Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C 200 CDI (W203, 2001) tühikäigu kala...
#1
Tere,

Viga ise järgmine - ebaühtlane tühikäik mootori soojenedes, jahutusvedeliku temperatuuri vahemikus ca. 30*C - 60*C. NB!!! Viga leiab aset välistemperatuuril alla +5*C. Üle selle on mootori töö igati laitmatu ja sarnast viga pole sellest soojema ilmaga esinenud.

Täpsem vea kirjeldus: käivitub perfektselt ka miinustega (isegi üle kuu aja põlenud eelsüüteküünalde tulega tegi seda), töötab peale seda sujuvalt nagu õmblusmasin, kuni näidik hakkab näitama mootori soojenemist (digit näidikul ca. 1 cm indikaatori tulpa; või siis ca. 10 min sõitu). Seepeale muutub tühikäik ebaühtlaseks. Mitte midagi hullu aga siiski nagu jätaks mõned üksikud taktid vahele ja tahhomeetri osuti ujub paari millimeetri ulatuses. +/- 50 pööret/min on seda kõikumist maksimaalselt, ilmselt veel tublisti vähemgi. Kui mootor saavutab töötemperatuuri (ja näidiku järgi juba pisut enne seda) on tühikäik jälle perfektne ja selleks ka jääb. Isegi kui mootor vahepeal sinna 30*-60*C peale maha jahtub.

Alguses kahtlustasin eelsüüteküünlaid ja võibolla ehk Neste Raplast (hirmul suured silmad :biggrinSmiletangitud kütust. Nüüd autol hooldus värskelt tehtud ja kütust kah tangitud vaid Statoilist aga need pole auto käitumist mõjutanud.

Diagnostikas pole veel käinud (sellega on nagu arstil käimisega - mida rohkem käid, seda haigem oled ConfusedmileSmile, mõtlesin et küsin esimese hooga siit CDI omanike kogemusi ja arvamusi. Tänud juba ette!

PS! Kui see nüüd oluline, siis autol läbisõitu 66,000 km, millest ise siis kevadest saati ca 35,000 sõitnud olen.
Vasta
#2
kui jälile saad, siis anna teada, ma olen enda omal täpselt sama asja täheldanud Smile
Vasta
#3
ervg - lugesin su eelnevaid postitusi ja kui sul see viga täpselt sama on, siis saaks siit ju põhjuseid välistama hakata... oled ju näiteks pihusteid vahetanud... diislil on asi teoorias lihtne - jukerdada saab ainult toitesüsteem, süütesüsteemi ju pole... toitesüsteemil omakorda saab jukerdada mehhanika - pump ja pihustid või siis elektroonika, mis kogu seda masinavärki tööreźiimis hoiab... turbo ei tohiks tühikäigul asjasse eriti puutuda... õhukulumõõtja? mingid muud andurid?

autoweldist masinat ostes kommenteeriti just CDI-dele tüüpilist tühikäigu ujumist (minu masinal oli ok - aga oli ka kevad ja üle 5*C), ja samas ka seda, et probleemi korral ei oska eriti keegi nende mootoritega midagi asjalikku peale hakata Smile

ei taha samas just sellisesse situatsiooni sattuda nagu siin keegi oma W210 ja 220 CDI mootoriga, kes on siit-sealt nõu saanud, kellel on varsti pool mootorit vahetatud aga masin tänase päeva seisuga ikka ainult trossi otsas liigub...
Vasta
#4
tegelikult peaks profülaktika mõttes diagnostikas ära käima kui nüüd ilmad jälle mingi aeg jahedamaks lähevad. juba ainuüksi põhimõtte pärast tahaks jälile jõuda, millest see ikkagi tingitud on Smile

muide, üks veider asi, mida ma aegajalt täheldanud olen ja ei oska kommenteerida kas see peabki nii olema või mitte:

süüde sisse. eelsüütetuluke läheb põlema. ootan kuni ära kustub.
käivitan. peale käivitamist süttib uuesti eelsüüte indikaatortuli ja kustub mõne aja pärast. sooja mootoriga sellist asja samas ei juhtu.
Vasta
#5
ilmad lähevad jahedamaks esmaspäeva paiku, aga ainult hetkeks, jõuluks jälle soe Smile

see sinu kirjeldatud viimane asi on tingitud eelsüüteküünaldest, minul oli sama asi, järgi jäi peale nende vahetust. kusjuures sõitsin ligi kaks kuud niimoodi ja käima läks ka selle õrna miinusega, mis siin sügisel oli.

küünalde korrasolekut saab ka kapoti all juhipoolse rattakoopa peal olevast pistikust kontrollida - pistik lahti ja mõõta küünalde takistust, näidud peaks ära näitama milline vigane st. erineva takistusega (see on kasulik sel juhul, kui küünlad värskelt vahetatud, ei ole liigset kruttimist) minu näite puhul erines ühe küünla näit teistest oluliselt...
Vasta
#6
pentax Kirjutas:ervg - lugesin su eelnevaid postitusi ja kui sul see viga täpselt sama on, siis saaks siit ju põhjuseid välistama hakata... oled ju näiteks pihusteid vahetanud... diislil on asi teoorias lihtne - jukerdada saab ainult toitesüsteem, süütesüsteemi ju pole... toitesüsteemil omakorda saab jukerdada mehhanika - pump ja pihustid või siis elektroonika, mis kogu seda masinavärki tööreźiimis hoiab... turbo ei tohiks tühikäigul asjasse eriti puutuda... õhukulumõõtja? mingid muud andurid?

autoweldist masinat ostes kommenteeriti just CDI-dele tüüpilist tühikäigu ujumist (minu masinal oli ok - aga oli ka kevad ja üle 5*C), ja samas ka seda, et probleemi korral ei oska eriti keegi nende mootoritega midagi asjalikku peale hakata Smile

ei taha samas just sellisesse situatsiooni sattuda nagu siin keegi oma W210 ja 220 CDI mootoriga, kes on siit-sealt nõu saanud, kellel on varsti pool mootorit vahetatud aga masin tänase päeva seisuga ikka ainult trossi otsas liigub...
Jah, mina see õnnelik olengi kellel varsti pool motorit vahetatud. Seega vaidleks meeleldi vastu natuke. Esmalt tahan öelda, et CDI-l on elektroonikat ja andureid rohkem kui enamus bensumootoritel. Kui aga rääkida pihusti vahetusest, siis tüki hind oli vist 8000 kandis ja isegi pihustis on sees mikroskeem UZI

Seega oleks minu soovitus jooksuga diagnostikasse minna, enne kui jamade katkematu ahel algab.

Need ajad on kahjuks CDI-ga möödas kui diisel vajas töötamiseks vaid kütust ja õhku...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#7
virgo - jah, selles suhtes on sul õigus et viga tuleb parandada kohe, mitte hakata tagajärgedega maadlema kui asi juba käest lastud... loodan, et sinu case autoga saab õnnelikult lahendatud ja saad masinat lõpuks kasutada selleks, milleks ta ehitatud on Smile

siit foorumist autole täpset diagnoosi saada ei ole ka minu peamine eesmärk mitte Smile kuigi, oleks ju tore... suurema osa vigadest autode puhul peaks ju moodustama tüüpvead ja nende puhul on foorumites infovahetusest abi. loodetavasti sellegi teema saab lõpetada lahendusega...

pihustitest - eBay-st saab neid uutena 145€ tükk pluss saatmine, Saksa käibemaks hinna sees. kui peale passida võib saada eramüüjatelt samuti uusi ja ca 100€ eest. samuti palju muid asju MB-le Smile NB!! jälgima peab müüja tausta, ja enne ostu kindel olema et saksa keelest kõigest täpselt ja õigesti aru saadud on
Vasta
#8
virgo Kirjutas:...
Kui aga rääkida pihusti vahetusest, siis tüki hind oli vist 8000 kandis ja isegi pihustis on sees mikroskeem UZI
...
muide, tehasepoolt renoveeritud pihusti saad sa kätte ca. 4000 krooniga (juhul kui sa oma vana ja mittetoimiva vastu annad). läbikäidud tee Smile
Vasta
#9
tänase seisuga siis koos minuga juba neli sarnase veaga masinat (kui härra "manivald" auto24-st siia üle tuleb. link: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?t...ast_page=1)
robibobi, link: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3052

tõsiasi on, et mõni neist autodest ükskord ka korda tehakse...
minu poolt igaljuhul 6-pack sellele, kes selles suhtes kõige kiiremaks osutub ja oma kogemusi salajas ei hoia
Vasta
#10
uut pihustit (BOSH) saab eestist hinnaga 3800.- krooni tükk
Vasta
#11
Smile sama teema ,nestest tankimisega kolisin statoili.Tundub,et teha pole midagi vist.Iga kord kui tangin,siis ma valan seda lisandit sisse,mis pihusteid ja eelsüüteküünlaid puhtana peaks hoidma!mul 270 cdi 2002.a ja see nädal sain 200 000 km täis!
Aga kus te diagnostikas käite või üldse oma mesasi remondite??
Ise käin hagudi tänaval,Ilja juures.
Küsimus robibobile,et kas sul oli viga pihustites??
Vasta
#12
robibobi Kirjutas:uut pihustit (BOSH) saab eestist hinnaga 3800.- krooni tükk

Näiteks ebay.de on pihustid müügil hinnaga 90.- EUR tükk + saatmine - originaal Bosch.
Vasta
#13
Nii - vahepeal siis ei võtnud asi starterit taha. Eelmisel neljapäeval trossi otsas Silberautosse. Täna siis helistati veaks starteri tõmberelee. Tellitakse ja siis vaadatakse millal aega on alla panna. Annan siis teada arve suuruse & kaua aega kah läks...

Praegu hädas abiks vana RAV 4. Paagi seier langeb küll kuidagi harjumatult kiiresti :biggergrin:
Vasta
#14
16.53 siis täna SMS Silberautost, et tellitud osa on kohal... 17.44 kõne, et võib masinale järgi tulla Confusedmile:
arve: 4237,36 EEK, millest tõmberelee 1746,40 EEK.
Vasta
#15
käisin ka silberis diagnostikas ja öeldi,et teise silindri pihusti vajab vahetamist ja sellepärast pöörete kõikumised.Silber pakkus pihusti hinnaks mõni kroon alla 7000-! ei ole eriti meeldiv,kui siin eespool kõnelejad räägivad midagi 100-eurist ja 3800- eegulistest pihustitest!
eks peab siis käima ise seal boschi esinduses ära!
Vasta
#16
Manivald: palju selline veaselgitamine maksis, kui saladus ei ole?

Pole nüüd enda omaga mahti kusagil kontrollimas käia olnud aga ...eile hommikul -12*C ja käivitub ja töötab endiselt nagu õmblusmasin ...vaikse surinaga, nii et ei kuulegi linnamüra taustal...

Seejärel soojenedes, ca 10 min peale käivitust, hakkab tegema kerget puperdamist - nagu bensiinikas, millel küünlad vahetamisest märku on hakanud andma, või jagajakaas vahetust vajab... sõidul ok, kiirendus ok, konkreetelt see krdi tühikäik ...jama on see et sellise miinusega soojeneb ju kauem, ja see puperdamise periood on pikem seega ...fooride all hakkab juba vähe tõsisemalt asi ajudele käima UZI

...ja soojaks saab, tiksub jälle hästi :bash:

Tegin vahepeal Redex diisli pritsungipuhastajaga kuuri, panin 5x doosi ca 25-le liitrile ja seejärel 2x 60-le. Halvemaks küll ei läinud :tongue: ...paremaks ka mitte :wink: ...nii et ilmselt diagnosti minek nüüd millalgi

...kellel kogemust, soovitage kohti, mis peale Silberauto võiks kõne alla tulla ...kus CDI hingeelu hästi jagatakse ...või ei ole selliseid Eestis?
Vasta
#17
pentax Kirjutas:...kellel kogemust, soovitage kohti, mis peale Silberauto võiks kõne alla tulla ...kus CDI hingeelu hästi jagatakse ...või ei ole selliseid Eestis?
karla auto
Vasta
#18
no nii,asi on nüüd siuke,et käisin seal silberis pihusti tagasivoolitesti tegemas ja maksma läks 990-,ning ütlesid,et 2-silindri pihusti mis maksab neil 6990-.Hind mulle ei sobinud,mõtlesin,et otsin ise.Laup.sai autoga pesulas käidud ja siis tuli öösel pakane.hommikul auto enam käima ei läinud,vedasin maa-alla parklasse seal +6 `C,arvasin,et äkki pesulas tekkis kuskile kondensvesi ja nüüd külmund ja aju loll.Ei aidanud ka see soe parkla.Täna tellisin puksiiri ja viisin hagudi tn. Ilbos Autosse(mees nimega ,Ilja ,tegeleb seal).Ilja võttis kohe mu auto ette ja pani arvuti järgi ning ütles ka kohe vea,et kütusepumba klapp on ära mis maksab 2900- ja sellest see pöörete kõikumine ning ei käivitunud.(pihustite kohta ütles,et nende näidud on korras)Poole tunniga oli mul auto korras ja kokku koos diagnostikaga läks 3200-.Pöörded hetkel ka külma mootoriga paigal,kõikumist ei ole!!!
Kui ma oleks rahule jäänud silberi hinnapakkumisega,mis tehti pihustile,siis oleks ma u. ligikaudu 10 000- lampi maksnud.( 990-diagnostika,6990- pihusti ja pluss siis veel tööraha)
Esimest korda käisin silberis ja siuke asi kohe,arvatavasti ma sinna enam ei lähe ja käin ikka Hagudi tn Ilbos Autos edasi!! Smile))
J[/b][/font]õudu soovin neile kes Silberis käivad,usun,et pooled remondi kulud on lampi makstud!!
Vasta
#19
nonii.. täna sai käidud diagnostikas ja leiti poolsurnud "cdi klapp". vahetasin selle ära, kokku läks ca 3200 eeku. esmapilgul väga suurt vahet ei näinud, aga eks homme saab näha, mis masin teeb. vahetamist vajas see niivõinaa - kui nüüd see tühikäigu kõikumine ka veel ära kaoks, siis oleks päris hea. veider on see, et viimasel ajal on ilmnema hakanud käivitamisraskused ning seda just töösooja mootoriga - kui kohe käivitada, siis on suhteliselt OK, aga peale 5-10 minutilist seismist peab ikka mõnuga starterit käiama. üks eelsüüteküünal on ka veel maha surnud, homme lasen selle garantiikorras välja vahetada ja vaatab, mis siis saama hakkab.

tasapisi hakkavad plaanid sinna uuema masina kanti suunduma Big Grin keegi ei taha mulle kuni 600k eest 2005 aasta normaalse varustusega s-klassi müüa? Wink
Vasta
#20
nii. tänase seisuga on kõikumine kadunud. lisaks CDI klapile oli 1 surnud pihusti ja teine oli kohe minemas. tänase päeva seisuga on siis pritse remondikulud järgnevad:

* pihustid (4x): 18800.-
* CDI klapp: 3200.-

loodame, et nüüd on selle jamaga ühelpool. ma ei julgegi enam autot välja vahetada, äkki satun samade jamade otsa Sad
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 212 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 181 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 241 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 387 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,435 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w203 kontrollid maha merce 3 534 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 555 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 387 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 904 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
Photo w204 220 cdi tiks mootoris Kaubik 19 1,673 16-11-2022, 07:20 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne