Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
11-05-2018, 04:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2018, 04:28 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Kuna tegemist nö hobiautoga siis uurin juba varakult ette.
Pöhiaku (käivitusaku) asub kapoti all kuid kus asub teine aku?
Pöhiaku eemaldamiseks peab vist mingi ülemise kapotialuse liistu eemaldama-kuidas?
Ning kuidas neid laadida vöib-ikka tavaliselt klemmid lahti ja küljest ära, laadija taha ja laadituna tagasi ühendada?
Vahepeal uksed köva vötmega kinni.
Kas peab veel mingeid lisaprotseduure tegema kuna auto elektroonikat täis?
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Enne liistu kallale minemist on abiks kapott ka lahti teha.
Ma kardan(pead ei anna), et aku mille kallale sa minema pead asub siiski pagassis.
Ostad nutika laadija(mis on mõeldud AGM akudele) ja las ta seal vaikselt tiksub. Klemme pole vaja lahti teha.
Taas tuleb alustada pagasiruumi avamisega, siis veidi põhjamattidega tuuseldada ning suure tõenäosusega võid ka akuni jõuda.
Näpud on sul olemas ja tähed selged, mine kasvõi kola Youtubis ringi. Saad oma küsimustele vastused.
Herki
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Juutuub videoid täis, samuti peaks kapoti all mõlema aku laadimiseks klemmid olema. 221. igatahes on. Kui siiski peaksid akud maha võtma siis starteri aku eemadus ei muuda midagi, tagumise aku eemaldus jätab kella seisma, nullib läbisõidu (muidugi mitte üldise), paneb näiteks comfordi spordi peale ja kindlasti sada muud asja veel. Mälu eest hoolitseb kolmas aku. Miks neid uksi veel lukustama peab?
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Neid ei ole vaja niisama laadida.
Sellel autol on lausa kolm akut.
See auto võib seista kasvõi aasta aega.
Parda aku võib julgelt lasta tühjaks minna.
Veendu ainult, et uks võtmest lahti tuleb!
Võtmega uks lahti ja võtmest (keyless eemalda) käima.
Esimest akut kasutatakse ainult käivitamiseks.
Auto oskab ise oma akusid majandada ja laadida.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”