Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C216 2007 CL600 M275 esistange värvimine, küünalde vahetus jne?
#21
(21-04-2018, 08:32 PM)ville Kirjutas: Algatajale, küsi pakkumist Silberist või vii poole odavamalt Stihli juurde, ma teen ise ka nüüd nii Wink

Ära erutu, ma vaatasin vaid hinnanumbreid. Ja selge on ka see, et viimase 10ne aastaga on autoosade hinnad kogu maailmas tõusnud 20-50% kindlasti. Täna Silberis OE 12,57€ on ju tõsiasi, mille vastu sul ilmselt raske vaielda. ???
2008a oli ta ilmselt mingi 120EEK/tk.

Iriidiumid, jah, kestavad about 100000 tuhat, kui järjest sõita. Aga nad vananevad ka ajaga, kui lihtsalt seisavad ja läbisõit väike. Täpselt nagu ka hammasrimad, pidurimansetid, rehvid, tänapäeval ka temp. tundlikud andurid jne. (täna ostad poest auto, paned ta 10ks aastaks seisma, siis 10a pärast käima pannes ikka check engined jne põlevad, isegi kui vahepeal akut smartlaadida)

Ma olen kah töötanud Amservis, Inchcapes ja Mölleris, aga mingiks Opeli, Mazda, Land Roveri või Volkkari jumalaks end ei pea. Pisut kursis ehk olen.
Ja tänud pakkumast, praegu olen siiski päris vanade autode peal.

See on küll huvitav, et Silberi 11a ajalugu, aga küünlaid senini vahetatud pole...???
Aga selle töö laseks pigem ikka neil ära teha, eriti kui selle süütopooli mooduli hinda vaadata. (mis on Silberis juba 1800€/tk). Sest teoreetiliselt on see võimalik ka küünalde vahetusel ära lõhkuda ja kontor, kel seda riiulist võtta pole, võib lihtsalt väita, et ise läks katki.
Süütepooli on isegi volkkari puhul lõhutud (ja väga proffide puhul), siis läks uus pool töökoja korstnasse ja inimene maksma ei pidanud.
Usas "vaesed inimesed" isegi remondivad neid. (siin mingi algaja näide)
.

Vasta
#22
Hooldusraamatu väljavötted saadeti mulle piltidena meilile ja nüüd süvenenult need köik üle vaadates pole töesti kordagi küünlaid vahetatud. Alles sellel kevadel kui täitus 100.000km soovitati vahetada.

Eks tuleb Silberist hinnapakkumine küsida.

Autol hetkel suverehvid vist mälu järgi ees 255 / 45 / R18 taga 275 / 45 / R18.

Talvekaid kaasa ei tule.

Seega mis oleks sobiv talvenaastude mööt 18" puhul vast köik 4 rehvi siis 255 / 45 / R18?

Oskab keegi öelda mis ET/OFFSET C216 on?

Vahepeal mötlesin suveks 20" vaadata aga söidumugavuse pärast vist ei hakka üle 18" vaatama. Ei jaksa igas augus muretseda ega nüüd taas velg köver pole vöi vedrustus viga saanud. Tegemist pole siiski CL63-ga.
Vasta
#23
(24-04-2018, 06:33 PM)nostromo Kirjutas: Seega mis oleks sobiv talvenaastude mööt 18" puhul vast köik 4 rehvi siis 255 / 45 / R18?

Oskab keegi öelda mis ET/OFFSET C216 on?

Vahepeal mötlesin suveks 20" vaadata aga söidumugavuse pärast vist ei hakka üle 18" vaatama. Ei jaksa igas augus muretseda ega nüüd taas velg köver pole vöi vedrustus viga saanud. Tegemist pole siiski CL63-ga.
Kui sul 18 veljed erilaiused, siis ette on nähtud tagasillale siiski 275. ET on c216 tehaseveljedel 43, alla pannakse muidugi igasuguseid muid kaa.
Vasta
#24
18" hetkel siis CL600 2010 facelift originaalid-veidi igavad aga samas soliidsed ja kindlasti mugavamad kui 20" oleks:

[Pilt: 110650356.jpg]
Vasta
#25
(24-04-2018, 11:17 PM)Teet01 Kirjutas:
(24-04-2018, 06:33 PM)nostromo Kirjutas: Seega mis oleks sobiv talvenaastude mööt 18" puhul vast köik 4 rehvi siis 255 / 45 / R18?
Kui sul 18 veljed erilaiused, siis ette on nähtud tagasillale siiski 275....bla bla olen kõige targem, sest vaatasin ainult mis ratastega c216 tehasest välja veeres.
Sorry, natuke kiirustasin esimese vastusega. Erinevad interneti allikad siiski väidavad, et 9,5" laiusele veljele võib vabalt 255 laia rehvi panna. Ilmselt ka võimalik kõik neli talverehvi 255 laiusena alla panna isegi, kui on erilaiused veljed.
Vasta
#26
Eksisin oma varasemas vastuses, need siiski ei ole facelift originaalid, aga pre-facelift originaalid. Facelift originaalil on see keskmine pikem süvend kodaras umbes 2x laiem.

Talverehvi originaalmõõt on kõigis neljas nurgas 255/45
Vasta
#27
Rehvi ja veljevalik on kõige väiksem mure. Kas rehv on nüüd vähe laiem-kõrgem, hinda see suurt ei muuda.
Osta ära see auto! On jälle huvitav auto foorumis juures.

Kas nende mootorite puhul probleemi ei olnud, tihendid ja ootamatu õlileke?
Vasta
#28
Rehvimõõtude puhul ei pidanudki silmas et tuleks veidike soodsam vaid et saaks tehasepoolt soovitatud ametlikus mõõdus et hiljem mingeid veateateid sisse loopima ei hakkaks kuna see auto on juba paras arvuti. Aga see on jah hetkel viimane mure kuna suvekad veel korralikud.

Ideaalis võiks olla suveks 20" Pirelli P Zero:

ees 255/35/R20
taga 275/35/R20

ja talvenaastud Nokian Hakkapeliitta 8 kõik 4tk 255/45/R18.

Täna Hortis kontrolliti nii mehhaaniku poolt 1 tund kui elektriku poolt 1 tund ABC jne.

Midagi katastroofilist polnud. Kuigi suutsid väidetavalt tuvastada kerge õlilekke mootoril ja kerge niiskuse ühel amordil. Pean homme üle kontrollima kuna pole ise Eestis hetkel. Väga kahju et ei saanud ise juures olla.

Selge see et töökoja huvides on tuua autol välja võimalikult palju vigu võimaliku hilisema remondi osas kui omanik peaks otsustama nende töökoja kasuks.

Mida tähendab nt "kerge õlileke" amordil? Kas peaks hakkama mingeid tihendeid vahetama?

Mootoripadjad (3tk) väidetavalt kulunud. Kas selleks peab nüüd terve mootori üles tõstma ja lahti ühendama? Proovisõidul nagu erilist vibratsiooni ei tundnud.

Süütepoolide veateateid vist polnud.

Hortist küünaldevahetus (6.5€ küünal e siis tõenäoliselt Bosch) 384€.

Saatsin ka Silberisse päringu-seal 10€/küünal.

Silberi keretöid tehakse hoopis Tänassilma esinduses Piirimäe tee 14-eks peab sinna stange ette näitama.

Senised hooldused on piirdunud paraku kõige põhilisemaga:

mootoriõli + õlifiltrid ja salongifiltrid
jahutusvedelik ja pidurivedelik

Aut. kastiõli (5 käiku) vahetatud 60.000km juures nii nagu vist ette näeb. E järgmine 120.000 juures.
Vasta
#29
Noh, töökojal, kel järjekord ukse taga, polegi see vast kõige olulisem, et omale tööd rohkem saada.
Pigem see, et kui nad on auto üle vaadanud, siis keegi ei saaks öelda, et amort oli ju niiske, et KAS TE EI NÄINUD?
Ja leida 10a vana autot, mille amordid kõik 100% kuivad on, on suht keeruline.

Las amordistendist läbi, kui töötavad, siis las esialgu olla, lihtsalt tead, mis suunas liikuda, kui päris tuiama hakkab.

Sama teema on selle mootori õlilekkega. Nad lihtsalt peavad selle kirja panema. Aga tihti on ka nii, et kui suure mootoriga auto 3-4 kuud seisab, siis hakkabki lekkima. (suured vähekasutatud audid on eriti maiad müügisaalis loike tekitama). Kui ta uuesti igapäevakasutusele võtta , jääb leke kinni.

Esindus paneb kirja veel ka "klotsid läbi", kui kasvõi ÜKS neljast klotsist võibolla ei kesta järgmise hoolduseni. Et endale probleeme mitte tekitada.

Samuti puksid, mis on täiesti korras, aga mingi väike pragu kuskil sees, mis mitte midagi ei mõjuta. Aga uuena seda pragu polnud, järelikult läheb veana kirja.
Ära lase end väga häirida, vaata ise üle ja võta selliseid asju rahulikult.

.
Vasta
#30
Ma kardaks mootori õlileket rohkem, kui amordi oma. Oleneb muidugi kust mingi lekib.
Mu Cl600-l keeras kunagi vahejahuti õlileke mootorijuhtmestiku ka pekki, ilmselt avastati viga liiga hilja.
Amort on amort, seda saab asendada või lasta taastada, peaasi, et leke nii suur ei ole, et süsteem õlist tühjaks jookseb, siis saad pumpa ka vahetada.
Kõikidele ABC vedrustuse omanikele ütlen lihtsalt vihjena, et kui ABC-pump undama hakkab, siis on suure tõenäosusega leevendi läbi, pumpa vahetada pole tarvis, taastatud leevendi saab 170-ga. Mul muidugi õnnestus mõlemad vahetada, sealt õppisingi.
Mootoripadi maksab ca 70 euri/tk ja nende vahetus võtab mõne tunni.
Miks Silberis kontrollida ei lasknud? Sealt oleks ilmselt kõige täielikuma nimekirja vigadest saanud ja pärast hea hinda kaubelda.
P.S. sellel autol pm ei tunnegi, mis diameetriga rehv all on. Tõsi, mida suurem, tuleb rohkem auke jälgida ja seda velgede huvides.
Vasta
#31
No vigu ikka leiti nagu arvata vöis:

[Pilt: 79534-1.jpg]
[Pilt: 84576-2.jpg]
[Pilt: 28632-3.jpg]

Samamoodi leiti 2012 ka Silberautos 5,5 aasta vanuse G55K korral mitu lk vigu. Samas remontisin seal vaid konditsioneeritoru ja tegin ölivahetuse.

Natuke tilkus nii 10 tilka kuus vast. Ja vist korra pidin ka ca 0.5L öli lisama kuid muid probleeme polnud ja ka uus ostja oli väga rahul kuni müüs vaheltkasuga edasi.

Ehk neid köiki märkusi ei saa surmtösiselt vötta-muidu jäädki parandama.

Tähtsaim siiski mootor ja ABC.

Katsun uurida mida see endast hölmab:

1. Soonrihm(ad) (seisukord, pinguti) - Vajab remonti
Rihmaliin vajab remonti"


"Mootor V-vahelt öliniiske"
Vasta
#32
Olgu varjatud vead või mitte aga jällekord müüja reklaamib, et müüb "väga heas korras" kaupa Smile
ABC süsteemi hoolduse kohta ka info eeldatavasti puudub.
Samas on raske uskuda, et ca 10 a CL-klassi autol poleks ühtegi viga.
CL500 on tõesti selle kõrval "puhkus".
Cl55 AMG
Vasta
#33
Silberi hinnapakkumine küünaldevahetus (NGK küünlad) 450€

Senised hooldused:

1) 26.5.2008 3879 km

Mootoriöli

2) 15.5.2009 7776 km

Mootoriöli
Pidurivedelik
Tolmufilter

3) 4.5.2010 17.097 km

Mootoriöli
Kombifilter

4) 9.5.2011 26.878 km

Mootoriöli
Pidurivedelik
Kombifilter
Öhupuhastuselement

5) 11.5.2012 35.726 km

Mootoriöli
Kombifilter

6) 16.5.2013 47.072 km

Mootoriöli
Pidurivedelik
Jahutusvedelik
Kombifilter

7) 9.5.2014 59.926 km

Mootoriöli
Automaatkasti öli
Kombifilter

8) 27.4.2015 70.882 km

Mootoriöli
Pidurivedelik
Kombifilter
Öhupuhastuselement

9) 14.4.2016 81.545 km

Mootoriöli
Jahutusvedelik
Kombifilter

10) 21.4.2017 94.151 km

Mootoriöli
Pidurivedelik
Kombifilter

11) 20.4.2018 104.000 km

Mootoriöli
+ filtrid (selle kohta hetkel täpsem info puudub)

Kuidas saab nt pidurivedelik olla niiskust täis kui alles aasta tagasi vahetati pidurivedelik ja aastane ls ca 10.000km?
Vasta
#34
Lubatud rehvimõõdud antud mudelile:

255/45 R18 99Y
255/40 R19 96Y
255/40 ZR19XL
255/35 ZR20XL
255/45 R18 99V M+S
275/45 R18 103Y
275/40 R19 101Y
275/40 ZR19XL
275/35 ZR20XL
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#35
Tänud.

255/45 R18 99Y
255/45 R18 99V M+S
275/45 R18 103Y

255/40 R19 96Y
275/40 R19 101Y
255/40 ZR19 XL
275/40 ZR19 XL

255/35 ZR20 XL
275/35 ZR20 XL

Plaanis vist 20" suvekateks kunagi tulevikus ette 255/35 ja taha 275/35.

Loodetavasti ei möjuta väga mugavust vörreldes 18".
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Rooli vahetus Lfanat 0 1,017 19-06-2022, 06:01 PM
Viimane postitus: Lfanat
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 5,112 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  C216 "kleepuvad" nupud nostromo 4 4,115 29-05-2019, 04:54 PM
Viimane postitus: nostromo
  2007 CL500 sarniiri + öötshoova vahetus nostromo 23 13,416 27-05-2019, 07:22 AM
Viimane postitus: stihl
  C124 turvavöö etteandja kolmnurga vahetus JNS 1 2,643 14-04-2019, 08:56 PM
Viimane postitus: Mike22
  C216 automaadi panemine neutraali peale ja pikemalt sõitmine ülestõstetud asendis? nostromo 4 4,032 14-01-2019, 05:22 PM
Viimane postitus: nostromo
  C216 akude laadimine + klaaside algsätete taastamine nostromo 19 12,418 19-10-2018, 08:18 PM
Viimane postitus: nostromo
  C216 pukseerimise konks ak75 2 3,441 01-08-2018, 10:56 AM
Viimane postitus: ak75
  2007 C216 CL500 tagumine parem ABC-amort õline varuosakood:2213206413 nostromo 2 3,895 03-07-2018, 11:39 AM
Viimane postitus: nostromo
  C216 esitule pirnide vahetamine ak75 5 5,489 22-05-2018, 06:03 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne