Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
autoks e320cdi 2002 aasta 210 kerega. mis võib pöhjustada aku tühjenemist?. aku ise vana pole. pole veel aastatki vana. kas võib miski asi seda akut koormata alarmi all seistes? kas võib olla sarnane kliima viga nagu e39 bemmidel kippus olema?
Ei ürita autot läbi neti parandada, kuid narr oleks ka mingi imelihtsa ja tavalise veaga remonti minna.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Ajasin ühel punnil ka viga taga, oli raadio valesti ühendatud. Firmaraadiod võtavad kõvasti voolu ja ei ole mõttekas kogu aeg neid taga hoida.
See viga võib siis olla, kui saad kogu aeg raadiot kuulata, olenemata süüteluku asendist. Punnil pole ju raadiole veetud eraldi kaablit, tuleb sigaretisüütajast vedada.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-10-2015, 02:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2015, 03:19 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-10-2015, 01:36 PM)Heinar Kirjutas: Ajasin ühel punnil ka viga taga, oli raadio valesti ühendatud. Firmaraadiod võtavad kõvasti voolu ja ei ole mõttekas kogu aeg neid taga hoida.
See viga võib siis olla, kui saad kogu aeg raadiot kuulata, olenemata süüteluku asendist. Punnil pole ju raadiole veetud eraldi kaablit, tuleb sigaretisüütajast vedada.
Ei ole vaja midagi vedada. ISOpistikusse tulevad nii pidevtoide otse akult kui lülitatav läbi süüteluku. Kui keegi pole pistikuid retsinud...
Iseasi, et kui tahta pidevalt lustikummuti võimendit täisvõimsusel pruukida, siis oleks paslik tehasekõrs millegi jämedama vastu vahetada, et pinge püsiks ka mütsu ajal.
Teemaalgatajal aga tuleb lihtsalt hakata uurima, millise kaitsme eemaldamisel voolutarve kukub. Kui eelnev segaseks jäi, tasub helistada elektrikule enne, kui teadmatusest mõni hinnaline komponent loojakarja saata õnnestub. Nagu teame, siis vajavad kõik elektriseadmed tööks suitsu...
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
kogu helitehnika on nii nagu olema peab. pole mingeid asju lisaks pandud. aku tühjenemine hakkas pihta kuidagi tühja koha pealt. enne seda ma midagi ei vahetanud ja juurde ei lisanud autole.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
eks esmalt oleks tõesti vaja selgeks teha kus/mis voolu tarbib. Lihtne on seda ampermeetrit vahele pannes leida.
Kui see jutt jäi segaseks siis on parem endal mitte näppida.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 17
Teemad: 0
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Minul näiteks tühja kohapealt sõi akut mingi lisasoojendi ja korda tehti www.mbabi.ee
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(17-10-2015, 10:23 AM)onu_siim Kirjutas: (16-10-2015, 07:28 PM)taadu Kirjutas: eks esmalt oleks tõesti vaja selgeks teha kus/mis voolu tarbib. Lihtne on seda ampermeetrit vahele pannes leida.
Kui see jutt jäi segaseks siis on parem endal mitte näppida.
CAN-v6rguga autol ei saa sarnast tegevust just lihtsaks liigitada. Kaitsmetega mängimine ei kipu praktikas tulemust andma.
Annab ikka tulemuse, ka see süsteem elab elektrist. Tuleb lihtsalt algtõdesi teada ja kannatlik olla oodates can-i tuttu minekut.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Siis on viga seadmetes ilma kaitsmeteta, on ka neid autos.
Kipub ka olema, et mingi plokk ei lähe mingil põhjuse magama ja ongi aku tühjenemine natuke kiirem.
Täheldasin ka seda, et kui võti jätta süütelukku (smartkey), siis oli päris märkimisväärne vool mängus ja süüteluku ümbrus lausa soe. Ei viitsinud uurida, kas ka see süsteem magama läheb või ei.
Aga eks ole kuulda, kus siis koterman peitus kui veale jälile jõutakse.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
(17-10-2015, 11:26 PM)Heinar Kirjutas: Siis on viga seadmetes ilma kaitsmeteta, on ka neid autos.
Kipub ka olema, et mingi plokk ei lähe mingil põhjuse magama ja ongi aku tühjenemine natuke kiirem.
Täheldasin ka seda, et kui võti jätta süütelukku (smartkey), siis oli päris märkimisväärne vool mängus ja süüteluku ümbrus lausa soe. Ei viitsinud uurida, kas ka see süsteem magama läheb või ei.
Aga eks ole kuulda, kus siis koterman peitus kui veale jälile jõutakse.
see smartkey-ga tarbimine võib tulla roolilukust. pole päris kindel. sai siis täna aku täiesti täis laetud ja vaatab mis edasi. kui ikka jamab siis nädala alguses testima. esmalt akut ja siis auto pealt järjest asju uurima. asi mida täna täheldasin oli see, et juhipoolset akent ei lükanud kinni kui nupu põhja vajutasin. äkki see kuidagi seotud? aga kui vea teada saan siis annan teada.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui ainult põhja vajutades ei reageeri, siis vaja lõpp õpetada. Siis ei sõida automaatselt alla ka aken. Hoiad mõne sekundi nuppu all kui aken kinni. Aga võib ka muu viga olla.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
(18-10-2015, 12:59 PM)Heinar Kirjutas: Kui ainult põhja vajutades ei reageeri, siis vaja lõpp õpetada. Siis ei sõida automaatselt alla ka aken. Hoiad mõne sekundi nuppu all kui aken kinni. Aga võib ka muu viga olla.
aknad sain regullitud kui lasin mõlemad esimesed korraga alla ja siis vajutasin nupu põhja kuni käis klõps (akna mootoris). siis üles ja samamoodi nupp põhja ja klõps. tagumised ka samamoodi ja nüüd kõik korras. kusjuures üks aken korraga ei toimi see õpetamine.
aku tühjenemisest siis niipalju, et sai käidud kontrollis. tulemused siis sellised, et aku korras, genekas korras. laadis 13,9v. ainuke asi oli akuhappe tihedus mis oli küll madal kuid kõikides topsides sama.
tulemus siis see, et soovitati korra aku keema lasta kuna genekas ise ei jõua seda akut niipalju üle laadida kui oleks vaja.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Nii, et siis ei leitud tarbimises liiga suuri väärtusi? Või ei kontrollitudki üldse seda?
Punnil oli ette nähtud 50...80mA tühjalt seistes energiakulu.
Kui palju lühikesi otsi sõita on, siis soovitaks panna genekale kõrgema pingega regulaatori. Muidugi juhul, kui sellele isendile pakutakse. Nii sinna 14,5V kanti. Jõuab rohkem akut laadida.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
(23-10-2015, 07:36 PM)Heinar Kirjutas: Nii, et siis ei leitud tarbimises liiga suuri väärtusi? Või ei kontrollitudki üldse seda?
Punnil oli ette nähtud 50...80mA tühjalt seistes energiakulu.
Kui palju lühikesi otsi sõita on, siis soovitaks panna genekale kõrgema pingega regulaatori. Muidugi juhul, kui sellele isendile pakutakse. Nii sinna 14,5V kanti. Jõuab rohkem akut laadida.
Kontrolliti kõike. mingi masin pandi akule järgi ja siis ma pidin seal igasugu tingimusi looma autole.kusjuures nädal enne seda kui jama pihta hakkas oli mul palju lühikseid otsasid ja ükspäev ununesid ka tuled peale. ju sealt see jama pihta hakkas. see 13,9 laadimispinge pidi suht eht olema aga lihtsalt ei jõua akut niipalju üle laadida, et heaks saaks.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-10-2015, 08:32 PM)jsv Kirjutas: ...
see 13,9 laadimispinge pidi suht eht olema aga lihtsalt ei jõua akut niipalju üle laadida, et heaks saaks.
Jah, kui auto sõidab pidevalt paarisajakilomeetrisi otsi. Lühemate sutsude korral alla 14,2V ei piisa. Sellest räägib ka madal akuvedeliku tihedus. Ning see pinge peab püsima põhitarbijate sisselülitatuna (tuled, ventilatsioon, helisüsteem).
Milline putka soovitas aku keema lasta? Tõsiselt, teaks edaspidi mitte soovitada...
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
(24-10-2015, 09:56 AM)v6sa Kirjutas: (23-10-2015, 08:32 PM)jsv Kirjutas: ...
see 13,9 laadimispinge pidi suht eht olema aga lihtsalt ei jõua akut niipalju üle laadida, et heaks saaks.
Jah, kui auto sõidab pidevalt paarisajakilomeetrisi otsi. Lühemate sutsude korral alla 14,2V ei piisa. Sellest räägib ka madal akuvedeliku tihedus. Ning see pinge peab püsima põhitarbijate sisselülitatuna (tuled, ventilatsioon, helisüsteem).
Milline putka soovitas aku keema lasta? Tõsiselt, teaks edaspidi mitte soovitada...
ei saa kahjuks koha nime öelda, kuna nii nagu mina seal käin tegelt ei tohi seal käia. keema soovitati lasta kuna mul pole just kõige kallim aku ja pidi olema kõige lihtsam viis sealt see kätte saada mida vaja. muidugi mainiti ära ka see, et see lühendab aku eluiga. kuna mul niikuinii plaanis mingi korralik boschi aku peale osta siis vist vahet pole.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(24-10-2015, 11:15 AM)jsv Kirjutas: (24-10-2015, 09:56 AM)v6sa Kirjutas: Jah, kui auto sõidab pidevalt paarisajakilomeetrisi otsi. Lühemate sutsude korral alla 14,2V ei piisa. Sellest räägib ka madal akuvedeliku tihedus. Ning see pinge peab püsima põhitarbijate sisselülitatuna (tuled, ventilatsioon, helisüsteem).
Milline putka soovitas aku keema lasta? Tõsiselt, teaks edaspidi mitte soovitada...
ei saa kahjuks koha nime öelda, kuna nii nagu mina seal käin tegelt ei tohi seal käia. keema soovitati lasta kuna mul pole just kõige kallim aku ja pidi olema kõige lihtsam viis sealt see kätte saada mida vaja. muidugi mainiti ära ka see, et see lühendab aku eluiga. kuna mul niikuinii plaanis mingi korralik boschi aku peale osta siis vist vahet pole.
Ikkagi näitab säärane soovitus selle putka taset. Säärane soovitus oli kohane kaheksakümendatel, kui siinkandis peale Start-2 midagi mõistlikku aku laadimiseks polnud.
Täna on olemas nii Cteki pulsslaadijad kui asjalikud laadimisprogrammiga trafolaadijad - säärasest on abi. Mitte kalanäoga aku punnikeetmisest. Rääkimata sellest, et akut keetes võib suurepärase paugu korraldada. On kogemust...
Puudulik laadimispige tapab korraliku aku samamoodi ära, nagu praegune läks. 13,9 aku klemmidel on vähe tänapäevasele elektriseadmeid täis autole.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
(24-10-2015, 12:02 PM)v6sa Kirjutas: (24-10-2015, 11:15 AM)jsv Kirjutas: (24-10-2015, 09:56 AM)v6sa Kirjutas: Jah, kui auto sõidab pidevalt paarisajakilomeetrisi otsi. Lühemate sutsude korral alla 14,2V ei piisa. Sellest räägib ka madal akuvedeliku tihedus. Ning see pinge peab püsima põhitarbijate sisselülitatuna (tuled, ventilatsioon, helisüsteem).
Milline putka soovitas aku keema lasta? Tõsiselt, teaks edaspidi mitte soovitada...
ei saa kahjuks koha nime öelda, kuna nii nagu mina seal käin tegelt ei tohi seal käia. keema soovitati lasta kuna mul pole just kõige kallim aku ja pidi olema kõige lihtsam viis sealt see kätte saada mida vaja. muidugi mainiti ära ka see, et see lühendab aku eluiga. kuna mul niikuinii plaanis mingi korralik boschi aku peale osta siis vist vahet pole.
Ikkagi näitab säärane soovitus selle putka taset. Säärane soovitus oli kohane kaheksakümendatel, kui siinkandis peale Start-2 midagi mõistlikku aku laadimiseks polnud.
Täna on olemas nii Cteki pulsslaadijad kui asjalikud laadimisprogrammiga trafolaadijad - säärasest on abi. Mitte kalanäoga aku punnikeetmisest. Rääkimata sellest, et akut keetes võib suurepärase paugu korraldada. On kogemust...
Puudulik laadimispige tapab korraliku aku samamoodi ära, nagu praegune läks. 13,9 aku klemmidel on vähe tänapäevasele elektriseadmeid täis autole.
me vist saame keetmise mõistest erinevalt aru. aga see selleks.
ma arvan , et 13,9 on piisav laadismispinge minu autole. keskmiselt sõidan päevas 100 km. vahest rohkem, vahest vähem. ja ega see 2002 aasta 320cdi pole teab mis tänapäevane auto enam.
Kuid siiski tänud soovituste eest.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Niisiis, esiteks vabandaks seltsimees võsa ees, et ei võtnud tema juttu kuulda ja kahtlesin laadimispinge vähesuses. auto jamab ikka edasi. nüüd siis selline küsimus, et kas sellel autol on võimalik vahetada pingeregulaatorit. ja kas keskmiselt õliste näppudega mees saab sellega ise hakkama? otsisin küll netist mingeid vihjeid või näpunäiteid kuid ei miskit. ehk oskab siin keegi aidata. siiani on tundunud, et siin foorumis on väga asjalikke inimesi. Ehk joppab mul ja satub keegi vajalike vastustega seda juttu lugema.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Leidsin vea üles. Tuli mulle meelde see, et vahetasin armatuuris pirne ja avastasin, et kliima värgi all polnud pirni sees. Natuke kehva oli varem sedasi, et pimedas nuppe ei näinud. Panin siis sinna ka pirni. Nädala alguses kiskusin sealt pirni välja ja peale seda pole jamasid olnud. Kusjuures pirn põlema ei jäänud kui süüde väljas oli. Huvitav kas see mingi tavaline viga neil?
|