Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SLC 350 tegelik aastaarv
#1
Tervitus,

Mul on selline tore Mers. Registris on ta esmaregistreerimise kuupäevaks millegipärast 1982, mis kahtlemata ei ole õige mudeliaasta. Huvitav, kas kuskilt oleks võimalik välja uurida tegelik tootmisaasta? Autol on veel vana vin kood ja kolmekäiguline kast.


351AVU
MERCEDES-BENZ 350 SLC

VIN: 10702312012443

Esmane registreerimine: 04.06.1982
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: kupee
Kere värvus: valge
Mootor: 3498 cm 3
Mootori võimsus: 143 kW


http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id...759&size=l
Vasta
#2
Vin koodist mõni täht ei jäänud välja?
Vahel loeb aastaarvu välja ka aknaklaaside templitest.
Vasta
#3
Maanteeamet väidab VINiks
10702312012443

Seega tundub õige.

Küsi Silberist. Aitavad ka telefoni teel.
E55 AMG
Vasta
#4
MNT pole näitaja, EPC millegipärast seda koodi ei tunnista. Pigem ise kohad ülesse otsima ja üle kontrollima.
Vasta
#5
EPC neid vanu vin koode vist ei toetagi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Selle lehe järgi https://mercedes-benz-publicarchive.com/...l?oid=4495
paistab ikka suht lõpuotsa auto olevat.
Units produced 13,925
Sul järjekorra nr 12443
See 1982 võib siis müügisaalis vms seismisest tulla.

Istmed tunduvad lihtne koht olevat, kust templeid otsida, esimeste seljatugede tagune peaks lihtsalt ära tulema. Või tagaiste. Nende sees on paberitükid tootmiskuupäevaga. Muidugi istme, mitte kogu auto, aga saab vähemalt orientiiri max vanusest.
Vasta
#7
Kas tuled on meiepidi mustriga või RHD?
Kui viimane, siis on Jaapanisse tehtud auto.

Ja õige vin võiks ikka WDB10702312012443 olla....

P.S: Just ehitasin ühte usakat, mis oli üldse vist 1984a.
Vasta
#8
(30-11-2018, 09:40 AM)stihl Kirjutas: Kas tuled on meiepidi mustriga või RHD?
Kui viimane, siis on Jaapanisse tehtud auto.

Ja õige vin võiks ikka WDB10702312012443 olla....

P.S: Just ehitasin ühte usakat, mis oli üldse vist 1984a.

Ei, Euroopa auto on, Šveitsi päritolu.
(30-11-2018, 12:02 AM)jansa Kirjutas: Selle lehe järgi https://mercedes-benz-publicarchive.com/...l?oid=4495
paistab ikka suht lõpuotsa auto olevat.
Units produced 13,925
Sul järjekorra nr 12443
See 1982 võib siis müügisaalis vms seismisest tulla.

Istmed tunduvad lihtne koht olevat, kust templeid otsida, esimeste seljatugede tagune peaks lihtsalt ära tulema. Või tagaiste. Nende sees on paberitükid tootmiskuupäevaga. Muidugi istme, mitte kogu auto, aga saab vähemalt orientiiri max vanusest.


Võib olla. Aga pikk vin tuli aastast 1980, samuti alates 81 aastast 3,8 ja 5,0 mootorid ja 4 käiguline kast...
Vasta
#9
Ma olen kunagi ka Saksast, nende peakontorist mingi päringu teinud. (see oli üks ennesõjaaegne MB) Midagi nad isegi vastasid, kahjuks värvikoodi, mida kõige rohkem vaja oli, ei osatud öelda. Seda soovitati ikka vana värvi pleekimata koha järgi teha.

Silberist sai alul ka küsitud, aga ma isegi ei mäleta, kas vastus oli et ei tea või polnud üldse mingit vastust.

..........

Aga siit lugesin, et neil Vin aastaarvu ei sisaldagi, AGA seda saab vaadata rooli keskosa siseküljelt?:

it's under the pad on the center of the steering wheel.Stamped in fine font is the day,month and year the car came off the line.on my 6.3 it's stamped 26/3/69 which means it came off the line on the 26th day of Feb.1969.It's usually very faint so you have tolook hard..
The plant is never indicated in the VIN nor was the build date.MB classic has this of course back to 1936 for one plant and back to the beginning for the rest.[Smile]


Vaata järgi, kas on miskit näha.

.
Vasta
#10
Näe siin on tootmisarvud aastate järgi: http://mb107.com/models/350slc.htm
Nii platseeruks su 12443 1978-ndasse.
Vasta
#11
Aga, pisike, kas ka tead, et see aastaarv on suht savi võrreldes ühe teise infoga selle auto kohta, mida kindlasti peaks teadma?
Nimelt KAS ja MILLAL on vahetatud ketipingutite plastiktallad?

Mul sõber (tal 380SL) teadis, et tal ei ole vahetatud, aga mootor vähe sõitnud (mingi 140tkm, hooldusraamatuga muidu veatu täiesti komm masin) ja mis selle MB tankimootoriga ikka juhtub jne bla-bla. Taldade vahetus on kallis töö ka.

Muud ei juhtunudki, kui

[Pilt: IMGP1216.JPG]


Ja veel on nendega see häda, et kui ma eelmisel suvel seda mootorit tegin, siis just selle tegemise ajal hakkasid ükshaaval kaduma B-osad sellele V8 mootorile - ketitallad, klapid jne.
Olin jõudnud ära tellida (mingist suvalisest ladu24.ee - st, osa asju sai ka veel Silberist), sain kätte, kuu pärast tahtsin üle kontrollida ja siis enam valikus ei olnud.

Ehk siis point - kui seda tallavärki täpselt ei tea, siis ma tegeleks aastaarvu otsimise asemel sellega.
Muus osas on raud nagu vana hea saksa raud ikka.

.

Vasta
#12
(30-11-2018, 10:10 PM)stihl Kirjutas: Ma olen kunagi ka Saksast, nende peakontorist mingi päringu teinud. (see oli üks ennesõjaaegne MB) Midagi nad isegi vastasid, kahjuks värvikoodi, mida kõige rohkem vaja oli, ei osatud öelda. Seda soovitati ikka vana värvi pleekimata koha järgi teha.

Silberist sai alul ka küsitud, aga ma isegi ei mäleta, kas vastus oli et ei tea või polnud üldse mingit vastust.

..........

Aga siit lugesin, et neil Vin aastaarvu ei sisaldagi, AGA seda saab vaadata rooli keskosa siseküljelt?:

it's under the pad on the center of the steering wheel.Stamped in fine font is the day,month and year the car came off the line.on my 6.3 it's stamped 26/3/69 which means it came off the line on the 26th day of Feb.1969.It's usually very faint so you have tolook hard..
The plant is never indicated in the VIN nor was the build date.MB classic has this of course back to 1936 for one plant and back to the beginning for the rest.[Smile]


Vaata järgi, kas on miskit näha.

.

Kahjuks on sinna pandus Luisi puidust lenks.
(30-11-2018, 10:21 PM)jansa Kirjutas: Näe siin on tootmisarvud aastate järgi: http://mb107.com/models/350slc.htm
Nii platseeruks su 12443 1978-ndasse.


Tänan! See on kõige usutavam info esialgu. 78 pakuks kogu paketi järgi välja ise ka. Aga kuidas ma Tehnoosakonnas selle selgeks peaks tegema, et 1982 ei ole sellel autol passis ilus number...

(01-12-2018, 09:09 AM)stihl Kirjutas: Aga, pisike, kas ka tead, et see aastaarv on suht savi võrreldes ühe teise infoga selle auto kohta, mida kindlasti peaks teadma?
Nimelt KAS ja MILLAL on vahetatud ketipingutite plastiktallad?

Mul sõber (tal 380SL) teadis, et tal ei ole vahetatud, aga mootor vähe sõitnud (mingi 140tkm, hooldusraamatuga muidu veatu täiesti komm masin) ja mis selle MB tankimootoriga ikka juhtub jne bla-bla. Taldade vahetus on kallis töö ka.

Muud ei juhtunudki, kui

[Pilt: IMGP1216.JPG]


Ja veel on nendega see häda, et kui ma eelmisel suvel seda mootorit tegin, siis just selle tegemise ajal hakkasid ükshaaval kaduma B-osad sellele V8 mootorile - ketitallad, klapid jne.
Olin jõudnud ära tellida (mingist suvalisest ladu24.ee - st, osa asju sai ka veel Silberist), sain kätte, kuu pärast tahtsin üle kontrollida ja siis enam valikus ei olnud.

Ehk siis point - kui seda tallavärki täpselt ei tea, siis ma tegeleks aastaarvu otsimise asemel sellega.
Muus osas on raud nagu vana hea saksa raud ikka.

.

Mõtlen selle peale, tänud.
(01-12-2018, 09:09 AM)stihl Kirjutas: Aga, pisike, kas ka tead, et see aastaarv on suht savi võrreldes ühe teise infoga selle auto kohta, mida kindlasti peaks teadma?
Nimelt KAS ja MILLAL on vahetatud ketipingutite plastiktallad?

Mul sõber (tal 380SL) teadis, et tal ei ole vahetatud, aga mootor vähe sõitnud (mingi 140tkm, hooldusraamatuga muidu veatu täiesti komm masin) ja mis selle MB tankimootoriga ikka juhtub jne bla-bla. Taldade vahetus on kallis töö ka.

Muud ei juhtunudki, kui

[Pilt: IMGP1216.JPG]


Ja veel on nendega see häda, et kui ma eelmisel suvel seda mootorit tegin, siis just selle tegemise ajal hakkasid ükshaaval kaduma B-osad sellele V8 mootorile - ketitallad, klapid jne.
Olin jõudnud ära tellida (mingist suvalisest ladu24.ee - st, osa asju sai ka veel Silberist), sain kätte, kuu pärast tahtsin üle kontrollida ja siis enam valikus ei olnud.

Ehk siis point - kui seda tallavärki täpselt ei tea, siis ma tegeleks aastaarvu otsimise asemel sellega.
Muus osas on raud nagu vana hea saksa raud ikka.

.

Näe, selline komplekt on olemas:

https://www.ebay.com/itm/FEBI-STEUERKETT...:rk:7:pf:0
Vasta
#13
Mehaanika juppe on veel saada...pritsungi osa on keeruliseks muutunud.
Uusi juppe pole enam mõnda aega...

Tallad on A osana vb isegi odavamad, muud ei soovita...kui just eesmärk pole iga tehtud käigu pealt 1-2 eurot kokku hoida.

Vanad ketitallad tehti veidi halvast materjalist...ehk poest uue saab teist värvi ja nö õige kestva asja. Läbisõiduga pole pistmist, vaid aeg, mille jooksul plast rabedaks muutub ja puruneb.
Ehk vahetada on soodne kui hilja pole....
Ketti pole mõtet vahetada. Pärast keti venimist pannakse nukad “nulli” nihutusega kiiludega (woodruff key).

Mul peaks olema m116 ja m117 mootorite remontkomplekte kui miskit vaja. Pigem vihje teemaalgatajale, mitte et ma asjadest meeleheitlikult lahti tahan saada...

Edit: kui r107 spetsiifilisi juppe vaja, siis võid küsida. Tunnen paljusid nendega tegelejaid...tõsiseid tegijaid.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#14
(01-12-2018, 12:24 PM)pisike99 Kirjutas: Tänan! See on kõige usutavam info esialgu. 78 pakuks kogu paketi järgi välja ise ka. Aga kuidas ma Tehnoosakonnas selle selgeks peaks tegema, et 1982 ei ole sellel autol passis ilus number...

Käisin hiljuti läbi sama tee ühe Toyotaga. MNT aksepteerib passi andmete muudatuse soovi korral vaid margiesindusest saadud päringu vastuses sisalduvat infot. Ehk antud juhul kui esitad oma soovi MNT büroos, edastataxe see MNT tehnospetsialistile, kes teeb päringu Silberautole ja saadud vastuse põhjal otsustab, kas muudatus on asjakohane või mitte.

Ehk kõik sõltub sellest, kas Silberauto oskab/viitsib antud VIN koodi alusel üles leida auto tegeliku toomisaasta. Kui ei, siis tasub ühendust võtta näitex MB Classic Centeriga ja lasta neil saata Silberautole vajalikud andmed, et Silberauto saax need edastada MNT-le. MNT otse Classic Centerist tulnud e-maili ilmselt ei aksepteeri, kuna tegu nende jaox tundmatu üxusega.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#15
(01-12-2018, 12:24 PM)pisike99 Kirjutas: Näe, selline komplekt on olemas:

Enne tellimist peab kindlasti tsekkama, mitmerealise ketiga tegu, õlikorgi august peaks nägema.
See ebay oma tundub üherealine olema (luku järgi lambist otsustades).

Aga muidu õiged asjad, just need, mis lõpuks tükkideks lagunevad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K: 350 td `95a tühikäigul hele suits? piitre 19 15,156 20-03-2014, 11:14 AM
Viimane postitus: piitre



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne