Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
08-05-2019, 09:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2019, 01:02 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Auto ostetud uuena Lätis.
Müüja käib vahel ka Tallinnas seega kas Eesti ARK-is piisab auto Eestis arvele vötmiseks vaid Läti tehnilisest passist vöi peab eelnevalt Läti ARK-ist veel mingid paberid vötma?
Pole varem väljastpoolt Eestist autot ostnud.
Samuti kas saab kontrollida et autol mingeid piiranguid vm öiguslikke jamasid pole?
VIN: WDB4632701X174256
Läti reg. HA-8181
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
08-05-2019, 09:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2019, 10:02 PM ja muutjaks oli herki.)
Tere,
Vin`i järgi saad Eesti ARK`ist uurida, kas on piiranguid. Teed ostu/müügi lepingu(võid kasutada ARKI`i lehel olevat näidist)ja ongi kõik. Sõidad Läti numbritega siia ja need jäävad hiljem ARK`i. ARK`is esitad lepingu ja Läti passi, näitad auto ette ja asi korras. ARK teavitab Läti registrit.
Mine käi küsi ka Silberist ajalugu, sest väidetavalt on see olemas. Hind muidugi ka varieerub 40 000-45500, mis hinnaga sa ostma hakkad?
Herki
(08-05-2019, 09:00 PM)nostromo Kirjutas: Auto ostetud uuena Lätis.
Müüja käib vahel ka Tallinnas seega kas Eesti ARK-is piisab auto Eestis arvele vötmiseks vaid Läti tehnilisest passist vöi peab eelnevalt Läti ARK-ist veel mingid paberid vötma?
Pole varem väljastpoolt Eestist autot ostnud.
Samuti kas saab kontrollida et autol mingeid piiranguid vm öiguslikke jamasid pole?
VIN: WDB4632701X174256
Läti reg. HA-8181
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
08-05-2019, 10:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2019, 10:10 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Jah saatsin ka ARK-i meili VIN-iga.
Uurin ka Silberist siis.
Kohe ei hakka veel midagi ostma enne kui CL müüdud.
Lihtsalt neid nii vähe ja ma pole selline inimene kel oleks väga aega hakata neid hiljem lennukiga Saksa vahet vaatamas käima.
1 tuttav on autot näinud ja polevat nii roosiline nagu jutt. Kuna auto pikemalt seisnud siis aku läbi, kerel siiski väiksemaid mölke.
Esiklaasi ja tagaukse juures roostet.
Aga ega nad Saksaski ideaalsed pole.
Nt see 2009 40K seest kahjuks täiesti ära rikutud uue sisuga-peatoed pole ka vist originaalid, väidetavalt Venemaalt pärit:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...ed80388589
Kuna auto 11 aastat Lätis olnud siis usun et ka pöhja all midagi.
45-ga ostma ei hakka, minu piir oleks 40-41.
Pakun et Eesti 42K ja 47K istuvad auto24-s veel järgmised 5 aastat.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Öhtust!
Ma oma ML ostsin Lätist ja soovisin ka algul nii, et teen vaid ostu müügi lepingu ja tulen tulema, kuid siis ikkagi nii ei riskinud. Mine tea mis ja kus. Vähemalt nii sain aru mina, et kui teepeal politsei kinni peab on päris palju seletamist ja kui ka autol mingi saba taga siis raske selgitada. Ja ega minu puhul müüja ka sellest väga huvitatud ei olnud. Soovis ikkagi Läti ARK-ist läbi astuda. Seega minul tehti Läti teh. passi mingi eel märge ja tulingi sellega sealt tulema. Siin läksin ARK i ja vötsin arvele. Kui ostad läbi möne platsi vöi automüügi firma, siis nad aitavad selle ise korda ajada.
Mina igal juhul niisama selle ostumüügi lepinguga sealt ära päris ei tuleks.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Selge, jätan meelde.
Müüjaks eraisik, tal veel G400 ka.
Ega Riia pole kaugel et sealsest ARKist läbi käia.
Postitused: 81
Teemad: 22
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Jeerum, ma ei saa aru mis kiviaeg see meil siin on, kus Saksas tuli ise autosid vaatamas käia Meil on olemas sellised ettevõtted nagu mobile.ee, skaut24.ee, jutuuber Denis Rem(destacar) jnejne kes tegelevadki selliste asjadega ja korraldavad kogu ülevaatamise ja ka võimaliku ostu ära.
(08-05-2019, 10:09 PM)nostromo Kirjutas: Lihtsalt neid nii vähe ja ma pole selline inimene kel oleks väga aega hakata neid hiljem lennukiga Saksa vahet vaatamas käima.
Postitused: 150
Teemad: 27
Liitus: Jun 2007
Maine:
1
No, aga alati võimalik ju transiit numbrid võtta?
Imelihtne
H.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
09-05-2019, 04:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2019, 08:50 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Ok tänud.
Kaboom-olen neist teadlik kuid minuteada on neil üsna kröbedad vahendustasud.
Kas keegi Eestis suudab sellist sisu korrektseks teha ja mis summast vöiks jutt olla? Istmete nahk kisub ikka väga halvasti.
Ja mis nende peatugedega on-minumeelest pole originaalidki?
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Katsu oma praegune auto kõigepealt maha müüa. Mis mõte on niisama vesistada ja fantaseerida?
Herki
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Oled proovinud 45k eest autot müüvale mehele oma hinnanägemust pakkuda, foorumis fantaseerimise asemel ?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Selle vin`iga masina sisu küll selline ei ole....
Herki
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
10-05-2019, 05:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2019, 05:02 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Jah on suheldud. Tal teine ka G400CDI.
Herki, ei see punane sisu on Mobile 2009 oma mis Venemaalt pärit. Tahtsin lihtsalt arvamust.
U aasta tagasi müüdi Silberi kaudu 2008 must G55 38.000 originaalsisuga.
Väidetavalt oli tehtud mootori kap remont 4000€.
Eesti ju väike-keegi sellest teab midagi kellele läks ja ega omanik müüa soovi?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Krt, mis põhjusel 55/M113 kap. remonti vajab?
See peab "too longlife" õli olema vms.
Ja 4000 EUR kap remonti kindlasti ei tee, hülge möla.
63/M156 puhul on kap. remont tavaline nähtus/enamasti vajadus, kui peade remont tegemata jääb.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
10-05-2019, 07:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2019, 08:11 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Eks see oli vast esinduse hind ja vaevalt siis ta midagi nii kapitaalne oli.
Täpsemalt ei tea aga tean et jäi Eestisse. Oli ainuke möistliku hinnaga 55 mis peale minu kiirhinnamüügi viimase pakun 10a Eestis müüdud.
Need 2 kivist hindadega seisavad seal veel rahulikult 10 aastat. Silberist ei tulnud isegi vastust selle 2004a 42K vahetuse osas-sisust juba näha et nupud puuduvad jne ehk üsna räsitud.
Mis ölisse puudub siis ise pidin ka korra vöi paar u 0.5l juurde valama. See pidigi neil mootoritel tavapärane olema.
Ostsin mälu järgi Mobil F1 NewLife 0W-40, kas see ok?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
23-07-2019, 01:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2019, 01:52 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Läti 2008 G55 osteti nädal tagasi Eestisse ehk sellest ma ilma:
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(10-05-2019, 05:02 PM)nostromo Kirjutas: Väidetavalt oli tehtud mootori kap remont 4000€.
Selle raha eest saab sel autol mootor maha - peale + kaks 5€ maksvat tihendit vahetada, mida ei saanud teha, kui mootor peal oli.
ok, + õlivahetuse, uue purukskeeratud konditoru, ühe genekarihma rulli ja veel paar pisiasja.
.
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Kui ära osta siis võta minuga ühendust, müün sulle reg numbrid mis mul hoiul 55AMG
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
24-07-2019, 08:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2019, 08:54 PM ja muutjaks oli nostromo.)
stihl: Vot ei tea, köik arvavad samamoodi et päris kap remonti selle rahaga ei tee ning 99% juhtudest pole vajagi kuna M113K puhul tegemist ühe töökindlaima mootoriga ning väljatulles vöitis ka aasta mootori auhinna.
Auto nr 608BGK (siiamaani Eesti reg) WDB4632701X174442 ja ls oli aasta tagasi SilberAuto poolt 38.000€ müües 250.000km
Vastupidi nt M157 6.2 V8 386kW (C63/CL63 jne) äärmiselt ebatöökindel oma valesti inseneeritud mootoriploki poltide töttu mida hiljem küll täiustati/tugevdati (torx keermed tehti väljapoole ja parandati metalli korrosioonikindlust).
evilman: Teeme nii, need sobiks ideaalselt.
Hetkel Baltikumist pole midagi vötta seega lähim koht Saksa ja sealgi kipuvad vähegi normaalsemad ikka pigem 50K kanti.
Samuti CL-i huvi hetkel vaibunud-köik vist rannas ja puhkusel.
|