C216 [2007-2014] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid, kett jne?) - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: C216 [2007-2014] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid, kett jne?) (/showthread.php?tid=47831) |
C216 [2007-2014] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid, kett jne?) - nostromo - 04-02-2018 Mis oleks C216 tüüpvead jne mida silmas pidada ostul? Kuna hammas CL63 peale veel ei hakka siis tuleb esialgu piirduda CL500-ga 2007-ca 2009. Hinnavahe neil ju lausa 2x (ca 30.000 vs 15.000). Olen kuulnud et vist nt ABC-pump (hind?) ning radariandur (ca 500€)mis niiskusega rikki läheb? Midagi veel? RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - hents99 - 04-02-2018 Sinu toodud hinnad on suhteliselt alampiir.... ära astu ämbrisse vaid hinnasilti vaadates. Tasuta lõunaid pole olemas. ABC pumba teema on vast üks soodsamaid. Mina ei põeks selle pärast. 100k km on eluiga. Mõni aeg tagasi sai ühel cl500 see vahetatud. Hind remontimisel ca 700-1000e. 2a garantiid vist. Rolz teab sellest autost detaili täpsusega...aga ei soovitaks teda lihtsalt igaks juhuks küsimustega vaevata. Ta on fänn(kes tahab aega leida hobi jaoks), mitte remondimees või nõustaja. RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - nostromo - 04-02-2018 Mobiles algavad CL500 13.000 ning 30K CL63 eest ka täiesti keskmine-Mobiles neid ka 27K liikunud. Hiljuti läks siingi 1 valge 63 30K ning ei paistnud küll midagi katastroofilist viga olema. Rolz on omaette nähtus-enamus siin ikkagi remondivad W211 diisleid. 1K ABC pumba eest igati ok-mul on CE-sse kordades rohkem läinud. RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - hents99 - 04-02-2018 Ega ma ei ole sellist autot veel omanud, kuigi räigelt meeldib....nagu vana SEC’i uuesti sünd disaini osas. Selline auto peaks olema 100% korras, et teda muretult pidada saaks. St teenust sisse ostes selle auto puhul maksad mitmeid kordi rohkem kui eelpool mainitud lihtsa w124 puhul, mida iga töökoda pimesilmi remontida oskab. Sa ju oled selle kadalipu läbi käinud pooliku autoga. Mitte paha pärast. Minul on alati pöidlad püsti tehnika osas. Edit: mul on kõik autod siiani poolikud, sest tahtmist on, raha aga pigem mitte. Ainuke võimalus on ise käed külge panna ja teha ise tasuta tööd Jupid tuleb ikka osta. Kuigi vanadele lihtsatele teen jupid ka ise kui vaja on aga finantsi pole. Uuematega vaja juba spets elektroonikat jne. RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - nostromo - 04-02-2018 No sina loomulikult ka omaette tase. Jah köik korrutavad et osta vöimalikult uus, korralik jne aga siis ostaks ju köik juba poest autosid. Paljudel selleks aga raha on. Ikka ju otsitakse parima hinna-kvaliteedisuhtega, loomulikult mitte köige odavamat ronti aga turuhinnast päris 2x rohkem ka ju ei jaksa/kannata maksta. W124-mida iga töökoda pimesi remontida oskab-vot see oli huvitav lause. Senine suhtumine W124 antiigi osas on pigem vöimalikult kauge kaarega ümber käimine töökodade puhul-palju ei jää puudu et saakakse südameatakk kui nende hoovi sellise vanuriga julged kohale veereda. See kogemus ongi jätnud kustumatu mälestuse-sellist antiikautot tasub vaid 100% restaureerituna osta vöi a'la 10.000km reaalse läbisöiduga mille hinnad 20+K. RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - hents99 - 04-02-2018 Risto, sind lasti lihtsalt üle, sest sa pole mehaanik! Mitte, et osta uus, aga rusikareegel ütleb, et nii palju kui maksad, sedapalju ka saad. Kui hinnad on 15-30k cl500 puhul, siis ilmselgelt jääks 20k ja kallimad autod sinu loogika järgi müümata. Kuigi läbisõidud on 300k kuni 30k km vahel. Lihtsalt lase auto enne ostu korralikult üle vaadata ja ole nõus ka selle eest kasvõi 300-500e välja käima. Korralik vaatlus võtab vähemalt päeva(aeg on raha). RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - ville - 04-02-2018 Sa nostromo oled pisut imelik tüüp. Uurib minu CL-i kohta privas ja teeb samast tekstist teema. Olen CL500 tõesti nõus müüma 15000-ga, sest ei viitsi selle müügi teemaga pikalt tegeleda. Samas teised maksavad paar kolm tuhat enam, las maksavad, ma ei müü raha pärast või sp, et midagi katki oleks. Lihtsalt pole mõtet uut soetada enne, kui vana müüdud. Muideks täna on Auto24-s soodsaim 22800. Saksast suvalisest kohast tellides sa ei tea iial, mida saad, kui ise järgi ei lähe ja teiseks arvesta hindadele vahendustasu 1500-2000 otsa. Nendel 13 tonnistel puudub originaal AMG-pakett, viimasega pead enda budgetit tõstma 18000ni. Nii lihtne see ongi! P.S. Ma ei reklaami siin enda autot, lihtsalt räägin nii nagu on. Minu CL-ist pisut veel pajatades ja hindadest/värkidest ausalt rääkides: tegin teisipäeval C-hoolduse 245000 pealt. Lasin ühtlasi vahetada ABC-pumba lihtsalt sp, et see undas, ei olnud mingeid lekkeid või muid vigu. ABC-pumba undamine on üks selle masina tüüpvigasid. Jah, ka 500 eurised radarandurid on tüüpviga ja mitte ainult C216-l, vaid pm kõigil, millel need peal on. Saavad niiskust, oksüdeeruvad ja surevad meie kliimas ära. Mu omal kahtlustavad pigem juhtmestiku, sest kevadel sai sama andur, mis täna viga sisse lööb, tutika vastu vahetatud. Teisipäeval selgub tõde. Veel olen vahetanud pidurikettad ja -klotsid ca 500 eur. Radika, hakkas lekkima ka ca 500eur. Termostaat ca100. Esimesed õõtsad ca 300eur/tk. Esimeste amortide sarniirid ca 200eur/tk Mootoripadjad, ei mäletagi, mis maksid, äkki 150eur/tk Poolast saab taastatud ABC-pumba 320 euriga, 2 aastat garantii. Pluss õli ca 100eur. Radarandur ca 500eur. Normaalsed hooldused kuskil 300eur kord. Pluss ilmselt veel sarniire ja muud pudi-padi, mis meelde ei tule. Välja tõin ainult juppide hinnad, töö tuleb juurde arvestada. Keda huvitab, siis enamus Eesti ajaloost on Lesvenis, sest mul Joonasega lihtne asju ajada. Ja midagi Hortis ka. Eelnevalt hooldusraamat täielikult täidetud MB diilerite poolt. Nüüd kui hinnad teada said, kirjuta igas järgnevas C216 teemas need värviliselt välja Midagi kosmilist selle mudeli puhul pole, vähemalt mehaanilises osas. Keredetaile lõhkudes on pahasti! Kui raha on, osta, kui ei, ära osta, pole kopika veeretaja masin. Üldiselt C216 ja W221 on hoopis teisest puust masinad, kui nende eelkäijad C215 ja W220. Minu arvamus on, et erinevalt teisena nimetatutest jäävad 216 ja 221 kauaks püsima. C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - .Alar. - 04-02-2018 Järjekordne auto, mille ülalpidamise kohta võib öelda, et kui sa seda remontida ei suuda või hinnad tunduvad üle jõu käivat siis see auto pole sulle. Piltlikult öeldes, et kui sa pead kodust lõikelaudu ja toalilli maha müüma, et selle auto hooldust ja remonti endale lubada, pole see auto sulle. Lisaks on tahtmatult ka sellise auto omamise puhul vajalik elemntaarne tehniline teadmine autodest. See aitab raha kokku hoida kasvõi remondikohtadega suhtlemisel, mis üritavad mütsi pähe tõmmata ja ebavajalikke töid pähe määrida. RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - Rolz - 04-02-2018 Arvestades tehnilisest aspektist, kui keeruline ja täiuslik W221/C216 oli ja endiselt on, siis sellel autol pole tüüpvigu. Kupee suurim eelis on see, et kupeed ei ole võimalik pooliku tootena saada. Sedaani aga küll, minu silmis pole S klass auto, millel puuduvad istmekliimad, katuseluuk, pakettaknad, dünaamilised istmed, servo-uksed, ajamiga pagasiluuk jne. Küll siiski, ka kupeel on palju väärtusliku lisavarutuses. See, et 200-250 000 KM sõitnud (seda ka väidetavalt) autol ABC pump häält teeb, on ikka pigem positiivne kestvustulemus, kui häda. Selle auto peeglijuhtmestikus on ka rohkeim juhtmeid (kui on klappiv,dimmerduv, soojenduv ning blind-assystiga) mõnel W124 kogu mootorijuhtmestikus. Ok, tegelt on 20 pin pistik kummalgi peeglil. ABC'ga kaasnevad (kui räägime neist odavama otsa 200k km+) nagunii kordades suuremad kulud, kui Airmaticu'ga. Kuluartikleid lihtsalt on selles süsteemis nii palju. Need osad ei ole kallid, nad on korrelatsioonis kunagise auto väärtusega. Pump/amordid(kui ajusid ja tahtmist on, saab žarniirid eraldi vahetatud tõesti)/hüdroplokid jne. Isegi ABC vedelik vahetada on kuluartikkel. Neile, kes W216 osta suudavad ning hooldust jube eos ette kardavad, on Airmatic kindlasti soodsaim kuluartikkel. Tuletan meelde, et W216 oli standardis Airmatic, lisana sai ABC. Sõiduvahe on öö ja päev, täielikult. Mis puudub stangede sees (mitte võre all) olevaid radareid, siis siin aitab ainult üks asi - stanged maha ja lahti harutada, seejärel radarid (8tk) lahti võtta, ära kuivatada ning hermeetikuga igavesti igaveseks kinni liimida. Kui seda teha ei viitsi, siis võib jah 500 EUR iga mädanenud ploki eest välja käia. Kui see töö eos ära teha, on probleem unustatud. Ning jah, tuleb kriitiliselt vaadata kaablit, just neid kohti, kust kaabel läheb pistikuks. Kui neid hoolikalt vaadata, siis traadid paisuvad ja niiskus võib/teeb seal imesid. Tuleb lisaisoleerida neid. Selle konkreetse auto stange lammutamine on juba töö omaette, kuna see koosneb meeletust hulgast detailidest. Tüüpviga on kindlasti ka dünaamilise istme rõhupadjad - need saavad otsa ja hakkavad lekkima, Silberis on ühe istme (ülemine ots ainult) hinnaks ca 1100 EUR + töö. (Istme lahti, nahad maha jne. See on väga huvitav töö). Harman/Kardon Logic 7 (ärge unustage, et lisavarustus taas) võib ka väga suuri kulusid tekitada, tegu väga keerulise süsteemiga, mille täpne diagnoosimine on väga keeruline ning iga detail väga kulukas. Selle auto omamisel on vaja ühte kahest, kas ajusid koos väga heade spetsiifiliste teadmistega või suurt rahahulka. Olles näinud, kui väsinud ja hoolimatult ümber käiduna need odavama otsa CL-id kipuvad reeglina (rõhutan, reeglina) välja nägema, siis mina küll ei kujuta ette, mis väga seda ostma sunniks. Kas see omamise instinkt on nii suur? Mitte midagi isiklikku, aga kui W124 Sul nii suuresti üle jõu käis, siis palun tee enesele teena, nii rahakori kui närvide osas, ja vaata väga korralikke, kontrollitud väikse LS-ga isendeid! Keskmisel kasutajal teeb selle auto pidamine ennekõike kulukaks see, et puuduvad inimesed, kes selle autoga ringi oskavad käija remondi suhtes. Ja tänapäeva viga on ka see, et ega keegi ei tunnista ju enda mitteteadmisi. Muidugi "saadakse" kõigega hakkama, ainult et klient maksab kogu koolituse tunnihinna alusel kinni. Ilmselt Sa Risto said oma W124 genekaga koolituse kätte. Pikk jutt tuli, andestage. Aga sõidudünaamilisuselt/mugavuselt jne, on tegu väga hea autoga ja Hents võttis sõnad suust, ka minul tekkis kohe assotsiatsioon W126-ga.... Kõigest väike numbrite järjekorra mäng. W126 vs W216. RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - ak75 - 06-02-2018 (04-02-2018, 03:15 PM)nostromo Kirjutas: Mis oleks C216 tüüpvead jne mida silmas pidada ostul?Miks Sa piinad ennast? Võiksid ära otsustada, kas sa oled piisavalt finantse omav ja otsid hobi, millega oma vaba aega sisustada, ise seejuures käsi määrimata, või oled sa osavate näppudega ning tehnilise taibuga ja soovid sedakaudu väljundit oma vabale ajale ning pangakonto sisule. Kui mõlemale on enda ees aus vastus "ei", ent siiski tunned hall metallik-diisel-praktiline jne ei ole see, mida sõiduvahendina soovid, poeuut pilkupüüdvat samas ei vea välja, jääbki sulle liising ning 2-5a vanade esimeselt ringilt tagasi tulnud masinate hulgast valida. Mõtle, milleks ja millisele sihtgrupile mingi auto algselt mõeldud on olnud. Sealt saad tuletada kasutusotstarvet ja läbisõitu. Suures pildis, sest alati on erandeid. CL500 216 kerega on tehtud imo inimesele, kes tahab hallist massist eristuda, ent siiski tarbida autot igapäevasõitudeks, seega kulu on oluline rida sellise inimese jaoks. Kui sa vaatad neid Saksast või mujalt euroopast, pead arvestama, et CL500 on 216 kerega masinate kõige levinum ja odavam versioon, neid üritatakse uuena kätte saada võimalikult heade hindade ja diilidega ja siis tarbitakse esimeses otsas täie raha eest. Pole harvad juhused kui 100 kkm saabki täis juba teise-kolmanda aasta lõpuks (vaata kuni 2a vanade müügis olevate sarnaste sõidukite läbisõite). Esimesel ringil on selline auto suhteliselt kindlalt omaniku ainus- või põhisõiduvahend. Need odavama otsa omad mobiles ja mujal on suht tõenäoliselt kõik 300k+ reaalse läbisõiduga. Sealt tulevad juba vajadused sõlmede ja detailide vahetuste järele, mis on väga kallid. jne, jne.. Sakslane pole loll, nad ei müü tegelikult midagi odavalt. RE: C216 [2007-ca 2010] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid) jne - nostromo - 09-02-2018 ville, rahu. Tõin lihtsalt 2 viga välja millest sa mulle mainisid kuna polnud veel nende kohta uurida jõudnud-sinu autole polnud ainsatki viidet. Ville toodud detailide hinnad täiesti vastuvõetavad-u sellega olekski arvestanud. Mul on olnud nii 1997 CL600 kui 2007 G55 AMG Kompressor-mõlemad oleks võinud olla meeletud raharöövlid aga ei olnud seda-ju siis vedas. KORDADES rohkem on läinud C124-le. Ega ma loomulikult nii loll ka pole et neid Mobile 13K tõsiselt vaataks. Samas usun et nt Ville auto on aus kuigi ls võib algul veidi hirmutav olla. Tahaks lihtsalt midagi uuemat ja senini oli plaan Jaapanist ca 12.000 lasta CL55 AMG Kompr. tuua aga võrreldes C216-ga tegemist siiski juba eelmise generatsiooniga ja veidi juurde pannes oleks vast mõistlikum siiski C216 osta-olgugi et "tavaline" CL500. EDIT! Veel 1 oluline küsimus-kas C216 ABC-süsteemi vea/lekke korral muutub vedrustus lihtsalt äärmiselt jäigaks/nö lukustub kuid ei lange alla vaid saab siiski remondikohta söita? Kuna C215 puhul muutub ju auto söidukölbmatuks kui ABC-vedrustus täiesti alla langenud? See küsimus on eriti oluline kuna hoian autot vördlemisi kitsa ligipääsuga (palju käände ja poste ning kitsad rajad) maa-aluses garaazhis kuhu puksiir minumeelest ei mahu. |