Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ventilaator töötab kuni autol aku tühi.
#1
Mure siis järgnev:
Kui auto välja suretada, hakkab ventilaator tööle ning töötab seni, kuni aku on täiesti tühi. Mida rohkem mootor maha jahtub, seda suurema võimsusega hakkab ventilaator tööle. Kui täkkudest auto käima panna, hakkab esimesena tööle taas ventilaator.
Vahetasin ventilaatori ära, kuna arvati, et ventilaatoriplokk on läbi. Paraku midagi ei muutunud. Diagnostikat on tehtud mitmes kohas ka esinduses, kuid ei näita mitte ühtegi viga.
Ehk on kellelgi eelnevalt selline probleem olnud ning oskab soovitada, kust võiks viga otsida?
Sõidukiks on 2010 a. E350
Vasta
#2
(28-03-2019, 08:34 PM)aivar768 Kirjutas: Diagnostikat on tehtud mitmes kohas ka esinduses, kuid ei näita mitte ühtegi viga.

Diagnostika esinduses ei ole see, et keegi lammas ühendab oma arvuti su autoga, loeb vigu ja siis teatab, mis viga on. Kui vigu pole, siis saadetakse koju.
(kas tõesti oli nii?)

Esinduse diagnistika tähendab ikka seda, et otsitakse reaalselt üles, mis autol viga ja tehakse oma hinnapakkumine selle vea kõrvaldamiseks. (eriti kui NII reaalselt testitav viga on).
VAG-il nimetatkse seda juhitud veaotsinguks (guided fault finding), MB-l kuidas täpselt, ei tea, aga lõpptulemuseks on ikkagi see, et viga leitakse üles. (see "guided" tähendabki seda, et vajadusel kaasatakse otsingusse ka vastav tehasemeeskond)

Kas oligi siis nii, et Silber nentis, et jah, teie Mercedes on katki, aga me ei tea, mis viga on ja ostke pigem mingi muu mark omale?
Absurd ju.
See ei saa olla maailmas esimene 2010 a. E350, millel selline jama on.

.

Vasta
#3
Ei tasu olla väga üllatunud, kui esindus hakkama ei saa. See ei ole esimest korda. Mõned esindused on sellised, kus diagnostik sõidab 1-2 korda nädalas Tallinnast kohale. Millise linna esinduses käisid?
Vasta
#4
Käisin Tallinnas.

Praegusel juhul öeldigi, et sorry, aga arvuti ei näita mitte ühtegi viga, et veidi otsiti ja katsetati aga ei leitud midagi. Lisati veel, et elektrik võib vaadata ja otsida 2 päeva kuni 2 nädalat aga seda nad ikka garanteerida ei saa, et viga üles leitakse.

Enne kui ma selliseks perioodiks arvestan oma auto elektrikule avastamiseks mõtlesingi uurida, kas kellelgi on olnud eelnevalt sellist probleemi, et teaks täpsemalt, kust viga otsida.

Vasta
#5
Ainuke vähemalt ei ole, kuid lahendust otseselt ei pakuta: https://mbworld.org/forums/e-class-w212/...r-off.html

Siin küll C klass ja vähe vanem, kuid aitas aku vahetus: https://youtu.be/qx2D5edMoQ8
Vasta
#6
Kiire googeldamine andis näitex sellise variandi:

Kliima rõhuandur:

https://uk.autologic.com/news/engine-coo...high-speed

Kui veakoode ei näita, siis järelikult süsteem toimib nii nagu peab, aga mingi andur annab süsteemile valet infot. Ehk tuleb kliima- ja jahutussüsteemi parameetreid kontrollida, kas hakkab midagi ebanormaalset silma.

Tundub, et sinu auto arvab vist miskipärast, et mootor on katastroofiliselt üle kuumenemas ja üritab seda meeleheitlikut maha jahutada või ta ei saa päris täpselt aru, mis temperatuurid on ja kasutab vaikeväärtust (ehk ventikas põhjas). Minu arusaamist mööda juhitaxe ventikat PWM signaaliga, mida väljastab anduritelt saadud info põhjal vist SAM plokk, nii et ka see võib poolpidune olla.

PS! Ma ei ole spetsialist, ega ole uute autode elektroonikaga eriti kursis, minu väited põhinevad minu vähestel teoreetilistel teadmistel, mis internetis igapäevaselt infot omandades meelde on jäänud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
Missugune ventilaator töötab? Mootori vent, salongi vent?
Kui esimene radika vent, siis pakuks esimesena kliima rõhu andurit. Kui salongi vent, siis ventika juhtplokk.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#8
ML il töötas samuti ise salongi vent. Autol oli webasto. Mingi webasto relee oli täielikult uppunud ja oksüdeerunud. Tänu sellele ta aegajalt iseenesest tööle läks . Korda tegi 10 minutiga Parkli HL , mis asub Peetri külas.
Vasta
#9
(28-03-2019, 09:05 PM)aivar768 Kirjutas: Käisin Tallinnas.
Lisati veel, et elektrik võib vaadata ja otsida 2 päeva kuni 2 nädalat aga seda nad ikka garanteerida ei saa, et viga üles leitakse.

Kas sa tahad öelda, et Silberauto Ülemiste, Peterburi tee 50a, Tallinn 11415
Üldtelefon 605 6950
Faks 605 6959
ylemiste@silberauto.ee

...ajas sihukest sõna otseses mõttes pläma suust välja?

Ma ei usu seda.

Kaks nädalat mingit elementaarset elektriviga otsida? (vaadata ei ole seal midagi, tööd tuleb teha; neil on punkthaaval ja piltidega manuaalid webis olemas, kuidas seda viga otsida)
Nad on lahti 8-18.00 ehk siis see teeks 9h päevas + laupäevad 10h, kokku 100 tundi tööd, nende tunnihinna juures vast mingi 6000 euri ja tulemust ei garanteerita???

Kui see päriselus nii oleks, siis saaks nii Õhtuleht, kui Delfi jne lambist hulka klikke ja mitte keegi siin Eest Vabariigis enam Mercedest, Maseratit, Mitsut, midaiganes nad müüvad, poest ei ostaks.
Ja Stuttgart võtaks Silberilt litsentsi ära ja annaks selle Amservile.
Auto on täiesti tavaline üldlevinud masin, mille kohta neil on know-how-d nagu jõge, ei ole mingi tehase õuetuunija (AMG) käsitöö versioon ega ka mitte uunikum.

VAG süsteemis töötades oli suvalise elektrivea ülesleidmise max. aeg 2h, mida Ingolstadt lubas kliendilt küsida. (kui mingi mootori- või kastikolks tuvastada muidugi läks kauem, sest selle pidu ju maha ja lahti võtma). Ehk siis üle maailma kehtestatud reegel, et ühegi Audi, Seati, Skoda, Volkswageni jne elektri veaotsing ei tohi kesta kauem kui 2 tundi.
Tavaliselt kulus neil (elektrikutel) pool tundi kuni tund. Ok, Webasto jamadega tegeleti 2h sest seal tuli asi juppeks võtta, enne kui midagi nägi.
Mingi elektriauto pingemuunduri või CNG auto gaasivea peale võis kuluda 2 päeva, sest isegi tehasel endal oli infot vähe, suht uued asjad, aga see ei käinud kliendi rahakoti arvelt. Tema maksis ikka oma 2h diagnostikat ja elektrikul oli kokkuleppe-, mitte tunnipalk.
.

Vasta
#10
Ülemiste silberis ei remonditagi mersusid, seal võibki kaks nàdalat minna kuna asjakohast arvutit pole Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB E280 W211 aku Priitv01 11 1,450 13-09-2022, 11:16 PM
Viimane postitus: väikemees
  W447 Vito 111cdi väljalaske rõhu andur? Jõudu pole autol?! Raigo545 1 965 11-01-2021, 03:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  Kliimaseade töötab vahelduvalt ferdinand 17 6,829 13-08-2020, 12:48 PM
Viimane postitus: ferdinand
  W 221 aku mexx001 6 4,937 06-10-2017, 08:46 PM
Viimane postitus: ak75
  MB viano 2.2 Kliima ventilaator ei tööta haazer 1 2,640 21-06-2017, 10:49 PM
Viimane postitus: arcar
  BOSCH S6 AGM (S6002 / S6013) 353 x 190 x 175mm aku muutunud vahepeal BOSCH S5 A13-ks? nostromo 4 6,399 11-09-2016, 07:51 PM
Viimane postitus: nostromo
  Normaalne aku pinge? nostromo 5 9,714 20-07-2016, 09:08 AM
Viimane postitus: v6sa
  mure aku tühjenemisega. jsv 18 17,579 28-11-2015, 11:49 AM
Viimane postitus: jsv
  Radika ventilaator Arbs 1 2,782 14-11-2015, 07:22 PM
Viimane postitus: Arbs
Sad W115: mootor töötab, auto ei sõida djmaq 12 14,431 20-10-2014, 06:46 PM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne