Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB R170 piniseb
#1
Tere
MB R170 slk 200 Kompressor 120kw manuaal 2002a.
Pole eelnevalt MB olnud aga tekkinud väiksed probleemid.
Auto käima läheb ilusti sõidab muretult aga kui vajutada kaasi tuleb imelik pinin v v undamine vms. Madalatel pööretel pole.
Oskab keegi midagi öelda mis teha?
Tekkinud on ka teine viga mis veakoodiks annab " P0410"
Kas võib seos olla ja viga võib olla kompressoris?
Vasta
#2
Mingi lahendus ka leitud?
Vasta
#3
Panen puusalt...
pinin ilmselt seotud geneka pingeregulaatoriga,kui see pirin peaks olema kõlarites.
P 0410 kui STAR järgi panna võib täpselt öelda aga kahtlustan et kuna masinal on peal nn Secondari Air Pump,siis vea otsingut võiks alustada sellest.
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#4
Minu CLK'l lõi kompressori käima alates 2K pöörete pealt. Las sõber vajutab vaikselt (kohapeal ikka!) pöördeid üles, ja ise kuula kapoti alust. Mul tegi ka sellist ''pinisevat'' häält, alates 2K. Kuigi, kas ma seda just pinisemiseks nimetaks Eusa_shifty
Vb pead midagi muud silmas...
Vasta
#5
(19-08-2019, 10:34 PM)supercharger230 Kirjutas: Minu CLK'l lõi kompressori käima alates 2K pöörete pealt. Las sõber vajutab vaikselt (kohapeal ikka!) pöördeid üles, ja ise kuula kapoti alust. Mul tegi ka sellist ''pinisevat'' häält, alates 2K. Kuigi, kas ma seda just pinisemiseks nimetaks Eusa_shifty
Vb pead midagi muud silmas...

Sa oled ikka kompressormootori tööpõhimõttega kursis? Kompressorit aetaxe ringi rihmaga otse väntvõlli rihmaratta pealt. Ehk nii kui mootori käima paned ja väntvõll esimese pöörde teeb, paneb ta koheselt ka kompressori pöörlema. Mida kiiremini pöörleb mootor, seda kiiremini pöörleb kompressor ja seda rohkem rõhku sisselaskesse tekitab. Mistõttu on kompressormootori momendigraafik lineaarsem ja sarnasem vabalthingava mootoriga kui turbomootori oma. Tõsi, sellega kaasnev vilin võib kuuldavax muutuda alles teatud pööretest alates, mis võib exitavalt tekitada mõtte justkui "löödax kompressor käima". Tegelikkuses pöörleb kompressor ikka kogu aeg kui mootor töötab.

"Mad Max" filmis olnud 1973 Ford Falcon XB GT Coupe "V8 Interceptor" -il oli küll kasutusel lülitatav kompressor, kuid selline variant ei ole päris elus levinud. Filmiauto kompressor täitis tegelikkuses vaid visuaalset eesmärki ja ei olnud mootoriga ühendatud. Nagu ka "Kiired ja Vihased" filmis kasutusel olnud 1970 Dodge Chargeril ei olnud tegelikkuses kompressormootor vaid kompressor oli vaid laenatud visuaalse eesmärgi täitmisex ning ei olnud mootoriga ühendatud.

Kliimakompressori rihmarattal on tõesti magnetsidur sees, mis vedu kompressorile katkestab, kuna kliimakompressor ei pea süsteemis töörõhu hoidmisex pidevalt pumpama.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
Aga mis asi see siis 2k pöörete peal igakord ''käima'' läks? Lausa klõksu oli kuulda, kui 2k täis sai. Ja ka tõmmet ei olnud enne, kui pöörded 2K piiri ületasid.

mõned näited guuglist:

''...even when the kompressor kicks in at around 2000rpm.''

''...Basically the Motor runs, but with lost of the original gain that you can feel when the Compressor enters
(Usually as soon are crossed the 2000 Rpm. its switch on and you can feel it), but now no enough desired acceleration.''

''...At around 2000rpm the supercharger clutch engages and it kicks in.''

Täitsa võimalik, et olen asjast valesti aru saanud. Seljuhul, kui keegi viitsib lihtsalt lahti seletada, mis seal 2000 pöörde juures siis toimub? (:

Minul oli clk 230 99a.
Vasta
#7
(22-08-2019, 09:08 PM)supercharger230 Kirjutas: Aga mis asi see siis 2k pöörete peal igakord ''käima'' läks? Lausa klõksu oli kuulda, kui 2k täis sai. Ja ka tõmmet ei olnud enne, kui pöörded 2K piiri ületasid.

mõned näited guuglist:

''...even when the kompressor kicks in at around 2000rpm.''

''...Basically the Motor runs, but with lost of the original gain that you can feel when the Compressor enters
(Usually as soon are crossed the 2000 Rpm. its switch on and you can feel it), but now no enough desired acceleration.''

''...At around 2000rpm the supercharger clutch engages and it kicks in.''

Täitsa võimalik, et olen asjast valesti aru saanud. Seljuhul, kui keegi viitsib lihtsalt lahti seletada, mis seal 2000 pöörde juures siis toimub? (:

Minul oli clk 230 99a.

Vabandust, ma eksisin. Googeldamine näitas, et tänapäeval on kompressoritel tõesti tihtipeale kasutusel magnetsiduriga rihmarattad, nii et need tõesti lülituvad järgi alles teatud pööretel. Ma pole isiklikult ühtegi kompressormootoriga autot omanud ja minu kokkupuude nendega põhineb rohkem tuuningumaailmas nähtud lahendustega, kus on üldiselt tavaline rihmaratas ehk pidev vedu.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne