Postitused: 134
Teemad: 76
Liitus: May 2011
Maine:
0
probleem selles et MB w169 al. 2004 vasak tagumine pirn ei põle. Suund ja muud tuled kõik põlevad sama tule sees. See on see pirn mis on kahe niidiga, teine niit on udutule oma, see töötab samas pirnis.
Mõni elektrik ehk teab kas iga pirni jaoks on ka eraldi kaitse või on näiteks kahe tagumise sõidupirni jaoks üks kaitse, või ei ole üldse kaitsmeid. Siis tean kas viga otsida kaitsmetest või juhtmetest.
O: W123 2,4d- le. sobiva tahhomeetri Tartus bermuuda@gmail.com tel. 55992054.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui seal peaks olema tsingitud plekist rajad, siis võib olla pistiku ühenduse probleem.
Üldiselt jäi selgusetuks, mis pirn see sul puudub seal aga dubleerituse korral ikka üks kaitse.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Pole neil juba kaitseid. Elektooniline kaitse tagumises sam plokis juba
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Gabariit ja udu ei panda kokku, pigem ikka gabariit ja pidur.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
14-08-2020, 11:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2020, 12:01 PM ja muutjaks oli MAV.)
(14-08-2020, 10:58 AM)Heinar Kirjutas: Gabariit ja udu ei panda kokku, pigem ikka gabariit ja pidur.
A klassil on gabariit ja udu koos.
Kontrolliks kõigepealt üle, kas on õiged pirnid sees. Kahe niidiga pirne on erineva fiksaatoriga.
Kui tuledel on elektrooniline kaitse, siis rikkis pirniga ei tule sealt midagi peale lühikeste kontrollimpulsside välja. Analoogtestriga (osutiga) tuvastatav. Kõige õigem kontrollida sama võimsusega kontrolllambiga. Vale võimsusega pirni ei pruugi kontrollmoodul õigeks pidada.
Gabariittuli saab toite otse SAM kontrollerist N10 (klemm 19, osadel võib olla 18)
Asukoht:
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,