Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190e, 1993, w201 - kaarel
#41
Kui ma seda viga otsisin, siis samal ajal tekkis peas visioon, kuidas seda oleks mõistlik ja lihtsam teha
- talvel (et linnud ei karjuks),
- öösel, kell 3.00,
- garaazis haudvaikuses, päevavalguslambid kustu ja hõõglampide valguses (need torud ju kah "karjuvad" laes)
- autol uksed lahti teha.
- pumba otsale mingi 0,5barri (või palju seal käib; kõigepealt ära mõõta) suruõhuvoolikust rõhku peale ja teoreetiliselt peaks kuulda olema, kust välja sisiseb.
....Confused

Mina andsin muidugi vanakooli_juhani kombel minna, et uksepolster maha, visuaalselt vaatasin vaakumaktuaatorit ja torusid jne, sest keset päeva kesk talina linna ei ole võimalik absoluutset vaikust mitte kuidagi saavutada.

Kui sul oma Smilersi helistuudiot muidugi ei ole, kuhu autoga sisse ronida...Eusa_whistle

.
Vasta
#42
(01-12-2018, 09:25 AM)stihl Kirjutas: Kui ma seda viga otsisin, siis samal ajal tekkis peas visioon, kuidas seda oleks mõistlik ja lihtsam teha
- talvel (et linnud ei karjuks),
- öösel, kell 3.00,
- garaazis haudvaikuses, päevavalguslambid kustu ja hõõglampide valguses (need torud ju kah "karjuvad" laes)
- autol uksed lahti teha.
- pumba otsale mingi 0,5barri (või palju seal käib; kõigepealt ära mõõta) suruõhuvoolikust rõhku peale ja teoreetiliselt peaks kuulda olema, kust välja sisiseb.
....Confused

Mina andsin muidugi vanakooli_juhani kombel minna, et uksepolster maha, visuaalselt vaatasin vaakumaktuaatorit ja torusid jne, sest keset päeva kesk talina linna ei ole võimalik absoluutset vaikust mitte kuidagi saavutada.

Kui sul oma Smilersi helistuudiot muidugi ei ole, kuhu autoga sisse ronida...Eusa_whistle

.

Kas lihtsam ei oleks pumbast mööda trassi edasi minna ja järjest kolmikute otsi "pimedaks" teha ... ?
Vasta
#43
Suuga saab ka piisava vaakumi tekitada, et vajalikud aktuaatorid liikuma panna või siis leke tuvastada. Mina sain kunagi 124 kesklukus vigase koha kiirelt kätte.
Vasta
#44
(01-12-2018, 09:25 AM)stihl Kirjutas: Kui ma seda viga otsisin, siis samal ajal tekkis peas visioon, kuidas seda oleks mõistlik ja lihtsam teha
- talvel (et linnud ei karjuks),
- öösel, kell 3.00,
- garaazis haudvaikuses, päevavalguslambid kustu ja hõõglampide valguses (need torud ju kah "karjuvad" laes)
- autol uksed lahti teha.
- pumba otsale mingi 0,5barri (või palju seal käib; kõigepealt ära mõõta) suruõhuvoolikust rõhku peale ja teoreetiliselt peaks kuulda olema, kust välja sisiseb.
....Confused

Mina andsin muidugi vanakooli_juhani kombel minna, et uksepolster maha, visuaalselt vaatasin vaakumaktuaatorit ja torusid jne, sest keset päeva kesk talina linna ei ole võimalik absoluutset vaikust mitte kuidagi saavutada.

Kui sul oma Smilersi helistuudiot muidugi ei ole, kuhu autoga sisse ronida...Eusa_whistle

.

Lihtsam oleks seebivesi teha ja peale peale pritsida. Smile

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#45
(02-12-2018, 01:48 PM)Rolz Kirjutas: Lihtsam oleks seebivesi teha ja peale peale pritsida. Smile

Tervele autole we? Eusa_clap

Pole ju teada, kus leke on, kas uste "mootorite" juures, pagassis, kütuseluugi juures, pumba enda juures, kuskil vaiba all hargnemiskohtades....

190nel peaks selline skeem olema, usun, et nad on üsna sarnased 124-ga:

[Pilt: 2009-07-04_020213_door_locks.png]


Jooniselt on näha, et tagaosa vaakumi kannataks pumba juurest isegi ära elimineerida; kui siis ka ära vajub, on ikkagi viga ustes. Mida on 4...Eusa_whistle

.

Vasta
#46
Suured tänud kaasa mõtlemast. Valget aega on nii vähe, et siiani pole veel jõudnud viga otsima hakata. Natuke pelgan ka seda, et kuidas ma esmalt pumbani jõuan - sedaanil saab sekundiga istmepadja välja, aga universaalil on seal vaip peal. Kellelgi on kogemust, et kui kaugele pakiruumi see vaip ulatab? Ühe doonori pealt võtsin endale igaks-juhuks pumba mõned nädalad tagasi. Proovsin esmalt heaga - viis minutit tirisin seda vaipa, aga siis kannatus katkes, võtsin noa ja lõikasin vaiba sisse augu. Enda oma lõhkuda ei tahaks.
Vasta
#47
Mismõttes vaip peal? See tuleb ju kenasti eest ära, kui lävepaku liist maha tõmmata.

Enne keerad istmepadja üles ja siis tõmbad vaiba üles.

Istmete taga olev on eraldi tükk.
Vasta
#48
Kevad hakkab varsti kätte jõudma. Nõndapalju olen jõudnud teha, et auto hetkel seest tühjaks visatud ning ootab, et need sügisel üles pildistatud inetud kohad põhja alt kenasti lapitud saaks. Loodetavasti hakkab töö pihta lähinädalatel, aga eks näis.

[Pilt: 56346-IMG_0015.JPG]

Seniks lahutan meelt sellega, et 4x el akende juhtmestik valmis nokitseda.

[Pilt: 35355-DSC_0521.JPG]

Ja s124 kahjuks minu kätte pikemalt ei jäänudki. Ilmnesid erinevad vead, mis päädisid sellega, et auto läks eelmisele omanikule tagasi. Minuteada on auto saanud vahepeal uue käigukasti ning on jälle müügis. Kui kellelgi on huvi, siis võin kontakti jagada.
Vasta
#49
Täna pole küll sõiduilm, aga laias plaanis on hooaeg alanud ja minu auto on endiselt põhja alt sama nukras seisus kui eelmisel lehel olevatel fotodel näha. Hakkan vaikselt leppima mõttega, et mees, kes pidi auto töösse võtma, seda vist siiski ei tee.

Sellega seoses tunnen igaks juhuks huvi - kui keegi teab soovitada kedagi, kes tahaks ühe kutsika põhja kenasti korda teha, siis võib julgelt ühendust võtta. Muidugi võib ka iseennast soovitada. Tore oleks, kui tegevus toimuks kuskil Tallinna-ümbruses, aga sõltuvalt hinna-kvaliteedi-transpordikulu suhtest võin auto ka kaugemale tuua. Tahaks, et ta saaks minu jaoks ilusti ja korralikult korda tehtud mitte käepäraste vahenditega kiiresti üles löödud.

Nädalavahetusel tegin talle kindlustuse peale ja ajasin ta garaažist välja nii et Tallinna lähiümbruses saan tulla ja autot ennast ka näidata, aga olen siia albumisse tõstnud mõned fotod, mis ma pärast auto sisu välja võtmist klõpsutasin. https://photos.app.goo.gl/8Kh9dh5i5RmPntWS9
Vasta
#50
Polegi peale auto garaažist välja ajamist ühtegi postitust teinud, aga kuna ta on endiselt mul alles ja hooaeg ka lõpusirgel, siis võiks ju märgi maha jätta.

[Pilt: 23799-ujumas.jpg]

[Pilt: 42393-pestud.jpg]

[Pilt: 97774-eest.jpg]

[Pilt: 62345-vasak_nurk.jpg]

Esiteks auto põhjaalusest - eelmine sügis leppisin ühe kodanikuga põhja keevitamise osas kokku, veebruaris viskasin auto tühjaks ja ootasin, et millal saaks ta töösse anda. Nädalad läksid, eelmise auto valmimine venis ja lõpuks tuli ka ametlik kinnitus - "ei... ikka vist ei ole võimalik minu autot keevitama hakata". Nojah - kahju, kuid mis muud kui pidin sellega leppima. Hakkasin seepeale järgmisi kohti otsima ja paariga sain ka jutule, aga nendega sama moodi - kõik kohapeal kokku lepitud ning "homme helistan ja ütlen, et millal täpselt võid auto ära tuua". Neid kõnesid ootan tänini...

Mais andsin alla, mõtlesin, et ega see rooste mul suvega ka oluliselt hullemaks ei lähe - panin salongi tagasi autosse ja alustasin auto sihtotstarbelist kasutamist. Hetkel kella peal 228k nii et sõitsin kuskil 4-5 tuhat kilomeetrit. Kasutasin teda igapäevaautona ning kordagi ta mind hätta ei jätnud (va see kord kui ma ise jätsin ühel rattal veljepoldid korralikult kinni keeramata ja juhtus see, mis pidigi juhtuma.)

[Pilt: 47648-kaigas.JPG]

Hoolduspäevik ka: midagi väga tähelepanuväärset ei ole korda ajanud - vahetasin autol õli, õlifiltri, õhufiltri, diffri õli, pesin läbi jahutussüsteemi ning panin uue jahutusvedeliku ja termostaadi, vahetasin amordid, pidurikettad ja klotsid, tagumised pidurisadulad ning pidurivedeliku. Siis sai veel tehtud sillastend ning pandud uus kojamehe alune plastik (A osa silberautos kuskil 20-30 eurot). Käiguhoovastik sai ka remonditud ning taga vasak ja parem vedru omavahel vahetatud + uued vedrupadjad pandud. Ilmselgelt läks vahetusse ka eelmisel pildil olnud kaigas.

edit: meenus, et sai ka uus aku pandud Smile

[Pilt: 86677-vanad_pidurid.jpg]

Natuke leidsin "puuduolevaid" asju - garaažis ootavad 16x8 et34 kaevukaaned, autosse läks airbagiga sportline rool ning talvel leidsin talle originaal tööriistakomplekti ja inglisekeelse kasutusjuhendi (Autoga kaasas olnud saksakeelne on ka olemas, aga ma ei oska eriti saksa keelt ja ebays õnnestus üks inglisekeelne manuaal kümneka peale kaubelda.)

[Pilt: 85255-raamat.JPG]

[Pilt: 87768-rool2.jpg]

Teravam silm näeb ära, et kindalaeka luuk istub veidi viltu. Kui kellelgi on täiesti terve luuk pakkuda, mis pole mõrane selle lambi lüliti koha juurest, siis võtku ühendust ja lepime hinna kokku!

[Pilt: 28796-kaevukaan_2.jpg]

[Pilt: 49448-kaevukaan_1.jpg]

Rehvimõõdu osas soovitused teretulnud!

Autosse paigutamist ootavad endiselt istmesoojenduse juhtmestik, ja faderi nupp ning väga ilusas korras käigukangi ümber käiv puitpaneel, kus kõik vajalikud augud olemas - selle kupatuse saan autosse panna siis kui 4x el akende juhtmesti olemas on. Siis oleks käigukangi ümbrus kõigi nuppudega varustatud ja tehtud järjekordne samm kõigi lisade suunas Smile

Kui kellelgi on selline juhtmestik müügiks, siis võib loomulikult endast märku anda. Pakkuda võib ka tagumisi el aknatõstukeid.

Muredest.
Jahutusventikas töötab sõltumata mootoritemperatuurist ning vist on seda teinud kogu aeg. Seisva mootoriga keerleb ta ilma igasugust vastupanu osutamata mõlemat pidi. Murega kaasneb kiirendades korralik trollibussi undamise hääl. Sellega peaks tegelema. Samuti tundub, et mootoripadjad vist on oma elu ära elanud ning auto käivitamisega kaasneb päris korralik värin.

Lisaks olen ma terve hooaja maadelnud sellega, et mulle tundub justkui oleks tagumine kõrvalistuja poolne nurk kõrgem kui juhipoolne. Täiesti arusaamatu - ka sillastendis käies palusin härradel selle pilguga vaadata, et ehk jääb miskit silma.. No ütlevad, et kõik nende arust timm. Vaadake ise ja ehk oskab keegi sõna sekka öelda.

Variant üks on see, et kuna ma sõidan 99% ajast üksi, siis äkki ma istun ise teda viltu? Ehk peaks jäigemad vedrud vaatama? Praegu on all mingi Eibachi omad ja sõit on kaunis pehme.

Siin pildil on pakiruum täis, aga kindlasti mitte üle koormatud. On näha, et tagaots on korralikult vajunud.

[Pilt: 44293-alla_vajunud.jpg]

Igaks juhuks selle pärast saigi suve lõpus vasak ja parempoolne vedru tagant omavahel ära vahetatud ning pandud uued vedrupadjad, aga justkui mingit väga olulist vahet ei ole.

Äkki on viga selles, et need padjad, mis on tagasilla ja auto vahel, on kulunud kuidagi ebaühtlaselt, sest enne minu kätte jõudmist oli pill kümmekond aastat olnud nii. Selle ajaga võis ju seal miskit ebaühtlaselt ära kuluda...

[Pilt: 39644-alguses.JPG]

Küljepealt paistab asi selline:

[Pilt: 82443-paremalt.jpg]
[Pilt: 28842-taga_parem.jpg]
[Pilt: 34573-PT.jpg]

[Pilt: 47489-taga_vasak.jpg]
[Pilt: 39753-vasakult.jpg]
[Pilt: 86436-VT.jpg]

Siin pildil kaamera ka veidi viltu, aga tagantvaates asjad nii:
[Pilt: 63952-tagant.jpg]
[Pilt: 65223-tagant_2.jpg]

Kui on oluline, siis sillastendi tulemused järgmised. Öeldi, et eesmised õõtsad on liialt roostes, et neid reguleerida. Kui keegi aitab mulle lahti seletada, mida need näidud, mida paika ei saadud, reaalses elus tähendavad, oleksin tänulik.

[Pilt: 33353-sillastend.JPG]

ÜV sai septembriga läbi, ei hakanud seda proovima, kuna hooaja algul sai põhjale hinnapakkumisi võttes see haamriga korralikult auklikuks löödud. Nüüd olengi mures, et äkki on midagi puserdi ja, et auto keevitamine oleks ereda leegiga raha põletamine… Ei teagi, mis saab. Palju aega enam pole, sest varsti on ilm selline, et autot liigutada ei saa ning tagumine aeg on otsustada, kas katsuda kevadeks uuesti keevituse aega leida või on mõistlikum lugeda projekt lõppenuks, paremad tükid riiulisse tõsta ja kere metalli ära veeretada…
Vasta
#51
Jätan ka siia (võib-olla viimast korda) märgi maha. Olen katsunud probleemiga tegeleda, uurinud ise ja näidanud autot neile, kes on minust targemad. Üldiselt lähevad arvamused päeva lõpuks ühte kohta - tõenäoliselt on auto kunagi sellise paugu saanud, et kuskilt miski on õige pisut ära nihkunud ja ratta juurde jõudes ongi viga ca 1-1,5cm. Konkreetsele kohale näpuga näidata pole keegi osanud. Kui panna siia juurde üksjagu keevitamist vajav põhi, mida ma ise teha ei oska, siis nii palju majanduslikku mõtlemist on minul ka, et jõuda järeldusele - ei tasu ära.

Esimene mõte oli auto varuosadena maha müüa ja midagi uut osta - vaatasin ühe ilusa s124 pilte, siis ühe sama ilus c124 pilte, siis jälle üht teist kutsikat. Kahju muidugi, päris palju põnevat OEM lisavarustust otsitud ja külge krutitud ja pisut on ka kodus veel riiulil aega ootamas. Hea meelega hoiaks põnevamad asjad vähemalt esialgu alles - ehk kuluvad kunagi endal ära - aga ega mul neid eriti kuskil hoida ei ole...

Eile otsustasin siiski, et käin prooviks ikkagi ülevaatusel, vaatan mis öeldakse - et las minu südame rahustuseks kukutavad läbi. Ütlevad, et auto on lõpuni tarbitud ja nii ongi. Paraku läks teisiti - kiideti, et vaeva on nähtud ja tehniliselt on auto tip top (ok, sain korduva, sest üks välimine rooliots vajab vahetust, aga selle viis eurot kuu jooksul ikka leiab). Öeldi küll, et karbid vajavad lappimist, aga kuna originaalkohtadest tõsta saab, siis nad selles suuremat probleemi ei näinud.

Nii et mis edasi? Ei teagi... Hetkel tundub kõige jumekam plaan see, et tarbida teda südamerahuga nii suvehooajal kui sellele järgneval talvel ja selle aja jooksul õnnestub ehk leida keredoonor. Sest kui ma aus olen, siis kõigest hoolimata mulle sõita temaga meeldib ja tegelikult toimetaksin temaga hea meelega edasi.
Vasta
#52
Niipalju uudist, et paar nädalat tagasi lõi abs tule põlema ja hakkas raskesti käivituma ja tühikäigul külma mootoriga hirmsasti puterdama. Päris välja ei surnud, aga palju puudu ka polnud. Tundub, et (kasutatud) uus ülepinge kaitse lahendas need probleemid ära.

Siis sai ta lõpuks alla 16x8 kaevukaaned

[Pilt: 35496-w201_16x8.jpg]

Ning niipalju kui oskasin puhastasin ära istmed.

Enne

[Pilt: 85434-w201_istmed_enne.jpg]

Ja pärast

[Pilt: 72378-w201_istmed_puhtad.jpg]

Kuskil tund aega toimetasin ning tulemus oli kindlasti ajakulu väärt.
Vasta
#53
Jätan siis märgi maha - auto on endiselt minu käes ja endiselt toimetab. Kuu tagasi sai temaga mindud ülevaatusele ning tuldud sealt koju korduvaga - ette heideti üht läbipõlenud piduritule pirni, halvasti kinnitatud akut ja seda, et signaal ei tööta.

Piduritule pirniga lood täpselt nii lihtsad kui arvata oli ning aku kinnikeeramine ei tohiks ka kellelegi üle jõu käia (kellelegi, peale minu, kuna ka korduvalt leiti, et ma pole hakkama saanud Big Grin, õnneks on tegu väheohtliku veaga ja ei takistanud ÜV läbimist). Signaali osas puhastasin esmalt pasunate kontaktid, mis pani signaali töötama rezhiimil "siis kui ise tahab". Kuna auto oli mul tegelikult suuresti seisnud, siis tiirutasin temaga ühe paagitäie ja nähtavasti 500km jagu roolipööramist puhastas ära ka signaali roolipoolsed kontaktid ja pasun hakkas tööle nagu uus. Igatahes eelmisel nädalal kirjutati tehnilisse passi luba autot veel aasta liikluses kasutada.

Autoga tiirutamise käigus ilmnes, et miski on väsinud paremal taga ning igast ebatasasusest läbi sõites teeb auto hirmsa kiuksatuse. Sellele tahaks lahenduse otsida - nii sõita on piinlik.
Vasta
#54
Soomlased kutsuvad alumise õõtsa välimist puksi selle häälitsuse pärast suisa "käginapuksiks" (narinanivel). Pane süstlaga kummi taha suti õli, saad lisaaega.

Kuigi kääksuda võib ka mõni teine neist paljudest, aga enamasti on just tema seisusekohatutes häälitusestes süüdi.

Kui aku kinnituse klambrid on mädad, siis neid saab poest suisa uuena. Samad kõigil sama ajastu mersudel. Kui põhi läbi mädanenud, siis on iseasi ja see tuleb õige leida.
Vasta
#55
Ei lapanud väga hoolikalt kõiki postitusi, kuid.. Ma lihtsalt huvipärast küsin, et kui vasakule tagumisele vedrule kas otstesse kõrgemad vedrupadjad või vedru vahele käivad kummipuksid paigaldada, ei lahenda see viltu olemise probleemi?
E55 AMG
Vasta
#56
See mõte on endal ka peast läbi käinud, et ehk mängiks nende kummipuksidega, kuid mõistagi pole mõttest kaugemale jõudnud. Õnneks ei ole ta nüüd enam ka nii viltu kui alguses, mõne nurga alt on lausa nagu okei Big Grin

Olen tegelikult juba tükimat aega unistanud, et ehk satun ühel ilusal päeval peale olukorrale, kus keegi võtab ühe w201 taastada, mingi hetk raugeb kodanikul jõud ja tahtmine ning õnnestub endale lihtsalt üks viisakas veerev kere soetada, kuhu enda autolt tehnika lihtsalt ümber tõsta.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 59 56,794 09-12-2024, 09:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,860 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,402 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W201 hinnad MMBrogan 4 902 03-02-2023, 08:26 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB W201 190D '87 - maxim1655 maxim1655 19 8,680 25-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB Transporter 308D, 1993 -põhh põhh 7 6,252 18-09-2020, 06:53 PM
Viimane postitus: põhh
  MB CL500 Carlsson, 1993, C140 tanelro 0 1,818 11-07-2020, 03:43 PM
Viimane postitus: tanelro
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,398 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,664 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 16,020 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne