Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W220 S600L 2001
#41
(14-02-2020, 08:46 PM)onu_siim Kirjutas: Eelnevalt kirjutasid, et vahetasid süüteajul kondekaid, hiljem juba et uus. Kumb siis akuraatsem on?

Ma ei olnud oma näputöös 100% kindel ja läks uus. Vanaga sümptomid samad.
(14-02-2020, 08:25 PM)shed Kirjutas: Mina viiks rakverre Jaanise juurde. Silberist vaevalt abi saad, sellised mehed kes siukseid vanakooli pille seal sättisid on ammu töölt lahkunud.

Jap. Ja neid vanakooli mehi või naisi jääb aina vähemaks. Kas Jaanise kontakti saaks ka jagada?
Hetkel tuli üks soovitus lambda andurid vahetada. Õnneks pole väga kallid ja ligipääs ka mõistlik. Ideaalis loodan auto ise enne korda saada ja Silber on hetkel viimane õlekõrs.
Vasta
#42
(14-02-2020, 09:53 PM)onu_siim Kirjutas: No aga miks enne vahetamist ei võiks O2-andurite tööd ja korrektsioone jälgida?

Ma arvan, et kui juba uus süütepool ja "voltage transformer" soetatud sai, siis ei tapa need paar uut lambda andurit ka soetada. Uus asi on uus asi.
Vasta
#43
Janis peaks olema Diagnostikapakkujate teemas olev kontakt:

Pintlex OÜ
Rakvere, Jaama pst 21
50 92 977

https://pintlex.wixsite.com/home

See mees peaks päris pädev olema-olen kuulnud.
Vasta
#44
Seda ma tegin. Vasaku poole esimese lambda näit kukub aeg ajalt 0.075. Vasaku poole teine lambda on min 0.750.

Aga ma ei ole nii pädev, et saaksin aru kas erinevuse tekitab olemas olev misfire. Eeldan, et vastava katse tegi ka eelnev remondi koht. Igaljuhul tellisin 4 lambdat, niikuinii peab neid varem või hiljem vahetama. Lambdade hinnad väga mõistlikud. 20ndal selgub kas viga oli selles või mitte.

Hetkel olen täheldanud, et kulu on suur, rahulikult sõites näitab 32L/100km.


(14-02-2020, 09:53 PM)onu_siim Kirjutas: No aga miks enne vahetamist ei võiks O2-andurite tööd ja korrektsioone jälgida?

Vasta
#45
Misfire hetkel võrdle lambda näitu. Logi järgi ju said lambda numbrid.
Kui purtsaka põlemata kütusesegu andurile viskab, siis näitab teibaid...

Kui isegi põlenud segu, ehkki väga kütusene, andurini jõuab, ei näe veel tulemust, st siiski skaalast väljas...

Aga suur auto suure mootoriga peabki palju kütust võtma.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#46
32 l /100 km on ilmselgelt palju. Mina sain oma autoga maanteel 11 l hakkama, linnas niivõrd palju pole liikunud aga usun, et see näit võiks ka ikka alla 20 l jääda.

Võtes arvesse, et sul on samuti olemas 479 CYLINDER CUT-OUT SYSTEM (ZAS).
Vasta
#47
Mul oli kunagi sama mootori keskmine kütusekulu 14.6l/100km, kompuutri järgi muidugi. Minimaalselt sain ühe korra näidu maanteel 8,9 peale, aga see oli väga rahulik sõit.
Lambdasid läks nagu leiba ja igakord mootor koheselt puterdas. Soovitan panna originaal lambdad, sest Bochi omad vähemalt mul ei kestnud.
Aga jah, “huvitav” mootor, sellega juba igav ei hakka.
Soovitan ka Jaanise poole pöörduda, vähemalt kunagi oli ta kõige pädevam.
Vasta
#48
Eelnevalt ma kulu üle ei kurtnud. Tallinn - Tartu - Tallinn püsikas 95km/h ja sain kuluks 8.43L/100km. Linnas oli eelnevalt kompuutri järgi 13.5L/100km. Aga ma olen suht rahuliku jalaga ka.

Kuna lambdasid on 8tk ja originaali hind on 268EUR tk siis Lambdaks valisin Denso varuosa, hinnaga 56EUR tk.

Loodetavasti kestab.

Vasaku poole lambda näidud, kahjuks küll tühikäigul.
[video=youtube]https://youtu.be/ZHrojBUrbW4 [/video]

Minu jaoks on tegemist esimese autoga kus ma ei suuda ise viga leida.
Vasta
#49
Soovitaks ka
http://www.truumu.ee/
Vasta
#50
Ma nüüd igaks juhuks küsin üle, et see on ju V12? Mismoodi lambdad silindreid näevad? Ehk millised silindrid 1. lambda taha köhivad?

Mida näitasid küünlajuhtmete takistused?

Kas silndrite väljalülitamise tzüdeemi tööd ka vaadata saad? et seal ei oleks mingit kala...
Vasta
#51
Ma tahaks lihtsalt vahepeal austust avaldada et sellise hoolitsustaseme juures M137 mootoriga isend sai valitud.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M137_engine

184kW 4.0 V8 diisli körval on 270kW V12 üks kurikuulsamaid kui ehk probleemseim mootor MB ajaloos.

Eellasel M120 ja järglasel M275 10.000km ölivahetusvälba korral (suuremad) probleemid puuduvad ja on pigem töökindlad.

M275 isendi saab tänapäeval 15-20K.

Loodetavasti saad korda. Soovitaks ka Truumu Diagnostikat Pärnu mnt.

Endal oli elu halvim kogemus 4.2 V8 M119 C124-kupeele paigaldatud isendiga ning viimase ölekörrena sai ka Truumusse pöördutud ja müstiliseks veaks osutus kulunud genekas mida keegi teine ei suutnud tuvastada. Hakkasin juba leppima olukorraga et auto läheb varuosadeks olles eelnevalt sinna üle 7500€ investeerinud.
Vasta
#52
Ühe poole kollektor on kahes osas ehk 1-3 silinder on esimese lambda taga.

Nn. küünlajuhtme takistused on kõik ühesugused.

Silindrite väljalülitamise süsteem lükkab välja terve parema poole.

(18-02-2020, 09:43 PM)v6sa Kirjutas: Ma nüüd igaks juhuks küsin üle, et see on ju V12? Mismoodi lambdad silindreid näevad? Ehk millised silindrid 1. lambda taha köhivad?

Mida näitasid küünlajuhtmete takistused?

Kas silndrite väljalülitamise tzüdeemi tööd ka vaadata saad? et seal ei oleks mingit kala...


Tänan. Aga eks ma lootsin ka väikse läbisõidu peale(hetkel 77k ja ostes 74k) ja mind väga ei morjenda need tüüpvead. Nende kohta on nii palju informatsiooni ja lahendusi. Selle mootori puhul on pigem just probleemiks sellised müstilised vead, mis pealtnäha ei ole tegeliku veaga seotud. Näiteks võiks ju eeldada, et vigane lambda annaks vea.

Misfire probleemiga soovitati kontrollida ka väntvõlli asendi andurid. Neid on kaks tükki ja saab omavahel asukohad vahetada. Kui nüüd viga liigub paremale poolele on viga teada.

Vahepeal vahetasin kõik esitule pirnid ära. Vanad D2R pirnid olid no name toode ja ei näidanud mitte midagi. Kasutusele läks Osrami pirnid ja võin õelda, et tulede valgusviht teeb nii mõnelegi uuemale autole silmad ette. Automaatsest kaugtulede lülitamisest ja roolisoojendusest tunnen küll puudust. Igapäevaselt kasutusel oleval autol kõik võimalikud vidinad olemas.

Vahetasin ka PSE pumba filtri lõpuks ära ja kõik õhuga toimivad asjad hakkasid kiiremini tööle.

Lamdad on ka kohal. Homme vahetan ära ja teen ka järjekordse mootoriõli vahetuse. Lisaks vahetan uuesti ka vedrustuse õli ära, kuna kahtlen, et ma eelmisel vahetusel kõik vana kätte sain.

Aga pole midagi õelda, sõita on mõnus ja tänavapildis tegemist juba harva nähtava isendiga. Selle isendi plussideks on originaalsus(kõik on nii nagu tehasest) sisu, kere ja veermik on nagu uus.

Väike näide värvi seisukorrast, puuduvad igast kriimud ja täkked jne.
[Pilt: IMG-20200120-210226.jpg]

(18-02-2020, 10:02 PM)nostromo Kirjutas: Ma tahaks lihtsalt vahepeal austust avaldada et sellise hoolitsustaseme juures M137 mootoriga isend sai valitud.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M137_engine

184kW 4.0 V8 diisli körval on 270kW V12 üks kurikuulsamaid kui ehk probleemseim mootor MB ajaloos.

Eellasel M120 ja järglasel M275 10.000km ölivahetusvälba korral (suuremad) probleemid puuduvad ja on pigem töökindlad.

M275 isendi saab tänapäeval 15-20K.

Loodetavasti saad korda. Soovitaks ka Truumu Diagnostikat Pärnu mnt.

Endal oli elu halvim kogemus 4.2 V8 M119 C124-kupeele paigaldatud isendiga ning viimase ölekörrena sai ka Truumusse pöördutud ja müstiliseks veaks osutus kulunud genekas mida keegi teine ei suutnud tuvastada. Hakkasin juba leppima olukorraga et auto läheb varuosadeks olles eelnevalt sinna üle 7500€ investeerinud.

Vasta
#53

Tänan. Aga eks ma lootsin ka väikse läbisõidu peale(hetkel 77k ja ostes 74k) ja mind väga ei morjenda need tüüpvead.
[/quote]

Läbisõit ja odomeetri näit on siiski erinevad asjad. Sellise läbisõidu juures võiks vigasid eelpool loetletutest ikka oluliselt vähem olla.
Olles istunud kümnetes Jaapanist toodud autodes "läbisõiduga" 50..60k ja olles samas olnud osaline üle kümne uue auto teekonnal esimese 100k-ni, siis pean tõdema, et ÜKSKI minu kasutuses olnud auto ei näinud välja nii väsinud, kui need Jaapanist toodud "vähesõitnud" isendid. Ja ma ei ole mingi auto..., pesen autot väljast korra kuus ja seest heal juhul 2 korda aastas. Aga võib olla elavad Jaapanlased oma autodes. Või kasvatavad nendes koeri. Ei tea.

Aga ma ei ole sinu autot näinud, võib-olla see on just see ka päriselt vähesõitnud isend, mis oksjonil sentide eest Euroopasse müüdi ja lihtsalt üks õnnetu masin on.

Sorry OT eest, aga ma ei suuda lihtsalt vait olla, kui kuskil kirjutatakse Jaapanist toodud vähesõitnud masinatest mis kohepeal imeodavad on kuna 100000km pealt hirmsad maksud neile peale langevad ja Jaapanlased sõidavadki nii vähe, kuna kallid autod on staatusesümbolid ja neid pigem omatakse kui nendega sõidetakse. My ass, miks need staatusesümbolid siis tihtipeale sellised peldikud on, et kohe Eestisse jõudes suure hulga varuosade vahetamist vajavad... Ja Jaapanlased ei keri odomeetreid...
No igathes jõudu uskujatele.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#54
Siinkohal võtaks ka sõna. Nagu ma ka enda ühes teises teemas kirjutasin siis Jaapani auto temaatika ei ole päris must ja valge. Ma ise olen samuti enam kui skeptiline autode läbisõitude osas, mis Jaapanist tulevad või noh ütleme siis otse välja,sama usutavad on ka Lääne ja Lõuna-Euroopast tulnud autoplatsidel seisvate autode ls näidikuid. Kui auto on tõendatult 1 omaniku valduses olnud ja sa saad kaasa hunniku dokumentatsiooni ja selle põhjalikult läbi analüüsinud...siis ja ainult siis ma võiks sellesse numbrisse uskuda. Eelviimane auto mis ma Jaapanist tõin oli hõbedane S 500 L, 2002 a facelift...ls väidetavalt 79 k km...jah, värv oli originaal ja sisu nägi mega hea välja...aga differ kergelt undas 90-95 kmh pealt....Ma pole tehnikas tugev aga minu jaoks on see müstika, kuidas on sellise ls´ga see üldse võimalik?

Tähendab, tuleb endale selgeks teha, millised on kriteeriumid, mis on tähtis. Mina isiklikult tean, miks mulle meeldib osta autosid Jaapanist.
1) Ma saan täielikult korrosioonivaba auto...ma olen end sellega nii ära rikkunud, et kui ma mingil potentsiaalsel hobiautol näen kasvõi kerget korrosiooni põhja alt, siis ma juba krimpsutan nina
2) Meeletu valik - Ma võin julgelt väita, et Jaapanis on MB kõige populaarsem luksus automark. BMW, AUDI valik kahvatub MB kõrval.
3) Hind - Ilmselgelt saab sealt odavamalt auto kätte kui Euroopas.

Põhimõtteliselt, kes ajab taga originaal läbisõitu, siis Jaapan pole päris see maa, kust seda otsida. Kui tahta võrdlemisi heas korras, roostevaba kerega masinat, mis on ikkagi võrreldes Euroopa turuga, hea hinnaga, siis mina soovitan.

Siinkohal ma tahan öelda, et kindlasti on Jaapanis ka õige ls´iga masinaid oksjonitel, kuid nende hinnad on ka vastavad, nii nagu ka Euroopas. Lihtsalt kuna see skeemitamine on nii jõhker siis peaks olema keegi kohapeal spets, kes saaks kindla südamega öelda "Jah, see on õige läbisõit". Ehk sa maksad kallist hinda ja saad ka vastava masina. Oht saada tünga on muidugi suur, kui keskenduda ainult läbisõidule.

Ma olen sellest ls teemast isegi Jaapanis olevatele vahendajatele kirjutanud, mis te arvate, et nad olid nii rumalad ja tunnistasid seda ?
Ilmselgelt on see mega äri ja keegi ei riskiks seda avalikult välja öelda. Nii kaua kuni leidub inimesi, kes usuvad kõike, mis neile ette söödetakse(väikesed läbisõdud), õitseb äri edasi. Ja paraku neid inimesi on piisavalt palju.

Minu praeguse CL 55 AMG ls on 220 k km, mis Jaapani mõistes on utiil. Vahendaja, keda ma kasutasin saatis mulle pilte ja tegi ka video kus ta mainis, et ta pole sellise läbisõidu juures mitte ühtegi antud seisukorras autot veel näinud, ehk siis kere, mehhaanika(abc, kõik el. vidinad) ja sisu olid tema arvates väga heas korras...mainis ka seda, et tavaliselt autod millel kella peale 70-80 k km tunduvalt kehvemas seisukorras. Mis konkreetselt viitabki ls probleemile. Auto kohal siis kere tõesti pea veatu, sisu on tavalise kulumisastmega, mis võikski viidata, et masin on tõesti 220 000 sõitnud.

Võiks antud teemal jahvatama jäädagi. Aga mina arvan, et tuleb vaadata seisukorda, mitte seda mis kella peal näitab.

Peace!

Vasta
#55
Läbisõidu üle võib jääda pikalt arutama ja igal inimesel on oma nägemus.
Ls´i osas olen ise ka alati skeptiline ja erilist vahet ei ole kust kasutatud auto tuua või osta. Enamasti on siiski mingi põhjus, miks auto on müügis. Paratamatult peab sellega arvestama.
Kui kindel soov on saada ilma igasuguse probleemita autot, siis tuleb kahjuks valida esindus. Mina kahjuks ei ole nõus 2k kuus uue S-klassi liisingut taguma, et lihtsalt äge oleks.

Hobikas on hobikas ja tavasõidud on ju ometigi majanduslikult mõtekas, läbida tavalise rahvaautoga.

Hekel võin õelda, et varuosad mis on vahetatud(coil, tranformer ja lamdad) on vahetatud puhtalt oma lollusest. Kindel on, et nendes viga ei ole. Ülejäänud varuosad on ju olnud puhtalt hooldustarvikud.

Auto hind oli kõvasti üle keskmise ja Silber hindas auto läbisõidu reaalseks ning sellest mulle piisab. Kui on soov, siis mõnel tulevikus toimuval kokkutulekul on kindlasti võimalik oma silmaga hinnata kas vastav auto on seda ülemäära suurt tähelepanu väärt.

Aga natukuke negatiivset ka. Täna ei jõudnud mootoriõli vahetada.

Silber tegeleb autoga 26 veb. Kui nad viga ei leia siis ehk Jaanis või Truumu suudab aidata.

Kristo

Vasta
#56
Tere!

Kas kellelgi oleks prooviks vanu pihusteid laenata. Piisaks ka mõnest pihustist?

Kristo
Vasta
#57
Kardan, et foorumi rahval neid juppe ei ole. Alates 2005 kui ma olen siin kasutaja olnud polnud ühtegi klubiliiget, kes oleks omanud antud mootoriga(m137) isendit. Huviliste teema all samuti pole silma jäänud.
Vasta
#58
Facebookis Hm Herden müüb sellist autot juppideks!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#59
Tere!

Tänud kõigile kaasamõtlejatele. Auto on korras ja põhjuseks olid praagid süüteküünlad.

Auto sõidab ilusti ja naudin sõitmist.

Kristo
Vasta
#60
Ma siin aegajalt ikka piilun, ega uut postitust pole tulnud.
Ja täna see juhtus. Väike erutus juba sees avasin teema aga pidin pettuma Icon_lol

Vist juba korra küsisin, aga mainin veelkord - Ootan salongist ka pilte Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,787 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,297 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,816 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S400CDI, 2001, W220- Lenox Lenox 2 2,914 28-05-2019, 11:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  MB S 500, 2001, W220 - Magnus djmaq 8 9,123 13-02-2019, 01:01 AM
Viimane postitus: djmaq
  MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar Jonar 11 11,501 05-04-2017, 09:43 AM
Viimane postitus: jsv
  Mb s320 w220 projekt ExMx 9 7,746 06-03-2017, 01:29 PM
Viimane postitus: stihl
  MB S320, 2002, w220 - Verner Verner2 12 13,052 22-02-2017, 01:47 PM
Viimane postitus: Laur
  MB CLK55 AMG, 2001, w208 - tarmot tarmot 14 14,933 10-08-2015, 09:09 AM
Viimane postitus: tarmot
  Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts MargusPts 14 12,309 11-12-2013, 10:58 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne