Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 E220 ei käivitu (mootor ei käi üldse ringi)
#1
Tere,

äiapapa W124 facelift E220 ei läinud enam tööle. Sõitis ilma mureta, parkis, tegi tööd ja enam masin ei käivitu.

1) kõik tuled lähevad armatuuris ilusti põlema
2) kui esimest korda süüde sisse keerata, siis bensiinipump lööb u 2 sek, siis jääb vait
3) kui võti keerata start asendisse, siis on kuulda, et pump lööb sellel ajal, kui võti viimases astmes ja katkeb kohe, kui võti tagasi lasta
4) starter ei rakendu üldse (ehk siis mootor ei käi ringi)
5) pole otseselt kuulda, et ka starteri pendiks tugeva "klõksu" teeks
6) kuulda on hästi vaikselt relee klõpsu, kui võti start asendisse keerata
7) sama seis "P" ja "N" asendis
8) kui hoida võtit näiteks start asendis, on kuulda, et pump vaikselt lööb ja kui liigutada käigukang näiteks "R" asendi peale, siis koheselt takistab pumba töö - ehk siis järeldan, et käiguasendi andur töötab? Või järeldan liialt rutakalt seda?
9) üks kord (u kuu tagasi) on sarnane asi veel juhtunud aga kuna ma seal juures ei olnud, siis väidetatavalt aitas, kui liigutas "N" asendisse. Samas ma ei saa garanteerida, et kõik täpselt nii oli ja kas üldse sama viga oli tol korral.
10) prooviti ka uksi sulgeda ja uuesti avada puldist jne. see miskit abi ei andnud.

Minu järgnevad tegevused:
Starterit natukene "koputada"
Starterile otse vool peale.
Muidugi jäi ka kaitsmekarp kontrollimata, sellele viskan kah pilgu peale.

Mida te veel soovitate?
Ehk on tegu mõne tüüpvea kirjeldusega, mida mina ei teagi nende E220 "kantpeade" juures.
Kas immo saab sellist kala tekitada või pigem on MB immo seotud kütusepumbaga ja mootor ketrama ikka peaks?

Palun abi!
Vasta
#2
Ma ei ole kindel, et W124 on samamoodi, aga minu automaatkastiga W123 bensukal oli kunagi sama asi. W123 kastist välja tuleva võlli ümber on lüliti, mis peaks aru saama, kas käiguvalits on sees ehk asendis D või hoopis asendis P/N. Käiguvalitsa D asendis ei lubata starteril mootorit käivitada. Minu auto lüliti oli katki, aitas lüliti vahetus. See ei olnud keeruline tegevus, kui pääseda tõstukile. Ehk on W124-l ka sarnane lüliti olemas.
Vasta
#3
W124 peaks see andur olema kasti küljes, kui ma ei eksi.

Miks ma natukene seda välistan on põhjusel, et kui ma hoian "P" või "N" asendis käigukasti ja keeran võtit start asendisse, siis tuleb pump järgi. Kui ma samal ajal hoian start asendis ja liigutan käigukangi mõnele muule asendile, siis kohe ka kütusepump vait jääb, olgugi, et hoian võtit start asendis. Mõni targem võib selle ümber lükata aga teoorias see võiks su viidata et antud anduriga on asi korras.

Vasta
#4
Kontrolli starter kõigepealt siis saad edasi mõelda.
Vasta
#5
Ma ei saa samuti aru, miks sa selle bensupumbaga tõmbled, kui mootorit keegi isegi ringi ei aja.
Kuidas talle immo peale pandud on (kui on), seda ei luuleta sulle ükski foorum välja, sest see on iga elektriku omalooming. Ja panna kedagi tagantjärgi oletama, et kas Picasso värvis selle joonekese parema või vasaku käega, oleks rohkem nagu selgeltnägijate teema.

Ehk siis esimesena ma viskaks selle immo sealt minema, kui ta on. 124 pole vast varastele enam ahvatlev auto, aga immoplokid on neil vananenud küll.
(just eile viskasin ühelt 99a passatilt ta vahelt minema, kord töötas, kord mitte ja sel oli 2 katkestust, starter ja diislipumba mingi ots)

Kui starter, süüde sees ja releeklemm suure plussiga lühistades töötab, jääbki üle vaid ahel süüteluku põhi > kasti lüliti > starterini juhe.
Starterile otse vool peale anda võtab aega 5 sekki, postituse tegemine pisut rohkem....Eusa_whistle

Starteri ELEKTRISKEEM on tal lihtsam, kui jõulupuu tuledel. ja nagu skeemilt näha, pole starteriahelas mitte ühtegi kaitset.


.
Vasta
#6
Tänud info eest.
Mõnel inimesel on muud huvid (töö, pere, lapsed, trennid jms.). Tõesti starteri peale voolu andmine võtab vähe aega, nagu ka öeldud siis täna see plaanis on. Aga vaat kui oled 2 tundi aktiivselt trenni teinud, auto on pargitud kitsasse pehme pinnase parklasse (mis praeguse aastaajal on paras porimülgas), siis tõesti esimese hooga ei lähe õhtul pimedaga auto alla võimlema. Vaid paned plaani paika ja uurid targematelt veel võimalike lahendusi enne kui järgmine päev masina kallale minna. Niisama läbi iroonia ka stiilis "viska" immo minema, "postituse tegemine võtab rohkem aega" jutustamise jätab suht matsi mulje, kui keegi pisut abi palub, aga see selleks. Tänud kaasa mõtlemast.
Vasta
#7
Vaata, foorumis pole selgeltnägijad, kes suudavad neti teel diagnoosida su pereseisu ja hobisid ja kui suures mülkas su auto seisab Smile
Vasta
#8
Starteri ahela pistik(3-klemmi) tuleb pidurivõimendi juurde, sealt saaks voolu peale anda. Keskmine klemm vist oli, kõige jämedam.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
(20-04-2018, 09:09 AM)-Liitlane- Kirjutas: jutustamise jätab suht matsi mulje,

Sul täitsa õigus, ma olengi mats....Eusa_clap
Suguvõsas pole ühtki siniverelist, kõik vaid talumehed.

Aga kui Hents seda mõtleb...

[Pilt: x27-5407163592895548270.jpg]


...siis ma pakun, et keskmine on starteri juhe....Sakslane on omas keeles jutu kah juurde kirjutanud.
(näeb välja ka nagu oleks 2,5 VI/WT)
Ja polegi vaja taskust võtmekibuga kätt kuhugi mootori vahele toppida, et st. lühistada.


.

Vasta
#10
Just nii. Pärast õlivahetust hea starterit ringi lasta enne taaskäivitamist .
Käigukasti jooksevad ka 2 lillat jämedat, mida siis P ja N asendis lühistatakse. Pistik kusagil juhi poolel salongis. Läbiviik kerest.
Võid sealt need 2 ära sillata, et veenduda kasti lüliti töös...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#11
Tehase immo katkestas samuti starteri, s.t. kui puldist peal ja avad ukse võtmega siis starter järgi ei tule.
Vasta
#12
(20-04-2018, 09:24 AM).Alar. Kirjutas: Vaata, foorumis pole selgeltnägijad, kes suudavad neti teel diagnoosida su pereseisu ja hobisid ja kui suures mülkas su auto seisab Smile

Sellest tulenevalt elementaarne viisakus ongi, et kui midagi asjaliku öelda on, siis ütle, kui ei, siis niisama kedagi läbi lillede lolliks pole mõtet tembeldada.

Stihl ja hents99 - tänud, sellest mis te siia praegu lisasite on väga palju abi, vastasel korral oleks üritanud sama jama põhja alt teha.
Tunni-paariga saan auto ligi - loodan parimat. Elekter ei ole mu sõber, ehk pääsen kergelt.

python - tänud info eest. Seda tahtsingi teada, et kas tehase immo ka starteri W124-l vakka paneb.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 98 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2017, e220, S213 eel-soojenduse kaug-juhtimine puldiga!? intel666 1 129 18-10-2024, 04:40 PM
Viimane postitus: intel666
  2016 E220 125kW palju omanikuvahetusi+vöörandamisest teatamine? nostromo 3 328 06-09-2024, 07:56 PM
Viimane postitus: väikemees
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 664 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 e220 vilisev heli,jōuetus trancer01 2 447 03-09-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 333 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne