Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Universaalkatalüsaatori eluiga 1a ja ca 500km?
#21
(06-12-2017, 08:37 PM)nostromo Kirjutas: Tsiteerin ühte kogenud kasutajat teises teemas-ju siis pingutas veidi üle:

No ei pingutanud ju üle....Crybaby Tundub, et "läbi" Sa ei saanud.
Originaalkatt võib isegi 1500€ maksta, kui ta koos mingite pükstega on. Ja kui Sa saad ta 10X odavamalt, siis kestabki vähem, ja mitte 10X vähem, aga 20X vähem.

Väärsmetallidel on mingi kindel kilohind (ok, grammihind) ja nii lihtsalt on.
Kuld maksab 30€-35€/gramm ja sinna pole mitte midagi teha.
(jah, ma tean, et katis pole kulda, seal on muud asjad)

Ehk siis kokkuvõtteks: B osa kat kestabki vähem. Sõbralik gaaside testija võib ta pärast aastast kasutust kah veel kuidagi tööle saada, aga kui ta ei viitsi, siis ei saagi.
Aitab tõesti ka pikem sõit maanteel, et seda kuumaks saada.
On nähtud ka taadeldamata seadmetega ülevaatuspunkte, siis tuleb sissejuhatuseks lihtsalt kuskilt teisest kohast teine arvamus võtta.

Kui 1500 uue eest välja käia ei taha (mina kah ei tahaks, kohe üldse ei tahaks), siis kasutatud, aga ORIGINAAALKATID pole tegelikult paha mõte. Ja siin pole vahetki, kas ta on bemmi, MB või Audi oma; kui mõõdud klapivad, võid vabalt alla panna.
Jah, kallid on nad küll, aga ikka vähem, kui 1500€. Kokkuostjatest tuleb sipsa rohkem maksta. Garantii on neil muidugi "tagatuled paistavad", aga uuel B osal on samuti vaid 1-2 ülevaatust. (kui on üle 10a vana auto. Alla selle originaalid veel tavaliselt toimivad; tavaliselt kuni 20a)
Ja kogu see vandenõu on ikka selleks, et me vanade autodega ei sõidaks ja rohkem uusi ostaks.

See 500km aastas muidugi kah mõjub halvasti. Aga uunikumidega umbes nii sõidetaksegi, sel aastal ma ei saanud oma 78a Jaguariga niigi palju km kokku. Õnneks sel pole katte. Aga automaadi õli viskas ikka garaažipõrandale; nii nad tavaliselt solvunult käituvad, kui nendega ei sõideta.
Teine "pühapäevakas" on veel - Audi Coupe 89`, eelmisel aastal sai täiesti puhtalt ja ametlikult läbi, aga sel aastal oli kati kärg juba risti sees ja kolises ning auto põrus täiega.
Ei hakanud sellega mingit illegaalset jama ka korraldama, läks lihtsalt tagaaeda seisma ja leidsin talle Peugeot 205 1,9GTi täiesti korraliku kärjega kati. Külge pole veel pannud, sest ootab kevadet. Siis teeb 2 kuud enne õiget aega uue TÜVi.

.

Vasta
#22
(07-12-2017, 11:38 AM)herki Kirjutas: Tere,

Võta vaba pärastlõuna, aja auto välja ja põruta Kiiule http://tektoon-a.ee/kontaktid (täiesti suvaline ülevaatuskoht, mis piisaval kaugusel esimese otsinguga tuli). Peterburi mnt. annad veidi katile kuuma lõpuosa madalama käiguga sõites ja järsku saad läbi.
Linnavajel törtsutades ei pruugi sa neid poolpiduseid piisavalt soojaks saada, et tööle hakkaksid.
Kurb muidugi, et müüakse kaupa, mis ei tööta. Iseasi, kas viga on ka ainult kattides...

Herki

Tänud-katsun seda järgmine kord Eestis olles teha. Asi peaks katis olemas kuna Truumu diagnostikast öeldi et mootor jm peaks korras olema.

Vasta
#23
Universaalsed katalüsaatorid on üldiselt 2-2.5l töömahu jaoks.
V8 puhul tuleks 2tk panna? Mb oma tõesti 2-3x suurem, MB insenere pole mõtet kõrvutada ka sumpsimeistritega kohalikul turul.

Lambda 1.03 on suhteliselt paras, lahjaks kutsutakse. Tühikäigul veel vahele ei jäta...
Küttesegu tuleks korraks rikkaks ajada, siis läheb lambda näit rikkaks (0.88-0.92nt).
Co2 kõrgeks ja HC madalaks, mis näitab mingi osa katalüsaatori töö tulemusest.

Ma sain näidud paika ka ilma katita, samal meetodil. Kõike numbreid korraga paika ei saa. Aga see oli 10a tagasi...täna saab juba lihtsamalt. Õige tükk alla ja mure pikaks ajaks murtud.


Ei tahaks kasutaja Cane sõnu korrata, aga hobiauto puhul, eriti ratsitud nagu sul Ta on, tuleb arvestada, et võrreldes “tavaautoga” ongi tavaline kulutada aega ja raha ebamõistlikult rohkem.

Virtuaalne asjaajamine on ajamahukas, hobiautod tahavad reaalset aega, seepärast kutsutakse hobi-autodeks .
Kui sa postide kribamise/jälgimise/ootamise asemel panustaksid selle aja autosse, oleks ammu kõik korras.
Tuleb tegeleda ja aru saada, millega ja miks tegutsetakse.
Kui ise ei tee, siis tuleb tegemisse viia ja pädevasse kohta, mis võib osutuda kallimaks kui esindus...sa pead lihtsalt arvestama, et MB puhul on tegemist oma aja tipp-tehnikaga autotööstuses, mida ei tasu alahinnata ka nüüd ca30-40a hiljem.

Ega Sa ometi arvanud, et turu liiderbrändi omamine/tarbimine peab olema inimõigus?
Vasta
#24
Köik on öige aga häda selles et ise töesti veidi autokauge inimene-mudelid, mootorivalemid, vöimsused jne peas aga ise remontida prakt. ei oska.

Siiski nt CL600 juhipeegli juhtmestik önnestus endal uus teha aga seda sai mönusalt toas laua peal rahulikult joota. Isiklikku garaazhi vms pole. See selleks.

Asi on lihtsalt tänapäevases töökodade suhtumises. Köigil on kiire ja pole aega süveneda.

Nt selline pisiasi nagu aut. käigukasti plastikümbris mis jäi pärast töökoda ülevalt irvakile. Surusin seda tulemuseta igakord tagasi alla aga ei jäänud püsima vaid tuli taas üles. Viimati rahulikult uurides oli lihtsalt vaja 1 klamber oma öigesse asendisse fikseerida ja kinnitus jäi perfektselt püsima.

Pisiasi aga häiris iga jumala kord kui autosse istusin.

Ning enamus aega ei viibi ka Eestis vaid kaootiliselt ja siis on juba tükk tegemist töökodade aegade broneerimisega. Ja nii ta venib.

Just olin önnelik et sai löpuks 7 kuud müsteeriumina vaevanud ABS+ASR vea korda kui nüüd taas uus pauk CO-ga.

Mul kipubki nii olema et just siis kui 2-3 aastat olen auto prakt. ideaalsesse seisukorda saanud alles siis leidub ostja ja ise ei jöuagi korras autot nautida vaid tuleb üsna suure kahjumiga loobuda et ruumi uuema jaoks teha. G55 müük oli paras traagika minu jaoks aga paratamatu korteri osas. Mina oleks sellega elulöpuni söitnud.

Siiski CL-i (1997) ega G-ga (2007) sellisel määral probleeme polnud. G oli sisuliselt hooldusvaba.

Eks tuleb järgmine kord kat kuumaks ajada maanteel vahetult enne TÜV-d ja kui ei aita siis ikkagi uus kat. panna.
Vasta
#25
Ma panen enda kogemuse viimasest suvisest ülevaatusest siia kirja. Autoks oli W124 MB 300E aastast 1987. Tegin Tln-Rakvere-Tln otsa ja mõtlesin et käin ühtlasi ülevaatusel Tallinnas ka ära (auto mootor soe ja 200 km ots seljataga). Juhtus see, et HC näit oli 180 ringis kui mõõtma hakati. Kuna ülevaataja on tuttav, kelle juures olen juba ca 25 aastat käinud, siis hakkas ta katti soojaks ajama. Peaks olema originaalkatiga auto. Kohapeal mingi 7-8 minutit ca 3000 pööret ja siis saime HC 96 peale. Ehk oleks veelgi alla läinud, aga kuna tablool olid kõik tulbad rohelised (aparaat oli Bosch BEA 250/350), siis vajutas puldist näidud kinni ja trükkis välja. Ütles, et eks sa pead rohkem autoga sõitma. Minu aastane sõit on selle autoga 2000-2500 km. Loo moraal on see. 30-40 km sõit sind ilmselt ei päästa. Kohapeal peab pöördeid andma ja sellega viitsib jamada kas tuttav ülevaataja või mõni lahke võõras ülevaataja, kellel on rohkem aega ja hetkel hea tuju.
Vasta
#26
Olen ka seni kõikide oma ja ka isa autodega viimased 8 aastat alates oma esimesest autost samas kohas Miidurannas Carstopi kõrval Eriala OÜ Muuli tee 10 ülevaatusel käinud kuna sinna muidu ka mu lemmiktee mööda Pirita mereäärt lõpuni Rohuneeme tippu sõita 20km ja 20km tagasi. Vahel läbi Pirita Lükati silla või Lasnamäe põigates.

Enne Tallinnat/Viimsit jagavat raudteed kohe vasakul bensuka taga. Tavaliselt seal ka väga väike järjekord kui üldse, palju ruumi jne.

Paraku pole seal alati 1 ja sama inimene tööl.

Eelmisel aastal otse pärast univ. kati allapanekut tuuritati ka ikka mitu minutit 3000-4000rpmi juures kuni saadi näidud kätte. See aasta imestasin ise ka aga eriti üle 2600-2700 ei tahetud lasta. Öeldi et viimase aasta jooksul tulnud taas uus piirang ülevaatusel et varasema piiramata pööretearvu asemel on nüüd vist 2500 piirang. Ehk jälle 1 takistus vanemate autode omanikele. Et kõik ikka uued punnid ostaks mis võib 5a pärast pressi alla saata.

Linna teisele poole Mustakale/Õismäele/Kristiinesse jne kohe üldse ei tõmba-sinna pean alati suure vastumeele ja GPS-iga sõitmaSmile Pole seal kunagi elanud ega mingit sidet selle piirkonnaga. Suht halvad teed ka seal.
Linnast välja pole üldse asja.

Nt vaid 5a uuema 1997 CL600-ga polnud KUNAGI mitte ühtegi probleemi CO-ga.

Eks vaatab kolmapäeval Eestis taas.

Vasta
#27
(10-12-2017, 10:24 PM)nostromo Kirjutas: ....

Linna teisele poole Mustakale/Õismäele/Kristiinesse jne kohe üldse ei tõmba-sinna pean alati suure vastumeele ja GPS-iga sõitmaSmile Pole seal kunagi elanud ega mingit sidet selle piirkonnaga. Suht halvad teed ka seal.
Linnast välja pole üldse asja.

.....

WTF?!? Tallinn nii suur linn ka nüüd pole Eusa_think Pole ime, et aparaat elus ei taha püsida ja pidevalt mingid kotermannid sees on. Auto on mõeldud sõitmiseks, mitte kesklinnas elades kõrval poodi liikumiseks.

Lihtsalt huvi pärast - miks sa autot Soome kaasa ei võta, kui enamuse ajast seal veedad?
E55 AMG
Vasta
#28
Sest elan samuti Helsingis ja tööle metrooga 30min. Pole mötet maksta laevapiletil eraldi auto eest ja parkimisega samuti keeruline Helsingis.

Helistasin täna Summutiabisse ja seal pakuti hoopis 2 univ. katalüsaatoriga lahendust 260€ koos töörahaga. Kui kolmap. KÜV läbi ei saa siis peab selle ära tegema.
Vasta
#29
See lahendus käis siit jutust ka eelnevalt läbi, et äkki 1 kat puudu. Paranoid
Vasta
#30
Tsitaat:Loo moraal on see. 30-40 km sõit sind ilmselt ei päästa.

Kaupo51, tavaline maantee tiksumine muidugi ei päästa, tuleb sõita vastava käiguga, et pöörded seal 3000 kandis oleks siis töötab kenasti.
Kurjajuur
Vasta
#31
Mul on 4-ne automaatkast-kuidas ma maanteel pöördeid 3000 juurde saan sundida? Mälu järgi sellel autol maanteel ca 2000 juures, CL600 oli üldse 1500.
Vasta
#32
Eks ta keeruline ole aga on võimalik. Ebaühtlase sõidustiiliga on võimalik. Muidugi arvestades auto võimsust tunduks see sõidustiil väga rullnokalik. Siiski pidevate piirajasse kiirendamistega oleks see saavutatav.
Kurjajuur
Vasta
#33
Pane enda käigukang mitte D peale, vaid 3 peale, siis ei tohiks 4. käiku kasutada.. Ninja
Vasta
#34
(11-12-2017, 07:21 PM)nostromo Kirjutas: Mul on 4-ne automaatkast-kuidas ma maanteel pöördeid 3000 juurde saan sundida? Mälu järgi sellel autol maanteel ca 2000 juures, CL600 oli üldse 1500.

Tõmbad kangi D pealt nõksu alla ja ongi juba kolmas käik.....Teine variant on D asendis gaasipedaali pressida nii kaua kuni 3000 pööret tahhomeetril......Kumb on neist mõistlikum, seda pead ise antud olukorras ja kohas valima.

Kõik on võimalik, isegi automaatkastiga sõita mitte kõige kõrgema käiguga Eusa_dance
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#35
Kas D pealt nr 3 peale kangi lükates peab auto seisma vöi vöib seda ka söites teha?
Vasta
#36
Ei pea seisma jääma
Kurjajuur
Vasta
#37
Selge, varem ei teadnudki sellest vöimalusest.
Vasta
#38
Tegelt ka ei teadnud vei?
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#39
(11-12-2017, 07:41 PM)hents99 Kirjutas: Tõmbad kangi D pealt nõksu alla ja ongi juba kolmas käik.....Teine variant on D asendis gaasipedaali pressida nii kaua kuni 3000 pööret tahhomeetril......Kumb on neist mõistlikum, seda pead ise antud olukorras ja kohas valima.

See teine variant eeldab V8 jaoks ikka VÄGA pikka ja sirget teed.
Alul vahetab kick`iga alla jah, aga see mootor, krt, jaksab ju sõita ja varsti paneb oma neljanda tagasi ja siis hakkavad teised samas suunas liikujad juba tagurpidi vastu tulema...Eusa_naughty

Aga jah, kräunutada saab automaati D pealt allapoole tõmmates alati. Selleks need 3, 2 jne ju ongi.

.

Vasta
#40
Töesti ei teadnud-seni pole selleks vajadust olnud kuna eelnevad autod (CL600, G55 jne) on töökorras olnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K: W123 rattalaagrid eluiga? sun 5 4,764 09-03-2011, 10:09 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne