Arvestades tehnilisest aspektist, kui keeruline ja täiuslik W221/C216 oli ja endiselt on, siis sellel autol pole tüüpvigu.
Kupee suurim eelis on see, et kupeed ei ole võimalik pooliku tootena saada.
Sedaani aga küll, minu silmis pole S klass auto, millel puuduvad istmekliimad, katuseluuk, pakettaknad, dünaamilised istmed, servo-uksed, ajamiga pagasiluuk jne.
Küll siiski, ka kupeel on palju väärtusliku lisavarutuses.
See, et 200-250 000 KM sõitnud (seda ka väidetavalt) autol ABC pump häält teeb, on ikka pigem positiivne kestvustulemus, kui häda.
Selle auto peeglijuhtmestikus on ka rohkeim juhtmeid (kui on klappiv,dimmerduv, soojenduv ning blind-assystiga) mõnel W124 kogu mootorijuhtmestikus.
Ok, tegelt on 20 pin pistik kummalgi peeglil.
ABC'ga kaasnevad (kui räägime neist odavama otsa 200k km+) nagunii kordades suuremad kulud, kui Airmaticu'ga.
Kuluartikleid lihtsalt on selles süsteemis nii palju. Need osad ei ole kallid, nad on korrelatsioonis kunagise auto väärtusega.
Pump/amordid(kui ajusid ja tahtmist on, saab žarniirid eraldi vahetatud tõesti)/hüdroplokid jne. Isegi ABC vedelik vahetada on kuluartikkel.
Neile, kes W216 osta suudavad ning hooldust jube eos ette kardavad, on Airmatic kindlasti soodsaim kuluartikkel.
Tuletan meelde, et W216 oli standardis Airmatic, lisana sai ABC. Sõiduvahe on öö ja päev, täielikult.
Mis puudub stangede sees (mitte võre all) olevaid radareid, siis siin aitab ainult üks asi - stanged maha ja lahti harutada, seejärel
radarid (8tk) lahti võtta, ära kuivatada ning hermeetikuga igavesti igaveseks kinni liimida. Kui seda teha ei viitsi, siis võib jah 500 EUR iga
mädanenud ploki eest välja käia. Kui see töö eos ära teha, on probleem unustatud.
Ning jah, tuleb kriitiliselt vaadata kaablit, just neid kohti, kust kaabel läheb pistikuks. Kui neid hoolikalt vaadata, siis traadid paisuvad ja niiskus
võib/teeb seal imesid. Tuleb lisaisoleerida neid.
Selle konkreetse auto stange lammutamine on juba töö omaette, kuna see koosneb meeletust hulgast detailidest.
Tüüpviga on kindlasti ka dünaamilise istme rõhupadjad - need saavad otsa ja hakkavad lekkima, Silberis on ühe istme (ülemine ots ainult) hinnaks
ca 1100 EUR + töö. (Istme lahti, nahad maha jne. See on väga huvitav töö).
Harman/Kardon Logic 7 (ärge unustage, et lisavarustus taas) võib ka väga suuri kulusid tekitada, tegu väga keerulise süsteemiga, mille täpne diagnoosimine
on väga keeruline ning iga detail väga kulukas.
Selle auto omamisel on vaja ühte kahest, kas ajusid koos väga heade spetsiifiliste teadmistega või suurt rahahulka.
Olles näinud, kui väsinud ja hoolimatult ümber käiduna need odavama otsa CL-id kipuvad reeglina (rõhutan, reeglina) välja nägema, siis mina küll ei
kujuta ette, mis väga seda ostma sunniks. Kas see omamise instinkt on nii suur?
Mitte midagi isiklikku, aga kui W124 Sul nii suuresti üle jõu käis, siis palun tee enesele teena, nii rahakori kui närvide osas, ja vaata väga korralikke, kontrollitud väikse LS-ga
isendeid!
Keskmisel kasutajal teeb selle auto pidamine ennekõike kulukaks see, et puuduvad inimesed, kes selle autoga ringi oskavad käija remondi suhtes.
Ja tänapäeva viga on ka see, et ega keegi ei tunnista ju enda mitteteadmisi. Muidugi "saadakse" kõigega hakkama, ainult et klient maksab kogu koolituse tunnihinna alusel kinni.
Ilmselt Sa Risto said oma W124 genekaga koolituse kätte.
Pikk jutt tuli, andestage.
Aga sõidudünaamilisuselt/mugavuselt jne, on tegu väga hea autoga ja Hents võttis sõnad suust, ka minul tekkis kohe assotsiatsioon W126-ga....
Kõigest väike numbrite järjekorra mäng. W126 vs W216.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”