Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 E320 salongi soendus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W210 E320 salongi soendus (/showthread.php?tid=50620)



W210 E320 salongi soendus - Rait - 16-10-2019

Tere,

Ei taha Rakveres inimesed raha vastuvõtta.

Paar päeva tagasi lõpetas töölepingu sooja sissepuhuv ventilaator. Autoremondi töökoda ütles, et ma pean kuus nädalat ootama kuni diagnostikat teostavas ettevõttes jõuaks järjekord minuni, et siis selgust saada, kus viga on.

Aga mul ei ole aega oodata. Tahaksin nõu küsida.

Vaatasin youtube videost, kuidas kliimablokki kasutades diagnostikat tehti.

https://www.youtube.com/watch?v=anNnhZnBuHg

Sooritasin samad nõksud ja ainuke kood mis peale reseti jäi oli välisõhu temperatuuri mõõtja viga.



Salongi ventilaatori võtsin maha ja ellu ta ei ärka.

Kas ma võin julgelt tellida varuosakauplusest postipakiga Rakverre uue mootori, või võib veel uusi nüansse ettetulla ja viga mujal olla?
   


RE: W210 E320 salongi soendus - v6sa - 16-10-2019

Kui raha on, siis loomulikult, uus on alati uus.

Aga enamasti kärwab siil. Ehk alumiiniumplaat, millel klemmid küljes. See kallim osaSad

Mootor ise põleb harva läbi. Kui mootorisse minevatesse juhtmetesse otse särtsu lasta, kas siis on ka vaikus?


RE: W210 E320 salongi soendus - Laur - 16-10-2019

Kiiruse regulaator on selle jupi nimi.
Tee nii nagu v6sa õpetab, mootorile otse vool, saad teada mida vaja vahetada.



RE: W210 E320 salongi soendus - Rait - 16-10-2019

Aijahh. Vool otse peale anda, siis hakkab tööle tõesti.


RE: W210 E320 salongi soendus - Rait - 23-10-2019

Jupid käes, kokku panemisel juhtus sedasi, et kui viimase klemmi ära ühendasin hakkas puhur täie paaruga vuhama, isegi süütevõtit polnud lukus. Seega jälle mõistus otsas Eusa_wall


RE: W210 E320 salongi soendus - nordrainbow - 23-10-2019

Kas need jupid, mida sa vahetasid on ikka samasugused, nagu enne. Siile on kahte tüüpi. Ühele jookseb mootorist
kohe pluss peale, teisel sellest mööda. Teoorias pistikud on küll erinevad, et eksida ei saa,aga mine tea.




RE: W210 E320 salongi soendus - Rait - 24-10-2019

(23-10-2019, 10:58 PM)nordrainbow Kirjutas: Kas need jupid, mida sa vahetasid on ikka samasugused, nagu enne. Siile on kahte tüüpi. Ühele jookseb mootorist
kohe pluss peale, teisel sellest mööda. Teoorias pistikud on küll erinevad, et eksida ei saa,aga mine tea.

Välimuselt identsed ja tellisin vin-koodi järgi uue Allpartsist.


RE: W210 E320 salongi soendus - v6sa - 24-10-2019

(23-10-2019, 10:10 PM)Rait Kirjutas: Jupid käes, kokku panemisel juhtus sedasi, et kui viimase klemmi ära ühendasin hakkas puhur täie paaruga vuhama, isegi süütevõtit polnud lukus. Seega jälle mõistus otsas Eusa_wall

Regulaator ehk "siil" on kas lühises või on rike juhtahela kaabelduses.

Regulaator on eraldi tükk ja seda saab eraldi asendada.

Alati jääb vana auto puhul variant, et keegi on sisu ringi tõstnud ja selle käimasaamiseks alkeemiaga tegelnud, mistap originaalosad enam ei sobi. Tasub uurida.


RE: W210 E320 salongi soendus - Heinar - 24-10-2019

See siil on lühises.


RE: W210 E320 salongi soendus - Laur - 24-10-2019

Äkki prooviks auto foorumis asju nimetada õigete nimedega?
Pole perekooli foorum kus auto detailidel on isevälja mõeldud nimetused.


RE: W210 E320 salongi soendus - Rait - 24-10-2019

(24-10-2019, 10:14 AM)v6sa Kirjutas:
(23-10-2019, 10:10 PM)Rait Kirjutas: Jupid käes, kokku panemisel juhtus sedasi, et kui viimase klemmi ära ühendasin hakkas puhur täie paaruga vuhama, isegi süütevõtit polnud lukus. Seega jälle mõistus otsas Eusa_wall

Regulaator ehk "siil" on kas lühises või on rike juhtahela kaabelduses.

Regulaator on eraldi tükk ja seda saab eraldi asendada.

Alati jääb vana auto puhul variant, et keegi on sisu ringi tõstnud ja selle käimasaamiseks alkeemiaga tegelnud, mistap originaalosad enam ei sobi. Tasub uurida.

Ma vahetasingi ainult regulaatori ära.
Õigemini step by step.

Tellisin esmalt regulaatori kasutatud varuosana, mis oli veidi teise kujuga. Ühendatuna käitus ta samamoodi, sestap tellisin uue.

Soendusmootori peal on tootjapoolne kleeps kuupäevaga 02.2006, ehk siis on ta sattunud minu autosse vähemalt neli aastat peale koosteliinilt lahkumist.

Hea uudis on, et mul pole enam nii tohutult kiire. Käisin bussiga pealinnas ja sõitsin uue autoga koju.



RE: W210 E320 salongi soendus - Tauno320cdi - 25-10-2019

Mul peaks üks komplektne vent garaazis olema - mootori osa kinni/kulunud/käib raskelt.