Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2021
Maine:
0
- Tere, täna täiesti suvalisel hetkel hakkas armatuuris põlema ja karjuma aku/generaatori(Battery/alternator) hoiatustuli. Laevalgustus, sigareti süütaja, kiirusehoidja lõpetasid töötamise. Raadio töötas. Ah jaa, roolivõim kadus ka ära. Parkisin auto ära ja kui mingi viis minutit ootasin siis laevalgustus töötas nii 15 sekundit. Kellelgi sama jama olnud. Ja okei kui generaator õhtul, siis miks roolivõim ära kadus?
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Endal ei ole valus kirjutada kõike ühte ritta?
Su autol on aku tühi. Miks tühi, tuleb uurida. Ja esmalt laadida KORRALIKU laadijaga, ei pruugigi rohkem vaja olla. Mitte mingi suvalise täkuga autot käima vägistada.
Praegused ilmad ja lühikesed sõidud (<30 minuti mootori tööpööretel) suure diiselmootoriga ei võimalda akul kasutatud voolu vastu võtta ka korras genekaga. Ja kui genekas ka wäsind, siis ongi ühel hetkel puuks.
MB hoiab mootorit viimase võimaluseni töös. Mis tähendab, et kõik vähemolulised asjad lülitatakse järjest tagant ära.
Roolivõimendus ei kadunud ära, aga välja lülitati täiendav võimendus.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2021
Maine:
0
(14-01-2021, 10:17 PM)Shottyhoster Kirjutas: - Tere, täna täiesti suvalisel hetkel hakkas armatuuris põlema ja karjuma aku/generaatori(Battery/alternator) hoiatustuli. Laevalgustus, sigareti süütaja, kiirusehoidja lõpetasid töötamise. Raadio töötas. Ah jaa, roolivõim kadus ka ära. Parkisin auto ära ja kui mingi viis minutit ootasin siis laevalgustus töötas nii 15 sekundit. Kellelgi sama jama olnud. Ja okei kui generaator õhtul, siis miks roolivõim ära kadus?
Nüüd kui sa seda mainisid siis on küll üsna kurb seda teksti vaadata.
Aga aitäh vastuse eest. Lähen võtan testri ja mõõdan voolutugevuse ära esimese asjana.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Kas lamerihm on ikka omal kohal? Suht esimene asi, mida vaadata, kui laadimine ja roolivõim korraga ära lõppevad. Elementaarne asi, aga nii igaks juhuks..
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(15-01-2021, 01:13 PM)Shottyhoster Kirjutas: ... Lähen võtan testri ja mõõdan voolutugevuse ära esimese asjana.
Pinget mõõdad, pinget! Voolutugevust Sa naljalt mingi multimeetriga ei mõõda juba.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2021
Maine:
0
(15-01-2021, 03:38 PM)v6sa Kirjutas: (15-01-2021, 01:13 PM)Shottyhoster Kirjutas: ... Lähen võtan testri ja mõõdan voolutugevuse ära esimese asjana.
Pinget mõõdad, pinget! Voolutugevust Sa naljalt mingi multimeetriga ei mõõda!
Täna laadisin suurt akut 8 tundi ja ei midagi, sain 300m sõita ja aku jälle kotis. Panin nüüd uuesti laadima ja lasen 24 tundi laadida madala voolu pealt(sorry vb kutsutakse seda pingeks ära nüüd jälle närvi mine) siis laen väikse aku ka täis ja kui peale seda ka nugavus funktsioone sisse ei lülita siis vaatan edasi kas vahetada akud välja või on pingeregulaatoriga ehk mingid jamad.
Täna oli midagi imeliku ka, siis kui aku tühjaks sai ja süüte välja võtsin siis kell läks lolliks. Seierid hakkasid ringi ratast laskma suht suure hooga. Mingi punane hoiatus tuli ka armatuurile midagi piduritest. Ah ma ei teagi. Eks ma homme annan teada kas akulaadimistest oli kasu.
Kusagilt lugesin, et kui aku on täitsa tühi siis jäätub juba - 0kraadi juurrs ära. Mul oli see täiesti tühi aku ööpäev läbi väljas ja õues on üptis külm olnud. Äkki on aku pekkis. Kuidas ma seda teada saan. Mis see pinge olema peaks korras akul?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
No aga mõõtsid siis pinget, mitu volti oli? Seisva mootoriga, töötava mootoriga, töötava mootoriga kui tarbijad taga jne. Aku klemmidelt mõõdetuna võiks olla mingi 12,3 V, töötava mootoriga 14 V (volti).
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
Vabandan otsekohesuse pärast, et mõni õrn hingeke ei solvuks aga võibolla oleks õige lõpetada loomkatsed ja viia auto pädevasse kohta remonti. Niimoodi jätkates tekib veelgi probleeme juurde.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 99
Teemad: 5
Liitus: Sep 2017
Maine:
1
Tere.
ML W164. 2006.a. diisel 3L oli selline viga, et generaator õhtal. Pärast viimase remonti hakkas kogu süsteem tööle. Remonditi Hortis. Sinna läks treilar.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(17-01-2021, 02:11 AM)Shottyhoster Kirjutas: Täna laadisin suurt akut 8 tundi
...
Mingi punane hoiatus tuli ka armatuurile midagi piduritest. Ah ma ei teagi. Eks ma homme annan teada kas akulaadimistest oli kasu.
Kusagilt lugesin, et kui aku on täitsa tühi siis jäätub juba - 0kraadi juurrs ära. Mul oli see täiesti tühi aku ööpäev läbi väljas ja õues on üptis külm olnud. Äkki on aku pekkis. Kuidas ma seda teada saan. Mis see pinge olema peaks korras akul?
Oeh.
Võta suvaline autoremondi raamat kätte ja loe, keegi ei hakka siin uuesti kirjutama alguse asju.
Mitme A laadisid?
Kas aku pinge püsib > 12,3 V, kui laadija tagan tära ühendad?
Autole ja rahakotile on parem, kui viid kuhugi remonti. Vaata remondikohtade teemast, kuhu mersuga on soovitav minna. Aga võid muidugi katse-eksituse meetodil ka edasi purjetada. Arvesta, et lõhkukülmunud aku on üks odavamaid muresid.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ei ole mingi raketiteadus, genekas läbi ja aku ka tõenäoliselt ära lühistatud. Ise elektri asja ei jaga, ega siis ei ole muud tõesti teha kui viia pädevasse kohta.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2021
Maine:
0
19-01-2021, 05:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2021, 07:40 AM ja muutjaks oli Shottyhoster.)
(17-01-2021, 09:58 PM)v6sa Kirjutas: (17-01-2021, 02:11 AM)Shottyhoster Kirjutas: Täna laadisin suurt akut 8 tundi
...
Mingi punane hoiatus tuli ka armatuurile midagi piduritest. Ah ma ei teagi. Eks ma homme annan teada kas akulaadimistest oli kasu.
Kusagilt lugesin, et kui aku on täitsa tühi siis jäätub juba - 0kraadi juurrs ära. Mul oli see täiesti tühi aku ööpäev läbi väljas ja õues on üptis külm olnud. Äkki on aku pekkis. Kuidas ma seda teada saan. Mis see pinge olema peaks korras akul?
Oeh.
Võta suvaline autoremondi raamat kätte ja loe, keegi ei hakka siin uuesti kirjutama alguse asju.
Mitme A laadisid?
Kas aku pinge püsib > 12,3 V, kui laadija tagan tära ühendad?
Autole ja rahakotile on parem, kui viid kuhugi remonti. Vaata remondikohtade teemast, kuhu mersuga on soovitav minna. Aga võid muidugi katse-eksituse meetodil ka edasi purjetada. Arvesta, et lõhkukülmunud aku on üks odavamaid muresid Tere, sellesuhtes mul ei ole autodega absoluutselt mingit kokku puudet, seega ei osanud kohe kahtlustada.
Aga avasin täna kapoti ja mis ma nägin?
Genekal rihm maas. Eks selletõttu rool kange ja salongi sooja ka ei puhkunud. Nüüd kõik jonksus, aga sellegi poolest on hea soovitus järgmine kord remonti viia.
Mis ei tähenda et ma ei võiks siit targematelt nõu küsida.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tore, et vea leidsid. Veel parem, et siia teada andsid. Kas vahetad rihma ise (labaselt lihtne töö, küll kitsas) või viid ikkagi remonti?
Siit meeldetuletus ka mulle: alati tuleb küsijale ka kõige ilmsem ja triviaalsem viga ette näidata näpuga.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Novat, sai ju soovitatud
Esialgu kannatab ka sama rihmaga edasi kulgeda (kui ikka jäi terveks), aga kui juba vahetuseks läheb, siis mina paneks ka uued rullikud ja pinguti - eks tal pidi ikka mingi põhjus olema rihma maha viskamiseks.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2021
Maine:
0
(19-01-2021, 09:30 AM)erkilo Kirjutas: Novat, sai ju soovitatud
Esialgu kannatab ka sama rihmaga edasi kulgeda (kui ikka jäi terveks), aga kui juba vahetuseks läheb, siis mina paneks ka uued rullikud ja pinguti - eks tal pidi ikka mingi põhjus olema rihma maha viskamiseks.
Rihm ise oli korras ja praegult panin vana peale? Eks mul tulebki seda sõbrakest hooldada. Kondid vaja vahetada ja 4. hõõküünal vajaks vahetamist. Sõber ütles muidugi, et hea oleks kõik korraga vahetada ja sama lugu kontidega ka
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas rihma peale pannes selle mahalendamise põhjus ka silma hakkas? Mõni rullik viltu?
|