Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
13-01-2020, 05:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2020, 05:44 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Kuna soovitud G-d väga raske leida (Eestist) siis jäi silm pidama Range Rover Sport peal (al. 2010). Mulle on nad alati sümpaatse välimusega olnud.
On kellelgi nendega kogemusi? Tean et pöhiprobleem öhkvedrustus mille remont kallis.
Inchscape on esindus kuid kus oleks möistlik remontida (nagu MB Hort Auto jne)?
Samuti selline imelik tähelepanek et kuigi valikut on väga palju siis 99% diislid. Ehk bensukaid vaid 2 uuemat 70.000€ mis mulle kallid.
Kuigu 5.0 375kW bensukas peaks ju väga äge mootor olema ja täiesti vörreldav G55K-ga?
Mobiles bensukaid palju-al. 13K (korralikumad siiski 20K kanti).
Et miks neid Eestis pole? Siiski probleemne mootor? Üle 2x odavam kui samaväärne G55K ju.
Kuna seni vaid G-le keskendunud siis nüüd uurimist päris palju.
Vaatasin korraks ka Porsche Cayenne kuid kuigi sisu isegi ilus ja kvaliteetne siis välimus ja eriti al. 2010 facelift tagant ikka väga ilmetu.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(13-01-2020, 05:43 PM)nostromo Kirjutas: Kuna soovitud G-d väga raske leida (Eestist) siis jäi silm pidama Range Rover Sport peal (al. 2010). Mulle on nad alati sümpaatse välimusega olnud.
On kellelgi nendega kogemusi? Tean et pöhiprobleem öhkvedrustus mille remont kallis.
Inchscape on esindus kuid kus oleks möistlik remontida (nagu MB Hort Auto jne)?
Samuti selline imelik tähelepanek et kuigi valikut on väga palju siis 99% diislid. Ehk bensukaid vaid 2 uuemat 70.000€ mis mulle kallid.
Kuigu 5.0 375kW bensukas peaks ju väga äge mootor olema ja täiesti vörreldav G55K-ga?
Mobiles bensukaid palju-al. 13K (korralikumad siiski 20K kanti).
Et miks neid Eestis pole? Siiski probleemne mootor? Üle 2x odavam kui samaväärne G55K ju.
Kuna seni vaid G-le keskendunud siis nüüd uurimist päris palju.
Vaatasin korraks ka Porsche Cayenne kuid kuigi sisu isegi ilus ja kvaliteetne siis välimus ja eriti al. 2010 facelift tagant ikka väga ilmetu.
Omasin 2011 aasta 3,0L 180kW diislit 2 aastat ja sõitsin läbisõidu 60k pealt 120k peale.
0 arvestatavat probleemi selle aja jooksul, ainult parkimisandurid läksid ükshaaval läbi. Mõnus vääne 600Nm ja kütusekulu 8L/100km.
See 2010-2013 nn vanakooli RR on minu silmale ka oluliselt ilusam kui see uus ümmargune mudel.
375kw muidugi ei võrdle, ei tõmbe ega ka kütusekulu poolest. Nüüd kui vaatasin omale autot, oli valikus ka vähesõitnud RR 375kW bensukas, Lätis oli üks 2017 aasta oma väga hea hinnaga,
aga linnas 25L/100km panid ümber mõtlema, kuna sõidan aastas 30-35tkm ja sellest 80% linnas.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
13-01-2020, 09:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2020, 09:51 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Lihtsalt imestama pani valik kui G-sid 18-19tk millest AMG-sid 2-3 siis RR 50-60tk millest vaid 2 bensukat ja needki uuemad.
Mul oleks ta pigem nö hobiauto, aastane ls 3000-4000km. Seega bensukas ei morjendaks-pärisin ühe maaletooja käest et miks prakt. 0 bensukat-ütleski et ostjaskonda pole neile.
Kuigi minek ja hääl peaks AMG-ga pea samaväärsed olema. Seda 2-3x väiksema hinnaga.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(13-01-2020, 09:50 PM)nostromo Kirjutas: Lihtsalt imestama pani valik kui G-sid 18-19tk millest AMG-sid 2-3 siis RR 50-60tk millest vaid 2 bensukat ja needki uuemad.
Mul oleks ta pigem nö hobiauto, aastane ls 3000-4000km. Seega bensukas ei morjendaks-pärisin ühe maaletooja käest et miks prakt. 0 bensukat-ütleski et ostjaskonda pole neile.
Kuigi minek ja hääl peaks AMG-ga pea samaväärsed olema. Seda 2-3x väiksema hinnaga.
Kui hobiautoks, siis ikka bensukas, sõidab võrreldes G-ga nagu sõiduauto.
Hääl päris G55 klassi ei kuulu, küll aga tõmme.
Kindlasti pole selline legepill nagu G ja edasi hiljem müüa veel keerulisem.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 74
Teemad: 6
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tegemist küll vanema RR-ga, aga mõtteainet (või siis asju, mida kontrollida):
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
15-01-2020, 08:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2020, 08:39 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Soo-tänud.
Jah päris RR on võimekam kuid nii koledaid tagatulesid ei suudaks iga korda näha (2010-2012).
Sport on palju kenam tagant-eriti Autobiography oma topeltsummutitega.
Lisaks ma niikuinii maastikul ei käi ja ei kasuta üksi sõites RR suurust ära.
markoH- jah tean et see mudel olemas ja päris kuri aga Usakas pole siiski minu maitse olgugi et nende kvaliteet on viimastel aastatel paranenud.
35K on selline piir ka et 46K saaks juba väga korraliku alla 100.000km G55K.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Jah Dougi jälgin ise ka. Eks teeb muidugi ettevaatlikuks nende maine kuigi uuematel 2010-2013 peaks kvaliteet oluliselt paranenud olema kuid siiski.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
25-01-2020, 03:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2020, 03:30 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Hetkel kaldun ikka "päris" RR poole mitte Sport. Päris suur elukas 5.17m pikk (49cm e ligi pool meetrit pikem kui G!), 1.99m körge (6cm körgem kui G), eks näis kuidas parklasse mahun. G oli mönusalt kompaktne selle monstrumi körval.
Sealt 4.2 V8 Supercharged bensiin 291kW ja 4.4 V8 diisel 230kW valikus, kaldun bensuka poole kuna aastane ls mul väike.
LR foorumist väideti et ainuke töökindel diisel on 2002-2006 BMW 3.0.
Uuemad mingid Renault v Citroeni valmistatud probleemsed.
Samuti laideti Sporti maha, tean et 2002-2009 pole töökindlad aga kas ka L320 viimaste aastate 2010-2013?
L322 Range Rover
L320 Range Rover Sport