MB W220 S600L 2001 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB W220 S600L 2001 (/showthread.php?tid=50734) |
MB W220 S600L 2001 - KristoR - 18-11-2019 Tere! Kuna eelmine hobiauto sai maha müüdud ja soov oli leida midagi mugavamat millega pühapäeviti liigelda. Eelnevast autost saab lugeda: https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/proovisoit-20-aastat-vana-subaru-legacy-gt-b-on-vagagi-kahepalgeline-pereauto/ Auto24´jas oli müügis üks S600, mis jäi silma. Auto on toodud Jaapanist ja on meeldivalt väikese läbisõiduga. MNT millegi pärast arvas, et auto sinist värvi, tegelikult tume roheline. Mis kõige parem, puudub igasugune rooste. Põhja all ei ole isegi pindmist roostet. Auto ostueelse kontrolli teostas Silberauto. Nende poolne vigade nimekiri on järgnev: *Üks veljekapsel puudu - originaal tellitud *Vihmasensor ei tööta - tegelikult töötab *Katuseluuk ei lähe ühe puutega lahti - katuseluugi asend oli mällu sisestatud *Juhiukse softclose ei tööta - kui kaitse eemaldada töötab 5 korda. *Mootori põhjakate puudu - originaal tellitud *Juhiukse pakettklaasi ülemise ääre vahel vesi *Roolivõimendi õli minimum aga leket ei tuvastatud *Esimesed ristivardad loksuga - peale ostu käisin uuesti veermiku kontrollis ja ühtegi viga ei tuvastatud. *Stangel olev kroomliist lahti - uus originaal paigaldatud *CD poksi sahtel puudu - Jaapani versioonil on CD sahtel mõeldud 12´ne CD jaoks ja selle leidmine on osutunud päris keeruliseks. Silber vastavat varuosa leida ei suuda. Eriti rahul Silberi ülevaatusega kahjuks olla ei saa. Proovisõit unustati teha. Siis oleks mõned vead veel välja tulnud. *Rool on veidi vasakule viltu *Kui vedrustus on kõige kõrgemal asendis on tagant kuulda klobinat Autoga olen väga rahul ja nii mugavat liikurit varem omanud ei ole. V12 käivitus on juba midagi väga teistsugust ja see sujuvus... Kuna auto on alles 3ndat nädalat siis palju peale auto tundma õppimise teha ei ole jõudnud. Järgnevad asjad on tehtud või ootavad tegemist: *Klaasipesupaagi kork ja soojenduse läbiviigud on katki - originaal komplekt tellitud *Küünlad - kõik 24tk vahetatud *Kapoti avamis vedru on katki - tellitud *Jaapani Comand 2.5 vahetatud EUR mudeli vastu. Olemasolev jaapani TV moodul kuidagi toimima saada ja telefon ühendada. *Küünlad ja silikon katted vahetatud(teglik vajadus puudus). Lisaks ka bensiinifilter mis oli Knecht toodang koos Mercedese märgiga ja kuupäevaga 19.06.2001. Asemel läks sammuti Knecht filter. Auto üldine seisukord tundub olevat väga hea. Jaapani esindus on vahetanud kõik kettad ja klotsid jne. Juhin tähelepanu, et paremal olevad filtrid ei ole aktiivsöefiltrid. Asemele läks Boch toodang. Huvitav, et teised aktiivfiltrid olid vahetatud aga neid odavaid ei viitsitud vahetada. Autost leidsin karbi kus sees oli pult, mida ei olnud kordagi kasutatud. Mercedese kirjadega patareid olid eraldi kaasas. Tagaistujale päris hea lisa. Üks müügikuulutuse pilt: Lisavarustuse nimekiri: 189U GREEN BLACK METALLIC 219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 223 REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE 247 SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR 249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 284 SELECTOR LEVER, WOOD 289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL 349 PREP. FOR EMERGENCY CALL SYSTEM 352 COMAND 2.5 401 DELUXE FRONT SEATS WITH VENTILATION AND HEATING CO 402 COMFORT REAR SEATS WITH VENTILATION AND SEAT HEATE 404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT 405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT 407 FOLDING TABLE,MANL.ADJUSTAB.,IN REAR LEFT 408 FOLDING TABLE,MANL.ADJUSTAB.,IN REAR RIGHT 414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION 479 ADJUSTABLE SUSPENSION 479 CYLINDER CUT-OUT SYSTEM (ZAS) 487 ABC SUSPENSION (ACTIVE BODY CONTROL) 498 JAPAN VERSION 500A LEATHER, EXCLUSIVE 511A LEATHER EXCLUSIVE, BLACK/ANTHRACITE 524 PAINTWORK - PRESERVATION 540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 582 AIR CONDITIONER IN THE REAR 596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 617 XENON HEADLAMPS 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT 761 RADIO RC W. REDUCED RANGE W/O PANIC (315 MHZ) 810 SOUND SYSTEM BOSE 819 CD CHANGER 860 TV-TUNER ANALOG 875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM 883 POWER CLOSING SYSTEM M137 V12-GASOLINE ENGINE M137 Kristo RE: MB W220 S600L 2001 - supercharger230 - 18-11-2019 Sile masin jaaa. Isegi aegajalt piilusin seda 24s. Aga kuna suve algul sai just 2003a S500L 4matic võetud, siis ainult vaatamiseks see jäigi Mugav on tõesti ja avastamist palju PS: näen, et keskmine puhur on Automaatse seadistuse peal. Endale meeldib hirmsasti see, et mujalt lased salongi soojaks, aga keskelt sätid näo peale jahedamat õhku puhuma. Ülimõnus lisa Ainus niiöelda miinus minu jaoks on pre-facelift. Uuemal tüübil on salongi kujundus natuke sujuvamaks muutunud. EDIT: Võtaks selle softclose teema ka korraks üles. Endal täpselt sama jama, kõikide ustega. Kaitse eemaldad, töötab teatud arv kordi. Mis ma siis teada olen saanud - * Selle funktsiooni lööb tagant ära pumba ületöötamise kaitse. Kui ust täielikult kinni ei löö ja softclose aktiveerub, peaks pump töötama ca 5sec. Ületöötamise kaitse aktiveerub vist siis, kui pump töötab kauem kui 11 sekundit. Kui nüüd see juhtub 2-5 korda järjest(pole kindel), siis süsteem lülitab selle funktsiooni välja, pumba kaitsmiseks. Minu auto puhul töötab pump ca 16 sekundit. *Pumpa karbis on reguleerimis kruvi. Olen seda karpi korduvalt lahti võtnud ja seda kruttinud igatepidi, isegi jälginud lahtise karbiga, kuidas asi töötab. Minu puhul see ei aita. Minu arust see asi ei teegi midagi, ükskõik kuhu keerad, aeg sellest ei muutu. *Muud funktsioonid(uste lukustus, tagumised peatoed, õhk istmetes) töötavad kenasti. Lased uksed lukku, pump töötab mõned sekundid ainult. Sama ka peatugedega. *Lekked. Nii palju kui aru olen saanud, peaks muret tekitava lekke tuvastama ka terav kõrv. Olen vaikuses kõik uksed ja salongi üle kuulanud, soft close funktsiooni testides. Ei kuule mitte kuskilt susinat. Samuti, kui see funktsioon aktiveerub, siis ukse imeb kinni väga kiiresti ja hoiab selle kogu 16 sekundit ust pinges. Kui pump töötamise lõpetab, siis uks läheb oma asendisse. Hetkel olen loobunud otsimast. Pole viitsinud tegeleda. Vahepeal täitsa unustasin ära, et selline funktsioon olemas on, aga peale aku eemaldamist ja tagasipanekut, töötas süsteem jälle mõnda aega ja siis oli küll mõnus tunne, kui uks esimese hooga päris kinni ei läinud ja käsi haaras juba lingi järele aga auto tegi selle liigutuse minu eest ära Huvi pärast kuulaks, mitu sekundit pump töötab pagassis, kui softclose juhiuksel aktiveerub? RE: MB W220 S600L 2001 - Marksus - 19-11-2019 Selle softclose teemal teeks ma esimese hooga selgeks kas auto ise üldse saab aru, et uks on lõpuks kinni imetud? Seal peaks olema kaheastmeline ukselüliti, järksu vajab see vahetamist või seadistamist. Kas Silberi ostueelne kontroll siis arvutit ei pannud sappa või ei olnud ühtegi viga mälus? RE: MB W220 S600L 2001 - KristoR - 19-11-2019 Meeldiv on näha, et on tekkinud juba arutelu. Softclose - üritasin ka kuulmise järgi leket leida. Eemaldasin polstri ja üritasin kuulata aga ei miskit. Rohkemat ei ole jõudnud uurida. Internetist otsides olen leidnud vastakaid jutte. Ühed kirjutavad, et pump ei saa eraldi seksioone välja lülitada, ehk kui on leke, peaks kõik uksed oma töö lõpetama. Teised kirjutavad, et lükkab eraldi seksioonid välja. See kaheastmeline lüliti tundub hetkel võimalik probleem olevat. Silber luges veakoode aga leiti ainult: *vasak amordi kõrguse andur olevat kunagi viga andnud *vihmasensoriga ei saa ühendust Softclose teemaga veel tegeleda ei jõua. Reedel tuleb ports varuosi ja teen ABC õli vahetuse ära. Eile vahetasin mootoriõli ja filtri. Õliks valisin Valvoline 0w40 millel on kõik vastavad serdid olemas. Eelnevalt oli sees 5w40. Manuali järgi sobivad meie kliimasse mõlemad. Facelifti puudumine oli minu jaoks selle auto ainus puudus. Mitte roostetav kere ja seisukord oli minu jaoks tähtsam. See facelift teema tekitab väikse dilemma, kas vahetada tuled ja kõik ülejäänud mudru facelifti vastu või jätta originaal. Poolikut asja ei taha ja pigem meeldivad asjad mis on nii nagu tehasest tulnud. Ehk oskab keegi õelda kuidas Jaapani mudelil näidikute hooldus menüüse saab? Eur mudelite lahendus ei toimi. Või on siin foorum keegi kes saaks näidikud ümber kodeerida? Hetkel näitab nt keskmist kulu 9.8km/L ehk siis 10.2l/100km. Enamasti on mnt ja tavaline sõit kulgeb Pirita - Jüri - Peetri. Kristo RE: MB W220 S600L 2001 - KertR - 19-11-2019 Facebookis Lauri Hallimäe. Tegutseb soomes, aga käib ka Eestis. Ta kodeerib ja teeb igasugu muid trikke Mercedes-Benz elektri poolega. RE: MB W220 S600L 2001 - ignar - 19-11-2019 Minu CLS kodeeriti Silberis ära. RE: MB W220 S600L 2001 - HotPapa - 20-11-2019 Tere tulemast V12 klubisse. Endal sama mootoriga masin. Kui sina tunned naudingut vaiksest V12 mida m137 pakub siis kuna ise olen omanud m120 tähisega mootorit, mis siis SOCH asemel DOCH...siis mina just tunnen puudust mehisemast V12 helist. Maitse üle ei vaielda . Õige tegu sai kohe küünalde vahetus. Kui ei vaheta siis võivad süütepoolid viga saada. ABC süsteemi läbipesu on samuti tark tegu, ise kasutasin kõikevõimsat youtube´i, kus paar detailset juhendit olemas kuidas DIY´ida. Jaapanist saada distronicuga variant on üsna haruldus. Edu masinaga! RE: MB W220 S600L 2001 - OberHenn - 20-11-2019 Softclose pump on väsinud. Tavaline teema mb puhul.kui juhiuks mõne teise uksega ära vahetada pumbal siis 99% et viga kandub teisele uksele. See ukse lüliti väga ei tahaks uskuda, niipalju kui ma olen teinud on olnud pump ise ikkagi. Olen 5-6 autol softclose korda saanud. RE: MB W220 S600L 2001 - KristoR - 20-11-2019 Hetkel ma kahtlustan pigem ukses olevat aktuaatorit, kuna kõik ülejäänud õhuga liigutatavad asjad toimivad. Täna võtan pumba lahti ja vaatan kas paistab midagi ilmselget. Pumba kohta leiab head infot siit: https://w220.ee/Pneumatic_System_Equipment_(PSE)_Pump Eelneva lingi kohaselt on süsteemis ka filter. Eeldatavasti on filter ka juba selles staadiumis, et filtreerib rohkem kui peaks. Asenduseks leidsin Knecht KL 13 OF mis võiks olla otsene asendus. RE: MB W220 S600L 2001 - Rolz - 20-11-2019 Mida mina soovitan - pumbal vaakumvoolik tagant ära ja lasta pumpa WD40 sinna sisse natuke. RE: MB W220 S600L 2001 - KristoR - 21-11-2019 Hmm... enne ei julge seda wd40 sinna lasta, kui pump on puhastatud. Saan aru, et sinna tekib miskine tolm ja eeldan, et koos wd40ga vb midagi ära ummistuda. Eile pumpani ei jõudnud kuna kohale jõudsid mõned varuosad. Siiamaani olen tellinud kõik asjad ka originaal osad Ladu24´jast. Klaasipesupaagi kork ja läbiviigu tihended tuli topelt - kui keegi soovib siis kirjutage. Easyest fix ever... Ja lõpuks ei pea kahekesi kapotti avama Käigukasti põhjakate on veel puudu. Hõbenooles lasin kk õli vahetuse teha. Vana õli olevat värvi järgi OK. Erilist vahet peale vahetust ei ole märganud. Sellega seonduvalt, kas keegi saaks kk ja mootori õlivarrast laenata? Umbes vedelike lisamine tundub kuidagi loogika vastane ja elektroonikat ei tahaks nii väga uslada. Kristo RE: MB W220 S600L 2001 - supercharger230 - 21-11-2019 Täna avastasin, et mul ka õlivarras puudu...võiksin vanduda, et paar kuud tagasi mõõtsin veel õlitaset, müstika. Ja avastasin, et klaasipesupaagi korgi ühendus julla on katki(see mis takistab korgi ära kadumist). Softclose koha pealt ka veel. Kuna juhiuks saab enim kasutust, siis panin tähele, et teised uksed töötavad, aga juhiukse softclose on välja lülitatud. Kui viitsid, võta aega, kaua pump pagassis töötab peale softclose aktiveerumist RE: MB W220 S600L 2001 - KristoR - 21-11-2019 (21-11-2019, 07:50 PM)supercharger230 Kirjutas: Täna avastasin, et mul ka õlivarras puudu...võiksin vanduda, et paar kuud tagasi mõõtsin veel õlitaset, müstika. Ühest MB välismaa foorumist lugesin, et kk õlivarrast ei tohi sisse jätta. Ei olnud küll põhjendatud miks. Softclose pump töötab ca 15 sekundit, peale kaitsme eemaldamist ja juhiukse sulgemist. Leidsin lekke ka üles, või noh kuulsin. Kuskil a piilari juurest susiseb. EDIT: mul on sulle vajaminev kork olemas. Originaal ja uus 4.60EUR ja on sinu. RE: MB W220 S600L 2001 - supercharger230 - 21-11-2019 Mul mootori õlivarras minema jalutanud... Siis töötab pump kõikide uste puhul 15 sekundit. Kui Sa nüüd mõnda teist ust testid ja teed kuni 5 katset, siis üsna kindel, et lükkab sellel uksel ka funktsiooni välja. Susin A piilari juures? Sinnani ei tohiks voolik ulatuda. E: kus Eestimaa otsas asud? (: RE: MB W220 S600L 2001 - KristoR - 21-11-2019 (20-11-2019, 12:23 AM)HotPapa Kirjutas: Tere tulemast V12 klubisse. Endal sama mootoriga masin. Kui sina tunned naudingut vaiksest V12 mida m137 pakub siis kuna ise olen omanud m120 tähisega mootorit, mis siis SOCH asemel DOCH...siis mina just tunnen puudust mehisemast V12 helist. Maitse üle ei vaielda . Õige tegu sai kohe küünalde vahetus. Kui ei vaheta siis võivad süütepoolid viga saada. ABC süsteemi läbipesu on samuti tark tegu, ise kasutasin kõikevõimsat youtube´i, kus paar detailset juhendit olemas kuidas DIY´ida. Tänan! ABC süsteemi pesin täna läbi. Alguses tuli nagu mustemat õli(pildid tundub täesti must) Kui 4L oli läbi käinud siis ülejäänud 6L läks juba profülaktika mõttes. Tundus, et on hiljuti vahetatud. Sama läbipesu tegin ka roolivõimendile. Mulle tundus, et V12 peaks madalal pöördel olema vaiksem siis kerge guugeldus ja leidin, et põhjuseks võib olla lämmastikuga täidetud muna. Millega täpselt tegu ei viitsinud süveneda. Originaal osa 134EUR ja undamine/sumin on kadunud. Pildid siis vana detail ja vahetus max 5 min. RE: MB W220 S600L 2001 - Rolz - 22-11-2019 See on ABC pumba rõhupaak. See hakkab põrgulärmi lõpuks tegema, mootorit tühikäigul mingi hetk ei kuulegi enam. ABC vedeliku puhul vahetasid filtri ka ikka, ma loodan. Arvutist on selle tegevuse juures ka kõvasti abi, on näha mis on süsteemis rõhk tühikäigul. Selle järgi saab kohe aru, mis seisukorras vedelik on. Sageli kipub vahetusega töörõhk 3x tõusma tühikäigul. RE: MB W220 S600L 2001 - KristoR - 22-11-2019 (22-11-2019, 12:16 AM)Rolz Kirjutas: See on ABC pumba rõhupaak. Rõhupaagi vahetust võin tungivalt soovitada. Koos õlivahetusega on hoopis teine tunnetus. Filtrid läksid mõlemad uued ja originaalid. (21-11-2019, 11:01 PM)supercharger230 Kirjutas: Mul mootori õlivarras minema jalutanud... A piilar oli vale sõna. Juhi jalgade juurest ukse läbiviigu juurest oli leket kuulda. Kusjuures minul töötas softclose 3 korda. Tallinn, võin cargoga saata. Saada privaatsõnum. RE: MB W220 S600L 2001 - supercharger230 - 22-11-2019 3 järjestikku katset lööb siis selle välja. Kui vahepeal harva kasutad seda funktsiooni, siis libistab päris pikalt ära ???? sest kui vahepeal auto seisab, siis kas nullib ära korrad vms. Aga töötab rohkem, kui 3 korda. Sul srs tuld ei põle? Mul annab 9243 vea Current and stored. 9025 ja 9026 on stored. Ei saa jagu. Täna võtsin kõrvalistuja ukse polstri maha(aknatõstuk sai töötama jälle) aga srs'i veaga ei oska midagi peale hakata. RE: MB W220 S600L 2001 - KristoR - 26-11-2019 (22-11-2019, 05:32 PM)supercharger230 Kirjutas: 3 järjestikku katset lööb siis selle välja. Kui vahepeal harva kasutad seda funktsiooni, siis libistab päris pikalt ära ???? sest kui vahepeal auto seisab, siis kas nullib ära korrad vms. Aga töötab rohkem, kui 3 korda. Subaruga elasin SRS probleemid juba korra üle. Mercedese puhul loodan, et ei pea uuesti selle jamaga tegelema. 9243 - kaassõitja ukses olev turvapadi või selle juhtmed/pistik. 9025/9026 - kaassõitja istme sees olev andur - mis annab SRS ajule signaali kas lastetool on paigaldatud või mitte. Ma vaataks pistikud üle, kui need korras siis otsiksin uue istme. Võimalik, et ukses olev padi on vigade 9024/9026 pärast välja lülitatud. Küsimus distronicu kohta: Kui teine auto on ees, töötab süsteem ilma igasuguse probleemita. Kui ühtegi autot ei ole pikalt ees, lükkab ennast välja ja kirjutab distronic malfunction. Kas see on tavaline või peaks viga otsima hakkam? Kristo RE: MB W220 S600L 2001 - herki - 26-11-2019 Tere, Kaassõtja istmes olev andur on paljudele peavalu põhjustanud. Põlvedega istmel majandamine ei pidavat väga soovitav olema. Rein Lesvenist teab selle ravimiseks rohtu(istmematti vahetamata). Siis peab vist ainult arvestama, et paugu korral avaneb kõrvalistuja padi olenemata sellest, kas seal keegi istub või ei. Herki |