Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 230CE C124 ervin
#1
Sai siis kaalu peale minekust päästetud üks 230CE C124 atm. Auto soomest eestisse tulnud 2015 ja jäi seisma 2017 sügisel vigase radika ja mingisuguse umbmäärase välja suremise pôhjusega.

Autole järgi minnes ja esimese hooga teise auto pealt täkku andes natukene lubas, siis oli järsku kogu tänav bensiini haisu täis ja jäi nii puksiiri ootama.
Kui garaazi auto sai siis esimesed poolteist tundi sai ajusid kep**ud kunagi mingite spetsialistide paigaldatud immobilaiser-signalisatsiooniga mis kord tuli maha ja kord mitte, lôpuks sain selle süsteemi kuidagi toimima nii et sai signa ja immo maha aga ilmselgelt tuleb see porno sealt maha kiskuda.
Peale môningast pusimist paari lahtise vaakumi ja juhtmega sai vahetatud küünlad, ôigesse järjekorda pandud juhtmed ja auto käis poolest pöördest. Küll aga on probleem tühikäiguga mis N peal istub kuskil 2300-2600 juures, D/R peal kukub ilusti 1000 peale , et sellega peab veel tegelema.
Kere poolest on pôhi ,karbid väga korralikud, kere on sirge ja suured kahjustused puuduvad. Pindmist roostet on parandatud erinevates kohtades kerel ka esitiibade alumisi nurki ( makrofleksi, toruteibi ja värviga ???????? ) aga üldmulje on normaalne.
Salong viisakas , vôrdlemisi puhas ja terve. Puudu vôi katki on môned plastikud, keskkonsooli puit praguline ja juhi istmel nurk kulunud.
Ahjaa, keegi on autole mingisugused eriti rôvedad aftermarket tuled paigaldanud, millest vähemalt esimestest soovin esimesel vôimalusel vabaneda, sama autol hetkel all olevate velgedega ????

Tööde/Vigade nimekiri :

Kellade plokis välis temp. anduri ekraan katki
Elektriline antenn puudub
Tühikäik paika. √
Radiaator vahetada. √
Esituled vahetada
Kindalaegas lukust lahti saada. √
Tagumised elektri aknad tööle saada. √
Salongis môned plastikud vahetada
Uued veljed. √
Esistange parandada/vahetada
Immo-signa eemaldada
Ukse v\limisele kattele uued tüüblid ja paigaldus
Esimesed tiivad vahetada
Sihik vahetada

Keretööd ja uus värv.

Kui keegi oskab kommenteerida kôrgeid tühikäigu pöördeid vôi tagumiste elektri akende kohta midagi rääkida siis igasugune info teretulnud.

Info mille sain vin koodi jàrgi :

Model 230 CE
Engine 102982 12 114288
Transmission 722408 02 682468
Order Number 0 9 205 00006
Order Location LUEBECK BRANCH
Interior FABRIC - GRAY (078)
Paint 1 NAUTICAL BLUE METALLIC (929U)
Approx. Build Date 1988-09


Code Description
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
506 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, LEFT AND RIGHT, HEATED (ELECTRICALLY ADJUSTABLE ON THE RIGHT)
511 RADIO MB EXQUISIT WITH TRAFFIC NEWS DECODER (VK), WITH RDS (PANASONIC)
531 AUTOMATIC ANTENNA
570 FOLDING ARMREST, FRONT
584 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
611 COURTESY LAMPS FOR FRONT AND REAR DOORS, WITH V124 ALSO FOR CENTRAL DOORS
620 VEHICLES WITH CATALYST TECHNIQUE
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKERS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS



[Pilt: IMG_20180314_142559.jpg]
[Pilt: IMG_20180315_144220.jpg]
[Pilt: IMG_20180315_144234.jpg]
[Pilt: IMG_20180315_144250.jpg]
Vasta
#2
Esmalt veendu, et ülepingerelee on olemas ja seal ei oleks külmjooteid või mingeid huvitavaid traadist sildasid.

Otsi ka ÜPR järgi.
Vasta
#3
Kas gaasiklapp sulgub? (tross vaba jne)

Kui jagaja vaakum lahti võtta (mootori poole punn ette), mis siis pööre teeb? (kui ei muutu, siis vaakum lekib/valesti ühendatud või membraan pehme)

Mis nägu see lisaõhuklapp on ja kas selle voolikuid saab prooviks sulgeda?
Kas lisaõhuklapp voolu saab? (normaalselt, ilma vooluta on ta avatud)

Kas CO kruvi muudab midagi? (märgi algasend ära ja katseta 1/2 pöörde kaupa)

Kas juhtrõhu regulaatorile vool tuleb?

Küsimused pragu puusalt ja automarki süvenemata, ühe viimase K-jeti diagnosti tegemisest. (see oli küll audi)

.
Vasta
#4
Tühikäik sõltub MB KE-Jet-il suuresti ülepingerelee korrasolekust (hõbedane relee kapoti all aku taga, relee peal on üx või kaks kaitset) ja vaakumist, ehk esimese asjana tuleb kontrollida/üle joota ülepingerelee ja kõik vaakumiga seotud kummilõdvikud (eriti trosselklapi ja õhukulumõõtja vaheline). Kui need 2 asja on 100% tervex tunnistatud, siis võib hakata edasi uurima eelpool nimetatud detaile.

Kui endal antud probleem juhtme kokku jooxutab, tasub minna Speedster-isse Hannese jutule, kes selle KE-Jeti kenasti tööle paneb.

http://speedster.ee/
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Nii, sain eile uue radiaatori 70.60€ kätte, paigaldatud ja nüüd saab jätkata mootori probleemidega.

Ülepinge relee tundub olema igati viisakas ja korralik.
Kôik vaakumid paistavad ka olema terved ja ühendatud.

1. Lekib "eha" vist on selle asja nimi, uuel nädalal saab sinna uued rôngad ja loodetavasti see probleem lahendatud.
2. Pöörded kui hetkel 2500 jures, kui ma vôtan lahti " potensiomeetri " pistiku ( ôhukulu lugeja vôi mis iganes ta ka ei ole ) siis kukuvad tühikäigul 1200 peale ja D/R 800 peale. Mis oleks nagu väga hea tulemus.

Potensiomeeter küpse? Vôi tuleks viga ikkagist mujalt otsida?
Vasta
#6
Hei,

Kui Su autol on EHA-ga probleeme, siis miks ei või ka pöörete jama sellega seotud ola?
Tegemist on ju ikkagi detailiga, millest otseselt küttesegu sõltub ja ma enne selle kordategemist ei julgeks kindlasti muid asju näppida.

Lisaks, kui tühikäik on sooja mootoriga 1200 rpm, ei ole see kindlasti hea ning peaks pigem jääma 800 kanti. Seda D ja R värki pole üldse eriti mõtet vaadata, sest mõistagi tekitab kast takistuse ja pöörded langevad. Auto peab õigete pööretega ikka vabal tühikäigul käima ning kui ta seda ei tee, hakkavad kohe kõik sõlmed alates kastist kuni pooltelgedeni selle all kannatama.

Edu lahendamisel,

Tauno.
Vasta
#7
Kui EHA lekib, siis sinna ei saa uusi rõngaid panna, sest ta ei käi lahti. Aitab ainult vahetus.
Kui lekib EHA JUUREST, siis seal saab rõngaid vahetada, aga nende viga on ebatõenäoline.
Ma olen hiljuti ühe eha veaga auto diagnoosinud, see mootot käis küll korralikult, lihtsalt bensiini lahmas välja ja haises salongini välja.

Potensiomeetri radasid saab silmaga vaadata, kas on korras või mitte. See käib õnneks lahti. Ja kui rajad kulunud, siis muidugi vahetus, oletada siin midagi pole mõtet.

Ülepingerelee "tundubki" korras olevat, aga testriga tuleb üle mõõta, kas jooted on head. Reeglina on tal skeem peale trükitud.
Silmaga ei pruugigi midagi näha.

.
Vasta
#8
Nii.
Täna siis tõin poest kaks O rôngast 3€ millegagi ja vahetasin siis EHA juures olevad rôngad ära.
Samuti avastasin et kütuse surve regulaatori vaakum vooli oli kuidagi kehva ja tegin ka selle paremaks.
Proovisin käivitada ja peale väikest pusimist sai mootori tööle ja pöörded 900-1000 , käivitamisel lööb korra 2000 peale aga sealt langeb kohe alla (külma mootoriga)
EHA ise lekib ka ja peab kuskilt korraliku otsima, uut ei leidnud esialgse kiire otsinguga internetist aga mootor töötab praegu normaalselt.
Peab tunnistama et antud mootor on ikka eriti kapriisne kui probleemiks oli ainult 2 - O rôngast ja üks "sitt" vaakum

Tänud ka kasutajale Robie kes oli valmis ôhtusel ajal releed laenuks tooma ,et proovida aga seda vaja ei läinudki lôpuks.

Seega ülepinge relee on korras ikkagist.
Vasta
#9
Sai siis vin kood ära kontrollitud ja nimekiri esimesse postitusse lisatud.

Tehase originaalsusest on siis puudu :
*511 originaal panasonicu raadio
*531 automaatne antenn
*640 15 auguga kerged valuveljed

*240 on küll olemas aga spido plokis olev tempi näitav väike ekraan on katki.

Siit ka targematele paar küsimust :

1. Oskab keegi mulle sellest originaal panasonicu makist pilti või linki näidata. Googeldasin igatepidi aga näitab erinevaid makke ja pole päris kindel milline see originaal olema peaks?
2. Kas spidoplokis olev välis temperatuuri näidiku ekraan on vahetatav vôi peab vahetama terve spidoploki ?


Kuna autol all olid üsna koledad valuveljed siis need sai maha müüdud ja hetkel seisab auto plekkidel aga ilisamate ilmade saabumisel on plaan autoga liiklusesse tuisata ja selleks saab alla uued valuveljed mis garaazis juba mônda aega tolmu on kogunud.

[Pilt: IMG_20171211_150307.jpg]

Peaks suhteliselt viisakas ja stiilipuhas olema.

Nädala lôpu poole vaja veel kôik sôlmed korralikult üle vaadata, üks korralik sôit teha ja siis juba saab ülevaatusele minna kui mingeid suuri üllatusi just ei tule ennam seda.

Vasta
#10
Eks see makk mingi SELLINE ole, Becker tegi peaaegu samasugust, aga selle vahega, et Beckeril pole taga silti, et Made by Matsushita Company vms....

Tempi näidik on eraldi pisike junn, käis vist kahe kruviga sisse ja on täitsa eraldi asi. Paljudel ju seda polnudki, oli vaid tume ekraan selle koha peal.

.
Vasta
#11
3 nädalat mööda Eestit otsitud EHA sai lôpuks leitud ( ilmselt viimane lekkevaba, mitte kellegi auto küljes olev EHA Eestis Big Grin ) 30€ ja asi korras. Uue eest küsiti ilusad 242€ mida ma ei olnud esimese vihaga nôus maksma ja otsisin kasutatud. Eks selle aeg saab ka millalgi otsa ja siis vast ostab uue tüki.
Seoses sellega tellisin ka uued O rôngad, kuna need universaalid mis ostsin ei olnud päris samas môôdus otsustasin ikkagist tehase originaali kasuks. Silberist 2tk 14.50€ .
Kütuse leke kadunud, ja auto sôidab suhteliselt normaalselt.
Esmasel käivitusel tühikäik natukene mängib aga 1500 ja siis kukub kohe 500 peale aga välja ei sure ja sôitma hakates seisund normaliseerub. Ilmselt midagi veel paigast ära kuskil, eks seda viga saab otsida edasi.

Silberile sai veel kassat tehtud, 20€ Smile juhi ukse liist hetkel küljest ära ja ülemised kinnitused katki, siis tellisin 10tk et liistu tagasi saaks.

Vasta
#12
Tundub et ei ole head ilma halvata. nimelt ei tee oma tööd enam juhi poolne kelner.
Kuna kôrvalistujapoolne töötab siis kahtlustan esialgu mingisugust juhtme / ühenduse viga. Eks uuel nädalal hakkab harutama sealt kuskult midagi..
Vasta
#13
Endiselt ei tee koostööd juhi poolne turvavöö suunaja/kelner. Pole veel viga suutnud tuvastada, vahest töötab, vahest mitte ja seoseid leida ei suuda hetkel.

Kütusekulu on kuidagi suuremaks läinud mulle tundub, sai siin vahepeal pikemaid otsi ka tehtud ja nüüd selle nädala lôpuga on linnasôidul selline 13+ sajale, vôibolla on normaalne ka Smile

Ülevaatusel sai ka käidud aga sealt saadeti tagasi ühe poole käsipidurit remontima ja väljalaskes on paar auku ka, pärast nende korda tegemist on ka ülevaatus olemas.

Aga mis uut positiivse poole pealt :

Uus sihik sai tellitud ja külge pandud.
Käigukangi nupu vahetasin puidust naha vastu.
Uued valuveljed sai alla 15" 195/65 rehviga.
Taha sai 15mm flants ka vahele pistetud, muidu istus kuidagi jube koopas tagumine ratas vôrreldes esimesega.

Viskan rattast ühe pildi ka, tervet autot ei saa pildistada, keegi pole viitsinud puhtaks autot pesta Smile

[Pilt: IMG_20180511_174752.jpg]
Vasta
#14
[Pilt: IMG_20180514_162221.jpg]

Täna sai siis rahakotti natukene ôhemaks tehtud jälle Smile
Vasta
#15
[Pilt: IMG_20180515_122859.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,615 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,564 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,903 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 7,394 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,398 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes-Benz CE230, C124 ville 13 10,305 23-04-2018, 01:37 PM
Viimane postitus: ville
  W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon misv2rkon 20 21,004 30-03-2018, 11:42 AM
Viimane postitus: misv2rkon
  MB C124 92' 3.0 81kw Egoolen 11 9,992 22-10-2017, 06:51 PM
Viimane postitus: Egoolen
  MB S124 2.5D 1990 - ervin ervinpunk 5 5,787 29-04-2017, 11:06 PM
Viimane postitus: ervinpunk
  MB 300CE, 1988, c124-SanderP SanderP 46 47,985 23-05-2016, 07:12 PM
Viimane postitus: SanderP



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne