Paar päeva tagasi lõpetas töölepingu sooja sissepuhuv ventilaator. Autoremondi töökoda ütles, et ma pean kuus nädalat ootama kuni diagnostikat teostavas ettevõttes jõuaks järjekord minuni, et siis selgust saada, kus viga on.
Aga mul ei ole aega oodata. Tahaksin nõu küsida.
Vaatasin youtube videost, kuidas kliimablokki kasutades diagnostikat tehti.
Jupid käes, kokku panemisel juhtus sedasi, et kui viimase klemmi ära ühendasin hakkas puhur täie paaruga vuhama, isegi süütevõtit polnud lukus. Seega jälle mõistus otsas
23-10-2019, 10:58 PM (Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2019, 11:24 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
Kas need jupid, mida sa vahetasid on ikka samasugused, nagu enne. Siile on kahte tüüpi. Ühele jookseb mootorist
kohe pluss peale, teisel sellest mööda. Teoorias pistikud on küll erinevad, et eksida ei saa,aga mine tea.
(23-10-2019, 10:58 PM)nordrainbow Kirjutas: Kas need jupid, mida sa vahetasid on ikka samasugused, nagu enne. Siile on kahte tüüpi. Ühele jookseb mootorist
kohe pluss peale, teisel sellest mööda. Teoorias pistikud on küll erinevad, et eksida ei saa,aga mine tea.
Välimuselt identsed ja tellisin vin-koodi järgi uue Allpartsist.
(23-10-2019, 10:10 PM)Rait Kirjutas: Jupid käes, kokku panemisel juhtus sedasi, et kui viimase klemmi ära ühendasin hakkas puhur täie paaruga vuhama, isegi süütevõtit polnud lukus. Seega jälle mõistus otsas
Regulaator ehk "siil" on kas lühises või on rike juhtahela kaabelduses.
Regulaator on eraldi tükk ja seda saab eraldi asendada.
Alati jääb vana auto puhul variant, et keegi on sisu ringi tõstnud ja selle käimasaamiseks alkeemiaga tegelnud, mistap originaalosad enam ei sobi. Tasub uurida.
24-10-2019, 11:09 PM (Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2019, 11:10 PM ja muutjaks oli Rait.)
(24-10-2019, 10:14 AM)v6sa Kirjutas:
(23-10-2019, 10:10 PM)Rait Kirjutas: Jupid käes, kokku panemisel juhtus sedasi, et kui viimase klemmi ära ühendasin hakkas puhur täie paaruga vuhama, isegi süütevõtit polnud lukus. Seega jälle mõistus otsas
Regulaator ehk "siil" on kas lühises või on rike juhtahela kaabelduses.
Regulaator on eraldi tükk ja seda saab eraldi asendada.
Alati jääb vana auto puhul variant, et keegi on sisu ringi tõstnud ja selle käimasaamiseks alkeemiaga tegelnud, mistap originaalosad enam ei sobi. Tasub uurida.
Ma vahetasingi ainult regulaatori ära.
Õigemini step by step.
Tellisin esmalt regulaatori kasutatud varuosana, mis oli veidi teise kujuga. Ühendatuna käitus ta samamoodi, sestap tellisin uue.
Soendusmootori peal on tootjapoolne kleeps kuupäevaga 02.2006, ehk siis on ta sattunud minu autosse vähemalt neli aastat peale koosteliinilt lahkumist.
Hea uudis on, et mul pole enam nii tohutult kiire. Käisin bussiga pealinnas ja sõitsin uue autoga koju.