27-03-2018, 09:56 PM
Üsna veider näeb välja.
Kui 124 paberile joonistati, polnud 4 matic vist päevakorras.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans
MB E 300 TD 4 matic W124
|
27-03-2018, 09:56 PM
Üsna veider näeb välja. Kui 124 paberile joonistati, polnud 4 matic vist päevakorras.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
28-03-2018, 12:40 AM
Mul kunagi diisel S124-ga arvati ülevaatusel esmalt et katki
28-03-2018, 05:20 AM
eBay ja enamus kohti vastab et toode puudub
28-03-2018, 08:20 AM
(27-03-2018, 05:06 PM)Treiku Kirjutas: Sellised detailid vahetatakse ikka paarikaupa ja uute vastu (kui just müügi jaoks paska ei tehta). Mis masina VIN on? Ära ole nii kategooriline ja mustvalge. Ma olen isegi margiesindustes töötades vahetanud neid ühekaupa, juhul, kui all on originaalvedrud ja mitte "paskagi" ei juhtu. Loomulikult alla on läinud ka VIN-i järgi originaalvedru. See "kahekaupa" jutt on tulnud sellest, et kui sa suvakunde suht vanal autol vahetad ühe mingi Kileni vms alla ja teine jääb muu firma oma või originaal, siis võib auto viltu jääda. Aga ei pruugi. Et kliendi võimalikku inisemist vältida, siis vahetatakse paaris. Siin, hobiauto puhul on täitsa savi, kuidas neid vahetada. info@carus-parts.de võiks kirjutada ja küsida, et kas neil on või kui pole, kaua aega läheb. Küll nad selle kuskilt välja võluvad. See 230€/tk on täna veel täitsa hea hind, homme vast sellega enam ei saa, siis on 500.... .
29-03-2018, 11:53 AM
@Stihl
Nii palju kui on inimesi on ka eriarvamusi, kes vahetab ühekaupa, kes kahekaupa ja kes peab kõige õigemaks üldse veermikudetaile lammutusest osta Kui teha endale, siis teha korralikult ja kergem on ühe tööna mitu detaili vahetada, kui hakata iga detaili pärast eraldi pusima. Endal ka süda muidugi rahul kui tead, et sai hea, aga see on võib-olla minu perversne fetiš. Muidugi siinkohal on vahe ka autol ja autol. Kirstule pole mõtet uusi naelu sisse taguda.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
30-03-2018, 10:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2018, 04:26 PM ja muutjaks oli stihl.)
Tahad vaielda? Ok....
1. Ongi erinevaid arvamusi. Kui teed KLIENDILE, kes sulle palka maksab, siis tee korralikult. Nii on õige töökoja mõte. Endale võid mida iganes teha. See "endale tegemine" on rohkem nõukast pärit haltuura vastand. Täna on teistpidi. VAG, kelle süsteemis ma mingit aega töötasin, lubas ka vanematel autodel vedrusid ühekaupa vahetada. Ja kui garantiiautol läks üks puruks, siis maksti samuti vaid ühe vedru vahetuse eest. 2. Teeninduses on kasutusel selline väljend nagu kattuv töö, IYNWIM. Näiteks: sidurikorvi vahetusel ketta ja surveka vahetus on kattuv töö; esiratta laagri vahetusel teise poole laagri vahetus ei ole kattuv. Ja raha loeme me kõik, meie kliendid teevad seda samuti. 3 Kui kirst on tamme- või saarepuust ja ntx. 70a vana, siis on ta hulka kõvem, kui tutikas männipuust tehtud asi. Ja et vanale saarele näiteks naela sisse taguda, siis pead lausa augu ette puurima, kui ntx peenike nael on. (Been there...) Nii kõva on see puu. Nagu teemaalgataja autogi.... .
30-03-2018, 11:08 AM
02-04-2018, 08:55 AM
niemöller.de ehk aitab !
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|