Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
06-03-2020, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2020, 09:58 PM ja muutjaks oli ville.)
Vaikselt plaan masinat vahetada ja käib peast läbi mõte, et äkki seekord diisel...
Mida arvata OM642 mootorist W222 kere peal?
Millised on murekohad, tüüpvead?
4-matic või tagavedu?
Kuidas 222 end üldse üleval peab?
Diisli mootor tundub numbreid vaadates uimane, palju seda chipides teravamaks saab?
Või ikkagi 500-ne bensukas? Lihtsalt aju tõrgub kuus 600-1000 eurot paaki panema.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kasutatud diislil läheb see tonn kergesti mootori jooksva hoolduse peale. Mitte, et bensukas oleks murevaba, aga lootus leida ärahooramata isend on palju suurem.
Turbodiislit ei tee teravaks mingi valemiga - turbomootor on ja jääb hiliseks ärkajaks, võrreldes bensukatega. Kiibi või mitte.
Aga muus osas on sõidetav saan. Nelikvedu on muretum, aga sisulist vajadust essklassil selle järgi ei ole, kui püsida seisusekohastel radadel.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
"Nelikvedu on muretum, aga sisulist vajadust essklassil selle järgi ei ole, kui püsida seisusekohastel radadel."
No bensukal ikka juba on ja seda just seisusekohastel radadel, eriti AMG 63 puhul.
Tavaline "500ne" 4,7 bi-turbo ju juba 320 kW, AMG 420 kW-st rääkimata...ühte rattasse? Ei, aitäh. Võimalusel.
Aga diislid jube plangud ja suht odavad täna, korraliku varustusega diislit pole kerge leida siit turult.
Peale bensukat on iga diisel uimane, lörisev, mõlisev ja jube tüütu tankida ja haiseda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-03-2020, 12:13 AM)Rolz Kirjutas: ...
No bensukal ikka juba on ja seda just seisusekohastel radadel, eriti AMG 63 puhul.
Tavaline "500ne" 4,7 bi-turbo ju juba 320 kW, AMG 420 kW-st rääkimata...ühte rattasse? Ei, aitäh. Võimalusel.
...
Märkus iseenesest õige, aga ... elektriautol piiratakse mootori võimsust sedapalju, et pole väga vahet reaalses elus. Ja kui on vaja lolli mängida, siis seda saab kenasti ju teha kaapeväldikut nupuga vaigistades. Kuigi selleks on kohasemaid asju, kui väärikas ess.
Diisli puhul peab alati olema kinnas autos - väga tihti on eelmise tankija rasvane käepigistus tankuril
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Mis selle hoolduse siis nii kalliks teeb, et tonne läheb? See küsimus siis Taavile?
Mina pean teist veekuut ja pole tal häda midagi. Jah õlijahuti tihendite vahetus on ühel neist mootoritest üle elatud, aga rohkem probleeme pole justkui olnud. Üllatusi võib iga masinaga juhtuda, aga meiega ju tavaliselt ei juhtu
Küttekulu mõttes võtab minu ML 11-12l ja ilmselt on see S samas suurusjärgus. Maanteel kulgedes 9. Nii et mingi ökoliikur ta pole, aga 500 võrreldes siiski säästlikum.
Mineku osas jalgu ta küll ei jää, S63 muidugi võrrelda ei saa, aga igapäevaseks liikumiseks on täitsa piisav. Njutonite vahe on 620 vs.700 polegi nii suur
edu,
Herki
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Tohohh, poleks uskunud, et diisel nii palju rüüpab. 11-12 MLi puhul on linnas või keskmine?
Mul GL 4,7 bi-turbo võtab maanteel 11 kanti, linnas näitab 17-18 kanti, reaalset keskmist pole kunagi arvutanud. Aga sellel on ka 379kw ja 848nm.
Tundub et ökomõtted võib prügikasti visata?
Kellelgi kogemusi 500-se hübriidiga?
Postitused: 63
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
1
Omal oli OM642 W221 peal, liigutas seda kere küll, hätta ei jäänud, liikumine oli sujuv, remondi poolest ei oska midagi kosta.
W222 on olnud nii 500 kui 63 mõlemad 4maticud, 500 vahetasin tagaamorte(lekkis õli) ja sellega minu remondid piirdusid.
Suured bensukad söövad esirehve isukalt(kaks jooksu esirehve ühe jooksu tagarehvide kohta oli mul) muud häda ma ise nendega ei näinud.
63 7'ne kast meeldib mulle oluliselt rohkem kui tava 7'ne, käiguvahetused kiiremad ja sujuvamad.
Tavasõidul kütusekulu linna vahel minu käes: 500 puhul umbes 15 sajale ja 63 puhul 17-18 sajale, maanteel mõlemad 8-10 vahel sajale.
Rolz, w222 peal v8 bensukatel võimsuse näitajad ikka 335kw(500) ja 430kw(63).
Postitused: 85
Teemad: 31
Liitus: May 2014
Maine:
0
Tere
Olen omanud nii ML-i (165 kw) kui 190 kw S-i (diislid) ja ilmselgelt on S ökom. ML trassil 9 kanti aga S 7-8
Sama vahe tuleb linnasõidus.
(07-03-2020, 01:05 PM)herki Kirjutas: Tere,
Mis selle hoolduse siis nii kalliks teeb, et tonne läheb? See küsimus siis Taavile?
Mina pean teist veekuut ja pole tal häda midagi. Jah õlijahuti tihendite vahetus on ühel neist mootoritest üle elatud, aga rohkem probleeme pole justkui olnud. Üllatusi võib iga masinaga juhtuda, aga meiega ju tavaliselt ei juhtu
Küttekulu mõttes võtab minu ML 11-12l ja ilmselt on see S samas suurusjärgus. Maanteel kulgedes 9. Nii et mingi ökoliikur ta pole, aga 500 võrreldes siiski säästlikum.
Mineku osas jalgu ta küll ei jää, S63 muidugi võrrelda ei saa, aga igapäevaseks liikumiseks on täitsa piisav. Njutonite vahe on 620 vs.700 polegi nii suur
edu,
Herki
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Mercedes hübriidiga ei ole, kuid kütusekulu poolest võiks võtta võrdluseks T8 mootoriga Volvo XC90-ne. Tühja akuga keskmine kulu minimaalselt 15l/100km. Hübriid valikuga sõites saab keskmise kulu 9 liitiri peale.
Postitused: 32
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
(06-03-2020, 09:56 PM)ville Kirjutas: Vaikselt plaan masinat vahetada ja käib peast läbi mõte, et äkki seekord diisel...
Mida arvata OM642 mootorist W222 kere peal?
Millised on murekohad, tüüpvead?
4-matic või tagavedu?
Kuidas 222 end üldse üleval peab?
Diisli mootor tundub numbreid vaadates uimane, palju seda chipides teravamaks saab?
Või ikkagi 500-ne bensukas? Lihtsalt aju tõrgub kuus 600-1000 eurot paaki panema.
Tere,
Sinu küsimsest juba mitu kuud möödas, aga ehk on veel asi kaalumisel.
Kohaltvõtt on jah selline uimane, nagu ilmselt ka teiste diiselmootoritega. Sellist momentaalset "kohalt hüppamise" tunnet nagu bensukal ei ole kindlasti. Mind kõige rohkem häiribki, et kohaltvõtt on nii pika vinnaga, et kui vaja näiteks tipptunnil ristmikul äkki vahele "süstida", siis seda peab hästi planeerima. Pm on vaja natuke kaugemalt väikse veermise pealt turbo puhuma ära saada ja siis julgelt juurde litsuda. Kui mingisugunegi hoog juba sees ja rõhk üleval, siis läheb täitsa tublilt.
Teine tähelepanek võrreldes minu eelmiste 221 ja 216 bensukatega on see, et minu arvates on tagasillal pidamist vähe. Väga kergelt kipub kaapsutama(veojõu kontroll muidugi sekkub ja piirab ära) isegi selle diiselmootoriga. Ehk siis kohalt võttes uimab nagu tigu ja kui minema hakkab, siis nii, et lambid armatuuris vilguvad. Talvisel ajal oleks minu arvates 4matic vajalik mitte kinnijäämistetõttu vaid just võime tõttu vajadusel kiirelt kohalt liikuma saada, et keegi küljepealt sisse ei sõidaks.
Kolmas tähelepanek- kuigi kõiksugu auto ajakirjanikud erinevates auto arvustustes rõhutavad, et see auto on väga vaikne, siis minule ei tundu, et see oleks w221st vaiksem. Silberautos olen lasknud teha ka proovisõitu ja nende hinnangul on kõik ok(võibolla ongi). Mulle tundub, et uksed(või noh, vähemalt juhiuks) lekivad välismüra. Ma olen juba oma müra paranoia tõttu lasknud ka pisut väsinud uksetihendi vahetada ja tulemus ei läinud paremaks. Tuleval nädalal vahetan ühe tuttava soovitusel runflat rehvid tavaliste vastu- ehk siis saab pisut vaiksemaks(Väidetavalt pidid runflatid ka omajagu müra tekitama).
Niipalju, kui ma neid vaatamas käisin, siis bensukas on kindlasti ka väljast poolt vaiksem. Kui viibida autost väljas, siis see diisli iseloomulik "mölin" on täitsa olemas. Salongi see õnneks eriti ei kostu.
Kütusekulust- maanteel jääb ta minul ca 6-7 vahele. Linnas pole väga arvestanud, aga kui kunagi vaatasin, siis kompuutri järgi ta ca 10 kanti näitas, aga see muidugi väga individuaalne- sõltub kus sõita, kuidas sõita jne.
Aga üldiselt on 222 selline hea mugav konservatiivne liikur, millega paras õhtul väsinud peaga koju kulgeda.
|