Konkreetse auto kohta ei oska öelda aga kus kohas see tõsi on, see on iseküsimus.
Põlevad läbi siis, kui klaasist osa rasvased näpujäljed omale saab. Teine põhjus miks läbipõlevad on kehv ühendus.
Soovitati pirnide vahetusel klemmid pingutada.
Mustas ja märjas polaaröös kaob nähtavus kõigil, kui nad vanad on. Xenonite puhul kaob valgusjõud seal väidetavalt 75000-150000 km läbimisel aga see vist on tuletatud aastasest läbisõidust. Oma kogemusest ütlen, et Philips xenon kaotas oma valgusjõu peale 2 aastat kasutamist. Halogeenidega sama lugu. Lisaks mida rohkem on peale keeratud, seda vähem kestavad-annavad lubatud valgustugevust.
Konkreetsemat võrdlust võib siin näha, kuigi need on tehtud siseruumides:
https://www.youtube.com/channel/UCVOiJIY...krKYXw8Thg