Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E320 '01
#1
Tere mersumehed.
Kunagi sai kulgetud W124-ga. Nüüd taas plaan üle pika aja Mersut pidama hakata. Peaks olema universaal, diisel, hinnaklass 4-5k.
Eeltöö on korralikult tehtud ning internet otsast lõpuni läbi loetud. Paljukiidetud ökonoomse E220 kõrval on ka E320 kiidusõnu saanud. Seega on kuklas tiksumas soov hankida just Avantgarde sisuga E320.

Hetkel on silma jäänud üks pill, mida vaatama minna. http://www.auto24.ee/used/2520098
Kuna juulis Saksast toodud, siis kontrollitav ajalugu puudub.

Oskavad siinsed teravsilmad ehk öelda, kas tegu keritud läbisõiduga taksoga?

Kuhu ostueelsesse kontrolli soovitate minna? MB Abi? Lesven? Silber?

Eestis pikalt sõitnud diislit ei julge ma osta. Võibolla tasuks ära unustada ka just siia toodud autod, ning minna ja ise Saksast tuua? Kah kahe otsaga asi ja ega sealgi head asja võileivahinnaga ära ei anta Smile

Tänan ette kõiki, kes minuti leiavad ja kaasa mõtlevad Smile
Vasta
#2
Miks Sa seda taksot nii kardad?

S210 kestab pool milli ära.

Kui mootorikatete all muda ei ole ja kogu elekter töötab, siis pole ju vahet. R6 on lollikindel vanakooli tseedeeii (ja mitte teedeeii, eksole), mille otsas olev viiekäiguline automaat on raskestitapetav.

Kui autot üles tõstes roostet ei paista (näiteks esislla esimese, radikaaluse tala pealt), siis on lootust.

Kliimapaneeli ekraani vahetus on väike mure, I põlve Comandi saab ka kaasaegsema vastu mõnesaja € vahetada. Käigukangi ümber olev paneel istub kahtlaselt - seal on mingit keemiat tehtud.

Hooldusraamat on makulatuur, nii vanale ei anna vist Silber elektroonilist ka.

Mina viiks Lesvenisse - nad üldiselt teavad, mida vana MB puhul vaadata. Silberis ma enam nii kindel ei oleSad
Vasta
#3
Roostetab 210, vahet pole kuskandis varem sõitnud. Minu kunagisel olid juba saksas, garantii korras uksed vahetatud.
Muidu on hea auto sõita. Standart helisüsteem on rohkem kuuldemängu kuulamiseks ehitatud Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
(18-09-2017, 09:41 AM)wax Kirjutas: Kuna juulis Saksast toodud, siis kontrollitav ajalugu puudub.

Miks puudub? Raamatus, mida osad siin vanapaberiks nimetavad, on ju viimase hoolduse teinud firma nimi ja kp ju tuvastatav.
Sinna kontorisse viisakas saksakeelne email, et VIN see ja see käis teie juures siis ja siis ja kas vastab tõele ja mis veel tehti.
Ma olen ise sihukesi kirju saanud (ntx soomest) ja viisakalt lausa soome k. vastugi purssinud....Eusa_whistle
Minsa tea, vblla ongi penskari auto olnud, mingi väike % ju on olemas.

Aga ma viiks ka Lesvenisse, nad neid saane seal juba pikalt nokkinud. Peaasi, et mingi õpilase otsa ei satu, aga seda saab ajabronnimisel lisaks paluda.
Roostetavad jah, aga seda on silmaga ka näha. Ja värvipaksusmõõtjaga, mis juba korra tehtud on. (inimese käsitöö on ikkagi paksem värv, kui robotil, kui ka terve paneel uus läks)
Ja kui kere on ilus, siis kõik kaitsekiled ja korrosioonimöginad peale, niipalju kui võimalik, küll mõne aja ikka peab vastu.


P.S. Kui sel suvel saksast toodud, kuidas kurat ta kellale +4,5 välistempi sai manatud? Nod

.

Vasta
#5
210 on hea auto. Parem sõita kui 211, puhtalt enda kogemuse pealt.
Kahjuks need kered meie kliimas ei kesta. 2,5 aastaga läks üks värskelt L-Saksast tulnud kere mu käes suht hapuks. Pesin igapäev talvel. Ühekorra värvisin ka seeliku selga. Lõpuks avastasin, et tagavararatas kukub kohe õue. See oli viimane piisk karikasse ja müüki ta läks.

Kui vaid see kere ei roostetaks, ilmselt sõidaks siiani 210'ga.
Vasta
#6
Tänud kõigile juba vastanutele.

Kui võrrelda E220 ja E320, kumba neist töökindluse ja võimalike vigade valguses eelistada? Kõrvale jättes ökonoomsuse ja võimsuse vahe.
Vasta
#7
Kui ära ostad ja kliimapaneel vigane, siis ma loovutan sulle ühe.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
Kui mõlemad on ikka CDI masinad, siis pole muud vahet, kui R6 puhul on iga asi +50% ja Wõimsam pada hävitab kiiremini jõuülekannet. Ning kuna Wägi ei tule tühjast, on kakskakskend tagasihoidlikumate joomakommetega.

Nii vana auto puhul ma ei vaevaks pead mudeliseeria nüanssidega, vaid võtaks paremini säilinud isendiWink
Vasta
#9
Olles hiljuti vahetanud 320cdi 270cdi vastu, tahaks mainida, et 3,2 on ikka õige asi 2 tonni kaaluval autol. Kütusekulus erilist vahet küll neil pole, kujutan ette, et ka jõuetu 2.2cdi kahe tonni edasi lükkamisel mingit tohutut ökonoomsust ei näita.

Antud auto on müügis vähemalt suve algusest saati, oli endalgi valikus kuid vaatama ei jõudnudki, ennem sain lähemalt juba väga hea auto.
Vasta
#10
wax -
Tsitaat:Hetkel on silma jäänud üks pill, mida vaatama minna. http://www.auto24.ee/used/2520098
Tere. Kas käisid vaatamas? Kuidas masin tundus?
Vasta
#11
Ei käinud, sest Leedu päritoluga auto ning tekst "Ehtne sakslane just Saksamaalt. Originaal läbisõit!! Täidetud hooldusraamat!" ei tekita just palju usaldust. Pigem palju küsimärke ja kahtlusi. Smile
Vasta
#12
(25-09-2017, 09:23 AM)wax Kirjutas: Ei käinud, sest Leedu päritoluga auto ning tekst "Ehtne sakslane just Saksamaalt. Originaal läbisõit!! Täidetud hooldusraamat!" ei tekita just palju usaldust. Pigem palju küsimärke ja kahtlusi. Smile

Tere,

huvi pärast küsin et kuskohast see Leedu päritolu välja tuleb?


Erkki
Vasta
#13
(25-09-2017, 11:02 AM)urkky Kirjutas: Tere,

huvi pärast küsin et kuskohast see Leedu päritolu välja tuleb?


Erkki

autoDNA.ee päringust
2017-04-20
SÕIDUKI TEHNILISE KONTROLLI TEOSTAMISE KOHT
Senasis Ukmergės kel. 16,
Užubalių km. Avižienių sen. Vilniaus raj.
Vasta
#14
Vat sellised abiküsijad mulle meeldivad, kel on kodutöö tehtudEusa_angel

Kusjuures ega auto ju sellest halvemaks muutu, aga šitt mekk jääb müüjast...
Vasta
#15
(25-09-2017, 12:01 PM)wax Kirjutas:
(25-09-2017, 11:02 AM)urkky Kirjutas: Tere,

huvi pärast küsin et kuskohast see Leedu päritolu välja tuleb?


Erkki

autoDNA.ee päringust
2017-04-20
SÕIDUKI TEHNILISE KONTROLLI TEOSTAMISE KOHT
Senasis Ukmergės kel. 16,
Užubalių km. Avižienių sen. Vilniaus raj.

Saan aru, et tellisid tasulise aruande?
Kas läbisõidu/ülevaatuste kohta seal mingeid kirjeid ka oli?

Erkki
Vasta
#16
Jah, tasuline päring. Lootsin saada Saksa TÜV odomeetri näite vms, kuid kogu inf, mis kümneka eest sain, oligi vaid Leedu ülevaatuse aeg ja ei midagi muud... Aga sellest mulle piisas, et konkreetse pilli vastu huvi kaotada.


Vasta
#17
Mis see Leedu ajalugu loeb? Saksast võid veel hullemat jama saada. Need lõunamaa inimesed on ettevõtlikud selliste asjadega. Käi kohapeal ära Leedus, siis näed oma silmaga mis seal toimub. Platsilt saad puhtaks lakutud auto enamasti ja hommikult tulevad transpordiga autod, millel ei ole veel puhastust tehtud. Seda mida jahitakse, et kasumiga maha müüa.
Kas auto on avariiline olnud või mitte, see ei ole üldse oluline. Oluline on kui hästi on taastatud ja kui suure avarii näiteks on läbinud, et siis kõrvale hoida.
See asi, et läbisõit keritud ja hooldusraamat võltsitud? Mine sinna samale platsile ja näed. Leedukad ei viitsi isegi hooldusraamatuid võltsida, need lihtsalt visatakse ära ja keritakse vähe läbisõitu. Need mis hooldusraamatuga on, need on seal platsil ka kaks korda kallimad.
Takso... Kas taksojuhid lõhuvad oma autosid? Sellega kaasnevad pigem muud probleemid ja ega taksojuht nüüd seda viimast roima ka kasutuses hoia. Töövahend peab kindel olema. Eks suurel läbisõidul on agasid, kuid kas osta hooldusraamatuga 500tuh läbisõiduga või keritud 250tuh.
Loota võid, et läbisõit on reaalne. Näiteks töökaaslasel oli 1996 aasta W210, E200 või midagi sellist. Õige läbisõit oli vist 150tuh, kuna ta ise ainuke omanik olnud. Müüs Norras 700 euroga ja lõpuks läks lammutusse.
Mis ma tahan öelda, et ega pildi järgi ei saa autot osta. Tuleb kohapeale minna ja vaadata!
Mõni hooldab oma autot korralikult, teine venitab viimase piirini ja müüb maha. Näinud ka selliseid.
Kuidas tulevad Saksamaalt autod?! Leedu märke saad juurde siis, kui autole transiitnumbrid teed Leedus ja ongi päritolumaa Leedu.

Kasutaja marts võib-olla nüüd käib kohapeal vaatamas ja avastab, et selline maasikas ja on üliõnnelik.


Vasta
#18
Ehk 20.04 võetud talle Leedust transiitnumber, enne seda kas numbriteta Saksast treilaga või Saksa transiitidega omal jalal Leetu.
Ühesõnaga nagu enamus "Otse Saksast/Prantsusmaalt/Itaaliast" tulnud autosid.

Kusjuures, transiitnumbrid Leedus teha, siis Eestis läheb talle passi päritolumaa ikkagi Saksamaa või muu riik, kus eelnevalt toodud. Päritolumaa Leedu läheb vaid juhul, kui Leedus konkreetselt arvel olnud. Ehk et Saksa autole võtad Leedu transiidid, siis jäävad sulle saksa originaal dokumendid + leedu ajutine pass + leedu transiitnumbrid.
Vasta
#19
Leedu info saab ka VIN-koodi alusel täiesti tasuta kätte: https://itais.vta.lt/itais/services/sear...ution=e7s1

[Pilt: 38944-Leedu.PNG]
Rida = läbisõit

Käisin eelmisel aastal üht Leedu vahendusel Saksast toodud autot vaatamas. Tüüp, kes müüs väitis, et ise tõi Saksast ja transiidi võttis Leedus kuna seal odavam. Igatahes keritud LS oli ka sellel.
Vasta
#20
(25-09-2017, 07:00 PM)väikemees Kirjutas: ...
Kas auto on avariiline olnud või mitte, see ei ole üldse oluline. Oluline on kui hästi on taastatud ja kui suure avarii näiteks on läbinud, et siis kõrvale hoida.
See asi, et läbisõit keritud ja hooldusraamat võltsitud?
...

Seesamune, et.... Ega Sa ometi ei tahtnud öelda, et korraliku auto otsija peab lõuad pidadama ja sulleritest autoärikaid ei tohi kritiseerida...Eusa_eh

Ei ole nõus! Sulidel tulebki elu põrguks teha.Angry

Hea auto müüb ennast ise maha, nigelat eksemplari on vaja müüa epiteetidega "otse Saksast" või "kerimata läbisõit" või "roostevaba". Teemaksoleval autol on õige mitmes kohas paneelivahe lähemat uurimist vajav ning ikkagi häirib mind keskkonsooli irvitamine. Ühel heas toonuses autol sääraseid asju minusugune poolpime pensionieelik avastada ei peaks suutma.

Mitte ükski müügiks tehtud avariiremont ei kannata lähemat uurimist. Hästi tehakse ainult endale, mitte kasumi teenimise eesmärgil. Seega on ikka vahe küll, kas auto on jälgede peitmiseks värskelt üle tuisatud või on nii odomeeter kui väliskest jäetud ausalt näppimata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb e320 m2co 0 720 03-08-2021, 08:30 AM
Viimane postitus: m2co
  Infoks ühe müügil oleva W211 E320 kohta canyondrift 10 8,405 18-07-2019, 09:43 AM
Viimane postitus: madis71
  w210 e 270 cdi urkky 9 8,022 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W210 E55 AMG ostuabi imre88 4 5,177 18-01-2018, 07:59 PM
Viimane postitus: "kutsikas"
  W211 - MB E280, E320 John Smith 7 6,936 07-12-2017, 08:39 PM
Viimane postitus: Black66
  w210 E-Klass 05/1995...03/2002 marek 41 87,925 11-08-2017, 01:38 PM
Viimane postitus: Laur
  W210 99a E220 CDI T 92KW ostuabi Lexuz 3 4,308 09-12-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: Paul
  w210 E430 4matic Tafka007 0 2,894 09-02-2016, 12:30 PM
Viimane postitus: Tafka007
  Küsimus w210 kohta. kalvi1991 0 2,409 18-01-2016, 01:31 PM
Viimane postitus: kalvi1991
  MB E320 cdi buddy 0 2,415 15-09-2015, 05:16 PM
Viimane postitus: buddy



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne