S211 probleem tagasillaga - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: S211 probleem tagasillaga (/showthread.php?tid=49127) |
S211 probleem tagasillaga - allarh - 01-10-2018 Autol tagasillas midagi ära väsinud ja selle tagajärjel rataste külgkalle paigast ära. 3 aastat tagasi sillastendi tehti, siis olid kalded paigas. Viimasel ajal hakanud rehvi sisemisi külgi sööma ja kalded 1.5 kraadi miinuses. Lasin töökojas kontrollida tagasilda, väideti, et midagi ei tuvastatud ja soovitati sillastendi minna. Sillastendis selgus et kalded paigast aga neid korrigeerida ei saa. Lasin ka seal silla uuesti üle vaadata ja vastus oli sama, et midagi kahtlast ei leia. Oskab keegi öelda mis konkreetselt seal tagasillas läbi võiks olla, mis külgkaldeid mõjutab? Kolme aasta jooksul pole tagumises sillas midagi vahetatud, kuskile pole pihta sõidetud jne. Mõnda aega tagasillas ka paukuv heli süvenenud. Algselt oli ainult maantee kiirusel kui mõnest teravast asfaldi mügarikust või konarusest üle sõita siis käis selline korralik mütsatus tagasillas. Nüüd tekib juba linnakiirusel see heli kui mõnest august või teravamast servast üle sõita(näiteks freesitud asfaldi serv) Asjade kirjeldus sain nüüd veidi kahtlane, aga vast on arusaadav. RE: S211 probleem tagasillaga - v6sa - 02-10-2018 Säärane asi juhtub ka siis, kui kõik puksid on natuke kulundu, kuid mitte silmnähatava lõtkuni. Vajub kenasti lääpa, kuigi silm ega ülvaatus veel lõtkumist ei näe. Vahetad hoovad-puksid ja rattad kenasti kikkis. Tehtud enda autodel nii 124 kui 210. Või on ülemine hoob X, Y või I põhjusel kõveraks aetud. RE: S211 probleem tagasillaga - stihl - 03-10-2018 Kui palju need rehvid sõitnud on, millel siseserv ära söödud? Küsin sellepärast, et inimesed kipuvad ka 30000 sõitnud rehvi puhul küsimusi esitama, et miks sealt kulub või miks naa on, aga tegelikult on küsimus selles, et rehv on ammu utiil. Ja kui rehv on 5000ga ära rikutud, siis ongi nii, et terve puksiring vahetusse. Teine asi on see paukumine. Kas ülevaatuspunktis pole käinud? Neil on need raputajad ju olemas, mingi viieka eest las kolistavad üle. Kui tõstuki peal ükski puks ei logise, siis võib viga olla ka amordis, mida seal ei tuvasta. Ma olen näinud isegi tuliuut, tehasest tulnud autot, millel tagaamort julmalt kolises. Amort ise, kusjuures töötas. Meil raputajat ei olnud, aga aru sai nii, et ilma amortideta oli vaikus taga; õõtsus, muidugi nagu vedruvanker. . RE: S211 probleem tagasillaga - väikemees - 03-10-2018 Ma ütleks siia juurde, mina olen näinud autoremonditöökodasid, kes ei suuda viga tuvastada, ka kulunud pukse mitte. 3 aastaga saad vanemaks aga kulumises on oluline läbisõit ja varuosasde kvaliteet. |