Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C216 2007 CL600 M275 esistange värvimine, küünalde vahetus jne?
#1
Olevat väga mahukas töö tänu stanges leiduvatele paljudele anduritele.

Kus oleks mõistlik teostada et pärast ikka kõik andurid ka tööle hakkaks-nt Värvaltransis?

On alt nurgast üsna kriibitud ning keskelt alumine riba vajaks ka vast paar grammi pahtlit. Katki pole.

Värvikood: 775U IRIDIUM SILVER-METALLIC FINISH kui see oluline.
Vasta
#2
Ütlen ainult üht - see on väga keerukas ja VÄGA detailide rohke stange.
Ainuõige tulemus saavutub siis, kui võtad stange eest (See on päris aja-/teadmistemahukas töö selle auto puhul) ja eemaldad parkimisandurid.
Selleks aga tuleb kogu stange seest tühjaks teha, kõik kandurid, raamid, klambrid, plastid, pesurid, katted, udukad jnejne.
Värvid eraldi stange naha ja andurid, viimased loomulikult ilma tihenditeta.
Kokkupanekul oleks normaalne panna ka kõik uued tüüblid (ca 30 tk).
See auto on keerukas ja eeldab teaadmisi.
300 värvimine + 300-400 komplekteerimist on täiesti OK.
Tee endale teene ja ära anna saamatutele seda lõhkumiseks.
Ja ma tean, mida räägin. Olen selle auto pulkadeni lahti võtnud ning kokku pannud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
600-700€ täiesti vastuvõetav summa-peaasi et korralikult tehtaks.

Kus sa julgeksid seda soovitada teha? Ehk keegi kes ei teeks seda päris esimest korda.
Vasta
#4
Vahet pole, kes teeb, kerefirmasid, kes oma käe alt tuhandeid autosid läbi lasknud on ju päris palju. Seesama Värvaltrans, Hiteh, Ammeco jne, you name it, kuni Silberini välja. (miks mitte ka sealt pakkumine võtta, neil on MB tyybel kohe riiulist võtta ja diagnostikasoft kõige parem)
Head kerefirmat iseloomustab see, et neil on järjekord ja pakuvad sulle aega alles 2-4 nädala pärast. (mul on kõrval üks kerekontor, kes ütlevad, et tule homme, aga sealt saad traadi ja isepuurivatega tehtud töö)
Veel paremat kerefirmat iseloomustab see, et nad pakuvad sulle tasuta mingit oma renoo/matsta panni sõitmiseks, niikaua, kui sinu oma töös on.

Aga ühe asjaga pead sa arvestama, et kui ükskõik, kui kuldse või titaanse käe või 100 aastase töökogemusega mees sel 11a vana autol mingi plastkõrva kuskilt ära lõhub, siis see lihtsalt on niimoodi.
Plastid on tehtud, et nad katki läheks, juhtmed on tehtud, et nad laguneks ja enam voolu ei juhiks jne. Seda nimetatakse planeeritud vananemiseks.
124 oli viimane, kus nad seda veel ei planeerinud.

.
Vasta
#5
Hõbedase värvi puhul võib vaid õnne soovida. Ammeco värvis mul ühe hõbedase auto tagastanget 3x vist kunagi, et autoga ühte värvi oleks.
Sa oled auto ära ostnud või remondid virtuaalselt autot, mida sul veel pole?
Vasta
#6
Osade metallikutega ongi nii, et ei pruugi esimesel korral õige saada.
Ja siis tehaksegi mitu korda.

Mul kunagi Jaguari ukse (kolmekihiline pärla) kohta ütles üks Benefiti koolitusega autoesindus, et nad ei saa seda kohe kindlasti paika ja soovitasid auto kunagi originaalselt ülevärvinud maaler üles otsida. (auto oli 8a tagasi Eestis värvitud)

Kuna värvi tooni mõjutab muuhulgas ka see, kuidas konkreetne maaler oma püstolit liigutab...
Minu maalril polnud kohe aega ette võtta ja sõita oli a`la ülehomme vaja, tegin siis ise.
Koodi järgi värv, kõik jutud jne.

Loomulikult läks pekki....Crybaby

.
Vasta
#7
Krt, kui kolm korda värvitakse asja, et toon samaks saada, siis see näitab ka üht-teist...

Ma küsiks sama - Sa oled auto ära ostnud või remondid virtuaalselt autot?
Küsi esmalt omaniku käest, kas see on üle värvitud või ei. See värvkate nägi oma LS kohta väga värske välja.
Ja sellel autol on tehasest tulles ka U-kodiga lakk, mida vähesed raatsivad peale lasta, enamasti kogemuste puudumise, mitte hinna tõttu.
Stange on nii nurgeline, et seal hõbedase erinevus silma ei karga (erinevalt esitiivast või uksest).
Mina olen leidnud endale väga usaldusväärse keretööde teostaja, lausa väga väga.
Seal on tööl ka SA endine väga hea käega maaler, järjekord korralik ja reklaami ei vaja.
Kui see auto ja värvimine Sul reaalne on, siis kirjuta.
Virtuaalselt ei värvi keegi asju, seal asutuses mitte.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Hetkel veel pole ostnud aga targem on neid asju juba varakult uurida.

Käis täna Silberautos A-hoolduses. Soovitati ka küünlad vahetada-mis selle hind vöiks ligikaudu olla?

Samas nüüd möistan kui mönusad on aktiivsed külgpadjad kurvides mis sind mönusalt toetavad.

Vist oli mingi probleem ka juhipoolse tagumise aknaga mis ei töötanud. Läheb kolmapäeval kontrolli-eks siis näeb täpsemalt.

Vasta
#9
Ütleme nii, et 90% keretööde fimadest, mis sa google abil leiad, on kõik kindlustuse keissidega paksuks sööded ja see on neid laisaks teinud. Asju tehakse üle jala sest suurem osa inimesi ei oska või ei viitsi nuriseda, kui miskit valesti on.
Vasta
#10
(20-04-2018, 11:54 PM)nostromo Kirjutas: Käis täna Silberautos A-hoolduses. Soovitati ka küünlad vahetada-mis selle hind vöiks ligikaudu olla?

Eeeeem, Silberilt siis ei küsinud, mis see töö maksab???
Ega keegi teine ju ei tea selle asja mahtu, pole nagu rahvaauto mootoriga just tegu...Eusa_wall
.
Küünlad ise ei maksa suurt midagi, vaatsin, mingi NGK komplekti saab juba alates 200€ kätte...

.........

Mis puutub kindlustuste poolt paksuks söötmist, siis ega see nii lihtne ei olegi nagu tavainimesele tundub.
Ma tean üsna hästi kahte kerefirmat, kes on põhja läinud just selle pärast, et tegid kindlustustele s..tta tööd ja kundet nö. tänavalt leida ei oska. (sest riigikeelt ei oska jne 100 häda)
If`ile tehti tagatiiva vahetus, esitati arve, If vaatas auto üle, sai aru, et vahetatud oli ainult koopaserv ja teatas, et nägemist, see jääb meie poolt viimaseks tellimuseks.
Ja kindlustused absull ei ole huvitatud inimesele halva töö tegemisest, sest neil on omavahel kõva rebimine ja keegi ei taha Õhtulehest lugeda, et ntx Ergo tegi mul auto sitasti korda. Inimesed hakkavad ju jalgadega hääletama.

.
Vasta
#11
Küünalde vahetusel pead arvestama ca 600-700euriga. Seal peaks olema 24 küünalt, tüki hinnaks võid arvestada 20-25eur koos luttidega pluss vahetus. Vähemalt enda 600-sel oli kunagi nii.
Vasta
#12
Tere,

Küünlad on nii eilne päev... Kui vahetuseks läheb, siis pane juba ledidWink
Küünlavalgus on küll mõnus-romantiline aga 500 on ikka kärts ja mürts.
Paned korralikud 7000K ledid ja siis on cool!

PS! Muide, ledid peavad kauem vastu ka kui küünlad. Lesven selle üle muidugi rõõmus ei ole, kui vahetustasud saamata jäävad, aga küll nad hakkama saavad.

tervitades,
Herki
Vasta
#13
(21-04-2018, 09:01 AM)ville Kirjutas: Küünalde vahetusel pead arvestama ca 600-700euriga. Seal peaks olema 24 küünalt, tüki hinnaks võid arvestada 20-25eur koos luttidega pluss vahetus. Vähemalt enda 600-sel oli kunagi nii.

????
25€ x 24 = 600€. Kas tööraha on siis vaid 100€?

"Lutt" maksab Silberis 4€/tk, kas see nüüd 10a vanal autol pekkis on, ei tea. Peab vaatama in situ.
Originaalküünal koodiga A0041591403 maksab Silberis 12,57€/tk, mujalt leiab ka NGK-d 8,32€/tk või Boschi oma 6,56€/tk. (kelle küünalt Mercedes-Benz pakib, ei tea, aga ise nad seda kindlasti ei tee, eks ta üks neist tootjatest on)
Juhul, kui paari tunniga vahetuse ära teeb, on ikkagi kogumaksumus max ca 353€

Ehk siis pole hullu. Ma olen V12 Jaguaril küünlaid vahetanud, seal tuli pea terve päev seal mootori otsas elada, et ligi saada, kondipump jne eest ära võtta ja 100 muud jama. Eusa_pray

.

Vasta
#14
(21-04-2018, 02:01 PM)stihl Kirjutas:
(21-04-2018, 09:01 AM)ville Kirjutas: Küünalde vahetusel pead arvestama ca 600-700euriga. Seal peaks olema 24 küünalt, tüki hinnaks võid arvestada 20-25eur koos luttidega pluss vahetus. Vähemalt enda 600-sel oli kunagi nii.

????
25€ x 24 = 600€. Kas tööraha on siis vaid 100€?

"Lutt" maksab Silberis 4€/tk, kas see nüüd 10a vanal autol pekkis on, ei tea. Peab vaatama in situ.
Originaalküünal koodiga A0041591403 maksab Silberis 12,57€/tk, mujalt leiab ka NGK-d 8,32€/tk või Boschi oma 6,56€/tk. (kelle küünalt Mercedes-Benz pakib, ei tea, aga ise nad seda kindlasti ei tee, eks ta üks neist tootjatest on)
Juhul, kui paari tunniga vahetuse ära teeb, on ikkagi kogumaksumus max ca 353€

Ehk siis pole hullu. Ma olen V12 Jaguaril küünlaid vahetanud, seal tuli pea terve päev seal mootori otsas elada, et ligi saada, kondipump jne eest ära võtta ja 100 muud jama. Eusa_pray

.

No mul tegi seda krooni ajal Jaanis Koovit Rakveres. Küünal koos lutiga maksis 325 eeki ja lutid pidi igaljuhul vahetama, vähemalt nii ta soovitas. Kokku võttis sel ajal 10000 eeki. Vot nii.
Vasta
#15
(21-04-2018, 02:32 PM)ville Kirjutas: No mul tegi seda krooni ajal Jaanis Koovit Rakveres. Küünal koos lutiga maksis 325 eeki ja lutid pidi igaljuhul vahetama, vähemalt nii ta soovitas. Kokku võttis sel ajal 10000 eeki. Vot nii.

Täna vist enam nii ei ole, et iga isehakanud remondiettevõte müüb auto omanikule lisaks mingile tööle ka luti pähe...Eusa_whistle
Vot tak. Saan aru, mis keelele sa vihjad.

.

Vasta
#16
Vahetusvälp soovituslikult 12-15k km.
Küünlad koos juhtmetega. Parimal juhul ka poolid vahetada.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#17
(21-04-2018, 03:54 PM)stihl Kirjutas:
(21-04-2018, 02:32 PM)ville Kirjutas: No mul tegi seda krooni ajal Jaanis Koovit Rakveres. Küünal koos lutiga maksis 325 eeki ja lutid pidi igaljuhul vahetama, vähemalt nii ta soovitas. Kokku võttis sel ajal 10000 eeki. Vot nii.

Täna vist enam nii ei ole, et iga isehakanud remondiettevõte müüb auto omanikule lisaks mingile tööle ka luti pähe...Eusa_whistle
Vot tak. Saan aru, mis keelele sa vihjad.

.

Jaanis on jah suht isehakanud mees Big Grin Mu teada üks eredamaid tähti üldse Mercedeste alal ja Silberis, kuigi ta enam seal ei tööta. Aga las ta jääb, Stihl teab paremini.
Algatajale, küsi pakkumist Silberist või vii poole odavamalt Stihli juurde, ma teen ise ka nüüd nii Wink
Vasta
#18
Rahu. Pole jöudnud veel Silberist küünalde pakkumist küsida. Müüja pole loomulikult üleliigsetest kulutustest huvitatud seega tema seda ära teha ei lasknud.

600-700€ küünalde eest tundub küll veidi kröbe aga eks paistab. Arvasin ka nii 300-400€ kanti.

Ei teadnudki et küünalde vahetusvälp nii väike on 12.000-15.000 km.

Jaanis Koovit Rakveres on ka minuteada 1 kogenumaid mersude alal. Paraku ta üsna höivatud ning tegutseb vaid Rakveres.
Vasta
#19
Siim tänud hoiatamast-eks tuleb see ära teha kui peaks auto ostma. Parem vahetada küünlaid kui süütepoole (2tk kokku ca 3000€).

Mida siis eelistada-kas originaalküünal tähendab Boschi küünalt millele MB logo pealetrükitud ning 2x hind? Originaaljupid on lahedad aga kuskilt läheb ka piir-pole ju mötet sisult täpselt sama asja eest 2x rohkem maksta:

Originaalküünal koodiga A0041591403 maksab Silberis 12,57€/tk, mujalt leiab ka NGK-d 8,32€/tk või Boschi oma 6,56€/tk

Samamoodi ju akuga-Boschi AGM tippaku millel MB kleepsud peal 2x hind.

Seni on autol vaid Silberauto ajalugu 11 aastat=104.000 km (igal kevadel tehtud hooldus)-vöimalusel sooviks seda jätkata aga päris niisama ka ei tahaks maksta.

Eks tuleb vötta Silberi, Horti jne hinnapakkumised ja kui vahe just 2x pole siis eelistada vast ikkagi Silberit. Täielik esinduse ajalugu loeb ka midagi.

Teen hetkel lihtsalt eeltööd-eks siis saab konkreetsemalt öelda kui peaks antud auto kasuks otsustama.

2 pauku on ka 2013 ja 2015 kuni 500€ ja üle 2000€. Mölemad tehtud Silberis-väidetavalt kriimud paremal uksel ja paremal tagatiival.

Samas on ka esimene reg märk eestvaadates vasakult kövasti kriibitud ehk siis kuskile vastu söitnud. Esistange vahed on siiski korrektsed. Omanik oli naisterahvas.

Vasta
#20
Kindlasti ei tee küünalde tihedam vahetamine midagi halba vaid pigem ikka vastupidi. Samas loota, et see päästaks M275 mootori puhul süütepoolide vahetamise vajadusest on ennatlik.


(22-04-2018, 12:15 AM)onu_siim Kirjutas: Küünlavälp on 100 000km/4 aastat (M275). Süütepoolide huvides v6iks muidugi neid pigem tihedamini vahetada.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Rooli vahetus Lfanat 0 1,017 19-06-2022, 06:01 PM
Viimane postitus: Lfanat
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 5,111 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  C216 "kleepuvad" nupud nostromo 4 4,115 29-05-2019, 04:54 PM
Viimane postitus: nostromo
  2007 CL500 sarniiri + öötshoova vahetus nostromo 23 13,416 27-05-2019, 07:22 AM
Viimane postitus: stihl
  C124 turvavöö etteandja kolmnurga vahetus JNS 1 2,643 14-04-2019, 08:56 PM
Viimane postitus: Mike22
  C216 automaadi panemine neutraali peale ja pikemalt sõitmine ülestõstetud asendis? nostromo 4 4,032 14-01-2019, 05:22 PM
Viimane postitus: nostromo
  C216 akude laadimine + klaaside algsätete taastamine nostromo 19 12,418 19-10-2018, 08:18 PM
Viimane postitus: nostromo
  C216 pukseerimise konks ak75 2 3,441 01-08-2018, 10:56 AM
Viimane postitus: ak75
  2007 C216 CL500 tagumine parem ABC-amort õline varuosakood:2213206413 nostromo 2 3,895 03-07-2018, 11:39 AM
Viimane postitus: nostromo
  C216 esitule pirnide vahetamine ak75 5 5,487 22-05-2018, 06:03 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne