Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 cdi jõudu juurde võimalused
#1
Plaan muretseda üks 211 Mercedes-Benz. Mis on näiteks 2,7 ja 3,2 mootorite puhul kõige lihtsamad võimalused kuidas võimsust juurde saada?
Vasta
#2
Löö pumpa peale raisk! Ei tegelt, ilmselgelt ei tee sa ise seal midagi. Aitab ainult "chipimine".
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#3
3.2 puhul esimese asjana alusta üleüldse coolerist, see on isegi tehase softi jaoks pisike.
V6 cooler pidi asemele istuma ilma suuremate ümber tegemisteta.
Ca 180kw juures saavad pihustid otsa, tuleb vahetada.

Need kaks tehtud saad, siis järgmisena on vaja pump suurema vastu vahetada ja siis võiks sealt mootorist ca 250kw kätte saada.

Seda siis R6 150kw isendil.
Vasta
#4
Kuna auto alles ostmata, siis mina kaaluks ka võimalust osta E 500 (bens) või E 420 (diisel). Siis on võimsus juba kohe olemas, ei pea hakkama midagi ümber ehitama.
Vasta
#5
Pooldan viimase mehe juttu. Alati võib ju vanaemale silikoonid panna, aga lõpuks pole sul ikka midagi pädevat.
Vasta
#6
(22-10-2017, 05:30 PM)Oliver.L Kirjutas: Pooldan viimase mehe juttu. Alati võib ju vanaemale silikoonid panna, aga lõpuks pole sul ikka midagi pädevat.

Mina isiklikult pooldan vanale silikooni toppida .
Ümbertegemise rõõm on kah miskit väärt Big Grin

Vasta
#7
Kõige parem lahendus on E55 AMG ost, variant ka E500, kui rahuldab veidi lahjem siis ka E350. Vastasel juhul jäta üldse auto ostmata.

Võiks juba aru saada, et diisel on põllumajandusmasin. Selline teemapüstitus nagu siin viitab eos sellele, et raha autot omada pole. Kui tahaksid võimsust ja oleks nutsu siis vaadatakse ja vastavaid mootoreis. Diisel on diisel ja mingite remappide tegemine ning ajude peeti keeramine on sama tark nagu 97-aastasele vanaemale silikoonrindade opereerimine ja siis loota, et mamma on nüüd modell.

Kui raha AMG , ST, RS, M, Cupra ja muude toodete jaoks pole, siis lihtsalt lepigi faktiga, et pole jõudnud elus sellesse punkti kus suudad seda privileegi endale lubada ja sõida selle trakatsiga nii nagu ta on või osta sootuks mingi 1.4 bensiin ja säästa pappi.

Mina sooviks ka midagi kiiret, aga dengi netu ja sõidan oma põllumajandusseadmega ning ei ürita teda kiiremaks teha.

Pole siiamaani näinud veel Eestis hästi remapitud autosid. Kõik kõvad chipid hiilgavad ainult ühega - julm lont järgi nagu oleks Russil randaal järgi lükatud.

Seega vaata midagi asjalikku või siis lepi selle poweriga mida ilmselt kordades pädevamad insenerid on autole määranud kui kõik kohalikud chipi junsud kokku meil Maarjamaal.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#8
(23-10-2017, 12:23 AM)Kirill.D Kirjutas: ...
Võiks juba aru saada, et diisel on põllumajandusmasin.
....

Mitte ainult - ka laevadele ja veduritele sobib hästi.Eusa_angel Igale poole, kus saab rahulikult toimetada,mitte ei pea kogu aega saagima võimsusvahemiks 0 kuni gaziljon %.

Kiibitud või mitte, agamida suurem pada, seda rämedam turboviive. Midagi ei ole teha, sellest vaba on vaid vabalthingav bensukas.Eusa_angel

Korduva ajukirurgia raha eest saab väga palju bensiini osta.

Aga kui diislit kõdistada, siis oluline öeldi juba ära: parem vahejahuti, tootlikum pump ja avaramad pihustid ning uus tarkvara. Ja ikkagi on päeva lõpuks küsimus, palju SEE konkreetne pada ikkagi juurdekeeramist kannatab...Icon_rolleyes

Vasta
#9
Eks selle jõu tõstmisega üldiselt on ka see probleem, et tehnika on vana ja paljud asjad annavad järgi.

Kunagi nii eksperiment korras sai ühest W210 kerega 320cdi mootoriga isendist 178kw välja võetud. Originaalis 145kw. Pihustid ja turbo jäid originaalid. Sain nädala sõita, kui käigukast hakkas trikitama, 5. käik läks libistades sisse, vahest oli tunda ka korralike jõnkse. Sain umbes 2 nädalat veel sõita, kui kuuest pihustist pooled olid ligased, turbo oli ligane. Edasist käekäiku ei tea, sest auto sai müüdud. Uus omanik küll nii aasta pärast helistas ja soovis uut turbot tellida, ilmselt siis oli ikka päris otsad andnud.

Ehk et selle vana auto järgiaitamine tapab kõik vähegi nõrgemad sõlmed üsna kiiresti. Kui juba niipalju raha on, et see ei kõiguta, oleks mõistlik kohe mingi võimsam isend vaadata.
Vasta
#10
Tere,

Ja reaalsus on ka see, et see ümberehitamine läheb kordades kallimaks, kui suurema mootoriga masin osta. Lisaks on insenerid komponente sobitades võimsusega juba arvestanud.Tõsi ta on, et ega neid 4 liitriseid diisleid liiga palju müügis pole.

Herki
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 835 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,078 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 90 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 126 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 201 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W211 srs marekktt83 0 259 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 449 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 530 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 517 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 482 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne