11-12-2018, 03:02 PM
Arutleks targematega sellel teemal.
Eelduseseks on KeylessGo, mis on ka täidetud.
Hiinast tellida ei taha, kvaliteetne toode tundus mulle olevat see:
https://www.tipronet.net/magic-trunk-kof...ffner.html
Kuidas ühendada?
Antud juhul tegu autoga, millel on 3 aku süsteem, kus parda aku on pagasiruumis.
Iseenesest on "käsu" tekitamine ülimalt lihtne, tuleb ju korraks lühistada pagasi ruumi avamise lülitit. Kui võti on tööraadiuses, äratatakse auto ellu ja alarm võetakse maha. Peaks lihtsalt toimima saama.
Minu murekoht on, kust võtta tema toide.
Kui akult nn lollilt konstantne toide, jääb jälle üks asi juurde, mis akut kurnama jääb.
Teoreetiliselt saab (ilma võtmeta) jalaga "aku tühjaks vehkida", kui suur tahtmine on.
Kuidagi peaks saama toite kusagilt, mis äratab magava auto võtme tekkimisega Keylessi tööraadiusesse.
Eriti äge, kui saaks otse tagumise SAMi pealt võtta kuidagi OEM pistikuga mõnest vabast otsast.
Samas on GLC/jms. see ka lisavarustusena olemas, saaks mõne sellise lisavarustusega VIN'i, saaks uurida ka OEM toodet/andurit.
Mõtisklused on teretulnud.
Eelduseseks on KeylessGo, mis on ka täidetud.
Hiinast tellida ei taha, kvaliteetne toode tundus mulle olevat see:
https://www.tipronet.net/magic-trunk-kof...ffner.html
Kuidas ühendada?
Antud juhul tegu autoga, millel on 3 aku süsteem, kus parda aku on pagasiruumis.
Iseenesest on "käsu" tekitamine ülimalt lihtne, tuleb ju korraks lühistada pagasi ruumi avamise lülitit. Kui võti on tööraadiuses, äratatakse auto ellu ja alarm võetakse maha. Peaks lihtsalt toimima saama.
Minu murekoht on, kust võtta tema toide.
Kui akult nn lollilt konstantne toide, jääb jälle üks asi juurde, mis akut kurnama jääb.
Teoreetiliselt saab (ilma võtmeta) jalaga "aku tühjaks vehkida", kui suur tahtmine on.
Kuidagi peaks saama toite kusagilt, mis äratab magava auto võtme tekkimisega Keylessi tööraadiusesse.
Eriti äge, kui saaks otse tagumise SAMi pealt võtta kuidagi OEM pistikuga mõnest vabast otsast.
Samas on GLC/jms. see ka lisavarustusena olemas, saaks mõne sellise lisavarustusega VIN'i, saaks uurida ka OEM toodet/andurit.
Mõtisklused on teretulnud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”