W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? (/showthread.php?tid=47929) |
W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - Uku - 22-02-2018 Tere! Silmapiirile on jäänud teema pealkirjas olevate andmetega veljed. Ootan arvamusi, võimalusel ka fotomaterjali, kuidas selline komplekt W201 all välja näeks? Ei taha, et veljed koopast eriti välja pressiksid, et jääks selline soliidne välimus. Ette tänades, Uku RE: W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - v6sa - 22-02-2018 Ei jää soliidne, kuna taga ei mahu ära koopaid rullimata. Ees võib isegi mahtuda, sõltub konkreetse rehvi profiilist ja vedrustuse kõrgusest. Arvesta, et vajad 10-15 mm vaheflantse, kuna mõlemad veljed tulevad ka sissepoole rohkem, kui originaalid. Ruumi seal aga palju ei ole. Soliidsuse juures loeb mõõdust rohkem tegumood. RE: W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - Uku - 22-02-2018 (22-02-2018, 12:49 PM)v6sa Kirjutas: Ei jää soliidne, kuna taga ei mahu ära koopaid rullimata. Ees võib isegi mahtuda, sõltub konkreetse rehvi profiilist ja vedrustuse kõrgusest. Arusaadav. Ootan veel arvamusi. Velgedeks on muidu RH ZW1, viie kodara ning laia randiga ajastutruu klassika. RE: W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - janek126 - 22-02-2018 (22-02-2018, 12:49 PM)v6sa Kirjutas: Arvesta, et vajad 10-15 mm vaheflantse, kuna mõlemad veljed tulevad ka sissepoole rohkem, kui originaalid. Ruumi seal aga palju ei ole. Flantse pole vaja. Velg ise ju originaalist 2,5tolli laiem, seega väiksem ET jätab velje tsentri pea-aegu,et sama koha peale. Kutsikal oli vist 6,5tolli ja ET48. Seega enam-vähem sama, kui 9 ja ET32. Aga eks see kindlasti maitse asi, kuidas väljanägemine jääb. 9tolline peaks taha mahtuma taha ilma koopaid rullimata, kuid siis peab ET olema täiesti õige koha peal. See rohkem selline katse-eksituse teema. 8-ne ette 30-ga läheb ilusti. Standardvedruga siis. Edud. Janek. RE: W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - coollaager - 22-02-2018 Päris mugav ja lihtne veljemõõdu ja ET kalkulaator. Näitab ära kuhupoole ja kui palju velg ja selle asetus muutub. Endal jääb üle ainult ette kujutada kuidas vastav muudatus konkreetse auto all välja hakkab nägema. http://velg.motoral.ee/index/etcalc RE: W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - v6sa - 22-02-2018 (22-02-2018, 02:07 PM)janek126 Kirjutas: ... Vat see sõltub sellest, palju seespool originaaliga ruumi on. Nihutuse muudu arvelt saab küll millimeetrit 15 tagasi, aga teist samapolju tuleb rehv seespool sissepoole laiuse suurenemise tõttu. Kui seal ruumi selle jaoks leidub, pole flantse hädasti vaja. Aga ma natuke kahtlen, et seal ruumi nii laialt on. Üle sentimeetri tavaliselt ei jäeta. Samas ma ei tea. Kui keegi teab, võiks öelda ja ma saan arvutada. RE: W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - Werewolf - 22-02-2018 Siin korrektne tehasepoolne juhend kuidas 17x8 ET30 velgi W124-jale alla paigaldada. Sama kehtib ka W201 puhul. Enamik kruvib need aga lihtsalt alla ja laseb rehvil endale koobastes ruumi kulutada või paigaldab rehvide asemel velgedele püxirihmad. http://www.w-124.info/w124/wheel_install_17x8.0_ET30.pdf RE: W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? - aialipp - 22-03-2018 Tere.. Minu teema all näed kuidas istuvad alla 17x 8 ET20 koos 225x45 rehviga. Kuna mul auto madaldatud, pidin esimest poritiiba kärpima vähe. Tagumisega polnud mingit probleemi. Kui nii suured veljed paned alla, siis vaheta ka amordi tugilaagrid ära. Minul oli vana ja uue tugilaagri puhul vahe umbes 4 -5mm rehvist koopaservani. Kui oleks venitanud kitsama rehvi peale ning koopa serva rullinud, poleks modifikatsioone vaja olnud. Flantse pole vaja. |