Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Tere foorumlased.
Kätte on jõudnud aeg, kus peaks hakkama mõtlema GLK piduriketaste ning klotside vahetamise peale.
Mul on võimalus saada erinevate firmade tooteid erinevate hindadega ja mõtlen, mida eelistada, arvestades et hinnavahe on mõnel juhul kahekordne.
Kui räägime esimestest ketastest, siis:
Bosch 60 EUR tk
Fixuse nimeline 35 EUR tk
Blueprint 35 EUR
ATE 55 EUR tk
Brembo 60 EUR
Febi 30 EUR
Mis arvate?
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Mina paneks need kõige odavamad Febid alla ja kogu video. Ega see mingi ringrajamasin ei ole ja kuluosaga on tegu nagunii. (rasketel autodel vast 100t km)
Kui auto on igapäevakasutuses, siis pole ka nii oluline, kas seal on mingeid erisulameid kasutatud (et sekundiga rooste ei läheks) või mitte; pidevalt seisval uunikumil on teine teema.
Mis see Fixuse nimeline on? Fixus on ju Balti autoosade edasimüüja ja nende käest saab soodsalt ka Zimmermanni, mis on juba edev "odav" ketas, koos oma soonte ja aukudega on läbi hõreda kodaraga velje hea vaadata...Kuumtsingipada on neil samuti tehtud, et horisontaalsed pinnad jääks pikaks ajaks hõbedaseks.
Aga kas ta nüüd 2x paremini pidurdab, ma kahtlen.
Pigem klots võik mingi kallima otsa olla, see on tähtsam, ja et igasugu padjad ja plekid kõik klotsil taga küljes oleks. Ja ei tahmaks velge ära.
Klotsist vast OE kõige parem ongi, seesama, mida tehas pani ja selle tootjat juba niisama lihtsalt ära ei arva.
.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Valikus pole sul õnneks. NF on rämps, minu autol kõverad paari tuhandega 2x järjest (b6 passat) tuttava bmw sama, kaks korda järjest lühikese ajaga kõverad. Febi tundub ok.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Kõige odavamatega võib lihtsalt see visuaalne teema olla, et üsna kiirelt lähevad rooste. Praegu on originaalid ja ja välimuselt ikka nagu uued, mingit roostet ei ole. Lihtsalt kulunud.
Aga noh alati kannatab ka see osa ära värvida tsinkvärviga, mis klotsi alla ei jää
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mina olen alati ATE kettad võtnud, ATE omad on ka vähesed, mis tulevad kaetud kujul. ATE reeglina ka OEM tootja.
Visuaalne külg - Sul on alati võimalus X tootja võtta, ise (tsinkaerosooliga) üle tuhistada. Ei jää see rummu osa karjuma peale esimest soola.
Olen lasknud ka kuumakindla pulbervärviga kettad üle värvida, kuid kahjuks kuumakindlana on saadaval ainult must värv.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Siit rivist soovitan ATE kettaid. Järgmisena mida valikus pole TRW. Originaali hinda oled uurinud?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
See natuke üldistavam jutt aga igasugused BluePrintid, Fixus, Japanpartsid, jne. ehk siis NoName tootjad, on ainult pakendajad, kes ostavad suurtes kogustes tundmatuid aga vähesel määral ka tuntuid tootjate pid.klotse kokku, üldiselt ikkagi odav tooteid ning pakendavad need ümber enda kaubamärgi pakenditesse ning paiskavad müük, tihti pole neile toodetele teostatud järelkvaliteedi kontrolli peale tootmisliinilt maha tulemist. Hinnad on tugevasti poole odavamad kvaliteetsemast Boschi, Brembost ja ka kindlasti originaal tootest, ei pea vist mainima, millest tingituna hinnavahe tuleb.
Aga jah, kui ringrada ei sõida siis sõidab ka selle kõige odavama klotsiga kuidagi ära aga kui otsustaval hetkel jääb just pidurist puudu siis teab, mis sai otsustavaks. Mina ikkagi isiklikult ise pigem ei kasutaks neid odavama otsa piduritootjate klotse, minule on nad ikkagi ebaturvalised(ebakvaliteetsed), tahmatavad velgi, vilisevad jne. Ja neid tuleb kokkuvõttes tihedamalt vahetada, kui kvaliteetset toodet, juba vahetuse kulu on odav tootel suurem.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Võiks eeldada, et need pakendajad ostavad praaki, see mis kallimate brändide kontrollist läbi ei lähe. Mõnikord võib selleks mõõduks olla 0.1 mm.
Piduriklotside tahmamine sõltub klotsist, mis seguga on. Mida pehmem on klots, seda kiiremini kulub ja tahmab. Peaks ka paremini pidurdama.
Valikust Zimmermann on mõne müüja jutu järgi parem kui Brembo. BMW maasturil mul Zimmermann-id kasutusel ja ei ole probleeme olnud. Läbitud 60 tuh. km vast nendega, kui mitte rohkem.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Kunagi sai foorumist uuritud tootjate kohta ja osad sinu pakutud tootjad käisid sealt teemast ka läbi.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?p...ge=english
Herki
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Kui tahta natuke ökonoomitada, siis pigem ketta arvelt. Klots peaks olema ikka mõne tuntud tootja oma ja sealt kallima hinna poole pealt.
Kui aga ökonoomitama ei pea, siis võid kallimad kettad ka panna.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
bosch klotsidega liiga palju klotsitolmu tuleb .
brembo klotsid viimased mis panin pidrurdamisel annavad piiksu häält
kõvasti
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
04-12-2018, 07:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2018, 07:26 AM ja muutjaks oli stihl.)
(03-12-2018, 11:38 AM)indrek Kirjutas: Kõige odavamatega võib lihtsalt see visuaalne teema olla, et üsna kiirelt lähevad rooste. Praegu on originaalid ja ja välimuselt ikka nagu uued, mingit roostet ei ole. Lihtsalt kulunud.
Aga noh alati kannatab ka see osa ära värvida tsinkvärviga, mis klotsi alla ei jää
Tõpselt nii see on, et kui galvaanilist katet ei ole, siis lähevad pruuniks.
Originaalid on minuarust kuumgalvaniseeritud.
AGA omavahel öeldes: viimati, kui ma https://zincpot.ee/-s mingeid Land Roveri jubinaid tegemas käisin, siis küsiti vannikastmise eest 1€/kg.
See sisaldas nii happevanni kui kastmist. (see tüütu paldiskisse ja tagasi 2x nühkimine tuli ise teha)
Kettaid sula tsingi sisse (400 kraadi!) kasta ei kannata, aga väiksemate asjade jaoks (isegi poldid, mutrid jne) on neil mingi trumlisüsteem, kettaid võiks seal lasta teha? Zimmermannid tunduvad kah trumlis kuumtsink olevat....
Palju see 1 ketas ikka kaalub, max 10kg vast on. Keegi võiks sellega tegeleda, saaks kah teada.
KÜLMgalvaniseerida ma kettaid olen küll lasknud, said täpselt sellised, ainult ilma perforeeringuta:
Mingi aastakene olid all, see kollane tsink tõmbus tumedamaks, muud midagi, aga siis kahjuks eksperiment lõppes, sest auto eest tehti pakkumine, millest oleks olnud loll keelduda.
See osa, kuhu klots vastu käis, see muidugi muutus kohe heledaks nagu ikka, aga muu osa ei läinud rõvedaks.
............
P.S. Arturile: pane järgmine kord klotsi tagaküljele näpuga vasemääret, siis ei tee piiksu häält. Klotsi otsad, kus ta toetub, võiks samuti määritud olla.
.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Vaatasin ja mõtlesin ning võtsin siis ATE kettad ja Boschi klotsid. Enda auto ikka ja ei hakka kõige odavamat teed minema.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
|