Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Tere!
Silmapiirile on jäänud teema pealkirjas olevate andmetega veljed. Ootan arvamusi, võimalusel ka fotomaterjali, kuidas selline komplekt W201 all välja näeks? Ei taha, et veljed koopast eriti välja pressiksid, et jääks selline soliidne välimus.
Ette tänades,
Uku
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ei jää soliidne, kuna taga ei mahu ära koopaid rullimata. Ees võib isegi mahtuda, sõltub konkreetse rehvi profiilist ja vedrustuse kõrgusest.
Arvesta, et vajad 10-15 mm vaheflantse, kuna mõlemad veljed tulevad ka sissepoole rohkem, kui originaalid. Ruumi seal aga palju ei ole.
Soliidsuse juures loeb mõõdust rohkem tegumood.
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
(22-02-2018, 12:49 PM)v6sa Kirjutas: Ei jää soliidne, kuna taga ei mahu ära koopaid rullimata. Ees võib isegi mahtuda, sõltub konkreetse rehvi profiilist ja vedrustuse kõrgusest.
Arvesta, et vajad 10-15 mm vaheflantse, kuna mõlemad veljed tulevad ka sissepoole rohkem, kui originaalid. Ruumi seal aga palju ei ole.
Soliidsuse juures loeb mõõdust rohkem tegumood.
Arusaadav. Ootan veel arvamusi. Velgedeks on muidu RH ZW1, viie kodara ning laia randiga ajastutruu klassika.
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(22-02-2018, 12:49 PM)v6sa Kirjutas: Arvesta, et vajad 10-15 mm vaheflantse, kuna mõlemad veljed tulevad ka sissepoole rohkem, kui originaalid. Ruumi seal aga palju ei ole.
Flantse pole vaja. Velg ise ju originaalist 2,5tolli laiem, seega väiksem ET jätab velje tsentri pea-aegu,et sama koha peale. Kutsikal oli vist 6,5tolli ja ET48. Seega enam-vähem sama, kui 9 ja ET32.
Aga eks see kindlasti maitse asi, kuidas väljanägemine jääb.
9tolline peaks taha mahtuma taha ilma koopaid rullimata, kuid siis peab ET olema täiesti õige koha peal. See rohkem selline katse-eksituse teema.
8-ne ette 30-ga läheb ilusti. Standardvedruga siis.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Siin korrektne tehasepoolne juhend kuidas 17x8 ET30 velgi W124-jale alla paigaldada. Sama kehtib ka W201 puhul. Enamik kruvib need aga lihtsalt alla ja laseb rehvil endale koobastes ruumi kulutada või paigaldab rehvide asemel velgedele püxirihmad.
http://www.w-124.info/w124/wheel_install...0_ET30.pdf
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tere..
Minu teema all näed kuidas istuvad alla 17x 8 ET20 koos 225x45 rehviga.
Kuna mul auto madaldatud, pidin esimest poritiiba kärpima vähe. Tagumisega polnud mingit probleemi.
Kui nii suured veljed paned alla, siis vaheta ka amordi tugilaagrid ära. Minul oli vana ja uue tugilaagri puhul vahe umbes 4 -5mm rehvist koopaservani.
Kui oleks venitanud kitsama rehvi peale ning koopa serva rullinud, poleks modifikatsioone vaja olnud.
Flantse pole vaja.