03-01-2020, 12:15 AM
Tere
Ostsin e320 cdi W211 hollandist. Algusest peale on auto nina olnud nagu džiibil, täiesti lennus. Kui üle lamava politseiniku sõita, siis käib amort lõpus ära suure pauguga. Vaatasin ükskord, et all on OE seeria koodiga "sachs"-i amort, mis on omadega õhtal kah juba. Tundub, et keegi on paigaldanud sellele vale vedru.
Mul on auto garaazis ja vahetasin ära kõik šarniirid, rooliotsad, õõtshoovad. Mõtlesin ka selle jama ära lahendada, et saaks hea, aga ei oska kuskilt otsast pihta hakata.
Silberist sain amortide vahetamise pakkumise 1100.- euri, seda teed ma ei lähe.
Tahaksin ette panna kas Bilstein B4 või B6 amordi, aga pole nendega absoluutselt kokkupuudet olnud.
Kas keegi oskaks kommenteerida oma kogemuse najalt, kas siis B4 või B6 mudelit?
Kas nad on head/vastupidavad ja mis vahe on B4 ja B6-el ning kumba pigem ise eelistate?
Ma vaatasin veel, et neid vedrusid ja amorte pakub väga palju erinevaid versioone. Lugesin veel, et vedrustust tuleb valida mingi punkti süsteemi järgi. Kas keegi teab sellekohta midagi? Mul oleks vaja, et esiots tuleks julgelt mingi 4-5 cm allapoole ja ma ei taha sama rehaotsa astuda nagu see vend kes selle vedrustuse praegu paigaldanud on, asi on porno.
Järsku teab keegi kommenteerida, või siis näidata teadjamehe suunas.
Äitäh!
Ostsin e320 cdi W211 hollandist. Algusest peale on auto nina olnud nagu džiibil, täiesti lennus. Kui üle lamava politseiniku sõita, siis käib amort lõpus ära suure pauguga. Vaatasin ükskord, et all on OE seeria koodiga "sachs"-i amort, mis on omadega õhtal kah juba. Tundub, et keegi on paigaldanud sellele vale vedru.
Mul on auto garaazis ja vahetasin ära kõik šarniirid, rooliotsad, õõtshoovad. Mõtlesin ka selle jama ära lahendada, et saaks hea, aga ei oska kuskilt otsast pihta hakata.
Silberist sain amortide vahetamise pakkumise 1100.- euri, seda teed ma ei lähe.
Tahaksin ette panna kas Bilstein B4 või B6 amordi, aga pole nendega absoluutselt kokkupuudet olnud.
Kas keegi oskaks kommenteerida oma kogemuse najalt, kas siis B4 või B6 mudelit?
Kas nad on head/vastupidavad ja mis vahe on B4 ja B6-el ning kumba pigem ise eelistate?
Ma vaatasin veel, et neid vedrusid ja amorte pakub väga palju erinevaid versioone. Lugesin veel, et vedrustust tuleb valida mingi punkti süsteemi järgi. Kas keegi teab sellekohta midagi? Mul oleks vaja, et esiots tuleks julgelt mingi 4-5 cm allapoole ja ma ei taha sama rehaotsa astuda nagu see vend kes selle vedrustuse praegu paigaldanud on, asi on porno.
Järsku teab keegi kommenteerida, või siis näidata teadjamehe suunas.
Äitäh!