Teema hinnang:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB R129 SL500 Sport,1998, .Alar.
#21
Sisu tegemisest “päästis” mind ebay, kust terve korraliku istmepadja leidsin.
[Pilt: 2854260b9f9fc369b3385edc73fd1b3f.jpg]

Tuleb küll kaugelt Kaliforniast aga vähemalt jääb sisu originaaliks.
Sisust jääb nüüd vaid rool üle nahatada, kui ma just sellise rooli kasuks ei otsusta
[Pilt: a97bd81a8f4dc4598bffa381991a1e58.jpg]
Vasta
#22
Nii, alla said siis Eibachi Pro kit -30mm vedrud, Bilsteini B4 amordid, uued läbilöögipuksid, amorditugilaagrid, ette 1 nagaga vedrupuhvrid(?) ja taha 3nagaga nagu USAs paljud on proovinud ja soovitavad ning taga õõtsa välimised puksid. Sillaregull ka tehtud ning pagana hea on sõita. Juhitavus konkreetne, tagaosa ei uju ega õõtsu. Tagaosas polnud muutus nii nähtav (unustasin vanu puhvreid vaadata enne ära viskamist), kuid ees on see inetu suur vahe rehvi ja koopaääre vahel pea poole väiksem. Nüüd paistab nina natuke madalamal kui tagaosa, kui enne oli vastupidi.
Paremat enne ja pärast pilti pole kui see
[Pilt: d1875c9521888565b693c039bc4d9d76.jpg]
Salongis vahetasin keskkonsooli laeka nupu ära, nüüd saab käetuge ette ja taha nihutada.
[Pilt: 7eec3aa369d7dacd9f859910a3b77070.jpg]
Viskasin uue maki sisse. Sobib küll ning saab nüüd läbi bt muusikat kuulata + handsfreed kasutada
[Pilt: a8d36bddd7688d784870e6cd1efd23c4.jpg]
Ja hetkeks kõik. Kuu lõpus läheb katus vahetusse, mille Taanist tellisin. Odavaim Sonnenland Plus materjalist katus, mis Euroopast leidsin. Lisaks rool nahatada ja kõrvalistme padjal õmblused parandada.
Lisaks saan suure tõenäosusega järgmine nädalavahetus velgede omanikuks, mida juba W124 alla otsisin. Tagumised 10” laiad. Täpsemalt, kui ma nende omanik ükskord olen.
Monoblockid viin taastamisse ja jätan lihtsalt oma aega ootama.
Vasta
#23
Uus jooks vajub alati kuu-paari jooksul veel ca 1 cm, madalama esiosaga näeb viisakam välja küll. Eusa_angel
Vasta
#24
Põhjus siis miks uus katus tuleb
[Pilt: 79ae415eb574bd53c4310b7a2e9e6956.jpg]
Kuigi neid plastaknaid saaks vahetada, on ka katus siuke poolkõva. Katki otseselt pole, kuid narmedab, külgmised pingutustrossid ilmselgelt katki, kuna tagatiiva ja katusematerjali vahelt saab käe sisse ajada. Lihtsam kõik vahetada.
Et päris hõred autoga ei peaks sadulsepa juurde sõitma siis sai tehtud ajutine kiire parandus Big Grin
[Pilt: c00b026720f0ed086239bc3717d71960.jpg]
Vasta
#25
Polnud päris rahul selle Continentali väljanägemisega ja nüüd tekitab heli Becker Indianapolis, millele tellisin juurde Yatouri bluetooth mooduli, kus ka USB sisend.
[Pilt: c1452d186e07fa2e4c207f6aa0be4270.jpg]
Täna käis auto ka Lesvenis. Nimelt kippus auto üht veakoodi viskama -P0410 ehk Secondary Air Injection viga. Neti põhjal on tegu ühe tüütuma veaga, kuna seda võivad väga mitmed asjad põhjustada. Pump ise töötas korrektselt. Lesven avastas erinevate mõõtmiste põhjal, et relee ei kannata eriti pinget. See vahetati välja ja eks paistab, kas sellest piisas. Lisaks likvideeriti väike roolivõimuleke otse vedeliku potsiku alt. Viimaseks muudetu nii spidoplokis kui kliimaplokis temperatuurinäidud F pealt celsiuseks.
Homme läheb pehme katus vahetusse, uus nahk roolile ja kõrvalistuja istmepadjal tõmmatakse lahti jooksnud õmblus kokku.
Vasta
#26
Kes vahetab pehmekatuse? Minu 600ne tahab ka uut aga ise vahetada ei viitsi.

Vasta
#27
sadulsepp24.ee teeb need tööd. Katuse tellisin ise.
Vasta
#28
(26-02-2018, 08:15 PM).Alar. Kirjutas: Polnud päris rahul selle Continentali väljanägemisega ja nüüd tekitab heli Becker Indianapolis, millele tellisin juurde Yatouri bluetooth mooduli, kus ka USB sisend.
...

Kas too moodul emuleerib CD vahetajat maki jaoks? Kas raadiot kuulates oskab ise end kuuldavaks teha või tuleb enne kõnele vastamist vahetaja peale ümber lülituda?

Hakkas huvitama, kuna meite SELli tahaks ka kaasajastadaWink
Vasta
#29
Raadiol saab selle GPS antenn errori menyydest maha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#30
Kõne vastuvõtmiseks peab olema juba siis nö auxi peal raadio, raadiot või plaati kuulatas ta nende tööd ei katkesta.
Mul antenn olemas, kuid ei hakanud seda hetkel paigaldama, teen seda siis kui yatouri karbi saan. Selle tarbeks ilmselt viskan tolle telefoni aparaadi armatuurist välja.
Vasta
#31
Indianapolis prol on omal bluetooth sees, tel toimib, muusikat striimida ei saa.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#32
Jälle auto kallal asjalikud oldud.
sadulsepp24.ee vahetati pehme katus. Katuse tellisin ise. Tegu Sonnenland Plus materjalist katusega, mis nö originaalmaterjal või siis selle kaasaegne asendus.
[Pilt: 20009ac60abe439de25ab209a88671c9.jpg]
Samuti nahatati rool. Vana nahk jäeti alla ja nüüd rool parajalt jämmu käes
[Pilt: d21b7ed95a2629eeac5724e9cc4dbedc.jpg]
Samuti parandati kõrvalistuja istmepadjas üks õmblus.
Töö ilus ja korralik, kuid katusetööde käigus ilmnes, et üks silinder lekib nagu mahlakask. Tüüpiline. Jääb järgmiseks korraks, kui leian sobivad tihendid.
Lisaks sai tuttava juures auto pestud
[Pilt: d37f60fada57d01da771c844b8c8ded8.jpg]
[Pilt: 2e5ef2558d115063fd69279678d8a936.jpg]
Aga kuna ligastele Tallinna teedele ei tahtnud nii puhta autoga kuidagi minna siis H.C.H Autoabi aitas välja ja sõidutas auto garaazi
[Pilt: 12048baa05107f42ae380244c0b83ca6.jpg]
Viimaseks sai ostetud autole uued veljed:
Carlsson 2/6. 18 tolli, esimesed 8,5 tolli laiad, tagumised 10 tolli laiad.
[Pilt: d65495c4ab558f86bae48ad649e18c4d.jpg]
Veljed said minu käes 15min olla, kui andsin nad ära pulbervärv.ee meestele renoveerimiseks.
Vasta
#33
Väga ilusad CarlssonidThumbsup
Vasta
#34
Veljed auto all.
[Pilt: a238f3dcc38ebc153b87116973b4d079.jpg]
[Pilt: 8d3ab752d15e15f4ec25c71085786962.jpg]
Sadulsepp24-s reguleeriti tiba katusematerjali, niiet kadus üks kortsu koht.
Igatahes auto teel Rootsi, alustab see nädal kohe registreerimisprotsesseiga.
Sai tehtud Eestis väike ring katuseta kah. Kuigi temp oli +9 siis aknad ja tuulevõrk üleval ning auto sooja puhumas oli suht mõnus. Muidugi pidi talvemütsi kasutama Big Grin
Vasta
#35
Thumbsup
Vasta
#36
ilusThumbsup
Vasta
#37
Kuna esimesed veljed istusid liiga koopas, sai tellitud Rootsis tehtud flantsid http://www.spacer.se lehelt. Tegu siis Põhjamaa suurima tootjaga endi sõnul. Väga korralik kvaliteet, istusid nagu valatult. Ette läks 15mm ja taha 10mm flants. Komplektis ka õiged poldid. See kõik 140EURi eest
[Pilt: IMG_1935.jpg]

Hetkel käimas ka auto Rootsi regamise protsess, mis on ikka maru aeglane Eestiga võrreldes - saadad paberid maanteeametisse ja seal siis kontrollitakse ca 2-3 nädala jooksul (ma saatsin 25 aprill ja tänase päevaga seisuga kontrolliti 18 aprill saadetud taotlusi) Kui sealt saad dabroo siis pead autoga ÜV punkti sõitma, kus siis esmase regamise kontroll tehakse. Sealt siis saadetakse info Maanteametisse, kus ehk nädalaga saab numbrid. Seega jämedalt kuuajane protsess, et auto arvele saada.
Vasta
#38
Aega läheb, aga asja saab.
Igasugu ägedalt tuunitud autod saab vähemalt regada ning ausalt tarbida, erinevalt Eestist.
Meil teevad poolitsad aktiivselt “järel-ülevaatust” omamata aparatuuri ja teadmisi.... kui kõik korras, siis kaotad “vaid” ca 15-25 minutit oma elust neile....vähemalt saab kindel olla, et keegi REGULAARSELT hindab auto tehilist seisundit Smile
Regulaarne tähendab mitmeid kordi nädalas.

Vältida saab muidugi sõites “halli-diisel-passatiga”. Aga see on teistpidi oma (elu)aja raiskamine.

Edu! Ilus auto, kadestan....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#39
Auto Rootsis regatud aga loomulikult saadeti vales formaadis numbrid. Uute tellimine jälle kuu poolteist protsess. Lähenesin asjale vähe artistiliselt ja printisin endale ise õiges formaadis numbrid.
Täna käis auto Hortis, kuna mind häiris rooli tuimus keskosas. Vahetamist vajas pendelhoovapuks, mis sai esindusest A osa tellitud hinnaga 165€. Sama hooga lasin vahetada ka roolivardad ja paralleelvarda.
Auto kolis ka Eestisse nüüd. Ümberregistreerima hetkel ei hakka.
Samuti sai Tartu mnt-l ühe uue maja keldrisse hea parkimiskoht mõistliku hinna eest.
[Pilt: 85c8386291dae32bc93af9205e8a1a77.jpg]
Numbrimärk, mis ilmselt parkimiskontrolörid kukalt kratsima paneb Smile
[Pilt: d45c42b06f3cdbf02293d540d6e1c580.jpg]
Vasta
#40
lihtsalt huvipärst, kas kui rootsi registris selline ilus vana lux auto, siis kuidas maksudega on? ehk siis et kas tasub hoida seal kui auto ise eestis liikleb...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB s210 E300 TurboDiesel 1998 Panzer Panzer 0 2,117 18-01-2020, 08:28 PM
Viimane postitus: Panzer
  MB S350, W220, 2005, Alar .Alar. 23 15,602 14-05-2019, 12:53 AM
Viimane postitus: .Alar.
  MB E 300, 1998, w210 - Rait Rait 0 2,961 08-05-2012, 01:56 PM
Viimane postitus: Rait
  500 SL, 1991, R129 R129 126 142,990 27-05-2011, 09:15 PM
Viimane postitus: R129
  Minu 600SL R129 1993a. kuld 32 20,710 27-02-2008, 04:29 PM
Viimane postitus: kuld
Brick Minu MB c220 sport W202 110 KW 1995 a. Imret 0 3,265 14-12-2006, 08:23 PM
Viimane postitus: Imret
  Minu MB c250 turbodiisel atm elegance 1998 Joonas 2 4,104 17-10-2006, 10:29 PM
Viimane postitus: Joonas
  C180 Esprit, 1998, (w202) Andres 5 9,342 27-11-2005, 05:09 AM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne