Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 aku anomaalia
#1
Tere, mure siis selline, et hommikul läheb auto vaevaga käima, viskab ette aku teate. Lasen 30sek käia ja suretan välja, proovides uuesti läheb kohe matsust käima, ega mingit teadet. W211 e320 165kw.
Kes ütleb, et aku/starter/genekas läbi.
Äkki oskab mõni liige rohkem rääkida.
Vahest täitsa lampi läheb raskelt käima, ei jaksa vedada. Laadimist näitab 13.9v
Vasta
#2
Kas see "vahest" oleneb kaua auto seisnud on ehk? Seniste kogemuste põhjal aku on oma elupäevade viimaseid samme astumas. Geneka võiks nagu välistada kui laadimine sellise voldiga ja pidevalt.

Kohe uuesti käivitades peale natukest käimist on reaalne ju et kergem, kõik kohad juba natuke soojaks saanud, õli saanud, kütus üles võetud, aku ka värsket laadimist saanud jne.

Kõige lihtsam, sõida mõnest akukeskusest või pädevast teenindusest läbi neil on head testerid mis näitavad aku pidavust ja muid omadusi mõne minutiga.
Vasta
#3
Kui viis korda näiteks käivitada järjest, siis kolm on nendest raskelt. Kus on Rakveres hea koht aku kontrollimiseks?
Vasta
#4
(03-12-2019, 08:48 AM)turbiin Kirjutas: ...
Laadimist näitab 13.9v

Vähevõitu, aga kus see on mõõdetud? Aku klemmilt, aku kaablikingalt, auto suvalisest punktist?

Palju on aku klemmipinge (just aku ja mitte auto küljest tuleva kaablikinga!) "raske käivitumise" ajal? Kui püsib üle 10 V, pole aku süüdi. Siis otsi riket kaabledusest (eriti aku plusskaabli läbiviigust põrandast) ja muidugi on alati starter kahtlane.
Vasta
#5
Ma ise kahtlustan ka kaablit. Pinget võtsin spidoblokist. Äkki on tal konkreetne koht (kaabel) mida ma peaks vaatama.
Vasta
#6
(03-12-2019, 12:26 PM)turbiin Kirjutas: Ma ise kahtlustan ka kaablit. Pinget võtsin spidoblokist. Äkki on tal konkreetne koht (kaabel) mida ma peaks vaatama.

Mina olen mõõtnud kolmest kohast STARTERI TÖÖTAMISE AJAL: aku klemmilt, auto kaablikingalt (vahe näitab kontaktiprobleemi klemmil endal) ja auto pardapinge suvaliselt klemmilt, näiteks sigaretisüütajalt.

Natuke räägib juhtmestiku olukorrast ka kapoti all oleva abiklemmikinga pealt mõõtmine, aga seal on ka generaatori pinge peal ja see võib anda juurde.

Starteri pealt mõõtmine eeldab kas mitme randmega kätt või mõõtmist tõstukilt/kanalilt. Aga vaid see annab kindluse, et süüdlane on tõesti starter ise, mitte halb kaabeldus.
Vasta
#7
(03-12-2019, 12:17 PM)v6sa Kirjutas: [quote='turbiin' pid='290484' dateline='1575352123']
...
Laadimist näitab 13.9v

Vähevõitu,
Vähevõitu pole siin midagi 211kkohta(lubatud 14V). 211-l näeb ju armatuurist aku pinget, samuti ka käivitamisel.

Vasta
#8
Kas kaabli ei ole nõrka kohta kusagil istme all, mida saaksin kohe üle vaadata?
Vasta
#9
Elu on näidanud, et valmistajate pakutud 12,5 + V on kasulik vaid varuosamüüjatele. Eriti lühikesi otsi aerutaval autol kipub <14 V jääv laadimispinge lühikese elueaga akusid. Mis on majandusele heaSmile

Armatuurist näeb vaid pardapinget elektrisüsteemis, mis ei pruugi olla aku klemmipinge (tõsi, ega see kõrgem klemmipingest ka olla ei saa).

See märkus on muidugi õige, et kui auto pardapinge käivitamisel alla 10V ei lange, siis akus probleemi ei ole ja viga tuleb otsida kaabeldusest aku ja starteri vahel või starterist endast.

Nõrk koht on juhi jalgade all olev läbiviik kerest. Altpoolt hõlpsasti juurdepääsetav.
Vasta
#10
Ja mis 211 juures teisiti on? Mingi uus füüsikakonstant mängus?

Või on kaabli läbiviik teises kohas? Aku ju pagassis.

Sedapalju on muidugi muutunud, et laadimine käib sel juba targalt. Aga klemmid peavad ikka puhtad ja juhtmed kinni ja terved olema.
Vasta
#11
(04-12-2019, 06:13 PM)v6sa Kirjutas: Ja mis 211 juures teisiti on? Mingi uus füüsikakonstant mängus?

Või on kaabli läbiviik teises kohas? Aku ju pagassis.

Sedapalju on muidugi muutunud, et laadimine käib sel juba targalt. Aga klemmid peavad ikka puhtad ja juhtmed kinni ja terved olema.

Kui kellaplokk näitab pinget, siis ei puugi reaalselt voltmeeter olla spidomeetriplokis vaid võimalik et kuvatakse laadimissüsteemi näitu?

Laadimispinge ei määra enam rolli. Kui vanasti oli geneka külles loll tablett mis hoidis lihtsalt 14,4 , siis vähegi moodsamal süsteemil reguleerib laadimist vastav moodul mis jälgib mitmeid parameetreid. Alustades laadimis voolust kuni aku vanuseni välja. Mis reshiimil parasjagu auto akut laadis mõõtmise hetkel , kurat seda teab.

Selleks peagi füüsik olema. Aku külge paned kaks klemmi , vajutad nuppu ja tark seade prindib tseki välja aku allesjäänud parameetritega.
Vasta
#12
Enne mootori käivitumist ei ole autos muud pinget, kui aku klemmipinge miinus pingelangud kontaktidel. Seega ei saa ka infotabloo muud näidata. Peale mootori käivitumist on iseasi.

See, mida "tark masin" välja prindib, sõltub muu hulgas ka sellest, kui hästi see aku külge ühendatud ikka sai. Olen ise ühte "müügimeest" pidanud suunama, kes garantiilise aku tuvastamisel ühendas ühe klemmi nii halvasti, et näitas pardapingeks 7,x V ja kohe ka väitis, et aku tappis ära laadimise puudumine ja üleüldse viigu ma oma romu KK kaalule. Peale klemmide kohendamist selgus siiski, et laadimine oli kenasti 14,1 V ja akul mahutavust ei olnudki. Aku vahetati kobinata ringi.

Mind siiski väga huvitab, mis sel autol tegelikult hädaks on.
Vasta
#13
Ilge arutelu käib, aga mis veateade ette tuleb?
Vasta
#14
Vahest viskab aku märgi ette. Enamus käivitus läheb raskelt ja midagi ette ei viska. Käisin aku klemmid üle, starteri ja pluss klemmi puhuri kõrval. Kui tekkib võimalus proovin teist akut.
Vasta
#15
(05-12-2019, 08:22 AM)turbiin Kirjutas: Vahest viskab aku märgi ette. Enamus käivitus läheb raskelt ja midagi ette ei viska. Käisin aku klemmid üle, starteri ja pluss klemmi puhuri kõrval. Kui tekkib võimalus proovin teist akut.
Palju sul siis näitab aku pinget, enne käivitamist ja käivitamise ajal (pean silmas spidoploki näite).
Vasta
#16
Ossiga korralik aku/starteri/laadimistest ära teha, siis peaks selgeks saama milles viga!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#17
Pagassis olev akude juhtmoodul kipub 211-l mädanema, mul viskas sellepärast punast aku märki, aga kas see käivitamist saab mõjutada, ei oska öelda.
Vasta
#18
Mis aku masinal üleüldse peal on ja kui vana?
Kurjajuur
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 Esp/abs viga kristjannu 2 21 6 tundi tagasi
Viimane postitus: Laur
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 854 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,110 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 104 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 156 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 206 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  W211 srs marekktt83 0 261 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 450 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 540 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 523 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne