Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S211 probleem tagasillaga
#1
Autol tagasillas midagi ära väsinud ja selle tagajärjel rataste külgkalle paigast ära. 3 aastat tagasi sillastendi tehti, siis olid kalded paigas. Viimasel ajal hakanud rehvi sisemisi külgi sööma ja kalded 1.5 kraadi miinuses. Lasin töökojas kontrollida tagasilda, väideti, et midagi ei tuvastatud ja soovitati sillastendi minna. Sillastendis selgus et kalded paigast aga neid korrigeerida ei saa. Lasin ka seal silla uuesti üle vaadata ja vastus oli sama, et midagi kahtlast ei leia.
Oskab keegi öelda mis konkreetselt seal tagasillas läbi võiks olla, mis külgkaldeid mõjutab? Kolme aasta jooksul pole tagumises sillas midagi vahetatud, kuskile pole pihta sõidetud jne.
Mõnda aega tagasillas ka paukuv heli süvenenud. Algselt oli ainult maantee kiirusel kui mõnest teravast asfaldi mügarikust või konarusest üle sõita siis käis selline korralik mütsatus tagasillas. Nüüd tekib juba linnakiirusel see heli kui mõnest august või teravamast servast üle sõita(näiteks freesitud asfaldi serv)
Asjade kirjeldus sain nüüd veidi kahtlane, aga vast on arusaadav.
Vasta
#2
Säärane asi juhtub ka siis, kui kõik puksid on natuke kulundu, kuid mitte silmnähatava lõtkuni. Vajub kenasti lääpa, kuigi silm ega ülvaatus veel lõtkumist ei näe. Vahetad hoovad-puksid ja rattad kenasti kikkis. Tehtud enda autodel nii 124 kui 210.

Või on ülemine hoob X, Y või I põhjusel kõveraks aetud.
Vasta
#3
Kui palju need rehvid sõitnud on, millel siseserv ära söödud?
Küsin sellepärast, et inimesed kipuvad ka 30000 sõitnud rehvi puhul küsimusi esitama, et miks sealt kulub või miks naa on, aga tegelikult on küsimus selles, et rehv on ammu utiil.
Ja kui rehv on 5000ga ära rikutud, siis ongi nii, et terve puksiring vahetusse.

Teine asi on see paukumine. Kas ülevaatuspunktis pole käinud? Neil on need raputajad ju olemas, mingi viieka eest las kolistavad üle.
Kui tõstuki peal ükski puks ei logise, siis võib viga olla ka amordis, mida seal ei tuvasta. Ma olen näinud isegi tuliuut, tehasest tulnud autot, millel tagaamort julmalt kolises. Amort ise, kusjuures töötas. Meil raputajat ei olnud, aga aru sai nii, et ilma amortideta oli vaikus taga; õõtsus, muidugi nagu vedruvanker.

.
Vasta
#4
Ma ütleks siia juurde, mina olen näinud autoremonditöökodasid, kes ei suuda viga tuvastada, ka kulunud pukse mitte.
3 aastaga saad vanemaks aga kulumises on oluline läbisõit ja varuosasde kvaliteet.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 216 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 180 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 712 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,105 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 823 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 483 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 689 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 universaali esimesed õhkpadjad Prophecy 10 2,284 28-09-2022, 03:40 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne