Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C 200 CDI (W203, 2001) tühikäigu kala...
#21
Hoppaa! Elu täis üllatusi... Ei saandki talv mööda, kui viga juba käes Confusedmash:

Puperdav tühikäik mootori soojenedes on seoses siis kompuutrist valitava "heizung" (saksa k.) või "heater" (ing. k.) reźiimiga! Seal siis menüüs kolm valikuvõimaust: "automatic", "turn off when EC", "off". Asendis, kus konditsioneeri EC nuppu vajutades peaks "heizung" välja lülituma on asi vähemalt minu case puhul ilmne - EC nupp sees ja mootor tiksub ka soojenedes nagu kell, EC nupp väljas ja jukerdab nii et mine kohe-kohe pihusteid vahetama. Miks seni nii rahulikult diagnosti olen ignooorinud - külmaga käivitub ja töötab ju perfektselt, olgu väljas palju iganes, seega - mis seal ikka olla saab. Sõita ka vaja ju koguaeg, mitte kuskil garaźi ukse taga nillimas käia :tongue:

Mis aga paneb mõtlema - kas see auto ongi nii ehitatud et "heateri" sees olles on puperdamine normaalne? Saksa inseneridest ei tahaks seda küll uskuda... Ja loll küsimus muidugi - mida täpselt ja kuskohas see "heater" soojendab? Mootor nüüd kaks korda kiiremini sellega küll soojaks ei lähe... Võibolla natuke, aga vahe on sedavõrd väike, et võiks lausa märkimata jätta.

Ja by the way, kuna kogu asja peale ei tulnud teps mitte mina ise, siis kunagi eelnevalt väljalubatud 6-pack läheb lahkele soovitajale, kes juhtumisi on siin teemas ka eelnev postitaja Confusedmile:
Vasta
#22
hehehe tänud Smile

soojendus asub füüsiliselt mootorikatte all, fuel railist juhipoolse esitiiva poole. minu mäletamist järgi peaks ta soojendama nii kütust kui ka jahutusvedelikku, aga ma võin ka vabalt mööda panna.
Vasta
#23
heather booster aitab ikka mingil määral,lükka välja ja sõida siukse ilmaga nagu praegu (-10 `c) temp. nii naljalt üle 60 kraadi ei tõuse,lükkad sisse,siis tunned kohe kus hakkab sooja tulema ja eks diislil loevad need pöörded ka kõvasti.Linnas sõites püüan kasutada steptronicut 3-käigu peal,et madalamaks ei vahetaks käike,siis pöörded ka kuskil seal 2000 kanti ning mootor soojeneb ka kiiremini!!!!
Naljakas asi oli üks hommiku kui -21 `C,läks auto ilusti kohe köima,aga järgmine päev oli -15`C ja ei lubanudki,võtsin mootori pealt selle katte maha ja võtsin kütusepumbaklapi maha,radika peale sooja mõneks ajaks ning tagasi pannes läks ilusti käima!!!!Eks talvel on praem kui paak oleks pidevalt kütust täis,siis ei teki seda kondensvett paaki,mis võib hiljem palju paha teha!! Smile))

NB!!! kellele see 6-pack siis läheb??? Big GrinD
Vasta
#24
-10´ga läheb mul soojaks ca 30 min sõiduga... siis veel ka päris soe ei ole, aga hakkab juba looma... pööretest loeb jah, kui kiiresti täpselt soojaks läheb... ma ikka proovin mootori vastu õrn (:tongueSmile olla kuni normaalne töötemp. saavutatud... st. gaasijalg hästi kerge... edasi, kui õlid soojad, siis läheb juba südametunnistuspiinadeta :hump:

-10´ga olin hiljuti sunnitud ka kaks tundi autos aega parajaks tegema - mootor töötas kogu aeg, heater booster oli sees ja temperatuuritulp langes vääramatult 1/3 peale tavalisest normaalsoojast... 1/3 peal hakkas natuke puperdama, nagu tal minu puhul tavaks Confusedmile: siis lülitasin EC sisse, puperdamine kadus ja suht sinnapaika see näit ka jäi... siis mõne aja pärast lülitasin EC välja (heater booster läheb siis sisse) ja ennäe tõsi-tõsi, näit kerkis paar millimeetrit Confusedmile: ...aga mitte rohkem ...kulutas ca 1 liiter kütust selle ajaga (ca 94 km oli läbi sõidetud selleks hetkeks ja keskmine tõusis 9,2 pealt 10,3-ni) ...ja külm ei olnud - see on ju lõpuks kõige tähtsam :tongue: õlut juues oleks pidanud 6-packi ära jooma, et sama soe sees hoida Confusedmash:

soojenemise koha pealt peaks mitu masinat hommikul samast kohast samal marsruudil startima, ja siis peatusi tegema & võrdlema kellel kui soe on :lol: ...vist ei ole nii tähtis probleem Confusedmile:

kuidagi viimase paari päevaga on käe sisse harjunud uus nõks - foori all EC nupp sisse, sõidu ajal jälle välja... lambad söönud, hundid terved... ja saksa mootoriinsenerid peavad peenikest naeru... kindlalt on midagi valesti :biggrin:

aa see 6-pack... sellele kes "hehehe tänud Smile" siin ülalpool ütles... minu tänud soovituse eest!
Vasta
#25
Tere.Kas EC on väljas kui punane tuli põleb?Aitäh
Vasta
#26
...minu väljendusviisis on EC sees kui punane tuli põleb (samal ajal lülitub välja suvel konditsioneer ja talvel siis ka "heater booster", kui menüüst vatav seade valitud)
Vasta
#27
Minu oma on plokisoojendusega.Kord ilma soojenduseta(-7c)ei läinudki käima.Panin plokisoojenduse sisse 15min ja kohe jälle käivitus.Mis värk on? Kas mingi klapp või andur?Aitäh
Vasta
#28
-7 peab käima minema ja tiksuma nagu kell ...võimalikest variantidest pakuks *kütus *aku *kütuserõhu klapp *pihustitega ei hakka hirmutama :tongue: ...targemad võiks loetelu pikalt jätkata ...pakuks tunde järgi mingit suht tühist viga, kui muidu kõik ok-lt töötab... mul isiklikult pole käivitumisega probleemiraasu ka olnud va kui starteri tõmberelee otsad andis...

...ega siit sa oma küsimusele absoluutselt täpset vastust ei saa ka Confusedmile:
Vasta
#29
...et siis CDI diisli soojaksminekust -15 juures Confusedmile:

...15 min jooksul hakkas salongis "natuke parem juba", 30 min jooksul saavutas lõpuks ka töötemperatuuri 75*C (ok tegelikult võis ka mingi 27 min olla) ...heater booster oli sees kogu aja.

...arvuti näidud 30 minuti pealt: distants 12km, mootori tööaeg 0:30, keskmine kiirus 25km/h, keskmine kulu 11,7l; tulp = ca 75*C.

...homme peaks kah -15*C hommikul olema, proovin sama ringi ilma boosterita siis ...mul vähemat käivitub :wink:
Vasta
#30
...nagu lubatud, siis sama eilne ring ilma heater boosterita ...tulemused...

-12*C, läbitud teekond 13km, mootori tööaeg 0:30, keskmine kiirus 26km/h, keskmine kulu 9,6l ...mootori temperatuur tõusis selle aja jooksul 60*C-ni...

nii et, tõestatud jah, heater booster ikkagi teeb oma tööd... tähelepanuväärne on kütusekulu oluline vähenemine (genekas ei takista mootorit) ja see et soojaks mootor tõesti naljalt ei lähe...

...ja ma veel vaatasin pool talve hämmeldunult, hommikuti lühikesi otsi sõites, diisli jaoks müstilisi (13 - 17l) kütusekulunumbreid ...vot selliste silmadega Confusedhocked:
Vasta
#31
Viimase kahe nädala läbiv teema oli "mingisugune" lõhn salongis. Mina ei tundnud, mõned kaassõitjad küll. Ega seda palju ei olnud aga võrreldi - nagu sõidaks bussi järel Confusedmile:

No ja siis üks hommik oli vaja talv läbi seisnud Toyota juhtmetest käima panna. Auto ümber majandades hakkas kõrva MB tühikäigul kostev vaevukuuldav hääl - pst-pst-pst-pst-pst...

Hakkas pilt klaariks muutuma, pihustialused tihendid lekivad! Kuigi lõhnateemaga olin hetkeks sellele ka varem mõelnud, kapoti avanud, nuusutanud - aga kõik tundus OK olevat.

Seekord siis Hagudi tänavale - 1 silindri pihusti ümbert must ja lekib. (Siinkohal NB!!! Läbisõit tänaseks 75,000 ja oleks pidanud ilmselt selle eelnevaltkirjutatud profülaktilise seibivahetuse 60,000 pealt ära tegema :biggrin: Samas arvamusi erinevaid - Ilja ütles, et ei ole põhjust vahetada, sama info sain ka kellegilt Silberautost. Mine võta siis kinni...)

Kokkuvõte: Lasin ära vahetada tihendid kogu silindrireal ja tuli ka välja, et olen sõitnud pea tiiru ümber maakera mittekorras pihustiga :biggrin: Sel samal lekkival silindril oli Star Diagnostiga mõõtes mingi pihusti näitaja paigast ära. Mingi üliõrn nüanss on tühikäigul sellest kõrvaga ka kuulda. Sellest teangi, kui pikalt probleem üleval on olnud. Viga on küll minimaalne, aga siiski soovitas Ilja selle mingi aja jooksul välja vahetada.

Ka vahelejätmine tühikäigupööretel võis sellest kinni olla. Järgmine talv näeb :biggergrin:.
Vasta
#32
kuidas ilja teenustega rahule jäid? Smile
Vasta
#33
Tundus selline "lühikese jutu vend" olevat. Mulle sobis :wink:. Pihusti saan, lähen ja vahetan sealsamas ära ja ei pelga ka muude probleemidega uuesti minna. Hea lähedal linnas käia.

Sildade-jooksuosaga & muu pudipadiga käin üle 10-ne aasta (ja jään käima) siiski Tallinna Keila vahel. Kui kõik sobib, tuleb kohta hoida Confusedmile:. Tänu õigele kohavalikule on autoremondiga seotud peavalud siiani täiesti tundmatu maa olnud...

Va - seda nüüd muidugi huumoriga, mitte tõsiselt - Elke Autos (muidu viisakusega hiilgav koht), kus el akna vea tuvastamisele lisaks, ilma küsimata, autol pea kõik pirnid ära vahetati ca 600 krooni eest :tongue: Muud midagi aga mul olid endal pirnid juba valmis ostetud, esilaternasse ligi 200 EEK tk. Ma küll ei tea enam, kus nad nüüd on... Lisaks vedeles el akna mootor salongis põrandal, minu meelst oleks nad võinud siiski töökorras jupi auto külge jätta - selle seletuseks toodi ka mingi poolnaljakas põhjendus Confusedmile: Vot selles suhtes sobib mulle "lühike jutt" rohkem.
Vasta
#34
...et siis vahetasin ära selle pihusti, asemele sai Boschi exchange programmi taastatud vidin ...asjaolude tõttu vahetasin nüüd hoopis siis Imre juures :wink:

...ja ei muhvigi :biggrin: ...sama jama, mis mul siin teemas esimeses postituseks mureks oli, on oma jätkuvas headuses endiselt seltsiks :biggrin: ...kuidagi on see igaljuhul seotud siis selle mootori lisasoojendusega (heater booster) ...mina enam selle vastu enam põhimõtteliselt huvi ei tunne ...eesmärk pole autoga mööda töökodasid käia vaid sõita, ja kui auto ei sobi saab ju alati sõiduki välja vahetada :boom: ...aga suvi tulemas ja pole põhjust, heater booster siis ju ei tööta :evil:
Vasta
#35
pentax Kirjutas:...nagu lubatud, siis sama eilne ring ilma heater boosterita ...tulemused...

-12*C, läbitud teekond 13km, mootori tööaeg 0:30, keskmine kiirus 26km/h, keskmine kulu 9,6l ...mootori temperatuur tõusis selle aja jooksul 60*C-ni...

nii et, tõestatud jah, heater booster ikkagi teeb oma tööd... tähelepanuväärne on kütusekulu oluline vähenemine (genekas ei takista mootorit) ja see et soojaks mootor tõesti naljalt ei lähe...

...ja ma veel vaatasin pool talve hämmeldunult, hommikuti lühikesi otsi sõites, diisli jaoks müstilisi (13 - 17l) kütusekulunumbreid ...vot selliste silmadega Confusedhocked:

Ohohhh... Mul oli au kasutada mõned päevad külmaga w203 220 cdi universaali. No ütleme, et samade näitajatega 14 km, keskmine kiirus küll 35 km/h, mootor oli ca 65 kraadi, küttekulu 7,8l/100-le. See näit langes päeval lõpuks 6,5 peale.... Kus kuramuse kohtast siuke kulu tuleb, see on võrdeline mu amg kuluga juba???
perpetum mobile
Vasta
#36
muide.. OT, aga viitsid oma amg-d äkki millalgi demoda? Smile
Vasta
#37
ervg Kirjutas:muide.. OT, aga viitsid oma amg-d äkki millalgi demoda? Smile

Ikka, eks siis kui järgmine kokkutulemine on (:
perpetum mobile
Vasta
#38
Jah, hammastav kyll aga eks siin oleneb koik ka konkreetsetest tingimustest. Suvel oli mul ca 4800km keskmine nait 6,5. 50-50 linn maantee. Ja kaugel igasugustest ykunuumsetest soiduvotetest. Maante tempomaadiga 110 - 130, pluss moodasoidud koigist sellele kiirusele ettejaajatest ja linnas ...no nagu ikka soidetakse Rolleyes

Aga room kuulda et CDI mingite naitajategi poolest AMG-ga voistelda suudab, ma motlen seda hommikust kulu kylmaga :evil: ... ja loomulikult ei suuda ka mina panna vast soovile yhte hasti tootavat AMG-d naha Confusedmile:
Vasta
#39
pentax Kirjutas:Jah, hammastav kyll aga eks siin oleneb koik ka konkreetsetest tingimustest. Suvel oli mul ca 4800km keskmine nait 6,5. 50-50 linn maantee. Ja kaugel igasugustest ykunuumsetest soiduvotetest. Maante tempomaadiga 110 - 130, pluss moodasoidud koigist sellele kiirusele ettejaajatest ja linnas ...no nagu ikka soidetakse Rolleyes

Aga room kuulda et CDI mingite naitajategi poolest AMG-ga voistelda suudab, ma motlen seda hommikust kulu kylmaga :evil: ... ja loomulikult ei suuda ka mina panna vast soovile yhte hasti tootavat AMG-d naha Confusedmile:

No jah, mul 2000 km keskmine amg-l 11,5 hetkel. Sellest 60% on linna ja 40 maanteed. Sellise numbriga võib rahul olla üldiselt. Ja ei ole ökosõitu teind just... A hullult andud ka pole, mõned kõvemad kunikahesajani kiirendused aint, sekka väiksemaid...
Kle, lugedes, et su auto on alla 100000 läbi sõit, kas sul tehasegarantii ei kehti siis enam??
perpetum mobile
Vasta
#40
...2007/03 miinus 2001/12 vordub varsti kuus aastat juba ...ei kehti Confusedmile:

...nullist 200-ni ...loodan et mitte linnas Confusedmash:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 153 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,792 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 544 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 442 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 328 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 358 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 613 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,940 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w203 kontrollid maha merce 3 744 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 919 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne