerdanud, seda sai juba karem ka pandud, aga lasin 3 kihti kahe päeva jooksul lisaks
[Pilt: IMG-20210227-124534.jpg]

[Pilt: IMG-20210227-124544.jpg]

Selle ÜV kleepsujutt tegi mind vähe mõtlikuks ja käisin asja vähe uurimas. Minu lemmikkoha mehed ütlesid, et see on jah ülevaataja suva ja tõlgendamise küsimus. Nende seisukoht on, et kui tegu originaalnumbri ja ARK välja antud kleepsuga (mitte koopia) siis nemad probleemi ei näe. Sellega nad mind ei jebi. Küll aga on big NO katusel olevad lisatuled, millega nad mind läbi ei lase. Seega oli hea põhjus need katuselt maha kiskuda, puhastada sinisest värvist ja värvida tuleraamid mustaks. JAH! on vastus küsimusele, kas tuled on puust laua küljes?  Big Grin

[Pilt: IMG-20210227-111207.jpg]



[Pilt: IMG-20210227-124656.jpg]


[Pilt: IMG-20210227-125359.jpg]

Sai leitud ka tööriistade komplekt, mis kahjuks pole täielik, kuid parem ikka kui mitte midagi. Auto ise ka selline, et lihtsate tööriistadega on võimalik enamik hädasid ise ära parandada. Eks üritan puudu olevad tööriistad võimalusel leida ja sinna juurde lisada. Neid läks täna juba ka vaja bussis paari väiksemat tööd tehes.

[Pilt: IMG-20210227-123228.jpg]

[Pilt: IMG-20210227-123148.jpg]
[Pilt: IMG-20210227-123335.jpg]

Aga kõige olulisem oli see, et auto sain täna sellisese seisukorda, kus julgesin temaga liigelda. Sõistsin maha Tallinnas pea 100 km ja ainus asi mida täheldasin oli see, et parem esimene suunatuli oli omadega läbi. Ei kolbinat sildadest või muid anomaaliaid. Kõik muu toimis ja järgmise õlivahetuseni on jäänud 100 km. Sõita oli sellise ilusa ilmaga puhas lust.

[Pilt: IMG-20210227-123902.jpg]

[Pilt: IMG-20210227-123916.jpg]

[Pilt: IMG-20210227-123940.jpg]

Eriti peale igapäevast bussi kasutamist, kus roolivõim puudub, käigukang on meeter pikk. Sellel rool kerge, käike vahetab ise, ma toetan vaid paremat kätt käetoel ja lihtsalt tsillin täiega. Frank on badass!

[Pilt: IMG-20210227-153941.jpg]
Vasta
#46
Paistab, et tuligi täitsa ilus masin välja! 

Kiidan ka liistuvalikut, sest olgem ausad, kui panna tagatulede alla kroomiga liistud, peaks hakkama otsima ka esiklaasi alla kroomitud ventilatsioonireste ja seejärel kroomnurkadega stangesid ja siis lõpuks ei olekski ta enam ilus 200, nagu pealkirjas seisab, vaid mõnede arvates 280, kuid tegelikult sõiduauto mudelinimetusega Arkadi.T, milles T tähistaks loomulikult Tjuningut. Tongue 

Kui ta veel ka päriselt õiged veljed alla saaks, oleks aga täiuslik õnn, sest siis ei saaks neid pilte (oskuslikult pakiraamist mööda) vaadates arugi, et aasta ei ole enam 1984 ja see ei olegi vaid 2 aastat vana auto, mille õnnelik esimene omanik äsja linna peal ühe tiiru tegi. Wink

Parimate soovidega, 
Västrik

PS! Arusaadav, et Sa tegelikult Arkadi ei ole. Mina ei ole ka päriselt Västrik ja veel vähem seltsimees, kuid sellest hoolimata on tore kui sõbrad sedasi pöörduvad. Wink
Vasta
#47
(27-02-2021, 10:33 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Paistab, et tuligi täitsa ilus masin välja! 

Kiidan ka liistuvalikut, sest olgem ausad, kui panna tagatulede alla kroomiga liistud, peaks hakkama otsima ka esiklaasi alla kroomitud ventilatsioonireste ja seejärel kroomnurkadega stangesid ja siis lõpuks ei olekski ta enam ilus 200, nagu pealkirjas seisab, vaid mõnede arvates 280, kuid tegelikult sõiduauto mudelinimetusega Arkadi.T, milles T tähistaks loomulikult Tjuningut. Tongue 

Kui ta veel ka päriselt õiged veljed alla saaks, oleks aga täiuslik õnn, sest siis ei saaks neid pilte (oskuslikult pakiraamist mööda) vaadates arugi, et aasta ei ole enam 1984 ja see ei olegi vaid 2 aastat vana auto, mille õnnelik esimene omanik äsja linna peal ühe tiiru tegi. Wink

Parimate soovidega, 
Västrik

PS! Arusaadav, et Sa tegelikult Arkadi ei ole. Mina ei ole ka päriselt Västrik ja veel vähem seltsimees, kuid sellest hoolimata on tore kui sõbrad sedasi pöörduvad. Wink
Arkadi.T sai kunagi võetud ühe laheda vuntsidega grusiinist taksojuhi pealt. Arkadi Takso Big Grin
Kuigi ma ei nõustu sinuga siis ma arvan, et ma tean, mida sa oma kirjelduses silmas pidasid. Seda, eks?
[Pilt: 14originaalid.jpg]
Vasta
#48
Nojah, peaaegu täpselt nii, kuid nüüd on ta ju tehtud ennastsalgava töö tulemusena märksa värskem ja kenam. Smile
Vasta
#49
Ära seda katuseraami enam katusele pane. Ilma raamita on ikka ilus vaadata.
Kurjajuur
Vasta
#50
Katuseraam on kiirelt eemaldatav, aga jääb ikka külge, kuna vaja suvel varustust vedada ja kevadel ühtteist bussi ehitamiseks ka.
Sain esimese parempoolse suunatule pirni vahetatud, aga nüüd hakkas vasakpoolne jamama. Imelik, eile veel töötas. Pirn ise terve,
voolu ka andis, aga vaid 5-6V. Eks homme uurib, kus ja milles kala. 
[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 2.jpg]

[Pilt: 3.jpg]

[Pilt: 4.jpg]
Vasta
#51
Kala on pistikutes. Kust see 5 V mõõdeti? Pesa sisemistelt, pirni klemmidelt ja digitaalse multimeetriga?

Võta suunatule pirnipesa küljest pistik lahti, puhasta klemmid ja määri vähemalt WDga kokku. Hakkab ilmselt tööleSmile Kui see ei aita, siis mudi juhtmeid pistiku juurest - ei oleks esimene, millel juhtmes vask pooleks pistiku kõrvalt.

EDIT: Nagu allpool õigesti kirjutati, siis ka mass tuleb üle vaadata. Selle peaks leidma tule alt. Massiühendus tasub peale puhastamist ja uuestikinnitamist katta mingi määrdega.

Ilu on vaataja silmades, aga minultki hääl originaalveljele.

Katuseraam muidugi sobib sellele, nagu sea selga sadul, aga põhjused on mõistetavad. Vedas ilmselt buss vahepeal Frankile ka manti ette. Seega teene teene vastuSmile

Rohelisena on see täitsa lahe. Eusa_angel
Vasta
#52
Vaata tulede mass ka üle.
Turbo
Vasta
#53
Pole veel jõudnud selle suunatulega tegeleda, enamik aega on bussi värvitööde ettevalmistusele kulunud. Kuna bussi nina sai täna värvitud, siis homme peaks saama muude tööde seas selle suunatule teema ka ette võtta. Kuid olen jõudnud vahepeal midagi siiski juurde hankida. Sakust sain väga korraliku vasakpoolse tagumise iluliistu. Eelnev liist oli üsna tugevate kahjustustega ja enamvähem talutavaks timmitud. 

Puudu oli korralik parempoolne ustealune küljekarbi liist, st oli küll vana olemas, aga esimeselt pildilt on näha milline seisukorras too oli. Nüüd olemas korralikud ja saab koos nendega ära panna ka tagumiste rattakoobaste ette käivad väiksed iluliistud. Selle sain Vaidast, nagu ka parema tagumise iluliistu otsa, mis varasemalt puudu oli. Kaasa anti mulle poolik liist, vajaliku jupi tervelt kätte saamiseks pidin jaurama pea pool tundi. Sealt sain kaasa pagasruumi istmetetaguse "katte", mis esmapilgul tundus musta värvi. Aga peale pesu ja ca 40 aasta mustuse veega väljauhamist selgus, et siiski vajaliku halli värvi. Great success!                                                       

[Pilt: IMG-20210304-162358.jpg]

[Pilt: IMG-20210304-140902.jpg]

[Pilt: IMG-20210304-141155.jpg]

[Pilt: IMG-20210304-141204.jpg]

[Pilt: IMG-20210305-155155.jpg]
Vasta
#54
Pole nüüd mõni aeg siia kirjutanud, aga see ei tähenda, et midagi Frankiga tehtud pole. Sama päeva õhtul kui buss sai maha müüdud, sõitsin Frankiga mööda Liivalaiat, kui hakkas tulema kahtlast metallset heli kapoti alt. Võtsin suuna kodu poole ja poolel teel hääl kadus, rool muutus raskeks. Selge genekarihm lendas. Rihm ise sai eelmisel aastal vahetatud, sügisel andis saba geneka rullik, mis oli läbi roostetanud ja "ajutise" lahendusena sai see kokku spotitud. See lahendus toimis pea pool aastat, kuigi kuklas oli pidevalt mõte, tegele sellega, tegele. Aga seda ma loomulikult ei teinud ja spotimiskohtade katkemine oli asjade loomulik käik.
Hakkasin siis seda rullikut taga ajama, aga võta näpust, eraldi tellida ei saagi. Eelmisel aastal veel Alvadis oli olemas. Ainsana pakkus hetkel lahendust Teeme, kelle kaudu oleks saanud selle kiilrihma rulliku koos genekaga ca 140 eur eest. Kuna ise genekas oli mul korras, siis ei tundunud see mõte kuigi mõistlik. Hakkasin edasi otsima ja siis mingi hetk meenus, et Järvel, Amservi taga olid mingid tüübid, kes seal genekaid ja startereid remontisid. Läksin sinna maad kuulama. Vene mees kes seal mingi asjapulk oli läks kuskile taha ruumi, kolistas midagi seal ja tuli tagasi koos genekaga, millelt keeras kiilrihma rulliku ja paar seibi lisaks maha. Küsisin palju võlgnen, vastas 5 eur. Kuna summa oli piinlikult väike ja mina ülitänulik, siis andsin väikse tipi lisaks ja läksin Franki tohterdama. Aga ühesõnaga alla läks isegi see sama genekarihm mis oli kapoti all veel alles. Vigastusi tal pole, kuigi lennanud on ta küljest juba teist korda. Geneka keerasime mul kodumaja eest alt ja ladusime uuesti kokku. minu üllatus oli suur kui rulliku varuosakood algas W602, st tundub, et sama rullik mis ära müüdud bussil. Mis omakorda meenutas mulle seda, et ainus asi mis mul tehniliselt bussil tegemata jäi oli genekarihma vahetus. Aga jätan meeldetuletuse uue omaniku esiklaasile, töötab ta samal tänaval, lihtsalt kõrvalhoones. Bussi näen igal tööpäeval, pargime samas parklas.
[Pilt: IMG-20210325-091955.jpg]

[Pilt: IMG-20210325-091849.jpg]


[Pilt: IMG-20210325-091922.jpg]

[Pilt: IMG-20210330-103827.jpg]
Lahenduse sai ka suunatule probleem, milleks oligi oksüdeerunud pistikupesa. Peale korraliku puhastust töötab tõrgedeta. Probleem, millega maadlen aga siiani on seisupidur, mida seal praktiliselt all polnudki. Alustuseks oli tagumises paremas supportis kolb nii kinni, et selle eemaldamisel lõi sisse mõra. Sebisin uue tagumise uueväärse originaalsuporti. Külge said uued seisupiduri trossid, klotsid, aga ei ikka midagi. Sõitmiseks korra kasutasin, siis pärast enam toiminud. Pedaal kange, alla ei lähe. St töömehed tegemise ajal korraks isegi said selle korda, aga kui seda kasutada mingi hetk, siis jälle ei tööta. Probleem tundub olevat vasak piduri tolmukaitse, mille äär nii läbi, et tõmbab seisupiduriklotsid ketta sisse risti. Ok, kui juba teha siis paneme uue tolmukaitse,kettad ja klotsid ka. Siis peaks timm saama ja võib ülevaatusele minna. 
[Pilt: IMG-20210401-154337.jpg]

[Pilt: IMG-20210401-154352.jpg]

[Pilt: 3-04.png]



Lisaks on ees uus number koos ÜV kleepsuga loomulikult ja lisaks hankisin tagumise istme alumise osa, mis mul oli küll olemas, visuaalselt viisakas, aga tegelikuses iste  vajunud, rottide poolt vähe näritud istme tagant jne...Nüüd üsna korralik asemele saanud. Aku panime ka uue, kuna hommikuti olid käivita mised loto kui salongipuhur ja raadio sees. Kui esimene kord ei õnnetsunud, siis teiseks keeramiseks vunki enam ei jätkununud. Uue akuga kõik fantastiline.
[Pilt: IMG-20210311-093440.jpg]
[Pilt: IMG-20210330-173709.jpg]

[Pilt: IMG-20210315-111125.jpg]

Naabritüdrukule meeldib ka Frank, palus luba teda laenata hommse photshoti jaoks, mis saab mul selle vastu olla. Mingu ja pildistagu.

See pole veel aga kõik, täna saabus minu hoovi veel üks vanem MB, mille kohta teen õhtul peale pesu ilmselt siia ka teema. Käisin seda pea aasta piilumas ja varbaga ringe omaniku nina ees tegemas, nüüd on ta mul käes. Kas tekib lähipäevil ostupohmell või jätkub mõnusat tininat peas kauemaks, näitab aeg.
Vasta
#55
Frankil on aeg edasi liikuda, panin ta müüki: https://www.youtube.com/watch?v=rRBgTp3It7c
Vasta
#56
Kurb küll!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#57
Seisupidur said uued trossid, kotsid, regulaatorid. Uued kettad ja klotsid muidugi ka. Parem pool sai uue supporti, kaitsepleki, kuna vanad olid otsas. Alla läksid suverehvid. ÜV käes ja taas igapäevases kasutuses. Sellel autol on sisu, pakub oluliselt rohkem kui ise vastu nõuab. See on hea auto. 

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 4.jpg]



[Pilt: IMG-20210409-135717.jpg]

[Pilt: IMG-20210409-135825.jpg] 
[Pilt: IMG-20210417-133038.jpg]

[Pilt: IMG-20210417-133107.jpg]
Vasta
#58
Kena klassika, kena.

Su exbuss seisis jupp aega Masina tänaval, iga hommik möödudes viskasin hindava pilgu, lõpuks ikka kadus sealt.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#59
Vahepeal sai Frankiga ka ühtteist tehtud. Vahetatud said esimesed pidurikettad, klotsid, sarniir ja pandud alla Sachsi esiamordid. Esimest korda sõidan nii, et veermik ei kolise mitte kuskilt. Peaks ära tegema veel õlivahetuse ja siis võib hooaeg alata.  
[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 2.jpg]

[Pilt: 3.jpg]

[Pilt: 4.jpg]

[Pilt: 5.jpg]

[Pilt: 6.jpg]

[Pilt: 7.jpg]

[Pilt: 8.jpg]
Vasta
#60
Õlid ja filtrid vahetatud ja maanteeotsad ka tehtud. On ikka hoopis teine tera sõita uute amortidega ja kolinavaba sillaga. 
[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 2.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,720 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,769 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 14,017 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,974 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,694 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 3,006 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,849 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 11,495 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 21,598 30-04-2019, 10:20 PM
Viimane postitus: M1X
  W110 200 Diesel ''Heckflosse'' - OnkelMats OnkelMats 17 14,094 01-11-2018, 07:30 PM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne