Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Mure selline, et laagrite vahetamisega sai üks magnetvõru kannatada, nüüd paariks päevaks 5 viga ees karjumas:
*ESP defective
*BAS defective
*ABS defective
*Speedtronic
*Service brake
Küsimus aga selline, et peale pikemat sõitu rool kohapeal raske. Kas võib seda see sama võru põhjustada või hakkab mõni roolisüsteemi osadest ka surema?
Tänud!
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Lõppude lõpuks võib öelda et laagri tagumine rant oli vale, laager ei läinud seetõttu lõpuni pessa ja ka magnetvõru tänu sellele paar mm kaugemal kui peaks.
Rool läks ka seetõttu raskemaks kui abs viga sees oli.
Ostke kohe tuntud laagrid mitte ärge katsetage uusi tulijaid mis teistele markidele on häid asju teinud, või veenduge 9 korda 100% sobivuses, mitte nagu mina. Hea et käändmikud veel ellu jäid ja neid ära polnud rikkunud.
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Ei oska kommenteerida, hetkel toimib ilusti ja netist uurides mõnel sama jama olnud, kuigi jah, neil suht kohe rool raske olnud.
Peaks ikka kiirusetundlik olema.
Viga peale käivitamist kohe ei olnud vaid sõitma hakates ~20kmh lõi vea sisse, algul üks ratas, mingi aeg hiljem teine. Ilmselt see moment kui teise ratta vea ka sisse võttis, läks raskeks, seda ei kontrollinud.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kiirustundlik rool saab info ju ABS andurilt. W 140 sai ta juhipoolselt esimeselt, ju siis sellel samuti. Sellega ongi nii, et kui käivitad siis ta töötab kergemalt kui kiiremini liigud muutub raskemaks ja kui seisma jääd läheb jälle kergeks. Aga kuna ta sul liikumise peal luges vead sisse, siis tundlikus läks avariisse ja muutus ühtlaselt raskeks. Täpselt samuti tegi ta ka W 140-l. W211 on ka sedasi, et kui sul tagumised abs jamama hakkavad, siis läheb ka käigukast mönikord lolliks, sest mingeid kiiruseid arvestatakse just tagumiste ABS andurite pealt.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.