Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
Tere.
Auto siis Vito 114 638 2,3 Be 105 kW 98a.
Viga siis selles et kui auto öö seisab ei lähe enam hommikul võtmest käima. Ainult tõmmates. Peale seda käivitub jälle võtmest. Muidugi kui kauem seista lasta peab jälle tõmbama. Diagnosti ei ole veel teinud . Mõtlesin küsida enne siinsetelt tarkadelt nõu !?
Bensiini pump töötab ilusti . Vända andur on korras .
Täitsa müstika juba.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Millest arvamine, et vändaandur korras on?
Kui säde on ja bensiin ka, siis peab minema. Aga kas neid ikka on?
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
No ma arvan et kui säde puudub siis ei peaks ka tõmmates käivituma .
Vändaandurit sai kontrollitud ja see toimib.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Eks tal aku tühi on, mida seal muud.
Õnneks sa ei viitsi täpsustada ka.
.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
Aku on korras .
Mida peaks täpsustama ?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui soovitakse abi, peaks täpsustama, mis toimub ja mis mitte. mittekäivitumisel võib olla päris mitu põhjust.
Ottomootori veaotsingut on nii palju jahutud, et paha hakkab. Põhiasjad on sädeme olemasolu KÕIGIS küünaldes. Kui mootor ei käivitu, kas küünlad lööb märjaks?
Kas käivitusgaasilt (brake cleanerilt, WD-40 vms) käivitub? Kas siis jääb käima või kooleb ära?
Kas starter veab vähemalt ühe pöörde sekundis? Kas sel ajal pardapinge püsib üle 12 V või kukub 8 V peale?
Kas kütusesurve on nõutu ("pritsib" pole vastus!)?
Praegune pakkumine on tühi aku. Starter tõmbab pinge alla ja ei jätku voolu süütamiseks.
Huvitav, mismoodi tõdeti vändaanduri korrasolek, kui diagnostikat pole tehtud? Peale vaadates?
Palun ülalolevat mitte mõista üleoleva nokkimisena, aga sel on põhjus, miks hea diagnostiku tund maksab "viis kümpi" ja sellest hoolimata on sinna järjekord.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
Homme peaks pääsema diagnosti .
Ehk siis selgub mis viga.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(30-05-2019, 05:42 AM)vito 230 Kirjutas: Aku on korras .
Mida peaks täpsustama ?
Tahad ma selgitan, kuidas tavainimene jõuab sinnani, et lausa taob omale rindu, et "aku on korras"?
Nii: ühel hommikul teeb trarter vaid klõpsu. Siis aetakse kõrvale naabrimehe auto, pannakse 10€-sed Stratoilist ostetud käivitusjuhtmed külge (need on need juuksekarvad) ja IKKA teeb auto vaid klõpsu.
Ja kohe tuleb väide, et "akuviga" ei ole, sest "lisavoolu ju sai".
Seda peadki selgitama. Autoinimesena ju saad aru, et nii saab olla? Mitteautoinimesena sa jälle ilmselt nagunii ei suuda ära mõõta pingelangu akust starterini ja vii parem kohe elektriku juurde.
.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Massi juhtmed võid ka üle kontrollida, külmem mootor raskem käivitus.
Turbo
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
Sai nüüd proovitud diagnosti teha aga millegipärast ei lase arvutit süsteemi sisse. Kontrollisin sädeme kah üle ja mida ei ole seda ei ole.
Kuid kummaline et vedamisel säde tekib ja auto käivitub.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(30-05-2019, 08:08 PM)vito 230 Kirjutas: Sai nüüd proovitud diagnosti teha aga millegipärast ei lase arvutit süsteemi sisse. Kontrollisin sädeme kah üle ja mida ei ole seda ei ole.
Kuid kummaline et vedamisel säde tekib ja auto käivitub.
Misasja sa sel uunikumil arvutiga diagnoosida püüdsid?
Jah, ma olen kah rumal kooliõpilane olnu, aga sissejuhatuseks neid võsa pakutud asju ikka tsekkida oskasin.
Ja mis vedamisest sa räägid? Vaheta oma aku uue vastu ja veab ise...
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
(31-05-2019, 09:00 AM)stihl Kirjutas: (30-05-2019, 08:08 PM)vito 230 Kirjutas: Sai nüüd proovitud diagnosti teha aga millegipärast ei lase arvutit süsteemi sisse. Kontrollisin sädeme kah üle ja mida ei ole seda ei ole.
Kuid kummaline et vedamisel säde tekib ja auto käivitub.
Misasja sa sel uunikumil arvutiga diagnoosida püüdsid?
Jah, ma olen kah rumal kooliõpilane olnu, aga sissejuhatuseks neid võsa pakutud asju ikka tsekkida oskasin.
Ja mis vedamisest sa räägid? Vaheta oma aku uue vastu ja veab ise...
Kui sa lugeda oskad siis eelnevalt kirjutatud et aku hea! Ja kui midagi mõistliku pole kirjutada siis parem ära kirjuta !
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-05-2019, 11:25 PM)vito 230 Kirjutas: ...
Kui sa lugeda oskad siis eelnevalt kirjutatud et aku hea! Ja kui midagi mõistliku pole kirjutada siis parem ära kirjuta !
Miks ülbitseda? Meil ei ole häda ühe mittekäivituva Vitoga, Sinul on.
Kas starteri jõuklemmil on starteri lülitamise hetkel endiselt aku klemmipinge, mis peab olema üle 11,5 V? Enne selle numbri teadasaamist jääb ikkagi voolunälg peamiseks.
Arvesta, et nii vana MB diagnoosimiseks on vaja Stariga oskajat, kuna suvaline käpik ei suuda mitte sittagi sealt välja lugeda. Meil on vastav teema olemas, kus per$etäis kontakte. Loe ja võta ühendust.
Mitte ära hüppa siin ühe pädevama mehe kintsu...
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(31-05-2019, 11:25 PM)vito 230 Kirjutas: Kui sa lugeda oskad siis eelnevalt kirjutatud et aku hea! Ja kui midagi mõistliku pole kirjutada siis parem ära kirjuta !
Vaat selles see asi ju ongi, et ma oskan liiga hästi lugeda, totu.
Amatööride puhul pole seda ju ridade vahelt keeruline teha.
Kui nad kirjutavad, et andurid on "kontrollitud", siis tähendab, et ta vaatas, kas nad on üldse küljes.
Kui kirjutavad, et aku hea, siis järelikult ta ei tea.
jne.
Kui kirjutaks, et ostsin poest tutika aku, laadisin üle ja sellega ikka ei käivitu, siis on viga järelikult juba juhtmetes, massis, starteris endas.
Capisce?
.
|