Postitused: 65
Teemad: 25
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
Selline perevagun siis hetkel liikuriks.
Küsimus tehase webasto kohta.
Kui auto töötab/sõidab siis webasto toimetab ilusti ja kütab ruttu nii toa kui mootori soojaks.
Kohapeal nupust lülitades käivitub ja hetke töötab ning lülitab uuesti välja end, jahutab ning kõik.
Menüüst laseb kellaajad paikka sättida aga timerit ON asendisse ei saa seadistada.
Orginaal pult kadunud.
Väike aku on uus pandud, aga vahepeal peale käivitust ikkagi lülitab osa elektrit tagant ära ka peale aku vahetust. Kas võib olla ka suur aku kehvapoolne?
Saab ehk diagnostikaga abi või lõhnab millegi muu järgi.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Ilmselt suur aku kehvapoolne. Testida saad, kui paned laadija taha ja kero tööle. Üldiselt see webasto tarbibki päris palju särtsu...
Herki
(20-02-2018, 11:11 PM)roodla Kirjutas: Selline perevagun siis hetkel liikuriks.
Küsimus tehase webasto kohta.
Kui auto töötab/sõidab siis webasto toimetab ilusti ja kütab ruttu nii toa kui mootori soojaks.
Kohapeal nupust lülitades käivitub ja hetke töötab ning lülitab uuesti välja end, jahutab ning kõik.
Menüüst laseb kellaajad paikka sättida aga timerit ON asendisse ei saa seadistada.
Orginaal pult kadunud.
Väike aku on uus pandud, aga vahepeal peale käivitust ikkagi lülitab osa elektrit tagant ära ka peale aku vahetust. Kas võib olla ka suur aku kehvapoolne?
Saab ehk diagnostikaga abi või lõhnab millegi muu järgi.
Postitused: 65
Teemad: 25
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
(21-02-2018, 12:03 AM)herki Kirjutas: Tere,
Ilmselt suur aku kehvapoolne. Testida saad, kui paned laadija taha ja kero tööle. Üldiselt see webasto tarbibki päris palju särtsu...
Herki
(20-02-2018, 11:11 PM)roodla Kirjutas: Selline perevagun siis hetkel liikuriks.
Küsimus tehase webasto kohta.
Kui auto töötab/sõidab siis webasto toimetab ilusti ja kütab ruttu nii toa kui mootori soojaks.
Kohapeal nupust lülitades käivitub ja hetke töötab ning lülitab uuesti välja end, jahutab ning kõik.
Menüüst laseb kellaajad paikka sättida aga timerit ON asendisse ei saa seadistada.
Orginaal pult kadunud.
Väike aku on uus pandud, aga vahepeal peale käivitust ikkagi lülitab osa elektrit tagant ära ka peale aku vahetust. Kas võib olla ka suur aku kehvapoolne?
Saab ehk diagnostikaga abi või lõhnab millegi muu järgi.
Kas suure aku ring katkestab ära ka menüüst timeri ringi?
Samas auto käivitub probleemideta ja käivitushetkel pinge alla 10,5V ei lange kui starter taga ja mootor külm.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Jah, suur aku katkestab kõik ära, kui seal särtsu vähe, väike aku on pidurite jaoks, suur kõige muu.
Postitused: 65
Teemad: 25
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
Samas esimes asjana kahtlustasin väikset akut ja panin uue. Vana mis peal oli on MB originaal kirjadega, paigaldus/tootmiskuupäev oli 0106. Laua peal testriga proovides peab pinget ilusti 13++.
Eks tuleb suure aku vahetamine ka ettevõtta, samas täna hommikul -18 käivitus poolest pöördest.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Testriga volte võib kenasti näidata, aga kui palju ta koormust talub on iseasi.
Ja kui autol särtsu väheks jääb, siis lülitatakse ahi välja.
Proovi laadijaga, kui sellega töötab ilusti, siis ahjus viga pole ja vaja suur aku vahetada.
Herki
Herki
(21-02-2018, 11:40 AM)roodla Kirjutas: Samas esimes asjana kahtlustasin väikset akut ja panin uue. Vana mis peal oli on MB originaal kirjadega, paigaldus/tootmiskuupäev oli 0106. Laua peal testriga proovides peab pinget ilusti 13++.
Eks tuleb suure aku vahetamine ka ettevõtta, samas täna hommikul -18 käivitus poolest pöördest.
Postitused: 65
Teemad: 25
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
(21-02-2018, 01:12 PM)herki Kirjutas: Tere,
Testriga volte võib kenasti näidata, aga kui palju ta koormust talub on iseasi.
Ja kui autol särtsu väheks jääb, siis lülitatakse ahi välja.
Proovi laadijaga, kui sellega töötab ilusti, siis ahjus viga pole ja vaja suur aku vahetada.
Herki
Herki
(21-02-2018, 11:40 AM)roodla Kirjutas: Samas esimes asjana kahtlustasin väikset akut ja panin uue. Vana mis peal oli on MB originaal kirjadega, paigaldus/tootmiskuupäev oli 0106. Laua peal testriga proovides peab pinget ilusti 13++.
Eks tuleb suure aku vahetamine ka ettevõtta, samas täna hommikul -18 käivitus poolest pöördest.
Helistasin akuonudele ja olid nõus tagasi võtma ning suure aku asemele andma.
Täna õhtul sai laadija sappa ja eks näha mis teeb.
Arvatavasti paneb suure aku uue.
Postitused: 65
Teemad: 25
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
Võib teema edukas lugeda.
Panin uue AGM aku ja mure kadunud, kuigi -21 ja tuul ei jäänud käima ta ükspäev, muidu nupust lülides toimib ilusti nii seisva kui töötava mootoriga.
Üks küsimus ikkagi veel
Kuidas timeri ON asendisse saab, kellaajad saab paika aga taimerit ON-i ei õnnestu kuidagi seada, kas mingi nupukombinatsioon?
Kas muidu mõne teise auto orginaal puldi saaks talle selgeks õpetada(lammutusest näiteks)?
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
07-03-2018, 10:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2018, 10:56 AM ja muutjaks oli kubilius.)
Suvalise samasuguse Mercedes-Benz puldi peaks saama õpetada juurde. On asendisse läheb nii kui paned kellaaja paika ja sealt siis otse kellaaja pealt üles nool vist oli millega menüüs edasi minna, peast ei mäleta.
Edit:Webasto peanupul peab hakkama põlema kollane tuli.
Punane põleb kui kütab ja sinine kui jahutab.
Postitused: 65
Teemad: 25
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
(07-03-2018, 10:55 AM)kubilius Kirjutas: Suvalise samasuguse Mercedes-Benz puldi peaks saama õpetada juurde. On asendisse läheb nii kui paned kellaaja paika ja sealt siis otse kellaaja pealt üles nool vist oli millega menüüs edasi minna, peast ei mäleta.
Edit:Webasto peanupul peab hakkama põlema kollane tuli.
Punane põleb kui kütab ja sinine kui jahutab.
Tänud info eest, ehk õnnestub pult leida ja seda taimeri sättimist peab katsetama veel.
|