Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(06-08-2019, 08:26 PM)Pealik Kirjutas:
Mis pistikuga tegu? W124 kupee juhipool tagumise istme all.
Sinine ehk esiistmete seljatugede lukustus...
Teine voolikutega ehk peatugede langetaja...
Postitused: 73
Teemad: 13
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
07-08-2019, 03:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2019, 03:56 PM ja muutjaks oli KertR.)
Kust Gen 1 w126 diffri lsd kettaid ja sinna juurde kuuluvat leiaks?
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
07-08-2019, 04:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2019, 04:42 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Vanarauast, KB või muu kuulutustelehe sabast, meie turuplatsilt. Vajad ASD difrit, hüdroplokki ja suti elektrilist teadmist selle lülitamiseks.
Algselt vabadifri elupäevad aitab kiiremini lõpetada Elbe Engineeringu pakutav suurendatud hõõrdumisega difri sisu. Aga see ei tee blokkdifrit, vaid annab mingi xkümmend % lisaks.
Ma ei tea, et teised meil pakuks. Mujal küll. Aga jäta raha parem perekonda
Tahad odavalt mürada, liimi kemppiga. Aga mitte nii:
Postitused: 73
Teemad: 13
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Mul gen 1 lsd olemas mis 123 alla monteeritud, vale õliga ilmselt need kettad sees jahedaks lastud, kuna õli oli kole ja tükke seest tuli. Nüüd võiks leida uued tükid sisse Mingi keevisdiffer ei kõneta üldse.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
07-08-2019, 05:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2019, 05:11 PM ja muutjaks oli hents99.)
(07-08-2019, 03:56 PM)KertR Kirjutas: Kust Gen 1 w126 diffri lsd kettaid ja sinna juurde kuuluvat leiaks?
Mul on üks....2.24 ülekandega doonor.
Mitte, et hullult lahti tahaks saada, pigem varu variant.
1 gen ja 2 gen on sisu poolest samad.
Ka w124 difritest saab tükke, ASD difrid. 2 erinevat mõõtu.
Ehk kõike annab kompunnida.
Mina olen vanad kulunud kettad kompenseerind vidinaga, mis kettapakke “tihedamaks” surub... siis töötab ka vana.
Postitused: 73
Teemad: 13
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(07-08-2019, 05:48 PM)KertR Kirjutas: Uusi enam ei liigu?
Liigub ikka. ~50 eur/tk ja 10tk on vaja...
Python vist vahetas neid iga hooaeg omal ajal...190e 16v difris.
Postitused: 73
Teemad: 13
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Oh kurja, päris tige hinne. No mul see asi seal nii jahe et õhus ka ei reageeri kui keerutada.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Lintlihvijat ketaslõikuri otsa, saab kuskilt meie kaubandusvõrgust?
Turbo
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(21-08-2019, 05:21 PM)sm. pelle Kirjutas: Lintlihvijat ketaslõikuri otsa, saab kuskilt meie kaubandusvõrgust?
Poes pole näinud, osta.ee-s ainult: https://www.osta.ee/lintlihvija-41448155.html
Aga seal võiks ilmselt regullitava pöördega rällakas olla; tavalise rällaka küljest ilmselt lendab kõrge pöörde tõttu minema...
.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Metabol täitsa olemas selline lisavarustus muudetava kiirusega relakale. Endal selline garaazis olemas poleerimistööde jaoks.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Masinaks Opel Zafira 2006 1.9 CDTI
Sõidu ajal oli kuulda põhja alt nagu lendaks kivi vastu põhja. Koheselt kadus turbo tagant ära. Kiirus piiratud ja jõudu pole. Kanali pealt avastasime põhja alt, et midagi on puudu.
Tegin pildi ja tahan teada, millega tegu?
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/89558-20...165443.jpg
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vale foorum
Sisselaske poldid-klambrid on ikka kõik olemas?
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Antud pildilt ei saa suurt midagi aru, õlifitrikorpuselt olex justkui mingi toru ära murdunud (valge ring korpuse külje peal), aga õlileket pole, nii et pilt vist petab. Ja korpuse alt olex justkui mingi polt puudu. Tõenäoliselt on targem mingit remondikohta külastada, kes näevad kapotialust paremini ja oskavad täpsema diagnoosi anda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Tegemist õlifiltri korpusega. Teise nurga alt pilt - https://globaldetal.ru/data/images/saab/...66ef9d.jpg
Seal küljes lisaks õlirõhu andur, aga ei usu, et õlirõhu andur peaks mõjutama turbo tööd ning jõu kaudu. Kui mutrivõtme tuli põleb, on mure kuskil mujal.
Postitused: 18
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
W124 mis anumatega tegu kõrvalistuja pool plastist valge, juhipool metallist? Mõlemal pool olevad kahe palli kujuga ilmselt vaakumi anumad aga mis täpsemalt?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
11-09-2019, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2019, 09:11 AM ja muutjaks oli hents99.)
100% kindel väide pole, aga plastist on vaakum-reservuaar (maakeeli reservpaak).
Metallist jurakas võib olla näiteks söefilter...
Ja kõrvalistuja pool on paisupaak, kuhu suunatakse ülerõhu klapist mööda minev jahutusvedelik...
Postitused: 99
Teemad: 5
Liitus: Sep 2017
Maine:
1
Selline küsimus :Kus asub Toyota Corolla 2002 e12 1.4 vvti kütusefilter?
Postitused: 18
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
(11-09-2019, 09:09 AM)hents99 Kirjutas: 100% kindel väide pole, aga plastist on vaakum-reservuaar (maakeeli reservpaak).
Metallist jurakas võib olla näiteks söefilter...
Ja kõrvalistuja pool on paisupaak, kuhu suunatakse ülerõhu klapist mööda minev jahutusvedelik...
Tänud taaskord vastamast hents.
Mis ülesanne sellel söefiltril on? Mul sellel põhi läbi mädanenud ja kui muu kõdu alt ära võtsin tuli minu arvates sealt suur hulk hiirepabulaid välja, mis ilmselt olid siiski väiksed söe graanulid.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(11-09-2019, 10:53 PM)Pealik Kirjutas: (11-09-2019, 09:09 AM)hents99 Kirjutas: 100% kindel väide pole, aga plastist on vaakum-reservuaar (maakeeli reservpaak).
Metallist jurakas võib olla näiteks söefilter...
Ja kõrvalistuja pool on paisupaak, kuhu suunatakse ülerõhu klapist mööda minev jahutusvedelik...
Tänud taaskord vastamast hents.
Mis ülesanne sellel söefiltril on? Mul sellel põhi läbi mädanenud ja kui muu kõdu alt ära võtsin tuli minu arvates sealt suur hulk hiirepabulaid välja, mis ilmselt olid siiski väiksed söe graanulid.
Bensiini aurusid filtreerib...sisselaske kolle ja söefiltri vahel on ka klapp, mis reguleerib, kunas mootorisse suunata.
Klappi juhitakse omakorda teatud temperatuuri saavutamisega(vist valge põhjaga andur), mis siis mehaaniliselt vaakumi voolikud “ühendab”.
|