Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
19-09-2019, 10:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2019, 10:42 AM ja muutjaks oli v6sa.)
3. on kõige lihtsam, kuigi töömahukam.
2. teeb elu lihtsaks, kuid maksab enam.
Variant on ka tuimalt paralleeli panna, aga mul puudub teadmine selle kohta, kas autole peab aku mahutavuse kahekordistumisest kuidagi ka teada andma. Väga soovitav on akude labasel duubeldamisel pruukida kaht identselt ja soovitavalt ka sama värsket/vana akut. Kuigi teoorias ei tohiks 12V akud omavahel tülli minna, on praktikas raske leida kahte piisavalt lähedase sisetakistusega akut ja nii kipub ärksam rohkem endast andma ja selle tõttu varem ka loojakarja minema.
Kaabeldus peab sel juhul ka üleprahi olema, muidu pääseb pealkirjadesse.
1. on muidugi õigeim, aga ilmselt ka hinnalisim. Või sisi mitte, kui paslik doonor ja vajalikud oskused olemas on.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Sellel on tavaline happeaku või AGM aku? Viimane laeb väga kiiresti täis.
Postitused: 13
Teemad: 4
Liitus: Sep 2019
Maine:
0
Käivitusaku on tavaline, Webasto akut ei ole veel muretsenud.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Palju sa webastot kasutad, et eraldi akut plaanid?
-20juures esimese 10 minuti jooksul klaasid sulavad, poole tunniga on salong soe ja mootor plus poolel.
Selle peab korralik diisli aku vabalt vastu.
Pärast sooja mootoriga olen üle 2 tunni järjest lasknud ja endiselt käivitus vabalt.
..., Et kas on vajadust teise aku järele?
Pinge peale lülituvad releed oleks lahenduseks aga vaja
Päris võimast 80+ A
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 13
Teemad: 4
Liitus: Sep 2019
Maine:
0
Kogemustest eelmiste autodega tean, et minu läbisõitude juures oli alla -10C ilmadega vaja kord nädalas ühe aku süsteem kord nädalas ööseks laadima panna. st. 15min soojendus + 15min sõit tööle.
Tene aku on perspektiivis vajalik airtopi jaoks, mis soojendab autos ja katusetelgis magajaid aga selle kohta tuleb eraldi teema.
Relee kasutamise puhul jääb üles esimese postituse küsimus, et kuidas ülejäänud aut sellisesse järsku voolukõikkumisse suhtub?
Postitused: 150
Teemad: 27
Liitus: Jun 2007
Maine:
1
Aga on ju olemas ju topelt aku laadmis kontrollerid? Täitsa toimiv lahendus.
h.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tee see järsk kõikumine midagi, autodel on peal ja töötab.
Kui matkaauto teema, siis on arusaadav.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
AGM aku eelis tuleb just lühikeste sõitude puhul.
Mul oli autol peal samal eesmärgil. 15-30 minutit kütet webastoga, 30 km sõitu päevas ja probleeme ei esinenud. Talub ka paremini tühjenemisi.
Matkaauto puhul jah, ei tee isegi paha kaks akut.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui kohapealt pingepeale lülitust ei leia, siis alis on olemas, natuke kombineerimist ja olemas, kuni 150A alla 13V off ja üle 13v on ~10-20 €
Muidugi on võimalik ju käsitsi lülitada aga see ununeb ära
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans