Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 pidurite jama
#1
Tere, mure selline, et kui piduripedaali vajutada, siis vajub ära põhja, mõtlesin, et on õhk sees, kui tagumise ratta maha võtsin, et õhutama hakata, siis avastasin, et tagumised piduriketastel on korralik rooste kiht juba peal ja need pole enam ammu pidurdanud. Pumpasin õhu välja, esimesed 2km oli pedaal kõva, aga siis vajus mingi aja pärast uuesti põhja. Ostsin siis peasilindrile manseti ja tihendi komplekti, vahetasin kõik ära, aga viga on ikka alles, avastasin et ühest liinist mis läheb tagumistele ratastele, tuleb vedelikku väga õrna survega, sisuliselt tilgub kui õhutada, aga teisest mis läheb eesmistele piduritele, sealt tuleb tugeva survega vedelikku. Nüüd tahakski teada saada, milles viga on, kas piduri peasilinder on ise kulunud, et tuleks terve silinder vahetada, või on ikkagi kuhugi õhk sisse jäänud, või on viga üldse milleski muus ? Ehk oskab keegi aidata, autol võiksid ikka pidurid toimida korralikult.
Vasta
#2
Kindel, et peasilinder õigesti kokku sai? Kui midagi valetpidi siis teeb ka nii.
Turbo
Vasta
#3
mul aitab pidurisilindrivahetus kouaeg
odav vastu ei pea
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#4
Okei, proovin täna uuesti lahti võtta ja vaatan üle, aga kas keegi oskab seletada või on head pilti kuidas ja mis pidi need mansetid siis olema peavad. Eelmine kord panin vana järgi, aga enam pole millegi pealt maha spikerdada. Tänud
Vasta
#5
Ostsin uue peasilindri ja viga täpselt sama, see liin mis jookseb tagumistesse ratastesse, sellel surve nõrk ja õhku välja ei saa.
Vasta
#6
(26-06-2018, 09:14 PM)Poisike Kirjutas: Ostsin uue peasilindri ja viga täpselt sama, see liin mis jookseb tagumistesse ratastesse, sellel surve nõrk ja õhku välja ei saa.

Kas paak on ikka SERVANI täis? Pidurivedeliku paagil on vahesein, et leke ei teeks kogus süsteemi tummaks. Tagapidurid saavad vedeliku tagumisest anumast ja see ei paista korgist sisse vaadates.

Kui auto on kõvasti ettepoole kaldu võib juhtuda, et enne hakkab täitekaelast üle nirisema, kui vedelikutase üle vaheseina tõuseb.

Lihtsad asjad kõigepealt.
Vasta
#7
Ostsid uue või uus-kasutatud? Mu autol oli täpselt sama jama, kokkuvõttes oli ikkagi peasilinder. Õhk nagu hakkas välja tulema ja siis jälle sees, kui kuskil trass deformeerunud siis õhk võiks ikka välja tulla?

Kui ma nüüd ei eksi siis panin selle pildi järgi kokku.
[Pilt: 317727d1278393093-w123-master-cylinder-p...linder.jpg]
Turbo
Vasta
#8
Peasilinder on uus, motonetist ostetud, saan ma õigesti aru, et mootori poolne liin on tagumiste rataste oma ja salongi poolne eesmiste oma, kuna peasilindri juurest õhutades tuleb mootori poolsest liinist väga väikse rõhuga pidurivedelikku ja salongipoolsest survega, lugesin kuskilt, et 124 pidurid on jaotatud et eesmised pidurdaksid 75% ja tagumised 25%, kui seda uskuda, kas siis võibki olla, et ühest liinist tuleb surve madalam? Pidurivoolikud olen kõik üle vaadanud, ükski läbi ei lase ega pole kuskilt silmnähtavalt viga ka saanud.
Vasta
#9
Sain pidurid lõpuks korda, leiutasin ise mingi õhutussüsteemi, võtsin jalgratta lohvi, lõikasin pooleks, ühe poole sidusin sõlme ja teise panin voolikuklambriga pidurisilindri anuma külge, ventiilist lasin rõhu sisse ja siis hakkasin vaikselt igat liini õhutama, alguses peasilindri ja absi omad ja pärast hakkasin kõige kaugemast pidurist liikuma kõige lähemani, õhutuskruvile panin läbipaistva vooliku otsa mille teine ots läks pidurivedeliku pudelisse, et ei saaks õhlu piduritesse tagasi tõmmata, igaljuhul praegu kõik pidurid toimivad ja õhku sees enam pole, panin siia kirja, et ehk kedagi tulevikus aitab.
Vasta
#10
Kas proovisid ka v6sa välja pakutud varianti? Samade sümptomitega oli mul viga just v6sa poolt välja toodud õhutusveast.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#11
(28-06-2018, 09:51 PM)Treiku Kirjutas: Kas proovisid ka v6sa välja pakutud varianti? Samade sümptomitega oli mul viga just v6sa poolt välja toodud õhutusveast.

Pidurite õhutamisega oleks tõesti otstarbekam esimesed rattad pukkide peale sõita.Ise teen aastaid nii ja mingeid probleeme pole tekkinud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 213 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 465 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 310 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 657 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 487 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 567 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 556 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,922 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 902 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne