Postitused: 4
Teemad: 3
Liitus: Feb 2021
Maine:
0
Tere.
W211 2004a 200cdi 90kw. Automaat.
Peale mootoripesu lõpetas käigukast osaliselt koostöö.
Enamasti ei saa käigukangi ei R N ega D peale.
Kui saab D, siis ei lülitu esimesest käigust enam kõrgemale.Samuti ei saa ise käike vahetada.
Peale pesu sai kõik ära kuivatatud!
Lisaks veel ei saa diagnostikat järgi panna. Annab SOS!
Antke nõu.
Ette tänades:Taavi
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
02-03-2021, 11:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2021, 11:33 AM ja muutjaks oli vreps.)
Mootoripesu ei saa salongis olevat kulissi mingi valemiga ära uputada, pigem on probleem käigukasti pistikuga või mõne muu pistikuga kapoti all. Pistikud tuleks suruõhuga üle käia ja igaveseks meelde jätta, et tänapäevaste autode mootoripesu ei käi vooliku ja survepesuriga.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(02-03-2021, 12:20 PM)v6sa Kirjutas: (02-03-2021, 11:28 AM)vreps Kirjutas: Mootoripesu ei saa salongis olevat kulissi mingi valemiga ära uputada, pigem on probleem käigukasti pistikuga või mõne muu pistikuga kapoti all. Pistikud tuleks suruõhuga üle käia ja igaveseks meelde jätta, et tänapäevaste autode mootoripesu ei käi vooliku ja survepesuriga.
Olles mõnda mootoripesu näinud, siis ma üldse ei välistaks, et niiskes ruumis lahtisest uksest või aknast sedapalju vett kulissi ei sattunud, et see pahandada võttis.
Ohutsoonis on ajukarp, mille tihendi leke (või puuduv kruvi) lasevad kenasti vee sisse. Kui seal ootab juba õlisegune vesi juhtmestikus, on nalja nabani.
Jah, ega seal võib tegelikult kõik võimalik olla kui seda pesu fanatismiga tehti.
numerus stultorum, infinitus est