17-04-2007, 01:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2010, 03:53 PM ja muutjaks oli marek.)
Minu 200d w123 1983.a Alias "Eeslike"
lisapildid:
Mark: Mercedes-Benz 200d
Väljalaskeaasta: 1983
Läbisõit: 490 000 km (vöi 1milj rohkem, ei tea)
Võimsus: 44 KW
Mootori valem: R4
Lisavarustus: roolivõimendi, valuveljed (14 ja 15) elektriline välispeegel, CD MP3 stereo, 1000w vöim, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri termomeeter, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, kunstnahkpolster, bassikõlarid, tagaklaasi soojendus, pagasiruumi valgustus.
Muud: 3,46 differ, Apexi koonusfilter, ajutiselt heliisolatsiooni mattide all. Paigaldatud öiradikas. Vahetatud tagumine parem pooltelg. Kombineeritud erinevate käigukstidega. Viimane versioon w123 300d-lt. Sihik taas paigas.
Rehvid: All on all 14" originaalvaluveljed M+S taga, suverehvid ees. Hangitud ka 15" valuveljed ja rehvid, milledelt naelad maha söitsin.
Sisu Vahetatud tumesinised kunstnahk istmed, paigaldatud käetugi. Primaarselt helebeezi sisu määrdumise töttu. Sisu osad on terved ja nende kohta on olemas tsekid soome parimatest romulatest.
Armatuuris pragusid on 2tk kölari aukude servas.
Esialgsed vead: Mootor natuke väristab tühikäigul seistes temperatuuridel alla -25C. Kolmanda käigu sisselylitamisel yle 55kmh vöib kuulda ebameeldivat häält. Tagadiffris pisem kolkuhakatis.
Kerel paar rooste kohta, 1 rattakoopa nurk vajab keevitust.
Muu Esiklaas uus. Mask ja tuled restaureeritud. 1 rattapolt/rumm kahjustatud keermetega
Plaanid: Natuke keretöid, uste ja klaaside tihendite vahetus. Helisiisolatsiooni kest Apexile. Esispoliler,
lisapildid:
Mark: Mercedes-Benz 200d
Väljalaskeaasta: 1983
Läbisõit: 490 000 km (vöi 1milj rohkem, ei tea)
Võimsus: 44 KW
Mootori valem: R4
Lisavarustus: roolivõimendi, valuveljed (14 ja 15) elektriline välispeegel, CD MP3 stereo, 1000w vöim, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri termomeeter, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, kunstnahkpolster, bassikõlarid, tagaklaasi soojendus, pagasiruumi valgustus.
Muud: 3,46 differ, Apexi koonusfilter, ajutiselt heliisolatsiooni mattide all. Paigaldatud öiradikas. Vahetatud tagumine parem pooltelg. Kombineeritud erinevate käigukstidega. Viimane versioon w123 300d-lt. Sihik taas paigas.
Rehvid: All on all 14" originaalvaluveljed M+S taga, suverehvid ees. Hangitud ka 15" valuveljed ja rehvid, milledelt naelad maha söitsin.
Sisu Vahetatud tumesinised kunstnahk istmed, paigaldatud käetugi. Primaarselt helebeezi sisu määrdumise töttu. Sisu osad on terved ja nende kohta on olemas tsekid soome parimatest romulatest.
Armatuuris pragusid on 2tk kölari aukude servas.
Esialgsed vead: Mootor natuke väristab tühikäigul seistes temperatuuridel alla -25C. Kolmanda käigu sisselylitamisel yle 55kmh vöib kuulda ebameeldivat häält. Tagadiffris pisem kolkuhakatis.
Kerel paar rooste kohta, 1 rattakoopa nurk vajab keevitust.
Muu Esiklaas uus. Mask ja tuled restaureeritud. 1 rattapolt/rumm kahjustatud keermetega
Plaanid: Natuke keretöid, uste ja klaaside tihendite vahetus. Helisiisolatsiooni kest Apexile. Esispoliler,